Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система управління резервних дизель-генераторів для ВП ЮУАЕС
Standby diesel generator control system for SS SU NPP
Очікувана вартість
208 249 974,00 UAH
UA-2016-12-22-001186-b 0e6d890a93544f1088f95685753dd73f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апатьєв Олександр Леонідович

206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Апатьєв Олександр Леонідович
206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom” (State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”)
National ID: 24584661
Contact point: Апатьєв Олександр Леонідович
206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 грудня 2016 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2017 10:00
Початок аукціону: 21 березня 2017 13:04
Очікувана вартість: 208 249 974,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 041 249,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2082499.74 UAH
Publication date: 22 грудня 2016 12:40
Enquiries until: 25 лютого 2017 10:00
Complaints submission until: до 03 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 березня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 208 249 974 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 041 250 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Система управління резервних дизель-генераторів для ВП ЮУАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська обл., Южноукраїнськ, згідно з ТД
ДК 021:2015: 31230000-7 — Частини електророзподільної чи контрольної апаратури
ДК 016:2010: 27.12.4 — Частини електричної розподільчої та керувальної апаратури

Standby diesel generator control system for SS SU NPP
CPV: 31230000-7
Період постачання: з 20 січня 2018 по 15 травня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2017 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2017 14:48
ТД-4828 - 6.doc
27 лютого 2017 14:48
4828 -перелік ЗТД-6.doc
24 лютого 2017 12:07
4828 -перелік ЗТД-5.doc
08 лютого 2017 09:33
Додаток 3 - Проект договору.pdf
08 лютого 2017 09:33
4828 -перелік ЗТД-4.doc
01 лютого 2017 16:53
4828 -перелік ЗТД-3.doc
25 січня 2017 17:11
Додаток 2 - ціна за одиницю.docx
25 січня 2017 17:11
4828 -перелік ЗТД-2.doc
18 січня 2017 15:56
4828 -перелік ЗТД-1.doc
10 січня 2017 10:53
Додаток 1 (відповідь на питання учасника).rtf
22 грудня 2016 12:37
Додаток 6 - митні платежі.docx
22 грудня 2016 12:37
Додаток 5 - досвід виконання.docx
22 грудня 2016 12:37
Додаток 4 - ТТ.pdf
22 грудня 2016 12:37
Додаток 1.1 - тенд пропоз цінова.docx
22 грудня 2016 12:37
Додаток 1 - тенд пропоз з тех характ.doc
27 лютого 2017 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2017 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2017 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2017 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2017 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2017 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2017 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2016 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2017 14:48
ТД-4828 - 6.doc
24 лютого 2017 12:07
ТД-4828 - 5.doc
08 лютого 2017 09:33
ТД-4828-4.doc
01 лютого 2017 16:53
ТД-4828-3.doc
25 січня 2017 17:11
ТД-4828-2.doc
18 січня 2017 15:56
ТД-4828-1.doc
22 грудня 2016 12:37
ТД-4828.doc
27 лютого 2017 14:48
4828 -перелік ЗТД-6.doc
24 лютого 2017 12:07
4828 -перелік ЗТД-5.doc
08 лютого 2017 09:33
Додаток 3 - Проект договору.pdf
25 січня 2017 17:11
Додаток 3 - Проект договору (2).tif
22 грудня 2016 12:37
Додаток 3 - проект договору.pdf
08 лютого 2017 09:33
4828 -перелік ЗТД-4.doc
01 лютого 2017 16:53
4828 -перелік ЗТД-3.doc
25 січня 2017 17:11
Додаток 2 - ціна за одиницю.docx
25 січня 2017 17:11
4828 -перелік ЗТД-2.doc
18 січня 2017 15:56
4828 -перелік ЗТД-1.doc
10 січня 2017 10:53
Додаток 1 (відповідь на питання учасника).rtf
22 грудня 2016 12:37
Додаток 6 - митні платежі.docx
22 грудня 2016 12:37
Додаток 5 - досвід виконання.docx
22 грудня 2016 12:37
Додаток 4 - ТТ.pdf
22 грудня 2016 12:37
Додаток 1.1 - тенд пропоз цінова.docx
22 грудня 2016 12:37
Додаток 1 - тенд пропоз з тех характ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запрос дополнительных данных
Дата подання: 28 грудня 2016 11:42
Дата відповіді: 10 січня 2017 09:50
Добрый день! Компания ООО "С-ИНЖИНИРИНГ" намерена принять участие в данном тендере. В предоставленной информации Вами нет четких объемов работ, а только требования. С целью формирования качественного коммерческого предложения, просим Вас дополнительно предоставить: Паспорта на технологическое оборудование: Дизель-генераторы, компрессора сжатого воздуха, систему вентиляции. - Необходим существующий проект САУ РДЭС; - Документацию на существующую систему возбуждения генератора; - документация на существующие шкафы КРУ-6кВ; - документация на существующие шкафы НКУ-0,4кВ; - паспорта на существующие датчики САУК РДЭС; - документация на существующую задвижку по технической воде ДГ; - проект существующей системы вентиляции; - планы помещений и расположения оборудования; - проект на существующей системы охлаждения ДГ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена Виконавчою дирекцією з виробництва ДП "НАЕК "Енергоатом":
"Учасник торгів у своїй пропозиції повинен вказати продукцію що відповідає вимогам, наведеним в розділі ІІІ п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації.
У документі «Технические требования и условия поставки оборудования системы управления резервных дизель-генераторов в рамках реализации мероприятия № 24404 КсПБ «Модернизация системы управления резервных дизель-генераторов». Энергоблок № 2 ОП ЮУАЭС» ТТ.2.0009.0051 (Додаток 4 до тендерної документації) вказана вся необхідна інформація для підготовки тендерної пропозиції, наведено достатньо технічної інформації для формування Учасником як технічної, так і цінової пропозиції.
Переможець торгів отримає всю необхідну додаткову інформацію після укладення Договору на етапі розробки Технічного завдання з модернізації САУ РДЕС".
Запити на роз'яснення документації конкурсних торгів
Дата подання: 29 грудня 2016 11:03
Дата відповіді: 10 січня 2017 10:47
Добрий день. 1. Питання щодо позиції 9 пункту 3.6 «Технических требований и условий поставки ТТ.2.0009.0051» (датчики САУ РДЕС): a. Немає прямої вимоги, що склад постачаємих датчиків повинен забезпечити контроль технологічних і теплотехнічних параметрів РДЕС в обсязі, наведеному в додатку В «Перечень аналоговых и дискретных сигналов ПТК САУ». Просимо підтвердити, що кількість постачаємих датчиків тиску, рівня температури та обертів повинна відповідати таблиці В, згаданої вище. b. Відсутні конкретні вимоги до точності постачаємих датчиків. Просимо підтвердити що класи точності постачаємих датчиків не повинні бути гіршими ніж «0,5» для датчиків тиску, «2» для термоелектричних перетворювачів (термопар), «В» для термоперетворювачів опору та «0.2» для вимірювачів кількості обертів. c. Не наведені вимоги з поставки захисних гільз для установки датчиків температури. Просимо уточнити необхідність поставки захисних гільз для датчиків температури. 2. Питання щодо позицій 10-14 пункту 3.6 «Технических требований и условий поставки ТТ.2.0009.0051»: a. До обладнання, вказаного в пункті 3.6 поз. 10-14, не висунуті конкретні вимоги: тип (модель) або аналог, технічні характеристики, кількість постачаємого обладнання. Просимо вказати конкретні технічні вимоги та кількість постачаємого обладнання .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена Виконавчою дирекцією з виробництва ДП "НАЕК "Енергоатом":

a. Підтверджуємо що склад та кількість постачаємих датчиків повинні забезпечити контроль технологічних і теплотехнічних параметрів РДЕС в обсязі, наведеному в додатку В «Перечень аналоговых и дискретных сигналов ПТК САУ» документу ТТ.2.0009.0051;
b. Підтверджуємо що класи точності постачаємих датчиків не повинні бути гіршими ніж «0,5» для датчиків тиску, «2» для термоелектричних перетворювачів (термопар), «В» для термоперетворювачів опору та «0,2» для вимірювачів кількості обертів.
c. Для монтажу датчиків температури типу ТХА, ТСП необхідно передбачити в комплекті постачання близько 200 захисних гільз (для трьох систем РДЭС енергоблоку № 2)

2. Конкретні технічні вимоги до обладнання наведено в додатку № 1 «Детализация требований по составу поставочного комплекта» (доданий у розділ "Тендерна документація").
Вопросы отностмтельно технических требований
Дата подання: 11 січня 2017 00:09
Дата відповіді: 21 лютого 2017 10:44
Наша компания SIA "Radio Trading" намерена принять участие в тендере. Изучив приложение 4 Тендерной документации у нас возник ряд вопросов, на которые просим дать ответы: 1. Пункт 5.2.6 предполагает использование технологии Fast Ethernet для обеспечения взаимодействия между устройствами входящих в состав ПТК САУ РДЭС. Данное требование существенно ограничивает разработчика в выборе топологии построения системы и в выборе программно-аппаратных средств для реализации САУ РДЭС. Чем обусловлено это требование, возможно ли рассмотрения другого способа взаимодействия между ПТК САУ РДЭС (если это возможно просим отредактировать данный пункт)? 2. В п. 5.2.7 отсутствуют перечень данных, которые должны передаваться в ИВС энергоблока, и тип протокола взаимодействия. Не указан, по какому протоколу работает СЕВ энергоблока, а также, какую именно из составных частей ПТК САУ РДЭС необходимо синхронизировать с СЕВ (уровень контроллера или сервера архивирования). 3. В п. 5.2.8 изложено требование, что токовые модули ввода должны иметь встроенные источники питания. Данное требование ограничивает разработчика в выборе программно-аппаратных средств при проектирование САУ. Возможно ли применения внешних источников питания (например, использовать источники разработчиков датчиковой аппаратуры)? Если нет, то просим объяснить, чем это обусловлено. 4. В п. 5.2.11 просим разъяснить с какой целью необходимо предусматривать возможность внедрения новых алгоритмов управления, если технология работы САУ во всех режимах должна быть неизменной и это должно подтвердится верификационными испытаниями ПО. А также, какой критерий оценки достаточности (до 50%) объема изменяемых алгоритмов? 5. В п. 5.2.13 просим указать, конкретно, какие сигналы являются ответственными с точки зрения управления, и какое количество каналов приема/выдачи должно быть реализовано (например, в таблице ПРИЛОЖЕНИЯ В). 6. В п. 5.2.14, 5.2.17 указанно, что связь модулей ввода/вывода с котроллерами должна осуществляться по цифровым каналам RS-485. Чем вызвано это требование, и может ли разработчик применить другую технологию взаимодействия (если может, то просим отредактировать пункт, учитывая эту возможность)? 7. В п. 5.2.16 описана технология диагностики работы резервируемых контроллеров. Возможно ли применение других, отработанных технологий оценки и перехода на резервный контроллер управления, которые предлагают непосредственно их разработчики? Если нет, то просим разъяснить почему. 8. В п. 3 настоящих ТТ отсутствуют требования к поставке электрических кабелей для приема\выдачи аналоговых и дискретных электрических сигналов в соответствии с п. 5.2.21, просим уточнить объем поставляемой кабельной продукции. А также для реализации требований п. 5.2.21 необходимо получить технические материалы на существующую кабельную сеть. 9. Для определения дополнительных мер защиты от распространения огня в соответствии с п. 5.2.22, оценки длин ВОЛС и кабелей питания, а также для правильного проектирования размещения оборудования ПТК САУ РДЭС в соответствии с действующими нормами по пожаро и электробезопасности необходимо получить планировки помещений, в которых будет размещаться оборудование ПТК САУ РДЭС с указанием размеров помещений и конструктивных особенностей выполнения стенных перегородок, полов, перекрытий и др. 10. Чем обусловлены требования к каналу связи СВ с ПТК САУ РДЭС (п. 5.7.7), возможно ли применение другого способа взаимодействия (если да, просим указать это в ТТ)? 11. В технических требованиях к ИДК (п. 5.8.7) отсутствуют требования по максимальному количеству аварийных событий регистрируемых в ИДК. 12. В ТТ отсутствуют требования по частоте работы и опроса датчиковой аппаратуры входящих в контур управления САУ РДЭС, а также общее время реакции ПТК САУ РДЭС в управляющем контуре. 13. В перечне технической документации передаваемой заказчику ( Таблица 1 п. 4, Приложение И), фигурирует схема электрическая принципиальная (Э3). Т.к. данный вид схем обычно не выпускается на системы подобного рода, просим заменить их на: схему электрическую общую (Э6), схему электрическую функциональную (Э2) и схемы электрические соединений (Э4), или не конкретизировать на типе схемы. Если данная замена невозможна, просим объяснить почему? 14. В ТТ отсутствуют требования к локальным постам управления СН и вентиляцией, которые должны входить в комплект поставки. 15. Для оценки объёма систем видеонаблюдения и контроля удаленным доступом просим предоставить список и поэтажные планировки помещений с указанием зон ограниченного доступа. А так же список дверей нуждающихся в удаленном управлении с указанием их габаритных размеров. 16. Должен ли быть реализован помимо дистанционного управления входными дверями доступ при помощи электронных считывателей. 17. Должна ли присутствовать на каждой входной двери обратная связь с оператором СВН и СКУД? 18. Куда будет сходился вся информация от систем видеонаблюдения и контроля удаленным доступом, предусмотрена ли для этого отдельная пультовая и должность оператора СВН и СКУД? Если нет, то должна ли быть реализована интеграция системы видеонаблюдения и контроля удаленным доступом в САУ РДЭС? 19. Является ли система видеонаблюдения только лишь охранной? Если предполагается наблюдение за технологическим оборудованием оно должно быть указано на предоставляемых планировках. 20. Какой объём видеоинформации должен одновременно выводится в режиме реального времени? 21. Какие требования выдвигаются к длительности непрерывной записи и глубине архива? 22. Должна ли информация систем видеонаблюдения и контроля удаленным доступом дублироваться в систему охраны всей АЭС? 23. Должна ли осуществляется синхронизация с СЕВ, для обеспечения меток единого времени в получаемой видеоинформации? 24. Какие требования выдвигаются относительно энергонезависимости и автономной работы СВН и СКУД? 25. Как расшифровывается аббревиатура ПСТ(п.3.6.15)? В перечне сокращений она отсутствует. 26. В п. 5.1.9 отсутствует требование по бесперебойности питания рабочего места дежурного оператора, указать требования по продолжительности работы на ИБП. 27. Какие системы для САУ РДЭС являются смежными (п. 5.2.3, п.5.2.4)? 28. Просим разъяснить что подразумевается под «система безопасности 1-3» (п. 5.2.20). 29. П. 5.7.5, табл.5 указать количество сигналов для группы В.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена Виконавчою дирекцією з виробництва ДП "НАЕК "Енергоатом":
1. Є допустимим реалізація у ПТК САУ РДЕС дубльованої магістралі даних реального часу на базі інших стандартизованих промислових цифрових інтерфейсів, у яких обладнання забезпечить виконання заданих функцій ПТК САУ РДЕС і буде відповідати заданим технічним вимогам ТТ.2.0009.0051.
2.В технічних вимогах надана необхідна інформація для підготовки тендерної пропозиції. Перелік сигналів ПТК ССАУ РДЕС надано в додатку В технічних вимог.
Перелік параметрів, які передаються в ІОС, визначається під час проектування. Протокол взаємодії – WESGate (фірми Westinghouse Electric Company). Документи за протоколом взаємодії будуть надані переможцю торгів.
Корегування настроювання передачі (включаючи IP-адресу, адреси і порти, імена і кількість параметрів) не повинні приводити до розробки додаткового ПЗ або модифікації ПЗ, яке поставляється.
Всі контролери, робочі станції та сервери магістралі даних ПТК САУ РДЕС повинні бути синхронізовані з єдиним часом енергоблока. Джерелом часу для ПТК САУ РДЕС є шлюзи ІОС енергоблока № 2.
На шлюзах ІОС є запущеним сервер часу NTP (RFC 5905 – Network Time Protocol Version 4), який забезпечує синхронізацію часу зовнішнього вузла локальною мережею Fast Ethernet.
3. Для забезпечення необхідного рівня надійності обладання ПТК САУ РДЕС, який відноситься до класу безпеки 2 та 3 за НП 306.2.141-2008, канали вводу токових сигналів повинні мати індивідуальні джерела живлення сигналів (датчиків), які гальванічно розв’язані між собою.
Використання «зовнішніх» джерел живлення можливо при додержуванні умов, наданих вище, при забезпеченні можливості підключення датчиків за двохпровідною схемою, а також при додержуванні інших вимог, які пред’являються до шаф САУ РДЕС.
4. Дана вимога пред’явлена на підставі досвіду експлуатації сучасних ПТК САУ РДЕС.
5. Сигнали, які приймають участь у виконанні основних функцій САУ РДЕС (класу безпеки 2О) повинні бути троірованими.
Сигнали, які приймають участь у реалізації технологічного захисту, який відключається, а також у реалізації функцій технічного діагностування, повинні бути дубльованими.
Інші сигнали можуть бути одноканальними.
Триканальними повинні бути сигнали команд управління виконавчими механізмами дизеля та сигнали управління механізмами власних потреб дизеля.
Які саме сигнали (у тому числі із таблиці додатку В) повинні мати три-, двох- або одноканальну структуру повинен обґрунтувати розробник САУ із врахуванням вимог до виконання функцій класів безпеки (2О, 3О та 4Н).
6. Допустимим є використання інших стандартизованих промислових цифрових інтерфейсів, обладнання яких відповідає технічним вимогам (у тому числі вимогам зі стійкості до зовнішніх діючих факторів і т.п.) для класів безпеки 2 та 3.
Постачальник, виходячи зі схеми побудови і складу обладнання надає свої пропозиції на етапі узгодження ТЗ.
7. У п. 5.2.16 описана не «технологія діагностування» , а технологія захисту від збою у роботі ПЗ функціонального процесору, якій реалізує функцію класу безпеки 2О, а саме збоїв, які не можуть бути виявлені засобами «оцінки та переходу на резервний контролер управління», і які можуть привести до видачі неприпустимих і/або невидачі необхідних сигналів.
Учасник торгів має право запропонувати інше технічне рішення захисту ПЗ контролеру віз збоїв і надати його до ТЗ/ТВ або в іншому документі, на підставі якого виготовляється товар.
8.
- Постачальником передбачаються тільки кабельні лінії для зв'язку між шафами устаткування, що поставляється, і елементами ПТК САУ РДЭС.
- Придбання основної кабельної продукції передбачається за рахунок Замовника.
9. ВП ЮУАЕС планує доручити розробку проектно-кошторисної документації, у складі якої буде визначено розміщення обладнання САУ РДЕС, у тому числі ПТК, трасування кабельних зв’язків, компетентної проектної організації (проектанту).
Почати розробки можливо після визначення переможця торгів на поставку САУ РДЕС і одержання проектантом від переможця торгів інформації про склад обладнання та вимогах до розміщенні та зв’язків. Поставка кабельної продукції повинна бути виконана та оплачена відповідно за специфікаціями до ПКД.
10. Для стандартизації та уніфікації протоколу сполучення зв’язку ПТК САУ із усіма суміжними системами крім ІОС застосовується стандартний послідовний канал зв’язку RS-485.
11. Об’єм вимог, відповідно діючих нормативних документів, Постачальник наводить в проекті ТЗ і погоджує із Замовником на етапі робочого проектування.
12. Часові характеристики щодо роботи і запитів датчиків САУ РДЕС, визначаються Постачальником виходячи з забезпечення виконання системою САУ РДЕС своїх функцій в проекті ТЗ і узгоджуються з Замовником на етапі погодження ТЗ.
13.Для подальшої експлуатації та ремонту необхідна тільки схема електрична принципова (Е3). Схему електричну загальну (Е6), схему електричну функціональну (Е2) та схеми електричних з’єднань (Е4) надасть проектна організація. Для ПТК достатньо (Э6).
14. Вимоги, щодо впливу зовнішніх факторів визначаються виходячи з вимог що вказані в ТВ для всього обладнання. Технічні характеристики визначає Постачальник на підставі забезпечення виконання функцій системи і узгоджує їх з замовником на етапі розробки ТЗ.
Типи локальних постів вказані раніше на запитання від 29.01.2017 як довідкові з досвіду реалізації САУ РДЕС:
Пост управління заслінками та засувками – 3 кнопки, 2 рознімачи IP55,
Кнопковий пост 2 кнопки, IP54, У3
Кнопковий пост вибухозахищений – 2ExеdIIСТ6, У1 або аналог.
15. Переможець торгів получає всю інформацію з технічних характеристик після укладання договору на етапі розробки ТЗ з модернізації САУ РДЕС і розробки проектно-кошторисної документації.
16. Ні.
17. Ні.
18. Робоче місце оператора ПТК САУ РДЕС.
19. Не є охороною, тільки спостереження за технологічним обладнанням.
20. Об’єм відеоінформації який виводиться в режимі реального часу Постачальник наводить у проекті ТЗ виходячи з архітектури побудови САУ РДЕС та необхідності одночасного контролю за технологічним обладнанням, що виконує функції запуску дизель-генератора та подачі живлення споживачам і погоджує з Замовником на етапі узгодження ТЗ.
21. Об’єм вимог, відповідно діючих нормативних документів, Постачальник наводить в проекті ТЗ, що включається до складу конкурсної пропозиції, і погоджує із Замовником на етапі робочого проектування.
22. Ні.
23. Так.
24. Об’єм характеристик, відповідно вимогам діючих нормативних документів, Постачальник наводить в проекті ТЗ, що включається до складу конкурсної пропозиції, і погоджує із Замовником на етапі робочого проектування.
25. Проміжний склад палива
ПСТ- промежуточный склад топлива.
26. Робоче місце чергового оператора повинно оснащуватися ДПЖ (джерелом безперебійного живлення) тривалістю роботи не менш 20 хв.
27. У п. 5.2.3 мається на увазі обладнання збудження та захисту генератора, а також обладнання ІОС енергоблока.
У п. 5.2.4 функції серверів архівування та зв’язку вказані як надлишкові. Пульт управління місцевий повинен забезпечувати функції тільки операторської станції. Це буде враховано на етапі узгодження ТЗ.
28. САУ РДЕС, яка є забезпечувачою системою, входить до составу систем аварійного електрозабезпечення систем безпеки АЕС.
29. П. 5.7.5, табл. 5 сигнали: «ПЗ гр. В «Відключення від електричного захисту ДГ. Канал 1» та «ПЗ. Гр. В «Відключення від електричного захисту ДГ. Канал 2» також триканальні сигнали.
Запити на роз'яснення документації конкурсних торгів
Дата подання: 13 січня 2017 16:14
Дата відповіді: 26 січня 2017 10:40
ООО "Вестрон" Добрый день. 1.В соответствии с п.4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» раздела VІ. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю товарів за темою: ДК 016:2010 27.12.4 Частини електричної розподільчої та керувальної апаратури (ДК 021:2015 31230000-7 Частини електророзподільної чи контрольної апаратури) (Система управління резервних дизель-генераторів для ВП ЮУАЕС) для ДП «НАЕК «Енергоатом» за процедурою – відкриті торги» цена Продукции может подлежать пересмотру только в части импортной составляющей. Учитывая длительные сроки поставки товаров и нестабильную финансовую ситуацию в Украине, просим Вас предусмотреть в Договоре поставки механизм компенсации инфляционной составляющей по индексу потребительских цен (инфляции). Кроме того, просим Вас текст раздела 8 Приложения № 3 к Тендерной документации «Проект Договору» дополнить пунктом 8.6 следующего содержания: «У випадку зміни офіційного курсу гривні до долару США на момент здійснення поставки Продукції більше ніж ±20% по відношенню до офіційного курсу НБУ на момент укладення Договору, та у випадку зміни Індексу споживчих цін (індексу інфляції) на момент здійснення поставки Продукції більше ніж ±20% по відношенню до моменту укладення Договору, Сторони призупиняють свої зобов’язання до моменту перегляду ціни Продукції і укладення Додаткової угоди. У випадку, коли Сторони не зможуть дійти згоди вказані обставини будуть вважатися обставинами непереборної сили».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету від 25.01.2017 було внесено зміни до тендерної документації, які містять відповідь на запитання.
Запити на роз'яснення документації конкурсних торгів
Дата подання: 13 січня 2017 16:19
Дата відповіді: 23 січня 2017 11:39
ООО "Вестрон" 2.В связи с тем, что для изготовления продукции требуется авансирование для закупки комплектующих в размере не менее 30%, просим внести изменения в п.2 "Інша інформація" Розділу V "Оцінка тендерної пропозиції" Умови розрахунків, и принять его в следующей редакции: "Учасник у своїй пропозиції може передбачити авансування в розмірі до 30% від вартості Продукції. За умови, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив авансування, то оплата по Договору здійснюється наступним чином: - оплата 30% - аванс проводиться Замовником протягом 30 календарних днів з моменту підписання Договору сторонами; - остаточний розрахунок за поставлений товар (70% вартості) Замовник проводить протягом 60 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект"): "Виробничою програмою ДП "НАЕК "Енергоатом" надання авансового платежу не передбачено."
Уточнение технических параметров, указанных в ТТ
Дата подання: 26 січня 2017 11:16
Дата відповіді: 09 лютого 2017 15:38
1. Пункт 5.2.4: Возможно ли убрать функции связи со смежными системами, при этом перенести их в основную стойку с оборудованием, уточнить, что выполняет функции рабочего места оператора и резервного сервера архива? 2. Пункт 5.2.17: указан один из вариантов резервирования входных/выходных данных, возможно ли использовать другие варианты, например на уровне шин контроллеров, либо других более современных технологий? 3. Пункт 5.2.20 не указаны протоколы обмена и состав данных. (системы безопасности). 4. Пункт 5.2.23.1 Не указаны конкретные требования либо ссылки на них к отображению информацию, протоколированию данных и т.д. 5. 5.2.23.3 Обеспечение преимущественного использования ранее разработанного ПО. просим рассмотреть возможность исключения данного требования. 6. В пункте 5.2.23.5 Ограничения по использованию ОС. Поскольку в современных средствах автоматизации повсеместно используются ОС (в логических контроллерах ОС реального времени такие как VxWorks, на операторских панелях и рабочих местах ОС Linux, Windows, QNX) то просим исключить данное требование, либо указать конкретную задачу, которую необходимо решить, а не метод ее решения. 7. В пункте 5.2.23.6 указаны ограничения по использованию прерываний. В связи с тем, что управление прерываниями выполняет ОС, возможно ли исключить данное требование, либо переформулировать таким образом, чтобы оно указывало на суть решаемой задачи, а на конкретный метод ее решения? 8. 5.2.24.2 Что имеется в виду под глубиной 1-2 сменных частей изделия? 9. Просим раскрыть требование, изложенное в пункте 5.2.26.1 более детально – в соответствии с чем выделяются стадии разработки, каким образом должно выполняться документирование, в каком виде должны даваться отчетные материалы по разработке. 10. 5.2.26.3 Доказательство корректности решения задач возможно при проведении ФИ, АИ, или же необходимо использовать другие методы (если да, то просим указать какие, а так же указать ссылку на методологию проверки)? 11. Естьи ли особые требования к проведению верификации – использовании программных либо аппаратных имитаторов, поверочного/тарировочного оборудования. 12. В ТТ отсутствуют требования к протоколированию и отображению запротоколированных действий- объем хранимых данных, либо требуемый период времени, для системы измерения необходимо хранить физическую либо электрическую величину, с какой частотой должны регистрироваться данные (в зависимости от их типа), предусматривается ли возможность отображения/печати к протокола во время работы системы, необходимо ли постоянно отображать какие-либо данные протокола (если да, в каком объеме и какая форма представления)? 12. В ТТ отсутствует информация по алгоритмам и расчетным задачам, в этой связи интересует, предоставляет ли заказчик базовый алгоритм работы системы, мат модели, перечень критических команд и ситуаций с описанием выхода из них?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена ВП "Южно-Українська АЕС" та погоджена виконавчою дирекцією з виробництва ДП "НАЕК "Енергоатом":
"1. У п. 5.2.4 функції серверів архівування та зв’язку надлишкові. Пульт управління місцевий повинен забезпечувати функції тільки операторської станції. Це має бути враховано при розробці технічного завдання.
2. Постачальник має право сам визначати технічні рішення та схеми побудови обладнання, за умови виконання ним усіх вимог, що пред'являються до технічних засобів автоматизації (ТЗА) класів безпеки 2 і 3, зокрема, вимог по стійкості САУ до видачі неприпустимих або невидачі необхідних команд/сигналів внаслідок помилок (збоїв) в програмному забезпеченні (ПЗ) контролерів, які не виявляються засобами технічного діагностування контролерів.
