Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

35.11.1 Енергія електрична, (09310000-5 Електрична енергія), Електрична енергія
35.11.1 Energy electric, (09310000-5 Electric energy), Electric energy
Очікувана вартість
22 404 000,00 UAH
UA-2016-12-26-000879-c 07f468f38f974adcab0039f7b05fb72f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Темнохуд Андрій Іванович

+380574752236 alena39@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго»
Код ЄДРПОУ: 05471247
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська область обл., м Київ, вул Народного ополчення,1
Контактна особа: Темнохуд Андрій Іванович
+380574752236
alena39@ukr.net
Додаткові контактні особи: Корчинський Олександр Олегович
+380574752247
alena39@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Zmiivska Thermal Electrical Power Station of Joint Stock Company Centrenergo
National ID: 05471247
Contact point: Temnohud Andrii Ivanovich
+380574752236
alena39@ukr.net
Additional contacts: Корчинский Александр Олегович
+380574752247
alena39@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 грудня 2016 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2017 16:16
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2017 16:16
Початок аукціону: 15 лютого 2017 14:40
Очікувана вартість: 22 404 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 224 040,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 550000 UAH
Publication date: 26 грудня 2016 16:11
Enquiries until: 22 січня 2017 16:16
Complaints submission until: до 28 січня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 лютого 2017 16:16

Information

Estimated total value: 22 404 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 224 040 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Строк поставки товару: квітень 2017 року - березень 2018 року. Кількість товару: Енергія електрична 1 клас напруги – 3 456 891 кВт*год. Енергія електрична 2 клас напруги – 5 821 409 кВт*год.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9278300 кВт/год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63460, Україна, Харківська область, смт Слобожанське, Балаклійське шосе,2
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
ДК 016:2010: 35.11.1 — Енергія електрична

