Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з механізованого прибирання території Сихівського району м. Львова
Очікувана вартість
2 635 000,00 UAH
UA-2016-12-23-000500-c ● ea0fefb5cf6d481d9d81fe7fea5c6c3f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25258931 |
Вебсайт: | http://city-adm.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 79049, Україна , Львівська обл., Львів, просп. Червоної Калини, 66 |
Контактна особа: |
Неліна Ірина Геннадіївна 380322546415 tender-syhivra@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2016 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2017 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2017 18:00 |
Очікувана вартість: | 2 635 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги з механізованого прибирання території Сихівського району м. Львова
Тендерна документація
23 грудня 2016 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2016 12:21 |
Додаток № 4 Проект договору.doc | |
23 грудня 2016 12:21 |
Технічне завдання механізоване 2017.doc | |
23 грудня 2016 12:21 |
Додаток 2_Форма_Пропозиції механізоване.doc | |
23 грудня 2016 12:20 |
Додаток 1 Перелік мех.doc | |
23 грудня 2016 12:20 |
ТД 2017 механ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Бюджет закупівлі
Дата подання: 27 грудня 2016 13:43
Дата відповіді: 28 грудня 2016 17:55
Як розподіляється повний бюджет закупівлі між двома лотами?
Відповідь: Доброго дня! Згідно річного плану закупівлі «Послуги з механізованого прибирання території Сихівського району у 2017 році (без врахування послуг прибирання вакуумною машиною)» повний бюджет закупівлі становить 3 128 000,00 грн.
Бюджет закупівлі між двома лотами розподілявся без врахування суми 20% пролонгованих договорів згідно п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Бюджет закупівлі між лотами визначений з урахуванням особливостей та специфіки надання послуг з механізованого прибирання із застосуванням необхідної техніки в зимовий період (в тому числі – обов’язкове цілодобове чергування техніки), враховуючи досвід попередніх років.
Бюджет закупівлі між двома лотами розподілявся без врахування суми 20% пролонгованих договорів згідно п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Бюджет закупівлі між лотами визначений з урахуванням особливостей та специфіки надання послуг з механізованого прибирання із застосуванням необхідної техніки в зимовий період (в тому числі – обов’язкове цілодобове чергування техніки), враховуючи досвід попередніх років.
Документи щодо відповідності Учасника окремим вимогам
Дата подання: 05 січня 2017 14:36
Дата відповіді: 06 січня 2017 12:10
Відповідно до пункту 7 розділу I Таблиці 3 додатку № 1 до Тендерної документації Учасник має подати довідку, складену в довільній формі, про те, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відсутня інформація, передбачена частиною 2 ст.17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" про кінцевого бенефеціарного власника. Частина 2 статті 17 ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" передбачає перелік документів, які подаються для державної реєстрації юридичної особи - державного органу, тобто дана норма законодавства немає жодного відношення до питання, що стосується кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи. Мало того, є незрозумілим чому довідка має містити дані про відсутність у Єдиному реєстрі інформації щодо кінцевих бенефіціарних власників, коли в більшості юридичних осіб така інформація в Єдиному реєстрі є наявною. Виходячи із наведеного, виникають питання: 1) якою саме законодавчою нормою передбачена вимога, яка стосується питання кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи?; 2) чому довідка Учасника має містити саме інформацію про відсутність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань даних щодо кінцевого бенефіціарного власника, якщо така інформація є в більшості .юридичних осіб наявною?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 7 розділу I Таблиці 3 додатку № 1 до Тендерної документації закріплено, що Учасники в складі своєї Тендерної пропозиції мають подати довідку, складену в довільній формі, про те, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відсутня інформація, передбачена частиною 2 ст.17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" про кінцевого бенефеціарного власника. Тендерною документацією допущена неточність, а саме посилання на норму Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» просимо вважати в редакції норми даного Закону, згідно пункту 9 частини 2 статті 9.
У відповідь на ваші запитання повідомляємо наступне:
1. Згідно вимоги пункту 9 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник перевіряє інформацію про те, чи у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
2. Довідка Учасника має містити інформацію про відсутність підстав, передбачених п.9 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме наявна чи відсутня інформація про Учасника в Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності, про що Учасником так само подається така довідка. У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається, про що Учасником так само зазначається така інформація в довільній довідці.
Дякуємо за зауваження, просимо врахувати наші пояснення під час підготовки вашої тендерної пропозиції.
У відповідь на ваші запитання повідомляємо наступне:
1. Згідно вимоги пункту 9 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник перевіряє інформацію про те, чи у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
2. Довідка Учасника має містити інформацію про відсутність підстав, передбачених п.9 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме наявна чи відсутня інформація про Учасника в Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності, про що Учасником так само подається така довідка. У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається, про що Учасником так само зазначається така інформація в довільній довідці.
Дякуємо за зауваження, просимо врахувати наші пояснення під час підготовки вашої тендерної пропозиції.
Про документи щодо відповідності Учасника окремим вимогам встановленим статтею 17 Закону
Дата подання: 05 січня 2017 16:00
Дата відповіді: 06 січня 2017 12:08
Відповідно до пункту 1 розділу I таблиці 3 додатку № 1 до Тендерної документації Учасник має подати довідку, складену в довільній формі, про те,що відомості про юридичну особу, яка є Учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.В пункті 9 розділу I таблиці 3 цього ж додатку зазначається, що Учасник має подати "Довідку, складену в довільній формі, з інформацією про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення". З наведеного випливає, що пункти 1 та 9 розділу I Таблиці 3 додатку № 1 до Тендерної документації є аналогічними, тобто, на думку нашого підприємства, при затвердженні Тендерним комітетом Сихівської райадміністрації Тендерної документації допущена неточність. Питання: чи правильною є думка нашого підприємства з цього приводу і чи вправі Учасник, виконавши вимогу пункту 1 розділу I Таблиці 3 додатку № 1 Тендерної документації, не виконувати вимогу пункту 9 розділу I Таблиці 3 цього ж додатку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваші зауваження. Пункт 1 розділу І таблиці 3 додатку №1 до Тендерної документації та пункт 9 розділу І Таблиці 3 додатку 1 дійсно є тотожними, та не потребують надання повторно такої довідки. Просимо врахувати дані пояснення під час підготовки вашої Тендерної пропозиції.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з механізованого прибирання вулично-шляхової мережі протягом року на території Сихівського району м. Львова |
Опис предмету закупівлі: |
Послуги з механізованого прибирання вулично-шляхової мережі протягом 2017 року на території Сихівського району м. Львова
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 221 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 221,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
2 лот
Послуги з механізованого прибирання на території Сихівського району м. Львова
ДК 021:2015: 90600000-3 — Послуги з прибирання й асенізації для міських і сільських громад та супутні послуги
ДК 016:2010: 81.29.1 — "Послуги щодо очищування, інші"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79049, Україна, Львівська область, Львів, просп. Червоної Калини, 66
Дата доставки:
31 грудня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2016 12:19 |
Додаток № 4 Проект договору.doc |
23 грудня 2016 12:18 |
Технічне завдання механізоване 2017.doc |
23 грудня 2016 12:18 |
Додаток 2_Форма_Пропозиції механізоване.doc |
23 грудня 2016 12:18 |
Додаток 1 Перелік мех.doc |
23 грудня 2016 12:18 |
ТД 2017 механ.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2017 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Паркбуд" |
1 211 000,00
UAH з ПДВ
|
1 211 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” |
1 220 000,00
UAH з ПДВ
|
1 220 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Паркбуд" #30994089 |
Переможець |
1 211 000,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2017 12:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2018 11:25
|
1-Вт.jpg | зміни до договору |
16 січня 2018 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2017 13:43
|
1ВТ.jpg | зміни до договору |
28 грудня 2017 13:41
|
11ВТ.jpg | зміни до договору |
28 грудня 2017 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2017 11:29
|
Договір 1Вт11.jpg | укладений |
16 лютого 2017 11:26
|
Договір 1Вт10.jpg | укладений |
16 лютого 2017 11:26
|
Договір 1Вт9.jpg | укладений |
16 лютого 2017 11:26
|
Договір 1Вт8.jpg | укладений |
16 лютого 2017 11:26
|
Договір 1Вт7.jpg | укладений |
16 лютого 2017 11:26
|
Договір 1Вт6.jpg | укладений |
16 лютого 2017 11:26
|
Договір 1Вт5.jpg | укладений |
16 лютого 2017 11:26
|
Договір 1Вт4.jpg | укладений |
16 лютого 2017 11:26
|
Договір 1Вт2.jpg | укладений |
16 лютого 2017 11:25
|
Договір 1Вт3.jpg | укладений |
16 лютого 2017 11:25
|
Договір 1Вт1.jpg | укладений |
16 лютого 2017 11:25
|
Договір 1Вт.jpg | укладений |
16 лютого 2017 11:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 1-ВТ/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-ВТ/7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік на 20% - 242 200 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 1-ВТ/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-ВТ/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |