Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень будинку театру опери та балету в м. Дніпро по пр. Д. Яворницького
Очікувана вартість
492 477,00 UAH
UA-2016-12-23-000622-a 4a53099bca034a8bb178fd9701cda952
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зуйкова Вікторія

+380679521859 info@opera-ballet.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КУЛЬТУРИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ"
Код ЄДРПОУ: 02226049
Вебсайт: http://www.opera-ballet.com.ua
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро (Дніпропетровськ), ПРОСПЕКТ КАРЛА МАРКСА, будинок 72 А
Контактна особа: Зуйкова Вікторія
+380679521859
info@opera-ballet.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2016 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2016 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2017 09:00
Початок аукціону: 11 січня 2017 12:49
Очікувана вартість: 492 477,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 924,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Поточний ремонт приміщень будинку театру опери та балету в м. Дніпро по пр. Д. Яворницького, 72А
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Поточний ремонт приміщень будинку театру опери та балету в м. Дніпро по пр. Д. Яворницького, 72А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро (Дніпропетровськ), пр.Д.Яворницького (пр.К.Маркса) 72А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2017
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи
ДК 016:2010: 41.00.4 — Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 грудня 2016 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2016 16:59
Додаток № 3.doc
23 грудня 2016 16:59
Додаток № 2.doc
23 грудня 2016 16:59
Додаток № 6 проект договору.doc
23 грудня 2016 16:59
Додаток № 7.doc
23 грудня 2016 16:59
Додаток № 4.doc
23 грудня 2016 16:59
Додаток № 5.doc
23 грудня 2016 16:59
Додаток № 1.doc
23 грудня 2016 16:59
ТД поточний ремонт 2.doc
23 грудня 2016 16:59
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Попередня оплата
Дата подання: 24 грудня 2016 17:35
Дата відповіді: 26 грудня 2016 09:57
Передбачена попередня оплата в розмірі 30% на придбання матеріалів?
Відповідь: Попередня оплата тендерною документацією не передбачена.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-12-23-000622-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТРАНС-АЛЬФА, Код ЄДРПОУ:24997848
Дата подання: 23 січня 2017 16:13
ОСКАРЖЕННЯ
Вих № 137 від 16.01.2017 року.
ОСКАРЖЕННЯ
Шановний Замовник.
Наше підприємство ТОВ «ТРАНС-АЛЬФА» брало участь в редукціоні з «Поточного ремонту приміщень будинку театру опери та балету в м. Дніпро по пр. Д. Яворницького, та здобуло кваліфікацію переможця на суму 459000,00 грн без ПДВ.
Згідно протоколу Замовника наше підприємство було дискваліфіковане за те що не відповідає вимогам тендерної документації, ми не згодні та даємо відповідь:
На зауваження що до п. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: відповідаємо:
1. Що Згідно Тендерної документації розділу 3 п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» Замовник просить надати - Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції..
Підрядник в своєї пропозиції надав Наказ про призначення посадової особи. Також Статут підприємства в якому прописані повноваження та відповідальність посадової особи, яка призначена представляти інтереси підприємства.
2. Що до зауважень до п.5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - всі документи були додані в строк не більше 24 доби.
3. Що до зауважень п.6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник пише що у складі тендерної пропозиції відсутня інформація та документи які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим Замовником. Повідомляємо що Додаток 5(технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) є в тендерній пропозиції учасника. Який підписаний уповноваженої особою. Та завірений печаткою.
Що до п. 6«г» - стосовно Ціни тендерної пропозиції – Підрядник для підтвердження свого податкового статусу надає в своєму тендерному пропозиції «ВИТЯГ З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ЄДИНОГО ПОДАТКУ», в якому зазначено що він не є платником ПДВ.
Тому сума тендерної пропозиції становить: 459 000,00 (чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ.
Враховуючи вищє наведене вважаємо, що не одне зауваження не є обґрунтованим для дискваліфікації нашого підприємства, та для зіпсування його репутації, яке існує на ринку вже понад 19 років, та виконує якісно і в терміни набагато складніші об'єкти, які підтверджуються Договорами, актами і довідками виконаних робіт з відгуками від Замовників.
Просимо Вас переглянути рішення та відповісти на наше оскарження.
З повагою
Директор ТОВ «ТРАНС-АЛЬФА» Р.М. Гаврилюк
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2017 17:32
На вимогу ТОВ “Транс-альфа” повідомляю наступне:

1.Театром проводились закупівля за процедурою відкритих торгів, а не редукціону.

2.Щодо відсутності документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника підписувати тендерні документи повідомляємо наступне:
Тендерною документацією передбачено надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Надана учасником тендерна пропозиція не містить зазначеного документу. В п. 10.3 Статуту учасника не зазначено, що директор підприємства має повноваження саме на підписання тендерної пропозиції.
Тому Ваше зауваження не приймається.

3.Щодо строку подання тендерної пропозиції: відповідно до ст. 21 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), “В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: ....кінцевий строк подання тендерних пропозицій”, “Дата і час розкриття тендерних пропозицій......визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу.”, “Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.”
Оголошення було розміщено 23.12.2016 року. Кінцевою датою подання тендерних пропозицій було визначено 10.01.2017 року, 09.00. Діючим Законом та тендерною документацією не передбачене подання додаткових документів після закінчення цього строку. 24-денний термін, на який Ви посилаєтесь, не ґрунтується на Законі. Одночасно, роз'яснення Мінекономрозвитку від 27.10.2016 N 3302-06/34323-06 зазначає, що виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Тому Ваше зауваження не приймається.

4.Стосовно інформації про відповідність тендерної пропозиції технічним та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим Замовником в дод.5 тендерної документації (дефектний акт): Вами в складі тендерної пропозиції надано копію саме цього дефектного акту, розробленого замовником. Ніякої іншої інформації та документів, які б підтверджували відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, Вами надано в строк до 10.01.2017 року не було. Кошторис з додатками був завантажений до електронної системи закупівель лише 11.01.2017 року, після закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Тому Ваше зауваження не приймається.

5. Щодо визначення ціни з ПДВ: замовник приймає Ваші зауваження, одночасно звертає увагу, що відповідно до п. 15 розділу 1 ст. 1 Закону, переможцем є учасник, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною і відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації.
Оскільки подана Вами тендерна пропозиція не відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації (перелік невідповідностей зазначений у протоколі розгляду тендерної пропозиції), замовник не має правових підстав для визначення такої пропозиції переможною.

Документи подані скаржником

23 січня 2017 16:12
ОСКАРЖЕННЯ

Документи

24 січня 2017 17:32
ответ Транс-альфа.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-12-23-000622-a.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ТРАНС-АЛЬФА, Код ЄДРПОУ:24997848
Дата подання: 25 січня 2017 11:43
Оскарження
Вих № 138 від 25.01.2017 року. ОСКАРЖЕННЯ на Відповідь ЗАМОВНИКА Шановний Замовник. Просимо Вас дати відповідь на наступне: У яких пунктах є відмінність від наданого Додатка 5 ТОВ «ТРАНС-АЛЬФА» і ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «РАДИУС». Чому і за що нас дискваліфікують, якщо Додаток 5 ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «РАДИУС» - один в один такий же, як у ТОВ «ТРАНС-АЛЬФА». Тільки у Нас кожен лист завірений печаткою та підписом відповідальної особи! Враховуючи вищє наведене вважаємо, що цей пункт зауваження не є обґрунтованим для дискваліфікації нашого підприємства, або для визначення переможця. Просимо Вас переглянути рішення та відповісти на наше друге оскарження. Директор ТОВ «ТРАНС-АЛЬФА» Р.М. Гаврилюк
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 26.01.2017 360 до публікації.pdf
Дата публікації: 26 січня 2017 19:41

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 січня 2017 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТРАНС-АЛЬФА 485 000,00
UAH з ПДВ
459 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОБУД СЕРВІС" 492 000,00
UAH з ПДВ
460 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД" 485 027,00
UAH з ПДВ
480 102,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 січня 2017 15:05
Документи
11 січня 2017 16:24
Кошторис
09 січня 2017 16:57
Театр.rar

Публічні документи

09 січня 2017 16:40
ScanImage250.pdf
09 січня 2017 16:40
ScanImage249.pdf
09 січня 2017 16:40
ScanImage248.pdf
09 січня 2017 16:40
ScanImage247.pdf
09 січня 2017 16:40
ScanImage246.pdf
09 січня 2017 16:40
ScanImage245.pdf
09 січня 2017 16:40
ScanImage244.pdf
09 січня 2017 16:40
ScanImage243.pdf
09 січня 2017 16:40
ScanImage240.pdf
09 січня 2017 16:40
ScanImage239.pdf
09 січня 2017 16:40
ScanImage208.pdf
09 січня 2017 16:40
ScanImage193.pdf
09 січня 2017 16:40
ScanImage192.pdf
09 січня 2017 16:40
ScanImage183.pdf
09 січня 2017 16:40
ScanImage111.pdf
09 січня 2017 16:40
ScanImage110.pdf
09 січня 2017 16:40
ScanImage251.pdf

Публічні документи

29 грудня 2016 12:07
Статут Радиус.zip
29 грудня 2016 12:07
Дод.6_Проект договору.PDF
29 грудня 2016 12:07
08_Дод.7_Письмова згода.PDF
29 грудня 2016 12:07
Дод.5_Дефектн акт.PDF
29 грудня 2016 12:07
Ліцензія.PDF
29 грудня 2016 12:07
Трудов. книжки, ГПД.zip
29 грудня 2016 12:07
Дозвіл.PDF
29 грудня 2016 12:07
02_Інф.про учасника.PDF
29 грудня 2016 12:07
01_Огляд об`єкта.PDF
29 грудня 2016 12:07
04_Дод.2.2_Працівники.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТРАНС-АЛЬФА

ТОВ "ДНІПРОБУД СЕРВІС"

ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТРАНС-АЛЬФА
#24997848
Відхилено 459 000,00
UAH з ПДВ
16 січня 2017 14:55
ТОВ "ДНІПРОБУД СЕРВІС"
#39462900
Відхилено 460 000,00
UAH з ПДВ
18 січня 2017 12:14
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД"
#20200379
Переможець 480 102,00
UAH з ПДВ
23 січня 2017 14:41

Документи

16 січня 2017 14:55
Електронний підпис
16 січня 2017 14:01
0630_170116123513_001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2017 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД"
#20200379
480 102,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2017 11:43
Електронний підпис укладений
17 лютого 2017 11:12
Електронний підпис укладений
06 лютого 2017 12:07
договор Радиус.pdf укладений
06 лютого 2017 12:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 лютого 2017 — 15 квітня 2017
Сума оплати за договором: 480 102,00
UAH з ПДВ