Electric energy
CPV: 09310000-5
Період постачання: з 01 квітня 2017 по 31 березня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2017 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2017 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2017 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2016 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2017 16:44
перелік змін до ТД 2.doc
24 січня 2017 16:44
Додаток 6 Повторна тендерна пропозиція.doc
16 січня 2017 14:03
Додаток 6 Повторна тендерна пропозиція.doc
26 грудня 2016 16:11
Додаток 6 Повторна тендерна пропозиція.doc
24 січня 2017 16:44
Додаток 3 Договір.pdf
26 грудня 2016 16:11
Додаток 3 Договір.pdf
24 січня 2017 16:44
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc
16 січня 2017 14:03
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc
26 грудня 2016 16:11
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc
24 січня 2017 16:44
Тендерна документація електроенергія.doc
16 січня 2017 15:25
Тендерна документація електроенергія.doc
16 січня 2017 14:03
Тендерна документація електроенергія.doc
26 грудня 2016 16:11
Тендерна документація електроенергія.doc
16 січня 2017 14:03
Додаток 2 Технічні вимоги.pdf
26 грудня 2016 16:11
Додаток 2 Технічні вимоги.pdf
26 грудня 2016 16:12
Додаток 8 ФОРМА БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ.docx
26 грудня 2016 16:12
Додаток 7 УМОВИ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ.docx
26 грудня 2016 16:11
Додаток № 5 перелік документів що подається переможцем процедури закупівлі.doc
26 грудня 2016 16:11
Додаток 4 довідка про відсутність підстав для відмови.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Споживання електроенергії за класами Вашим підприємством з погодинним періодом інтеграції (кВт * год)
Дата подання: 27 грудня 2016 11:14
Дата відповіді: 28 грудня 2016 17:05
Добрий день.Для детальнішого розрахунку знижки для вашого підприємства просимо Вас надати споживання електроенергії за класами Вашим підприємством з погодинним періодом інтеграції (кВт * год) за січень 2016 - жовтень 2016 року (в цифровому вираженні за добу і місяць) макет 30900.
Відповідь: Облік споживання електричної енергії на власні потреби Зміївської ТЕС ведеться по приладам обліку АК «Харківобленерго». Доступ до бази даних АК «Харківобленерго» у Зміївської ТЕС відсутній.
Для надання відповіді на Ваш запит на адресу АК «Харківобленерго» направлено листа щодо зазначеного питання.
Дата оприлюднення Переможця
Дата подання: 10 січня 2017 15:21
Дата відповіді: 12 січня 2017 08:06
Просимо зазначити дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з Переможцем. На яку дату треба замовляти необхідні довідки, щоб вони були дійсними відповідно до вимог Додатку №5 до Тендерної документації?
Відповідь: Строк визначення переможця торгів визначений Законом «Про публічні закупівлі».
Щодо терміну дії довідок відповідно додатку № 5 до тендерної документації – Вам необхідно звертатися до відповідних органів, які дані довідки надають.
Тариф для розрахунків
Дата подання: 10 січня 2017 15:25
Дата відповіді: 12 січня 2017 15:22
Просимо вказати тариф АК "Харківобленерго" 1 та 2 класу напруги, який потрібно викорустовувати при розрахунках вартості тендерної пропозиції (Додаток №1 та Додаток №6 до Тендерної документації)?
Відповідь: Згідно з “Умовами та Правилами здійснення підприємницької діяльності з постачання електричної енергії за регульованим тарифом” АК “Харкiвобленерго” iнаформує споживачiв про введення з 1 грудня 2016 року роздрібних тарифів (крім населення) відповідно до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 24 листопада 2016 року № 2019:
- 1 клас напруги (35кВ i більше) – 157,28 коп./кВт*год.;
- 2 клас напруги (менше 35кВ) – 196,99 коп./кВт*год.
Знижка
Дата подання: 10 січня 2017 15:28
Дата відповіді: 12 січня 2017 15:22
В тендерній пропозиції знижка визначається (прописується її розмір) для 1 та 2 класу напруги окремо чи розмір знижки повинен бути однаковим для обох класів напруги?
Відповідь: Розмір знижки визначається як для 1 так і для 2 класу напруги. Але у відсотках (%) величина знижки однакова для обох класів напруги.
Строк поставки продукції
Дата подання: 10 січня 2017 15:35
Дата відповіді: 12 січня 2017 15:23
Виходячи з дати проведення аукціону: 03.03.2017р., постачання електричної енергії Замовнику будь-яким незалежним постачальником фактично буде можливим щонайраніше з 01 травня 2017р. Просимо підтвердити або відкорегувати "Строк поставки продукції/товарів" (Додаток №1 та Додаток №6; п.4.4. Розділу 1 Тендерної документації)
Відповідь: Строк поставки товару визначатиметься строком дії Договору
Строки поставки товарів та розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікуваної вартості предмета закупівлі
Дата подання: 12 січня 2017 14:39
Дата відповіді: 16 січня 2017 09:22
Просимо Вас надати роз’яснення щодо строків поставки товарів (виконання робіт, надання послуг) та розміру бюджетного призначення за кошторисом або очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу: - дата та час проведення аукціону – 03 березня 2017 року 11:08; - розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі – 22 404 000 UAH. Надаємо роз’яснення щодо нашого питання: 1. Згідно пункту 2.2. Постанови НКРЕ від 18.06.2004 N 631 Про схвалення примірного договору між ДП «Енергоринок» та постачальниками електричної енергії за нерегульованим тарифом: «Розрахунковим періодом є календарний місяць (з першого по останнє число включно).» Враховуючи, що дата проведення аукціону: 03 березня 2017 року, постачання електричної енергії для Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» можливо буде розпочати лише з 01 травня 2017 року. 2. Згідно підпункту 4) пункту 6.1. Постанови НКРЕ від 19.10.2005 N 934 Про схвалення примірного договору на передачу електричної енергії місцевими (локальними) електромережами між постачальником електричної енергії за нерегульованим тарифом та електропередавальною організацією, ПНТ зобов'язується: «за 6 робочих днів до 19-ї доби місяця, що передує розрахунковому, надавати Повідомлення на заявлений обсяг купівлі електричної енергії на ОРЕ…». Тобто, строк подання Повідомлення на заявлений обсяг купівлі електричної енергії на ОРЕ, у разі постачання електричної енергії з 01 березня 2017 року постачальником електричної енергії за нерегульованим тарифом (ПНТ), відповідає 09 лютого 2017 року, що майже на місяць раніше дати проведення аукціону. В той же час, відповідно до пункту 2 Розділу 6 Тендерної документації: «…договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.». І це без урахування часу, потрібного для розгляду тендерних пропозицій Учасників аукціону та визначення Переможця (якщо П
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше запитання прийнято та знаходиться на розгляді. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації та оприлюднені на веб-порталі.
Строки поставки товарів та розмір бюджетного призначення за кошторисом (продовження)
Дата подання: 12 січня 2017 14:41
Дата відповіді: 16 січня 2017 09:22
І це без урахування часу, потрібного для розгляду тендерних пропозицій Учасників аукціону та визначення Переможця (якщо Переможця буде визначено «день в день»). Тобто, ПНТ не має можливості подати Повідомлення на заявлений обсяг купівлі електричної енергії на ОРЕ у березні 2017 року в строк, не пізніше 09 лютого 2017 року, як того вимагають умови договору з електропередавальною організацією АК «Харківобленерго». 3. Згідно пункту 3.1. Постанови НКРЕ від 18.06.2004 N 631 Про схвалення примірного договору між ДП «Енергоринок» та постачальниками електричної енергії за нерегульованим тарифом, Постачальник надає довідку про стан обліку електроенергії у споживачів (за встановленою Договором формою) та інформацію щодо величини приєднаної потужності по кожній площадці вимірювання споживача у строк до 15 числа місяця, що передує розрахунковому. Довідка про стан обліку електроенергії у споживачів має бути узгоджена та підписана Постачальником, електропередавальною організацією та Держенергонаглядом. Інформація щодо величини приєднаної потужності по кожній площадці вимірювання споживача має бути узгоджена та підписана Постачальником та електропередавальною організацією. Таким чином, при постачанні електричної енергії з 01 березня 2017 року, Довідка про стан обліку електроенергії у споживачів та Довідка щодо величини приєднаної потужності по кожній площадці вимірювання споживача повинні бути узгоджені, підписані у відповідних інстанціях та надані до ДП «Енергоринок» в строк не пізніше 15 лютого 2017 року. 4. Звертаємо Вашу увагу, що згідно пункту 5.10. Правил користування електричною енергією, затверджених постановою НКРЕ від 31.07.96 N 28: «Про необхідність внесення змін до договору про постачання електричної енергії споживач має не пізніше ніж за 20 днів до початку дії договору про купівлю-продаж електричної енергії письмово повідомити постачальника електричної енергії за регульованим тарифом та остаточно розрахуватися з ним. Орієнтовна сума остаточного розрахунку з постачальником електричної енергії за регульованим тариф
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше запитання прийнято та знаходиться на розгляді. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації та оприлюднені на веб-порталі.
Строки поставки товарів та розмір бюджетного призначення за кошторисом (продовження 2)
Дата подання: 12 січня 2017 14:43
Дата відповіді: 16 січня 2017 09:23
Орієнтовна сума остаточного розрахунку з постачальником електричної енергії за регульованим тарифом станом на перший день дії договору про купівлю-продаж електричної енергії визначається за фактичним середньодобовим споживанням попереднього розрахункового періоду. На підставі заяви споживача постачальником електричної енергії за регульованим тарифом та споживачем оформляється домовленість сторін про внесення змін в договір про постачання електричної енергії щодо припинення-відновлення продажу електричної енергії і двосторонній акт, у якому фіксуються покази розрахункових засобів обліку на перший день дії договору про купівлю-продаж електричної енергії. На підставі акта визначаються фактичні обсяги електричної енергії, використаної споживачем до першого дня дії договору про купівлю-продаж електричної енергії. Споживачу протягом 5 робочих днів від дня оформлення акта повертаються кошти, сплачені понад вартість електричної енергії, отриманої від постачальника за регульованим тарифом, або виписується платіжний документ для розрахунку за електричну енергію, використану понад обсяг, оплачений постачальнику за регульованим тарифом.» Тобто, якщо початок поставки електроенергії Зміївській ТЕС ПАТ «Центренерго», відповідно до Тендерної документації визначено як «березень 2017 року», Зміївська ТЕС ПАТ «Центренерго» повинна звернутися до АК «Харківобленерго» із заявою про внесення змін в договір про постачання електричної енергії щодо припинення-відновлення продажу електричної енергії та остаточно розрахуватися з АК «Харківобленерго», в строк не пізніше 08 лютого 2017 року. Підсумовуючи вищенаведене, просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації на закупівлю електричної енергії для Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» щодо строків поставки товарів (виконання робіт, надання послуг) та розміру бюджетного призначення за кошторисом або очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше запитання прийнято та знаходиться на розгляді. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації та оприлюднені на веб-порталі.
Остаточний розрахунок та Заява про внесення змін в договір про постачання електричної енергії
Дата подання: 17 січня 2017 14:51
Дата відповіді: 19 січня 2017 13:15
