Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канат стальний
Очікувана вартість
37 670,00 UAH
UA-2016-12-26-000577-a de22ef1ecd1b4b14a69fe0d8e3421e14
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ковальова Ірина Олександрівна

+380484026966 kondratiuk@dp.portreni.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Ренійський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125809
Вебсайт: http://www.portreni.com.ua
Місцезнаходження: 68802, Україна , Одеська обл., Рені, вул. Дунайська, буд. 188
Контактна особа: Ковальова Ірина Олександрівна
+380484026966
kondratiuk@dp.portreni.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2016 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2016 17:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2017 17:58
Початок аукціону: 05 січня 2017 15:29
Очікувана вартість: 37 670,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 189,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 м
Канат стальний d. 23,5 Г-В-Н-Р-1770 ГОСТ 7668-80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68802, Україна, Одеська область, м. Рені, вул. Дунайська, буд. 188, складські площі ДП "РМТП"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 січня 2017  —  31 березня 2017
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
ДК 016:2010: 25.93.1 — Вироби з дроту, ланцюги та пружини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно основних умов договору
Дата подання: 27 грудня 2016 14:44
Дата відповіді: 28 грудня 2016 14:59
Добрий день! Наша компанія має намір прийняти участь у торгах на поставку канату сталевого. При цьому, ознайомившись з проектом договору, просимо Вас роглянути можливість та внести зміни в такій редакції по наступних пунктах, а саме: -3.7. У випадку поставки неякісного (некомплектного) Товару, виклик представника Постачальника для складання двостороннього дефектного акту є обов’язковим, подальше приймання Товару призупиняється, про що складається відповідний акт щодо виявлення недоліків. Підтвердженням неякісності (некомплектності) Товару являється двосторонній дефектний акт, підписаний Сторонами згідно з Інструкцією про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 № П-7. Постачальник зобов’язаний замінити неякісний (некомплектний) Товар на якісний (комплектний) своїми силами за власний рахунок, протягом строку, зазначеного у відповідному акті; -5.3. Якщо Постачальник є платником ПДВ, він зобов’язаний виписати електронну податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі – ЄРПН) у строки визначені чинним Законодавством України. Якщо протягом 180 днів з дня наступного за днем виникнення податкових зобов’язань, Постачальник не здійснить реєстрацію податкової накладної в ЄРПН, Покупець має право вимагати від Постачальника відшкодування всіх завданих збитків; -5.4. За прострочення оплати вартості поставленої партії Товару Постачальник може стягнути з Покупця пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені, від простроченої суми за кожний день прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесені до проекту договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2017 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "ЮЖМЕТИЗ" 31 720,00
UAH
27 995,00
UAH
Документи
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур" 32 950,00
UAH
28 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ІНТЕРПРОМКАНАТ" 34 625,00
UAH
29 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 січня 2017 16:05
Скан4979.pdf
30 грудня 2016 09:37
Проект договору.pdf
30 грудня 2016 09:37
Витяг на 17.11.2016.pdf
30 грудня 2016 09:37
Статут.pdf
30 грудня 2016 09:37
наказ, протокол.pdf
30 грудня 2016 09:37
Витяг ПДВ.pdf
30 грудня 2016 09:37
Пропозиція.pdf

Публічні документи

03 січня 2017 15:22
Проект договору.pdf
03 січня 2017 15:22
Сертифікат якості.pdf
03 січня 2017 15:22
Технічні вимоги.pdf
03 січня 2017 15:22
Cвидетельство НДС.pdf
03 січня 2017 15:22
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 січня 2017 10:09
док. до тендеру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "ЮЖМЕТИЗ"

ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"

ТОВ "ІНТЕРПРОМКАНАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО "ЮЖМЕТИЗ"
#31768611
Переможець 27 995,00
UAH
17 січня 2017 10:51

Документи

17 січня 2017 10:51
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2017 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ООО "ЮЖМЕТИЗ"
#31768611
27 995,00
UAH
Документи

Документи

17 січня 2017 10:51
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
25 січня 2017 15:13