Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з технічного обслуговування пасажирського ліфта
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2016-12-23-001158-c ● 8a6465e9a4d2422cad7eff4de6ecde73
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 26345558 |
Вебсайт: | http://www.kga.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 32 |
Контактна особа: |
Шевчук Галина Сергіївна 380442782404 i-galina1980@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2016 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2016 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2016 20:00 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2016 13:34 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2016 13:34 |
Очікувана вартість: | 24 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,08% |
Інформація про предмет закупівлі
Учасник зобов’язаний: 1. Забезпечити безперебійну та безпечну роботу ліфта відповідно до Положень “Про систему технічного обслуговування і ремонту ліфтів в Україні” КД 36.1.001.-2000. 2. Призначити, у відповідності з вимогами “Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів” НПАОП 0.00-1.02-08 (ПББЕЛ), особу, відповідальну за організацію робіт по технічному обслуговуванню та ремонту ліфта. 3. Призначити, у відповідності з вимогами ПББЕЛ, особу, відповідальну за справний стан ліфта. 4. Усі роботи з технічного обслуговування ліфта організовувати та виконувати навченим і атестованим персоналом, своєчасно і якісно, відповідно графікам і вимогам ПББЕЛ. 5. Забезпечувати належний санітарний стан машинного, блочного приміщень та приямка ліфта.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- цінову пропозицію відповідно до технічних вимог;
- контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон, основні види діяльності);
- копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копія довідки про взяття на облік платника податків.
- копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб).
- копія Дозволу на виконання робіт.
- основні умови договору (з обов’язковим вказанням виконання робіт без залучення субпідрядних організацій);
- підтверджуючи документи щодо технічних вимог щодо предмету закупівлі (обсяг послуг, періодичність проведення ТО ліфтів, розрахунок вартості (складений у відповідності до «Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації» затвердженого Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09.11.2006 р. № 369));
- довідка, складена на фірмовому бланку Учасника, що містить інформацію про персонал підприємства Учасника які здійснюють виконання аналогічних договорів із зазначенням загальної кількості працівників, кількість електромеханіків (ПІБ, копії посвідчень, копії протоколів про перевірку знань), які плануються для виконання робіт на об’єкті Замовника, їх досвід роботи (не менше 10 років на ліфтах), рівень освіти та кваліфікації;
- довідка в довільній формі на фірмовому бланку Учасника з документально підтвердженим досвідом роботи з бюджетними підприємствами на технічне обслуговування ліфтів не менше 10 років.
- довідки, складені на фірмовому бланку Учасника, що містять інформацію про наявність власних: основних засобів, опорних пунктів, обладнання, матеріально-технічної бази, складських приміщень, тощо.
- копії виконання аналогічних договорів (технічне обслуговування) з організаціями бюджетної сфери, не менше двох, заключені на строк не менше 9 місяців (інформація яка, на думку Учасника, може становити комерційну та/чи державну таємницю може бути замаскована), завірені власною печаткою Учасника;
- наявність фінансової спроможності Учасника (копія балансу та звіту про фінансові результати Учасника за останній звітний рік з відміткою відповідних контролюючих органів України). Замовник залишає за собою право відмовити Учасникам, що є збитковими, або мають заборгованість по обов’язковим платежем та податкам до бюджету.
- довідка, складена на фірмовому бланку Учасника, що містить інформацію про наявність аварійної служби, їх графік роботи та час прибуття на виклик.
- оригінали або нотаріально завірені копії відсканованих Відгуків Замовників (бюджетних підприємств) в м. Києві, які співпрацювали з Учасником не менше 2 років, датовані третім кварталом 2016 року, або більш пізньою датою. Замовник залишає за собою право зв’язатись з даними організаціями для перевірки достовірності наданої інформації.
Додаткова інформація в ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ - в прикріпленому файлі закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
- цінову пропозицію відповідно до технічних вимог;
- контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон, основні види діяльності);
- копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копія довідки про взяття на облік платника податків.
- копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб).
- копія Дозволу на виконання робіт.
- основні умови договору (з обов’язковим вказанням виконання робіт без залучення субпідрядних організацій);
- підтверджуючи документи щодо технічних вимог щодо предмету закупівлі (обсяг послуг, періодичність проведення ТО ліфтів, розрахунок вартості (складений у відповідності до «Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації» затвердженого Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09.11.2006 р. № 369));
- довідка, складена на фірмовому бланку Учасника, що містить інформацію про персонал підприємства Учасника які здійснюють виконання аналогічних договорів із зазначенням загальної кількості працівників, кількість електромеханіків (ПІБ, копії посвідчень, копії протоколів про перевірку знань), які плануються для виконання робіт на об’єкті Замовника, їх досвід роботи (не менше 10 років на ліфтах), рівень освіти та кваліфікації;
- довідка в довільній формі на фірмовому бланку Учасника з документально підтвердженим досвідом роботи з бюджетними підприємствами на технічне обслуговування ліфтів не менше 10 років.
- довідки, складені на фірмовому бланку Учасника, що містять інформацію про наявність власних: основних засобів, опорних пунктів, обладнання, матеріально-технічної бази, складських приміщень, тощо.
- копії виконання аналогічних договорів (технічне обслуговування) з організаціями бюджетної сфери, не менше двох, заключені на строк не менше 9 місяців (інформація яка, на думку Учасника, може становити комерційну та/чи державну таємницю може бути замаскована), завірені власною печаткою Учасника;
- наявність фінансової спроможності Учасника (копія балансу та звіту про фінансові результати Учасника за останній звітний рік з відміткою відповідних контролюючих органів України). Замовник залишає за собою право відмовити Учасникам, що є збитковими, або мають заборгованість по обов’язковим платежем та податкам до бюджету.
- довідка, складена на фірмовому бланку Учасника, що містить інформацію про наявність аварійної служби, їх графік роботи та час прибуття на виклик.
- оригінали або нотаріально завірені копії відсканованих Відгуків Замовників (бюджетних підприємств) в м. Києві, які співпрацювали з Учасником не менше 2 років, датовані третім кварталом 2016 року, або більш пізньою датою. Замовник залишає за собою право зв’язатись з даними організаціями для перевірки достовірності наданої інформації.
Додаткова інформація в ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ - в прикріпленому файлі закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з технічного обслуговування пасажирського ліфта. Деталі закупівлі в прикріпленому файлі ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київ, Київ, вул. Хрещатик, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
ДК 016:2010: 33.12.15 — Ремонтування та технічне обслуговування підіймального та вантажного устатковання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2016 16:43 |
Оголошення обслуговування ліфтів 2017 рік.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ" #30789976 |
Переможець |
3 600,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2016 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
20170427 1030_01.pdf | укладений |
27 квітня 2017 14:19
|