Ознайомившись зі змінами, внесеними до Тендерної документації згідно протоколу №35.11.1/3/17 від 16.01.2017 р., та відповідями на задані питання, просимо надати роз’яснення стосовно остаточного розрахунку з АК «Харківобленерго» та звернення Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» до АК «Харківобленерго» із заявою про внесення змін в договір про постачання електричної енергії. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу: - дата та час проведення аукціону – 06 березня 2017 року 11:24; - строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017 року – 31 березня 2018 року. Згідно пункту 5.10. Правил користування електричною енергією, затверджених постановою НКРЕ від 31.07.96 N 28 (із змінами): «Про необхідність внесення змін до договору про постачання електричної енергії споживач має не пізніше ніж за 20 днів до початку дії договору про купівлю-продаж електричної енергії письмово повідомити постачальника електричної енергії за регульованим тарифом та остаточно розрахуватися з ним.» Тобто, якщо початок постачання електричної енергії Зміївській ТЕС ПАТ «Центренерго», відповідно до Тендерної документації (зі змінами від 16.01.2017 р.) визначено як «01 квітня 2017 року», Зміївська ТЕС ПАТ «Центренерго» повинна звернутися до АК «Харківобленерго» із заявою про внесення змін в договір про постачання електричної енергії щодо припинення-відновлення продажу електричної енергії та остаточно розрахуватися з АК «Харківобленерго», в строк не пізніше 10 березня 2017 року. На виконання вимог чинного законодавства щодо умов зміни постачальника електричної енергії, просимо Вас повідомити контактну інформацію відповідальної особи (осіб), яка буде здійснювати звірку взаєморозрахунків з АК «Харківобленерго» щодо орієнтовної суми остаточного розрахунку, а також, оформлювати і надавати на адресу АК «Харківобленерго» заяву про внесення змін в договір про постачання електричної енергії щодо припинення-відновлення продажу електричної енергії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що внесення змін до договору, звірка показників по приладам обліку, взаєморозрахунки або інше є взаємовідношення між Зміївською ТЕС та АК «Харківобленерго». Всі умови щодо зміни постачальника електричної енергії будуть виконані своєчасно, згідно чинного законодавства.
Щодо оформлення Довідок (частина 1)
Дата подання: 17 січня 2017 14:53
Дата відповіді: 19 січня 2017 13:13
Ознайомившись зі змінами, внесеними до Тендерної документації згідно протоколу №35.11.1/3/17 від 16.01.2017 р., та відповідями на задані питання, просимо надати роз’яснення щодо строків оформлення довідки про стан обліку електроенергії у споживачів та довідки щодо величини приєднаної потужності по кожній площадці вимірювання споживача. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу: - дата та час проведення аукціону – 06 березня 2017 року 11:24; - строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017 року – 31 березня 2018 року. Згідно пункту 3.1. Постанови НКРЕ від 18.06.2004 N 631 (із змінами) Про схвалення примірного договору між ДП «Енергоринок» та постачальниками електричної енергії за нерегульованим тарифом, Постачальник надає довідку про стан обліку електроенергії у споживачів (за встановленою Договором формою) та інформацію щодо величини приєднаної потужності по кожній площадці вимірювання споживача у строк до 15 числа місяця, що передує розрахунковому. Довідка про стан обліку електроенергії у споживачів має бути узгоджена та підписана Постачальником, електропередавальною організацією (АК «Харківобленерго») та Держенергонаглядом. Інформація щодо величини приєднаної потужності по кожній площадці вимірювання споживача має бути узгоджена та підписана Постачальником та електропередавальною організацією (АК «Харківобленерго»). Таким чином, при постачанні електричної енергії з 01 квітня 2017 року, довідка про стан обліку електроенергії у споживачів та довідка щодо величини приєднаної потужності по кожній площадці вимірювання споживача повинні бути узгоджені, підписані у відповідних інстанціях та надані до ДП «Енергоринок» в строк не пізніше 15 березня 2017 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що вказані у листі довідки будуть підписані після їх надання до Зміївської ТЕС.
Відповідальна особа для організації перевірки та узгодження зазначених довідок: заступник начальника ВТВ Баєв Сергій Володимирович (тел. 095-271-88-68)
Щодо оформлення Довідок (частина 2)
Дата подання: 17 січня 2017 14:54
Дата відповіді: 19 січня 2017 13:14
Відповідно до підпункту 4) пункту 6.1. Постанови НКРЕ від 19.10.2005 N 934 (із змінами і доповненнями) Про схвалення примірного договору на передачу електричної енергії місцевими (локальними) електромережами між постачальником електричної енергії за нерегульованим тарифом та електропередавальною організацією, строки розгляду та підписання електропередавальною організацією документів, необхідних ПНТ для здійснення своєї діяльності, складають три робочі дні з моменту отримання відповідних документів. Враховуючи дату проведення аукціону: 06.03.2017 р. та встановлені діючими нормативно-правовими актами строки розгляду документів відповідними інстанціями, просимо Вас: - зазначити строки, в які будуть оформлені та підписані з боку Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго», довідка про стан обліку електроенергії у споживачів та довідка щодо величини приєднаної потужності по кожній площадці вимірювання споживача, задля необхідності їх подання на узгодження до АК «Харківобленерго» і Держенергонагляду, та подальшого надання погоджених документів в ДП «Енергоринок» в установлений Договором термін. - вказати відповідальну особу (із зазначенням контактних даних), яка буде займатися оформленням та узгодженням з ПНТ зазначених Довідок. Виходячи з нашого досвіду, довідка про стан обліку електроенергії у споживачів та довідка щодо величини приєднаної потужності по кожній площадці вимірювання споживача повинні бути оформлені та підписані з боку Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» в строк не пізніше 08 березня 2017 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що вказані у листі довідки будуть підписані після їх надання до Зміївської ТЕС.
Відповідальна особа для організації перевірки та узгодження зазначених довідок: заступник начальника ВТВ Баєв Сергій Володимирович (тел. 095-271-88-68)
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 лютого 2017
UA-2016-12-26-000879-c07f468f38f974adcab0039f7b05fb72f
Найменування: Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго»
Код ЄДРПОУ: 05471247
Місцезнаходження: 03151, Україна, Київська область обл., м Київ, вул Народного ополчення,1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" Документи
Відхилено
Документи
ПАТ "ЕК "Барвінок" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ РемМашРесурс Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

09 лютого 2017 09:04
Електронний підпис

Документи

09 лютого 2017 09:05
Електронний підпис

Публічні документи

21 лютого 2017 14:13
Лист пояснення
21 лютого 2017 11:58
Антикорупційна програма
21 лютого 2017 11:58
Довідка з юстиції
21 лютого 2017 11:58
Довідка з податкової
21 лютого 2017 11:58
Довідка з міліції
31 січня 2017 17:37
Довідка_Додаток 4.jpg
31 січня 2017 17:37
Документ учасник ОРЕ.pdf
31 січня 2017 17:37
Довідка_Додаток 1.jpg
31 січня 2017 17:37
Банківська гарантія.7z
31 січня 2017 17:37
Витяг_ПДВ.jpg
31 січня 2017 17:37
Протокол до тендеру.7z
31 січня 2017 17:37
Статут_ЕК_Барвінок.7z

Документи

09 лютого 2017 09:06
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ"

ПАТ "ЕК "Барвінок"

ТОВ РемМашРесурс

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2017 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "ЕК "Барвінок" 22 404 000,00
UAH з ПДВ
22 179 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РемМашРесурс 22 404 000,00
UAH з ПДВ
22 404 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2017 14:13
Лист пояснення
21 лютого 2017 11:58
Антикорупційна програма
21 лютого 2017 11:58
Довідка з юстиції
21 лютого 2017 11:58
Довідка з податкової
21 лютого 2017 11:58
Довідка з міліції
31 січня 2017 17:37
Довідка_Додаток 4.jpg
31 січня 2017 17:37
Документ учасник ОРЕ.pdf
31 січня 2017 17:37
Довідка_Додаток 1.jpg
31 січня 2017 17:37
Банківська гарантія.7z
31 січня 2017 17:37
Витяг_ПДВ.jpg
31 січня 2017 17:37
Протокол до тендеру.7z
31 січня 2017 17:37
Статут_ЕК_Барвінок.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "ЕК "Барвінок"

ТОВ РемМашРесурс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "ЕК "Барвінок"
#33675278
Переможець 22 179 960,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2017 12:58

Документи

17 лютого 2017 12:58
Електронний підпис
17 лютого 2017 12:57
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2017 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "ЕК "Барвінок"
#33675278
22 179 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 лютого 2017 12:58
Електронний підпис
17 лютого 2017 12:57
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 12:58
Електронний підпис укладений
15 червня 2017 11:23
додаткова угода.pdf зміни до договору
15 червня 2017 11:20
Електронний підпис укладений
05 квітня 2017 15:25
Додаткова угода електрична енергія.pdf зміни до договору
05 квітня 2017 15:24
Електронний підпис укладений
10 березня 2017 09:34
додаткова угода.pdf зміни до договору
10 березня 2017 09:29
Електронний підпис укладений
09 березня 2017 17:21
Договір.pdf зміни до договору
09 березня 2017 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 12/77
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-12/78
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків без збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 12/77
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-12/136
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 12/77
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-12/268
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 7 822 184,18
UAH з ПДВ