Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ліки
Очікувана вартість
2 131 284,00 UAH
UA-2016-12-23-001062-b 835205573af04d83a915cb913fa12e2b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Голубова

+380502387002 nob1948@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Николаевская областная больница
Код ЄДРПОУ: 01998383
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська обл., Николаев, Николав, Николаевская область, Киевская,1
Контактна особа: Людмила Голубова
+380502387002
nob1948@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2016 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 01 січня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2017 11:00
Очікувана вартість: 2 131 284,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

ліки (лікарські засоби різні)

Тендерна документація

29 грудня 2016 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2016 15:30
Проект договору.doc
29 грудня 2016 15:30
ТД ліки.doc
23 грудня 2016 14:21
ТД ліки.doc
29 грудня 2016 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2016 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2016 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2016 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2016 15:30
Проект договору.doc
28 грудня 2016 11:21
Проект договору.doc
27 грудня 2016 15:28
Проект договору.doc
29 грудня 2016 15:30
ТД ліки.doc
28 грудня 2016 11:21
ТД ліки.doc
23 грудня 2016 14:21
ТД ліки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кінцевий строк подання тендерних пропозицій
Дата подання: 26 грудня 2016 10:08
Дата відповіді: 27 грудня 2016 14:32
Доброго дня! У п.1 розділу 4 тендерної документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06.01.17р., а в оголошенні - 11.01.17р. Уточніть, будь ласка, цей строк.
Відповідь: 11.01.17р.
Проект договору про закупівлю
Дата подання: 26 грудня 2016 10:13
Дата відповіді: 27 грудня 2016 15:31
У п.3 розділу 6 тендерної документації зазначено: "Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов". Але на майданчику веб-сайту уповноваженого органу з питань закупівель немає завантаженого проекту договору - ні в окремому файлі, ні у складі завантаженої тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір опубліковано
Надання учасником підписаного проекту договору
Дата подання: 26 грудня 2016 10:14
Дата відповіді: 28 грудня 2016 10:07
Чи повинен учасник надавати у складі тендерної пропозиції підписаний проект договору або лист-згоду з істотними умовами проекту договору?
Відповідь: підписаний лист-згода
Форма "Цінова пропозиція"
Дата подання: 26 грудня 2016 10:16
Дата відповіді: 28 грудня 2016 10:22
Чи потрібно учаснику надавати у складі тендерної документації або після аукціону форму цінової пропозиції? Якщо так, то за якою формою?
Відповідь: див.тендерну документацію
Реєстраційне посвідчення
Дата подання: 26 грудня 2016 10:21
Дата відповіді: 28 грудня 2016 15:57
У пп.2 п.6 розділу 3 тендерної документації міститься вимога надати у складі тендерної пропозиції скановане реєстраційне посвідчення на лікарський засіб. Це має бути сканований оригінал реєстраційного посвідчення чи допустимо надати скановану копію реєстраційного посвідчення, завірену належним чином?
Відповідь: оригінал або копія
Копії сертифікатів, що підтверджують еквівалентність
Дата подання: 26 грудня 2016 10:32
Дата відповіді: 28 грудня 2016 15:59
У пп.4 п.6 розділу 3 тендерної документації зазначено: "Якщо учасник пропонуватиме еквівалент, для підтвердження еквівалентності товару, учасник повинен надати відповідні скановані копії сертифікатів, що підтверджують еквівалентність пропонуємого товару, що є предметом закупівлі, зазначеному у документації". Якщо у тендерній документації зазначені міжнародні , а не торгові назви предметів закупівлі, чи доречно підтверджувати еквівалентність пропонуємого товару? Учасник повинен надати скановані сертифікати якості лікарських засобів, що пропонуються, чи що Ви маєте на увазі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: в тендерній документації зазначено міжнародна назва, надання торгівельної назви еквіваленту доречно підтвердити копією сетрифікату
Засвідчення сторінок тендерної пропозиції
Дата подання: 26 грудня 2016 11:44
Дата відповіді: 28 грудня 2016 16:00
У пп.7 п.1 розділу 3 тендерної документації зазначено: "УСІ сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису". Як бути у випадку, коли у тендерній документації міститься вимога надати оригінал документа, сторінки якого неможливо засвідчити та пронумеровати (наприклад, оригінал ліцензії, оригінал свідоцтва платника ПДВ та ін.) - не нумеровати та не засвідчувати чи допустимо надати копії цих документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: оригінали не потрібно засвідчувати
