Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з механізованого прибирання території Сихівського району м. Львова
Очікувана вартість
2 635 000,00 UAH
UA-2016-12-23-000500-c ea0fefb5cf6d481d9d81fe7fea5c6c3f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неліна Ірина Геннадіївна

380322546415 tender-syhivra@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25258931
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua
Місцезнаходження: 79049, Україна , Львівська обл., Львів, просп. Червоної Калини, 66
Контактна особа: Неліна Ірина Геннадіївна
380322546415
tender-syhivra@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2016 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 07 січня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2017 18:00
Очікувана вартість: 2 635 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з механізованого прибирання території Сихівського району м. Львова

Тендерна документація

23 грудня 2016 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2016 12:21
Додаток № 4 Проект договору.doc
23 грудня 2016 12:21
Технічне завдання механізоване 2017.doc
23 грудня 2016 12:21
Додаток 2_Форма_Пропозиції механізоване.doc
23 грудня 2016 12:20
Додаток 1 Перелік мех.doc
23 грудня 2016 12:20
ТД 2017 механ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Бюджет закупівлі
Дата подання: 27 грудня 2016 13:43
Дата відповіді: 28 грудня 2016 17:55
Як розподіляється повний бюджет закупівлі між двома лотами?
Відповідь: Доброго дня! Згідно річного плану закупівлі «Послуги з механізованого прибирання території Сихівського району у 2017 році (без врахування послуг прибирання вакуумною машиною)» повний бюджет закупівлі становить 3 128 000,00 грн.
Бюджет закупівлі між двома лотами розподілявся без врахування суми 20% пролонгованих договорів згідно п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Бюджет закупівлі між лотами визначений з урахуванням особливостей та специфіки надання послуг з механізованого прибирання із застосуванням необхідної техніки в зимовий період (в тому числі – обов’язкове цілодобове чергування техніки), враховуючи досвід попередніх років.
Документи щодо відповідності Учасника окремим вимогам
Дата подання: 05 січня 2017 14:36
Дата відповіді: 06 січня 2017 12:10
Відповідно до пункту 7 розділу I Таблиці 3 додатку № 1 до Тендерної документації Учасник має подати довідку, складену в довільній формі, про те, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відсутня інформація, передбачена частиною 2 ст.17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" про кінцевого бенефеціарного власника. Частина 2 статті 17 ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" передбачає перелік документів, які подаються для державної реєстрації юридичної особи - державного органу, тобто дана норма законодавства немає жодного відношення до питання, що стосується кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи. Мало того, є незрозумілим чому довідка має містити дані про відсутність у Єдиному реєстрі інформації щодо кінцевих бенефіціарних власників, коли в більшості юридичних осіб така інформація в Єдиному реєстрі є наявною. Виходячи із наведеного, виникають питання: 1) якою саме законодавчою нормою передбачена вимога, яка стосується питання кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи?; 2) чому довідка Учасника має містити саме інформацію про відсутність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань даних щодо кінцевого бенефіціарного власника, якщо така інформація є в більшості .юридичних осіб наявною?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 7 розділу I Таблиці 3 додатку № 1 до Тендерної документації закріплено, що Учасники в складі своєї Тендерної пропозиції мають подати довідку, складену в довільній формі, про те, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відсутня інформація, передбачена частиною 2 ст.17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" про кінцевого бенефеціарного власника. Тендерною документацією допущена неточність, а саме посилання на норму Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» просимо вважати в редакції норми даного Закону, згідно пункту 9 частини 2 статті 9.
У відповідь на ваші запитання повідомляємо наступне:
1. Згідно вимоги пункту 9 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник перевіряє інформацію про те, чи у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
2. Довідка Учасника має містити інформацію про відсутність підстав, передбачених п.9 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме наявна чи відсутня інформація про Учасника в Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності, про що Учасником так само подається така довідка. У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається, про що Учасником так само зазначається така інформація в довільній довідці.
Дякуємо за зауваження, просимо врахувати наші пояснення під час підготовки вашої тендерної пропозиції.
Про документи щодо відповідності Учасника окремим вимогам встановленим статтею 17 Закону
Дата подання: 05 січня 2017 16:00
Дата відповіді: 06 січня 2017 12:08
Відповідно до пункту 1 розділу I таблиці 3 додатку № 1 до Тендерної документації Учасник має подати довідку, складену в довільній формі, про те,що відомості про юридичну особу, яка є Учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.В пункті 9 розділу I таблиці 3 цього ж додатку зазначається, що Учасник має подати "Довідку, складену в довільній формі, з інформацією про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення". З наведеного випливає, що пункти 1 та 9 розділу I Таблиці 3 додатку № 1 до Тендерної документації є аналогічними, тобто, на думку нашого підприємства, при затвердженні Тендерним комітетом Сихівської райадміністрації Тендерної документації допущена неточність. Питання: чи правильною є думка нашого підприємства з цього приводу і чи вправі Учасник, виконавши вимогу пункту 1 розділу I Таблиці 3 додатку № 1 Тендерної документації, не виконувати вимогу пункту 9 розділу I Таблиці 3 цього ж додатку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваші зауваження. Пункт 1 розділу І таблиці 3 додатку №1 до Тендерної документації та пункт 9 розділу І Таблиці 3 додатку 1 дійсно є тотожними, та не потребують надання повторно такої довідки. Просимо врахувати дані пояснення під час підготовки вашої Тендерної пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з механізованого прибирання вулично-шляхової мережі протягом року на території Сихівського району м. Львова
Опис предмету закупівлі:
Послуги з механізованого прибирання вулично-шляхової мережі протягом 2017 року на території Сихівського району м. Львова
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 221 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 221,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 18 січня 2017 14:23
Закінчення: 18 січня 2017 14:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 лот
Послуги з механізованого прибирання на території Сихівського району м. Львова
ДК 021:2015: 90600000-3 — Послуги з прибирання й асенізації для міських і сільських громад та супутні послуги
ДК 016:2010: 81.29.1 — "Послуги щодо очищування, інші"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79049, Україна, Львівська область, Львів, просп. Червоної Калини, 66
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2017 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Паркбуд" 1 211 000,00
UAH з ПДВ
1 211 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” 1 220 000,00
UAH з ПДВ
1 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2017 09:42
Технічне завдання.pdf
17 січня 2017 09:42
Проект договору.pdf
17 січня 2017 09:38
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 січня 2017 16:41
Відповідність ст.17.pdf
17 січня 2017 16:40
Довідки банк.pdf
17 січня 2017 16:39
Свідоцтво ПДВ.pdf
17 січня 2017 16:38
Субпідрядники.pdf
17 січня 2017 16:36
Проект договору.pdf
17 січня 2017 16:34
захист довкілля.pdf
17 січня 2017 16:33
Лист згода.pdf
17 січня 2017 16:33
Копія наказу.pdf
17 січня 2017 16:33
Копія витягу.pdf
17 січня 2017 16:32
Копія Статуту.pdf
17 січня 2017 16:31
Загальні відомості.pdf
17 січня 2017 16:31
лист відгук.pdf
17 січня 2017 16:31
Копія договорів.pdf
17 січня 2017 16:30
довідка договора.pdf
17 січня 2017 16:29
Трудові книжки 6.pdf
17 січня 2017 16:29
Трудові книжки 5.pdf
17 січня 2017 16:28
Трудові книжки 4.pdf
17 січня 2017 16:27
Трудові книжки 3.pdf
17 січня 2017 16:26
Трудові книжки 2.pdf
17 січня 2017 16:25
Трудові книжки 1.pdf
17 січня 2017 16:24
Працівники.pdf
17 січня 2017 16:24
Копії техпаспортів.pdf
17 січня 2017 16:23
Механізми.pdf
17 січня 2017 16:22
Технічне завдання.pdf
17 січня 2017 16:22
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Паркбуд"

Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Паркбуд"
#30994089
Переможець 1 211 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2017 12:20

Документи

25 січня 2017 12:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2017 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Паркбуд"
#30994089
1 211 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2017 12:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2018 11:25
1-Вт.jpg зміни до договору
16 січня 2018 11:25
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 13:43
1ВТ.jpg зміни до договору
28 грудня 2017 13:41
11ВТ.jpg зміни до договору
28 грудня 2017 13:40
Електронний підпис укладений
16 лютого 2017 11:29
Договір 1Вт11.jpg укладений
16 лютого 2017 11:26
Договір 1Вт10.jpg укладений
16 лютого 2017 11:26
Договір 1Вт9.jpg укладений
16 лютого 2017 11:26
Договір 1Вт8.jpg укладений
16 лютого 2017 11:26
Договір 1Вт7.jpg укладений
16 лютого 2017 11:26
Договір 1Вт6.jpg укладений
16 лютого 2017 11:26
Договір 1Вт5.jpg укладений
16 лютого 2017 11:26
Договір 1Вт4.jpg укладений
16 лютого 2017 11:26
Договір 1Вт2.jpg укладений
16 лютого 2017 11:25
Договір 1Вт3.jpg укладений
16 лютого 2017 11:25
Договір 1Вт1.jpg укладений
16 лютого 2017 11:25
Договір 1Вт.jpg укладений
16 лютого 2017 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1-ВТ/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-ВТ/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік на 20% - 242 200 грн.
Номер договору про закупівлю: 1-ВТ/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-ВТ/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML