Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
гумово-технічні вироби
rubber-technical products
rubber-technical products
Очікувана вартість
6 203 169,56 UAH
UA-2016-12-23-000037-a ● c5657455ca464d929111df21f491c495
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Сек Руслан Петрович +38 044 465-08-82 tender@czv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Сек Руслан Петрович +38 044 465-08-82 tender@czv.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2016 09:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2017 10:00 |
Очікувана вартість: | 6 203 169,56 UAH з ПДВ |
Publication date: | 23 грудня 2016 09:32 |
Enquiries until: | 04 березня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 10 березня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 березня 2017 10:00 |
Information
Estimated total value: | 6 203 170 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
гумово-технічні вироби
rubber-technical products
Тендерна документація
03 березня 2017 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2017 14:48 |
435_ГТВ_ТД_нова редакція_03.03.2017.doc | |
03 березня 2017 14:48 |
Зміни до тендеру_435_03.03.17.doc | |
23 лютого 2017 18:06 |
Зміни до тендеру_435_23.02.17.doc | |
16 лютого 2017 18:44 |
Зміни до тендеру_435_16.02.17.doc | |
09 лютого 2017 18:13 |
Зміни до тендеру_435_09.02.17.doc | |
31 січня 2017 13:01 |
Додаток №9_нова редакція_30.01.2017.docx | |
31 січня 2017 13:01 |
Зміни до тендеру_435_30.01.17.doc |
03 березня 2017 14:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
03 березня 2017 14:48 |
435_ГТВ_ТД_нова редакція_03.03.2017.doc
|
|||||||||||||||
03 березня 2017 14:48 |
Зміни до тендеру_435_03.03.17.doc
|
|||||||||||||||
23 лютого 2017 18:06 |
Зміни до тендеру_435_23.02.17.doc
|
|||||||||||||||
16 лютого 2017 18:44 |
Зміни до тендеру_435_16.02.17.doc
|
|||||||||||||||
09 лютого 2017 18:13 |
Зміни до тендеру_435_09.02.17.doc
|
|||||||||||||||
31 січня 2017 13:01 |
Додаток №9_нова редакція_30.01.2017.docx
|
|||||||||||||||
31 січня 2017 13:01 |
Зміни до тендеру_435_30.01.17.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 12 січня 2017 09:23
Дата відповіді: 31 січня 2017 13:15
З метою зниження витрат, що впливають на ціноутворення, просимо Вас розглянути внесення у вимоги ТД можливість надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді страхової гарантії тавикласти п. 9.1 "Основних умов договору" у наступній редакції: "ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання даного Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії або страхова гарантія у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов’язань, у розмірі, що становить 5% від вартості Договору, яке надається до укладання Договору ".Нагадуємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено забезпечення тендерної пропозиції - у вигляді гарантії. У свою чергу, згідно з частиною першою статті 560 Цивільного кодексу України, гарантом може виступати Банк, інша фінансова установа, страхова організація, яка гарантує перед бенефіціаром виконання принципалом свого обов’язку. Сподіваємось на розуміння
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником вирішено залишити без змін форму забезпечення тендерної пропозиції та форму забезпечення виконання договору
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-12-23-000037-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА АЛЬКОР", Код ЄДРПОУ:40318506
Дата подання: 13 січня 2017 08:41
Про строк оплати
Наше підприємство має намір участі у даній закупівлі, оскільки ми є офіційним представником Чеської компанії, оплата за продукції здійснюється нами у євро. Курс валют в Україні нестабільний, для створення однакових конкурентних умов для всіх виробників і постачальників звертаємось до Вас з проханням, внесення змін у тендерну документацію, а саме: зменшити строк оплати за поставлену продукцію до 15 календарних днів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2017 13:16
Замовником прийнято рішення залишити строк оплати без змін
Номер вимоги: UA-2016-12-23-000037-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОМОТИВ-КОМПЛЕКТСНАБ", Код ЄДРПОУ:38915334
Дата подання: 17 січня 2017 09:36
Забезпечення
Для створення однакових конкурентних умов для всіх виробників та постачальників звертаємося до Вас з проханням розглянути внесення змін у тендерну документацію до пункту 3.3 Забезпечення тендерної пропозиції. Згідно статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено забезпечення тендерної пропозиції - у вигляді гарантії. Згідно з частиною першою статті 560 Цивільного кодексу України, гарантом може виступати Банк, інша фінансова установа, страхова організація, яка гарантує перед бенефіціаром виконання принципалом свого обов’язку.
З метою зниження витрат, що впливають на ціноутворення, просимо Вас розглянути внесення у вимоги ТД можливість надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування.
Розгорнути
Згорнути
З метою зниження витрат, що впливають на ціноутворення, просимо Вас розглянути внесення у вимоги ТД можливість надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2017 13:15
Замовником вирішено залишити без змін форму забезпечення тендерної пропозиції та форму забезпечення виконання договору
Номер вимоги: UA-2016-12-23-000037-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА АЛЬКОР", Код ЄДРПОУ:40318506
Дата подання: 17 січня 2017 14:32
Можливість збільшення оціночної вартості
Наше підприємство є офіційним представником європейського виробника на території України. Оплата за продукцію здійснюється нами у євро і на даний час вже відбулося підвищення майже на 11%. Ми пропонуємо до поставки дійсно якісну продукцію, яка виробляється у Європі з дотриманням всіх стандартів, та на даний час не має аналогів в Україні.
З метою створення однакових конкурентних умов для іноземних та вітчизняних виробників та постачальників, та з метою просимо прийняти до уваги все вище сказана та збільшити бюджет (очікувану вартість продукції) по лоту №4 на 15% від існуючої.
Оскільки, на превеликий жаль, курс валют в нашій країні на даний час є нестабільним, та прогнози експертів є невтішними,сподіваємося на порозуміння та позитивне вирішення даного питання.
Розгорнути
Згорнути
З метою створення однакових конкурентних умов для іноземних та вітчизняних виробників та постачальників, та з метою просимо прийняти до уваги все вище сказана та збільшити бюджет (очікувану вартість продукції) по лоту №4 на 15% від існуючої.
Оскільки, на превеликий жаль, курс валют в нашій країні на даний час є нестабільним, та прогнози експертів є невтішними,сподіваємося на порозуміння та позитивне вирішення даного питання.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2017 18:07
Було внесено зміни до тендерної документації. Нова редакція тендерної документації розміщена 23.02.2017
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1.Лот 1 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 467 124,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 335,62 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13600 UAH |
Title: Lot 1.
Current status: Complete
Estimated total value: 467 124,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 2 335,62 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 04 квітня 2017 15:06
Auction planned date: 04 квітня 2017 15:06
Закінчення: 04 квітня 2017 15:27
Позиції
83000 шт
Втулка підвісу гальмівного башмака (00024-НУ)
ДК 021:2015: 19500000-1 — Гумові та пластмасові матеріали
ДК 016:2010: 30.20.4 — Частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устатковання для керування рухом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08500, Україна, Київська обл., Фастів, Шевченко, 48
Дата доставки:
31 грудня 2017
Втулка підвісу гальмівного башмака (00024-НУ)
CPV: 19500000-1
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 березня 2017
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАНТІКОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Натен Кепітал Менеджмент | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2017 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАНТІКОР" |
467 124,00
UAH з ПДВ
|
467 124,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Натен Кепітал Менеджмент |
467 124,00
UAH з ПДВ
|
467 124,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАНТІКОР" #38149217 |
Переможець |
467 124,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2017 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2018 14:25
|
ЗПВД ЦЗВ-01-00617-01.pdf | укладений |
02 травня 2018 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2017 16:18
|
ЦЗВ-01-00617-01 (3).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2017 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2017 14:56
|
ЦЗВ-01-00617-01.pdf | укладений |
24 квітня 2017 14:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-01-00617-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-01-00617-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |