Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання теплової енергії
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2016-12-28-000505-c 971c41108aff43e1b411b2c3e4e9a8d1
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кошурба Наталія Василівна

380954170286 mdp.cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна медична установа "Міська дитяча поліклініка"
Код ЄДРПОУ: 23248085
Місцезнаходження: 58005, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, проспект Незалежності, 109
Контактна особа: Кошурба Наталія Василівна
380954170286
mdp.cv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
-ст. 35, п.2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами);
- ст. 5 Закону України «Про природні монополії» № 1682-III від 20.04.2000р. (зі змінами);
-розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 року № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій»;
- офіційна інформація АМКУ щодо переліку суб’єктів природних монополій на 12.12.2016 року, розміщена на веб-сайті http://www.amc.gov.ua.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2016 11:34
Оскарження наміру укласти договір: 05 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води; централізоване опалення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
526 Гігакалорія
Послуги з постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Просп. Незалежності 109; вул. Головна, 218; вул. Руська, 273; вул. Білоруська 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09323000-9 — Електрична, теплова, сонячна та атомна енергія
ДК 016:2010: 35.30.1 — Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води

Тендерна документація

28 грудня 2016 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2016 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2016 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МКП «Чернівцітеплокомуненерго»
#34519280
Переможець 800 000,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2016 11:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2016 11:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МКП «Чернівцітеплокомуненерго»
#34519280
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2017 14:36
Додаткова угода тепло.pdf зміни до договору
19 грудня 2017 14:25
Електронний підпис укладений
18 січня 2017 11:59
Додаткова угода тепло.pdf зміни до договору
18 січня 2017 11:54
Додаткова угода тепло.pdf зміни до договору
18 січня 2017 11:54
Електронний підпис укладений
17 січня 2017 15:08
Електронний підпис укладений
16 січня 2017 13:20
Договір скан..pdf укладений
16 січня 2017 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 0153
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 0153
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 746 100,00
UAH