Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для гемодіалізу
Consumables for dialysis - 6 items
Очікувана вартість
41 530 200,00 UAH
UA-2016-12-22-002708-b 6015344fa58b4a62863baac9841c0ab9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Іваниця

0682250852 adm_terokkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальний заклад Тернопільської обласної ради "Тернопільська університетська лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02001311
Місцезнаходження: 46002, Україна , Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Контактна особа: Ольга Іваниця
0682250852
adm_terokkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalniy zaklad Ternopilskoi oblasnoi radi "Ternopilska universitetska likarnya"
National ID: 02001311
Contact point: Olga Ivanytsya
0682250852
adm_terokkl@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 грудня 2016 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2017 17:00
Очікувана вартість: 41 530 200,00 UAH з ПДВ
Publication date: 22 грудня 2016 16:58
Enquiries until: 13 лютого 2017 17:00
Complaints submission until: до 19 лютого 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 лютого 2017 17:00

Information

Estimated total value: 41 530 200 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

13 лютого 2017 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2017 17:01
Медико - технінічні вимоги.doc
13 лютого 2017 17:01
Проект договору.docx
13 лютого 2017 17:01
Тендерна документація.docx
13 лютого 2017 17:01
Зміни до ТД.doc
13 лютого 2017 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2016 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2017 17:01
Медико - технінічні вимоги.doc
22 грудня 2016 16:58
Медико - технінічні вимоги.doc
13 лютого 2017 17:01
Проект договору.docx
22 грудня 2016 16:58
Проект договору.docx
13 лютого 2017 17:01
Тендерна документація.docx
22 грудня 2016 16:58
Тендерна документація.docx
13 лютого 2017 17:01
Зміни до ТД.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-12-22-002708-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СУЧАСНА ЛІКАРНЯ, Код ЄДРПОУ:40199288
Дата подання: 18 січня 2017 17:34
Щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Просимо зобовязати Комунальний заклад Тернопільської обласної ради Тернопільська університетська лікарня внести зміни до документації конкурсних торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 січня 2017 17:47
рішення від 23.01.2017 № 293+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 23 січня 2017 17:46
від 06.02.2017 № 484.PDF
Дата публікації: 09 лютого 2017 18:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись рішенням АМКУ та ч.2, ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі": Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Врахувавши рішення АМКУ тендерним комітетом було внесено відповідні зміни до документації.
Дата виконання рішення замовником: 13 лютого 2017 17:04
Номер скарги: UA-2016-12-22-002708-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38467184
Дата подання: 17 березня 2017 13:13
Оскарження рішення Замовника щодо недопущення учасника до аукціону
Замовник прийняв рішення про недопущення ТОВ "МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА" з порушенням вимог чинного законодавства.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 березня 2017 20:11
Рішення від 21.03.2017 №1383 + запит.pdf
Дата публікації: 22 березня 2017 20:11
рішення від 07.04.2017 № 1887.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2017 22:44

Документи подані скаржником

18 січня 2017 17:33
Скарга

Документи подані замовником

25 січня 2017 17:15
Діалізатори Allmed.pdf
25 січня 2017 17:15
Діалізатори ELISIO H-M.pdf
25 січня 2017 17:15
Діалізатори Smartflux.pdf
25 січня 2017 17:15
Відповідь.PDF

Документи подані скаржником

17 березня 2017 13:11
Скарга.pdf
17 березня 2017 13:11
Платіжне доручення.pdf
17 березня 2017 13:11
Додаток 1.PDF
17 березня 2017 13:11
Додаток 2.pdf

Документи подані замовником

22 березня 2017 15:41
File0003.PDF
22 березня 2017 15:41
Nipro letter regarding rights 17.03.2017.pdf
07 квітня 2017 12:08
ПВП.PDF

Документи Органу Оскарження

12 квітня 2017 22:44
рішення від 07.04.2017 № 1887.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот №1 Витратні матеріали для гемодіалізу
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 38 280 290,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 191 401,45 UAH з ПДВ


Title: Lot №1 Consumables for dialysis
Current status: Complete
Estimated total value: 38 280 290,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 191 401,45 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 13 квітня 2017 15:48
Auction planned date: 13 квітня 2017 15:48
Закінчення: 13 квітня 2017 16:09
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

216 комп
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури гемодіафільтрації з високопоточним діалізатором площею 1,5 - 1,7 м2:
ДК 021:2015: 33181000-2 — Апарати для підтримування функції нирок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46002, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Дата доставки: 15 березня 2017  —  31 грудня 2017

The set of consumables for 1 hemodiafiltratsiyi procedures of dialyzers vysokopotochnym area of 1.5 - 1.7 m2:
CPV: 33181000-2

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2016-12-22-002708-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38467184
Дата подання: 17 березня 2017 13:13
Оскарження рішення Замовника щодо недопущення учасника до аукціону
Замовник прийняв рішення про недопущення ТОВ "МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА" з порушенням вимог чинного законодавства.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 березня 2017 20:11
Рішення від 21.03.2017 №1383 + запит.pdf
Дата публікації: 22 березня 2017 20:11
рішення від 07.04.2017 № 1887.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2017 22:44

Документи подані скаржником

17 березня 2017 13:11
Скарга.pdf
17 березня 2017 13:11
Платіжне доручення.pdf
17 березня 2017 13:11
Додаток 1.PDF
17 березня 2017 13:11
Додаток 2.pdf

Документи подані замовником

22 березня 2017 15:41
File0003.PDF
22 березня 2017 15:41
Nipro letter regarding rights 17.03.2017.pdf
07 квітня 2017 12:08
ПВП.PDF

Документи Органу Оскарження

12 квітня 2017 22:44
рішення від 07.04.2017 № 1887.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 березня 2017
UA-2016-12-22-002708-b6015344fa58b4a62863baac9841c0ab9
Найменування: Комунальний заклад Тернопільської обласної ради "Тернопільська університетська лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02001311
Місцезнаходження: 46002, Україна, Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ Діалайф Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

13 березня 2017 16:38
File0004.PDF
13 березня 2017 16:53
Електронний підпис

Публічні документи

21 лютого 2017 14:14
Технічна частина_Лот_1.pdf
21 лютого 2017 14:13
Пропозиція_Лот1.pdf
20 січня 2017 11:15
Технічна частина.pdf

Документи

13 березня 2017 16:38
File0004.PDF
13 березня 2017 16:52
Електронний підпис

Публічні документи

24 квітня 2017 17:00
Довідка щодо ліцензії
24 квітня 2017 17:00
Довідка ДПІ
24 квітня 2017 17:00
Довідка МВС
24 квітня 2017 17:00
Довідка щодо ЄДР
22 лютого 2017 17:11
Електронний підпис
22 лютого 2017 17:11
Електронний підпис
22 лютого 2017 15:48
Витяг (новий).pdf
20 лютого 2017 17:47
Електронний підпис
20 лютого 2017 17:47
Електронний підпис
20 січня 2017 15:14
Електронний підпис
20 січня 2017 15:14
Електронний підпис
20 січня 2017 15:10
Пропозиція.pdf

Документи

13 березня 2017 16:38
File0004.PDF
13 березня 2017 16:52
Електронний підпис

Публічні документи

23 лютого 2017 13:09
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Діалайф

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

ТОВ "МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2017 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн 37 921 633,53
UAH з ПДВ
37 921 633,53
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Діалайф 38 277 062,92
UAH з ПДВ
38 277 062,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2017 17:00
Довідка щодо ліцензії
24 квітня 2017 17:00
Довідка ДПІ
24 квітня 2017 17:00
Довідка МВС
24 квітня 2017 17:00
Довідка щодо ЄДР
22 лютого 2017 17:11
Електронний підпис
22 лютого 2017 17:11
Електронний підпис
22 лютого 2017 15:48
Витяг (новий).pdf
20 лютого 2017 17:47
Електронний підпис
20 лютого 2017 17:47
Електронний підпис
20 січня 2017 15:14
Електронний підпис
20 січня 2017 15:14
Електронний підпис
20 січня 2017 15:10
Пропозиція.pdf