Довідка за формою додаток №1
Дата подання: 27 грудня 2016 10:36
Дата відповіді: 28 грудня 2016 16:00
Доброго дня! У пп.5 п.6 розділу 3 тендерної документації міститься вимога надати у складі тендерної пропозиції скановану довідку за формою Додаток №1 - Перелік товару, що закуповується. Таблиця, яка наведена в додатку №1, не містить графи "Торгівельна назва лікарського засобу". 1.Чи допустимо додати у таблицю колонку з такою назвою або вказати торгівельну назву лікарського засобу у колонці "Найменування" через дріб до назви предмета закупівлі? 2. У колонці 2 цієї таблиці потрібно зазначити код та виробника. Який саме код Ви маєте на увазі у даному випадку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: див.тендерну документацію
Щодо гарантійного листа учаснику
Дата подання: 27 грудня 2016 15:01
Дата відповіді: 28 грудня 2016 16:00
В пп.4, п.6, розділу 5 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вказано "ДОПУСКАЄТЬСЯ надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, при цьому учасник повинен надати скановану копію документу від виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора або іншого представника." Уточніть про що саме має бути гарантійний лист і чи є він обов'язковим для подачі, оскільки застосовано слово "допускається", яке не має смислового підтексту обов'язковості. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: див. Р 3 п.6 пп 4 тендерної документації
Відсутня форма тендерної пропозиції
Дата подання: 27 грудня 2016 16:43
Дата відповіді: 28 грудня 2016 16:02
В тендерній документації відсутня форма тендерної пропозиції. Чи це означає, що форма тендерної пропозиції є довільною?
Відповідь: оригінал або копія
Одиниці виміру у формі специфікації до договору закупівлі
Дата подання: 27 грудня 2016 17:15
Дата відповіді: 28 грудня 2016 16:01
Згідно з тендерною документацією одиницею виміру є флакони, шприци, ампули і, відповідно, у графі специфікації до договору "К-ть закупівлі" знаходиться кількість флаконів, шприців, ампул. А в наступних двох графах таблиці знаходиться "Ціна за УПАКОВКУ, грн. без ПДВ" та "Ціна за УПАКОВКУ, грн. з ПДВ". В упаковці може бути декілька флаконів (ампул, шприців). Тобто одиниці виміру відрізняються, і нелогічно ціну за упаковку множити на кількість флаконів (шприців, ампул). Просимо привести одиниці виміру у тендерній документації (і у т.ч. у специфікації) до одного виду - або упаковки, або флакони (шприци, ампули).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: див.додатки №№ 1, 4 ТД
Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону
Дата подання: 29 грудня 2016 12:26
Дата відповіді: 04 січня 2017 09:49
Документацією передбачено надання довідки у довільній формі про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (з вказівкою – власне, або орендоване, або залучене шляхом укладання цивільних та/або господарських договорів з третіми особами (додатково до довідки надити копію відповідного договору ). Прошу пояснити які саме необхідно надати договори? У разі якщо обладнання власне, чи треба надавати підтверджуючі документи на властність стелажів та іншого обладнання складу? Якщо так, то прохання надати вичерпний перелік документів, що можуть буди підтвердженням властності або оренди матеріально-технічної бази
Розгорнути Згорнути
Відповідь: довідки у довільній формі про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (з вказівкою – власне, або орендоване, або залучене шляхом укладання цивільних та/або господарських договорів з третіми особами на арендовані приміщення (додатково до довідки надити копію відповідного договору ).
вказати майно, яке використовується при виконанні договору, яке забезпечує збереження медикаментів
транспортні засоби , складскькі приміщення, холодильні камери
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: L-лізину есцинат амп. 0,10% 5мл № 10
Опис предмету закупівлі:
200 уп.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 47 598,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 237,99 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

200 пач
ліки
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
ДК 016:2010: 21.20.1 — Ліки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, г.Николаев, Киевская,1
Дата доставки: 25 січня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
11 січня 2017 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій