Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 016:2010 - 20.30.2 Фарби та лаки, інші, та пов'язана з ними продукція; барвники художні та друкарські чорнила (ДК 021:2015 44800000-8 фарби, лаки, друкарська фарба та мастики) (емаль антикорозійна 3в1, розчинники)
Очікувана вартість
950 000,00 UAH
UA-2016-12-27-002113-b 10cdc3b35477464ba65e848f63835f67
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самусь Світлана

+380573931654 kp-hrbp-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Харківське ремонтно-будівельне підприємство»
Код ЄДРПОУ: 37763844
Місцезнаходження: 61068, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Металіста, буд. 10; Харківська область, м. Харків, Московський район
Контактна особа: Самусь Світлана
+380573931654
kp-hrbp-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2016 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 02 січня 2017 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 08 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 січня 2017 15:30
Початок аукціону: 13 січня 2017 11:58
Очікувана вартість: 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7200 кг
емаль антикорозійна 3 в 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Металіста, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44800000-8 — Фарби, лаки, друкарська фарба та мастики
ДК 016:2010: 20.30.2 — Фарби та лаки, інші, та пов’язана з ними продукція; барвники художні та друкарські чорнила
800 л
розчинники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Металіста, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44800000-8 — Фарби, лаки, друкарська фарба та мастики
ДК 016:2010: 20.30.2 — Фарби та лаки, інші, та пов’язана з ними продукція; барвники художні та друкарські чорнила

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 грудня 2016 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2016 14:18
Перелік змін краска.doc
30 грудня 2016 14:18
ТД краска2.doc
30 грудня 2016 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2016 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2016 14:18
Перелік змін краска.doc
30 грудня 2016 14:18
ТД краска2.doc
27 грудня 2016 17:27
ТД краска.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Який колір фарби? Поставити товар до 31.12.16, а аукціон після 12.01.17 поясніть?
Дата подання: 28 грудня 2016 10:13
Дата відповіді: 30 грудня 2016 14:01
Який колір фарби? Поставити товар до 31.12.16, а аукціон після 12.01.17 поясніть?
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. У тендерну документацію були внесені зміни, а саме: у технічному завданні зазначені необхідні кольори фарби. Слід зазначити, що строк постачання товарів визначений в оголошенні про проведення відкритих торгів, а також у документації. Строк постачання – з моменту укладення договору до 31.12.2017 року згідно з потребою Замовника.
емаль антікорозійна 3 в 1
Дата подання: 30 грудня 2016 08:40
Дата відповіді: 30 грудня 2016 14:02
1. Колір або кольори лоту емаль антикорозійна 3в1? Просимо вказати кількість по кольорам
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. У тендерну документацію були внесені зміни, а саме: у технічному завданні зазначені необхідні кольори фарби.
емаль антикорозійна 3в1
Дата подання: 30 грудня 2016 08:52
Дата відповіді: 30 грудня 2016 15:25
2. Просимо уточнити або більш конкретизівати який вид продукції мається на увазі під назвою емаль антикорозийна 3в1. Наприклад фарби які мають у собі склад з модіфікатора іржі, антікорозійної грунтовки та фінішної глянцевої ємалі мають назву «Грунт-Ємаль 3в1», або «Ємаль-Грунт 3в1», та мають більш високі показники технічних властивостей ніж в ємалі пф115. Технічні вимоги зазначені в додатку №4 відповідають фарбам марки пф-115, а зазначена сума закупівлі більш високоякісному продукту. Тому просимо надати більш расширину інформацію про предмет закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо більш детальні характеристики предмета закупівді
ГРУНТ-ЕМАЛЬ ВІНІЛ-АКРИЛОВА ОРГАНОРОЗЧИННА АНТИКОРОЗІЙНА «3 в 1» LUXE (або еквівалент)
Фасування: 5-10 кг
Фізико-хімічні показники
Зовнішній вигляд покриття - Матове, рівне, однорідне
Час висихання до ступеню 3 при температурі 18-22°С, год, не більше - 2
Масова частка нелетких речовин, %, не менше - 52
Покривна здатність, г/м2, в залежності від кольору - 30-120
Стійкість покриття емалі до статичного впливу води при температурі (20±2)°С, год., не менше - 72
Стійкість покриття емалі до статичного впливу 3% розчину NaCL при температурі (20±2)°С, год., не менше - 72
Твердість покриття за маятниковим приладом ТМЛ-2124 (маятник А), відносні од., не менше - 0,2
партії товару
Дата подання: 30 грудня 2016 08:53
Дата відповіді: 30 грудня 2016 14:05
3. Просимо надати більш чіткішу інформацію що до розміру та кількості партій поставок товару. Поставка товару рівними частинами чи ні? Заздалегідь встановленим графіком чи ні?
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. Строк постачання товарів визначений в оголошенні про проведення відкритих торгів, а також у тендерній документації. Строк постачання – з моменту укладення договору до 31.12.2017 року згідно з потребою Замовника. На сьогодні планується постачання товару однією партією.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-12-27-002113-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ООО "Сиопласт", Код ЄДРПОУ:35848260
Дата подання: 18 січня 2017 17:20
ВИМОГА
ТОВ “СІОПЛАСТ” вимагає відмінити дискваліфікацію, так як вважає причини відхилення не правомірні, а саме:

1. Причина
- гарантійний лист Учасника про надання в момент поставки товару, що є предметом закупівлі, відповідні сертифікати/паспорти та інші документи, які підтверджують якість предмету закупівлі (якщо це передбачено законодавством) (Додаток 4 ТД). Учасник у складі пропозиції надав гарантійний лист про наявність та готовності надання в момент поставки сертифікату на продукцію та сертифікату на продукцію. Проте, учасником не було гарантовано надання інших документів, які підтверджують якість продукції (якщо це передбачено законодавством).
Спростування:
ТОВ “СІОПЛАСТ” у складі пропозиції надав гарантійний лист про наявність та готовності надання в момент поставки сертифікату якості на продукцію, також було гарантовано надання сертифікату відповідності УкрСЕПРО на продукцію, які підтверджують якість продукції (два окремих документа);

2. Причина
- електронна банківська гарантія не містить електронного цифрового підпису уповноваженоїособи банку (п.2 розділ 3 ТД). Відповідно до п.2 розділ 3 ТД електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. На сьогодні, замовник не може перевірити достовірність наданої банківської гарантії.

Спростування:
Під час завантаження файлу на електронну торгову площадку https://smarttender.biz відбулось пошкодження файлу, що призвело до пошкодження ЕЦП уповноваженої особи банку. При зверненні замовника до банківськи установи, можна перевірити достовірність наданої банківської гарантії.
Лист про отримання банківської гарантії з банку та відновлену банківську гарантію додаємо;

3. Причина
- копії аналогічних договорів надані не в повному обсязі (п.п.3.2 Додатку 1 ТД). Згідно з п.п.3.2 Додатку 1 ТД учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог учасник повинен надати копії договорів, зазначених у п. 3.1. цього додатку. Учасник надав копії аналогічних договорів без додатків, які є невід’ємними частинами договорів. Зокрема, у п.2.1 договору №СП/2015 П-05 від 02.02.2015 року передбачено, що найменування, кількість та ціна товару визначається згідно Специфікації та рахунків-фактур на кожну партію поставки, які підписуються Сторонами та є невід’ємними частинами Даного договору.

Спростування:
Тендерна документація вимагала копію договорів без додатків.
Згідно з п.п.3.2 Додатку 1 ТД учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог учасник повинен надати копії договорів, зазначених у п. 3.1. цього додатку;

4. Причина

- копія договору суборенди нежитлового приміщення №БО 003647 від 01.09.2016, копія аналогічного договору №20/2014/1208 від 17.06.2014, лист-відгук ПАТ «Іллічівськийсудноремонтний завод» № 4230025 від 17.06.2015, лист-відгук ПАО «Запоріжсталь» №б/н, які складений російською мовою, не містить перекладу на українську мову (п. 7 ч.1 ТД). Згідно з п. 7 ч.1 ТД всі документи, що подаються учасниками відкритих торгів в електронному виглядічерез електронну систему закупівель складаються українською мовою. Документи стосовнотехнічної частини предмету закупівлі можуть бути надані російською мовою. У разі наданняУчасником будь - яких документів іншою мовою вони повинні бути перекладені українськоюмовою відповідною перекладацькою організацією. Учасник надав копію договору суборендинежитлового приміщення №БО 003647 від 01.09.2016, копію аналогічного договору№20/2014/1208 від 17.06.2014, листу-відгуку ПАТ «Іллічівський судноремонтний завод» №4230025 від 17.06.2015, листу-відгуку ПАО «Запоріжсталь» №б/н. Проте, у складі пропозиції учасника не міститься переклад на українську мову.

Спростування:
ТОВ “СІОПЛАСТ” надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у довільній формі, Додаток1 п.1, на українській мові, тому договір оренди, який складений на російській мові не значаться в переліку документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації.
ПАТ «Іллічівський судноремонтний завод» не значиться, як контрагент в Додатку 1 п.3, які були наданні ТОВ “СІОПЛАСТ”. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, контрагентом значиться ВАТ “Запоріжсталь”.
ТОВ “СІОПЛАСТ” подав в електронному вигляді через електронну систему закупівель кваліфікаційні документи, які вимагались в тендерній документації українською мовою, а саме Додаток 1,2,4,6,7, лист-відгук від контрагента ВАТ “Запоріжсталь” щодо постачання товару, який складений російською мовою, не відноситься до ст. 30 ЗУ “Про здійснення державних закупівель” та п.3.р.5. ТД, як причина відхилення.

5. Причина
- лист-відгук ПАТ «Іллічівський судноремонтний завод» № 4230025 від 17.06.2015, оформлений не відповідно до умов ТД (п.1 розділ 3 ТД). Згідно з п.1 розділ 3 ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм зокремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі якщоце передбачено тендерною документацією ), та завантаження файлів в електронну систему закупівель кольорових сканкопій. Учасник надав не кольорову сканкопію листа-відгук ПАТ «Іллічівський судноремонтний завод» № 4230025 від 17.06.2015.

Спростування:
ПАТ «Іллічівський судноремонтний завод» не значиться, як контрагент в Додатку 1 п.3, які були наданні ТОВ “СІОПЛАСТ”. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, контрагентом значиться ВАТ “Запоріжсталь” і надано оригінал відгуку.

ТОВ “СІОПЛАСТ” має зауваження до КП"Харківське ремонтно-будівельне підприємство", а саме в установлені дискримінаційних принципів оцінки пропозицій конкурсних торгів та в упередженому відношенні до інших учасників, а саме КП "Харківське ремонтно-будівельне підприємство" надало лист-відгук про постачання товару після оприлюднення оголошення про закупівлю, для ТОВ "ХІМРЕЗЕРВ-ХАРКІВ", яке було обране переможцем торгів, що підпадає під ч. 1 та ч. 7 п. 1 ст.. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Вимагаємо відмінити дискваліфікацію пропозиції ТОВ “СІОПЛАСТ” або відмінити торги. В іншому випадку будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України с оскарженням причин відхилення пропозиції ТОВ «СІОПЛАСТ» та змови учасника з замовником.


Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 січня 2017 17:21
Причина: Не додали документи
Номер вимоги: UA-2016-12-27-002113-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ООО "Сиопласт", Код ЄДРПОУ:35848260
Дата подання: 19 січня 2017 08:58
ВИМОГА
ТОВ “СІОПЛАСТ” вимагає відмінити дискваліфікацію, так як вважає причини відхилення не правомірні, а саме:

1. Причина
- гарантійний лист Учасника про надання в момент поставки товару, що є предметом закупівлі, відповідні сертифікати/паспорти та інші документи, які підтверджують якість предмету закупівлі (якщо це передбачено законодавством) (Додаток 4 ТД). Учасник у складі пропозиції надав гарантійний лист про наявність та готовності надання в момент поставки сертифікату на продукцію та сертифікату на продукцію. Проте, учасником не було гарантовано надання інших документів, які підтверджують якість продукції (якщо це передбачено законодавством).
Спростування:
ТОВ “СІОПЛАСТ” у складі пропозиції надав гарантійний лист про наявність та готовності надання в момент поставки сертифікату якості на продукцію, також було гарантовано надання сертифікату відповідності УкрСЕПРО на продукцію, які підтверджують якість продукції (два окремих документа);

2. Причина
- електронна банківська гарантія не містить електронного цифрового підпису уповноваженоїособи банку (п.2 розділ 3 ТД). Відповідно до п.2 розділ 3 ТД електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. На сьогодні, замовник не може перевірити достовірність наданої банківської гарантії.

Спростування:
Під час завантаження файлу на електронну торгову площадку https://smarttender.biz відбулось пошкодження файлу, що призвело до пошкодження ЕЦП уповноваженої особи банку. При зверненні замовника до банківськи установи, можна перевірити достовірність наданої банківської гарантії.
Лист про отримання банківської гарантії з банку та відновлену банківську гарантію додаємо;

3. Причина
- копії аналогічних договорів надані не в повному обсязі (п.п.3.2 Додатку 1 ТД). Згідно з п.п.3.2 Додатку 1 ТД учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог учасник повинен надати копії договорів, зазначених у п. 3.1. цього додатку. Учасник надав копії аналогічних договорів без додатків, які є невід’ємними частинами договорів. Зокрема, у п.2.1 договору №СП/2015 П-05 від 02.02.2015 року передбачено, що найменування, кількість та ціна товару визначається згідно Специфікації та рахунків-фактур на кожну партію поставки, які підписуються Сторонами та є невід’ємними частинами Даного договору.

Спростування:
Тендерна документація вимагала копію договорів без додатків.
Згідно з п.п.3.2 Додатку 1 ТД учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог учасник повинен надати копії договорів, зазначених у п. 3.1. цього додатку;

4. Причина

- копія договору суборенди нежитлового приміщення №БО 003647 від 01.09.2016, копія аналогічного договору №20/2014/1208 від 17.06.2014, лист-відгук ПАТ «Іллічівськийсудноремонтний завод» № 4230025 від 17.06.2015, лист-відгук ПАО «Запоріжсталь» №б/н, які складений російською мовою, не містить перекладу на українську мову (п. 7 ч.1 ТД). Згідно з п. 7 ч.1 ТД всі документи, що подаються учасниками відкритих торгів в електронному виглядічерез електронну систему закупівель складаються українською мовою. Документи стосовнотехнічної частини предмету закупівлі можуть бути надані російською мовою. У разі наданняУчасником будь - яких документів іншою мовою вони повинні бути перекладені українськоюмовою відповідною перекладацькою організацією. Учасник надав копію договору суборендинежитлового приміщення №БО 003647 від 01.09.2016, копію аналогічного договору№20/2014/1208 від 17.06.2014, листу-відгуку ПАТ «Іллічівський судноремонтний завод» №4230025 від 17.06.2015, листу-відгуку ПАО «Запоріжсталь» №б/н. Проте, у складі пропозиції учасника не міститься переклад на українську мову.

Спростування:
ТОВ “СІОПЛАСТ” надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у довільній формі, Додаток1 п.1, на українській мові, тому договір оренди, який складений на російській мові не значаться в переліку документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації.
ПАТ «Іллічівський судноремонтний завод» не значиться, як контрагент в Додатку 1 п.3, які були наданні ТОВ “СІОПЛАСТ”. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, контрагентом значиться ВАТ “Запоріжсталь”.
ТОВ “СІОПЛАСТ” подав в електронному вигляді через електронну систему закупівель кваліфікаційні документи, які вимагались в тендерній документації українською мовою, а саме Додаток 1,2,4,6,7, лист-відгук від контрагента ВАТ “Запоріжсталь” щодо постачання товару, який складений російською мовою, не відноситься до ст. 30 ЗУ “Про здійснення державних закупівель” та п.3.р.5. ТД, як причина відхилення.

5. Причина
- лист-відгук ПАТ «Іллічівський судноремонтний завод» № 4230025 від 17.06.2015, оформлений не відповідно до умов ТД (п.1 розділ 3 ТД). Згідно з п.1 розділ 3 ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм зокремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі якщоце передбачено тендерною документацією ), та завантаження файлів в електронну систему закупівель кольорових сканкопій. Учасник надав не кольорову сканкопію листа-відгук ПАТ «Іллічівський судноремонтний завод» № 4230025 від 17.06.2015.

Спростування:
ПАТ «Іллічівський судноремонтний завод» не значиться, як контрагент в Додатку 1 п.3, які були наданні ТОВ “СІОПЛАСТ”. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, контрагентом значиться ВАТ “Запоріжсталь” і надано оригінал відгуку.

ТОВ “СІОПЛАСТ” має зауваження до КП"Харківське ремонтно-будівельне підприємство", а саме в установлені дискримінаційних принципів оцінки пропозицій конкурсних торгів та в упередженому відношенні до інших учасників, а саме КП "Харківське ремонтно-будівельне підприємство" надало лист-відгук про постачання товару після оприлюднення оголошення про закупівлю, для ТОВ "ХІМРЕЗЕРВ-ХАРКІВ", яке було обране переможцем торгів, що підпадає під ч. 1 та ч. 7 п. 1 ст.. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Вимагаємо відмінити дискваліфікацію пропозиції ТОВ “СІОПЛАСТ” або відмінити торги. В іншому випадку будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України в оскаржені причин відхилення пропозиції ТОВ «СІОПЛАСТ» та змови учасника та замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2017 15:07
У відповідності до ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) надаємо наступні пояснення щодо відхилення вашої тендерної пропозиції. Згідно з протоколом розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Сіопласт" пропозиція відхилена на підставі п.п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2016-12-27-002113-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ООО "Сиопласт", Код ЄДРПОУ:35848260
Дата подання: 19 січня 2017 10:58
ВИМОГА
Також, хочемо додати, що при перевірці банківської гарантії, № 16-806 від 06.01.2017 р., наданої ТОВ «ХІМРЕЗЕРВ-ХАРКІВ» на наявність ЕЦП через програму «М.Е.DOC» та Центральний засвідчу вальний орган http://czo.gov.ua/verify, було встановлено відсутність ЕЦП, що мало б спричинити відхилення тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2017 15:09
У відповідності до ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) надаємо наступні пояснення щодо визначення переможцем ТОВ «Хімрезерв-Харків».

При перевірці банківської гарантії, наданої ТОВ «Хімрезерв-Харків» на сайті http://czo.gov.ua/verify була перевірена справжність електронного цифрового підпису представника ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА АКЦІОНЕРНИЙ БАНК "ПІВДЕННИЙ". Перевірка була здійснена шляхом завантаження файлів з ім’ям «16-806.pdf» та «16-806.pdf(1).P7S».

Документи подані скаржником

19 січня 2017 08:58
Вимога.pdf
19 січня 2017 08:58
Лист з банку.tif

Документи

24 січня 2017 15:07
Розяснення 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2017 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " ЛКМ ТРЕЙДИНГ" 327 004,80
UAH з ПДВ
327 004,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛД ХАРКІВ" 678 462,00
UAH з ПДВ
678 462,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "Сиопласт" 800 000,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМРЕЗЕРВ-ХАРКІВ" 944 880,00
UAH з ПДВ
940 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕК ЛАЙН" 949 824,00
UAH з ПДВ
940 324,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2017 14:02
Тех.завдання.PDF
11 січня 2017 14:02
Пропозиція.PDF
11 січня 2017 14:02
Проект договору.PDF
11 січня 2017 14:02
Не пов'язана особа.PDF
11 січня 2017 14:02
Наказ+протокол.PDF
11 січня 2017 14:02
Лист-погодження ІУД.PDF
11 січня 2017 14:02
Лист-згода.PDF
11 січня 2017 14:02
Лист-гарантія.PDF
11 січня 2017 14:02
Копія свідоцтва ПДВ.PDF
11 січня 2017 14:02
Доручення.PDF
11 січня 2017 14:02
Довідка з банку.PDF
11 січня 2017 14:02
Довідка довкілля.PDF
11 січня 2017 14:02
Довідка винагорода.PDF
11 січня 2017 14:02
Банківська_ліцензія.pdf

Публічні документи

12 січня 2017 13:12
кваліфікація.rar
12 січня 2017 13:12
Техн. док.rar
12 січня 2017 13:12
тенд. пропоз.rar

Публічні документи

11 січня 2017 10:19
Дод. до ген. ліц.2.jpg
11 січня 2017 10:19
Дод. до ген. ліц.1.jpg
11 січня 2017 10:19
Ген. банк. ліц..jpg
11 січня 2017 10:19
Банк. ліц. №65.jpg
11 січня 2017 09:16
16-806.pdf.(2).P7S
11 січня 2017 09:15
16-806.pdf.(1).P7S
11 січня 2017 09:15
16-806.pdf
11 січня 2017 09:15
17 Св-во ПДВ.jpg
11 січня 2017 09:15
13 Дов. пункт 9 ст. 9.jpg
11 січня 2017 09:15
11 Дов. злоч..jpg
11 січня 2017 09:15
6-9 Дог. МЕТС 3.jpg
11 січня 2017 09:15
6-8 Дог. МЕТС 2.jpg
11 січня 2017 09:15
6-7 Дог. МЕТС 1.jpg
11 січня 2017 09:15
6-5 Специфікація ХРБП.jpg
11 січня 2017 09:15
6-4 Дог. ХРБП 4.jpg
11 січня 2017 09:15
6-3 Дог. ХРБП 3.jpg
11 січня 2017 09:15
6-2 Дог. ХРБП 2.jpg
11 січня 2017 09:15
6-1 Дог. ХРБП 1.jpg
11 січня 2017 09:15
2-5 Серт. 3 в 1 сірий.jpg
11 січня 2017 09:15
2-4 Серт. 3 в 1 жовтий.jpg
11 січня 2017 09:15
Статут 19.jpg
11 січня 2017 09:15
Статут 18.jpg
11 січня 2017 09:15
Статут 17.jpg
11 січня 2017 09:15
Статут 16.jpg
11 січня 2017 09:15
Статут 15.jpg
11 січня 2017 09:15
Статут 14.jpg
11 січня 2017 09:15
Статут 13.jpg
11 січня 2017 09:15
Статут 12.jpg
11 січня 2017 09:15
Статут 11.jpg
11 січня 2017 09:15
Статут 10.jpg
11 січня 2017 09:15
Статут 9.jpg
11 січня 2017 09:15
Статут 8.jpg
11 січня 2017 09:15
Статут 7.jpg
11 січня 2017 09:15
Статут 6.jpg
11 січня 2017 09:15
Статут 5.jpg
11 січня 2017 09:15
Статут 4.jpg
11 січня 2017 09:15
Статут 3.jpg
11 січня 2017 09:15
Статут 2.jpg
11 січня 2017 09:15
Статут 1.jpg

Публічні документи

10 січня 2017 17:09
20_гарант_лист.pdf
10 січня 2017 17:09
19_гарант_лист.pdf
10 січня 2017 17:09
18_довідка.pdf
10 січня 2017 17:09
17_гарант_лист.pdf
10 січня 2017 17:09
16_Лист-Згода.pdf
10 січня 2017 17:09
14_2_Наказ 3-К.pdf
10 січня 2017 17:09
14_1_Протокол №2.pdf
10 січня 2017 17:09
13_Гарант_лист.pdf
10 січня 2017 17:09
12_Витяг_ПДВ.pdf
10 січня 2017 17:09
11_Cтатут_10_18.pdf
10 січня 2017 17:08
11_Cтатут_1-9.pdf
10 січня 2017 17:08
8_Довідка_банкрут.pdf
10 січня 2017 17:08
6_Довідка_участник_1.pdf
10 січня 2017 17:08
2_інформ_довідка.pdf
10 січня 2017 17:08
1_6_Випробування ДК.pdf
10 січня 2017 17:08
1_5_Сертификат_3 в 1.pdf
10 січня 2017 17:08
1_4_Сертификат_3 в 1.pdf
10 січня 2017 17:08
1_3_Сертификат_3 в 1.pdf
10 січня 2017 17:08
1_2_Сертификат_3 в 1.pdf
10 січня 2017 17:08
1_1_Уайтспирит.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " ЛКМ ТРЕЙДИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛД ХАРКІВ"

ООО "Сиопласт"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМРЕЗЕРВ-ХАРКІВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕК ЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ " ЛКМ ТРЕЙДИНГ"
#38299275
Відхилено 327 004,80
UAH з ПДВ
18 січня 2017 10:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛД ХАРКІВ"
#01597402
Відхилено 678 462,00
UAH з ПДВ
18 січня 2017 10:07
ООО "Сиопласт"
#35848260
Відхилено 800 000,00
UAH з ПДВ
18 січня 2017 10:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМРЕЗЕРВ-ХАРКІВ"
#30358448
Переможець 940 130,00
UAH з ПДВ
18 січня 2017 10:11

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ " ЛКМ ТРЕЙДИНГ" #38299275

№ рішення у справі

63/53-р/к

Дата рішення у справі

31.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МТВ

Документи

18 січня 2017 10:03
Електронний підпис

Документи

18 січня 2017 10:07
Електронний підпис

Документи

18 січня 2017 10:09
Електронний підпис

Документи

18 січня 2017 10:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2017 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМРЕЗЕРВ-ХАРКІВ"
#30358448
940 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 січня 2017 10:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 18:00
Електронний підпис укладений
30 січня 2017 09:30
Договор.PDF укладений
30 січня 2017 09:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 940 130,00
UAH з ПДВ