Публічні документи

21 лютого 2017 14:14
Технічна частина_Лот_1.pdf
21 лютого 2017 14:13
Пропозиція_Лот1.pdf
20 січня 2017 11:15
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

ТОВ Діалайф

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
Переможець 37 921 633,53
UAH з ПДВ
21 квітня 2017 13:48

Документи

21 квітня 2017 13:48
Електронний підпис
21 квітня 2017 13:05
Лот 1 гемодіаліз.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2017 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
37 921 633,53
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 квітня 2017 13:48
Електронний підпис
21 квітня 2017 13:05
Лот 1 гемодіаліз.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2017 14:49
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2017 13:31
Додаткова угода №14 договір 10 196.PDF зміни до договору
06 грудня 2017 13:29
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2017 12:23
Додаткова угода 13 договір 10 196.PDF зміни до договору
28 листопада 2017 12:22
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2017 12:37
дод уго №12 дог 10 196.PDF зміни до договору
15 листопада 2017 12:36
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2017 13:12
Додаткова угода 11 договір 10 196.PDF зміни до договору
27 жовтня 2017 13:11
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2017 14:28
Додаткова угода 10 договір 196.PDF зміни до договору
18 жовтня 2017 14:27
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2017 14:19
Додаткова угода 9 договір 10.PDF зміни до договору
05 вересня 2017 14:18
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2017 16:04
Додаткова угода 8.PDF зміни до договору
03 серпня 2017 16:01
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2017 12:59
додат угод №7 до дог №10 196.PDF зміни до договору
20 липня 2017 12:58
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2017 14:07
додат угод №6 до дог №10 196 від 03.05.2017 р..PDF зміни до договору
19 липня 2017 14:05
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2017 12:30
Дод. угода 5 договір 10 196.PDF зміни до договору
21 червня 2017 12:28
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2017 13:58
Договір 10.PDF зміни до договору
13 червня 2017 13:57
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2017 12:36
Лот 1.PDF зміни до договору
12 травня 2017 12:36
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2017 13:38
Дод. угода дог.№10.PDF зміни до договору
10 травня 2017 13:37
Електронний підпис укладений
03 травня 2017 14:17
лот 1 гемодіаліз.PDF укладений
03 травня 2017 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 10/196
Договір:
Номер додаткової угоди: №10/196 додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 10/196
Договір:
Номер додаткової угоди: №10/196 додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 10/196
Договір:
Номер додаткової угоди: №10/196 від 03.05.2017р. додаткова угода №4 від 12.06.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 10/196
Договір:
Номер додаткової угоди: №10/196 від 03.05.2017, додаткова угода №5 від 20.06.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 10/196
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №6 до договору №10/196 від 03.05.2017 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 10/196
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №7 до договору №10/196 від 03.05.2017 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 10/196
Договір:
Номер додаткової угоди: №10/196 від 03.05.2017р. додаткова угода №8 від 02.08.2017р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 10/196
Договір:
Номер додаткової угоди: №10/196 від 03.05.2017р. додаткова угода №9 від 04.09.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 10/196
Договір:
Номер додаткової угоди: №10/196 від 03.05.2017р. додаткова угода №10 від 17.10.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 10/196
Договір:
Номер додаткової угоди: №10/196 від 03.05.2017р. додаткова угода №11 від 26.10.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 10/196
Договір:
Номер додаткової угоди: договір №10/196 від 03.05.2017 р., додаткова угода №12 від 14.11.2017 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 10/196
Договір:
Номер додаткової угоди: №10/196 від 03.05.2017р. додаткова угода №13 від 27.11.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 10/196
Договір:
Номер додаткової угоди: №10/196 від 03.05.2017р. додаткова угода №14 від 05.12.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 30 794 788,32
UAH з ПДВ