3. Постачальник, виходячи зі схеми побудови і складу обладнання надає свої пропозиції на етапі узгодження ТЗ.
На енергоблоці №1 взаємодія ПТК САУ РДЭС та ІКС – здійснюється за протоколом WESGate (фірми Westinghouse який використовується на обладнанні та ПЗ фірми Westinghouse).
4. п. 5.2.23.1 містить загальну вимогу до повноти ПЗ функцій, що реалізовуються за допомогою програмованих ТЗА.
Дивись також відповідь на запитання № 12.
5. Вимога до переважного використання раніше розробленого ПЗ обумовлена положеннями нормативних документів таких як СОУ НАЕК 100:2016, НП306.2.202-2015 т.і.
6. Відповідно до нормативних документів таких як СОУ НАЕК 100:2016
в ПЗ, що застосовується в ІКС, ПТК класу 2
використання ОС має бути обмежене, а використання переривань заборонено.
Якщо використання ОС визнано необхідним, вона має виконувати найбільш прості функції.
7. Дивись відповідь на питання 6.
8. Ця вимога означає, що ПЗ технічного діагностування повинно виявляти і вказувати на елемент, що відмовив, безпосередньо (типовий елемент заміни (ТЕЗ), або на два ТЕЗ, що взаємодіють між собою.
9. Стадії розробки визначаються загальноприйнятою світовою практикою та НД, і включають як мінімум наступні етапи життєвого циклу ПЗ :
- розробку вимог;
- проектування;
- кодування;
- інтеграцію програмних і технічних засобів;
- введення в експлуатацію.
Документування процесу відповідно до вимог Єдиної системи програмної документації (серія стандартів ГОСТ 19.001 і т.д) , а також інших НД, що визначають вимоги до ПЗ ІУС для АЕС класів безпеки 2 і 3, зокрема, НП.306.2.141-2008, НП.306.2.202-2015 та ін.
10. Дивись відповідь на запитання 9.
11. Дивись відповідь на запитання 9.
12. В технічних вимогах вказана вся необхідна вихідна інформація для правильної підготовки Конкурсної заявки.
Запитувана інформація не потрібна для коректної підготовки тендерної пропозиції.
Вимоги які вказані в питанні визначає постачальник (розробник) САУ на етапі розробки ТЗ з урахуванням виконання всіх вимог до реалізованим у САУ РДЕС функцій.
13. В технічних вимогах вказана вся необхідна вихідна інформація для правильної підготовки Конкурсної заявки.
Запитувана інформація не потрібна для коректної підготовки тендерної пропозиції.
Переможець торгів отримає всю необхідну вихідну інформацію за технічними характеристиками після укладення Договору на етапі розробки Технічного завдання з модернізації САУ РДЕС."
Запити на роз'яснення документації конкурсних торгів
Дата подання: 27 січня 2017 08:49
Дата відповіді: 08 лютого 2017 10:11
Питання щодо зміненої 25.01.2017 ДКТ, п. 4 Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю розділу VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю. 1. У п.4 закладено норму щодо коригування поточної вартості Договору за умови зміни офіційного курсу НБУ гривні до євро (або долару США) більше ніж на ± 20% по відношенню до офіційного курсу НБУ гривні до євро (або долару США), що діяв на дату визначення попередньої поточної вартості Договору. Така норма наперед утискає Постачальника-резидента України по відношенню до Постачальників – нерезидентів, котрі номінують свою пропозицію в твердій валюті. Пропонуємо повернути цю норму до розмірів, які були оприлюднені в початковій редакції ДКТ, та підставою для перерахунку поточної вартості договору зазначити зміну офіційного курсу НБУ гривні до євро (або долару США) більше ніж на ± 5% по відношенню до офіційного курсу НБУ гривні до євро (або долару США), що діяв на дату визначення попередньої поточної вартості Договору. 2. Просимо навести форму подання зазначеної в п.4 «Тендерної пропозиції (цінової) з технічними характеристиками», яка б враховувала можливість наведення в ній інформації про структуру ціни та еквівалент до іншої валюти (євро або доларів США).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 07.02.2017 були внесенні зміни до тендерної документації, які містять відповідь на запитання.
2. Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі: "Всі необхідні аспекти та алгоритм перерахунку ціни (для учасника резидента) зазначено у пункті 4 розділу VІ тендерної документації та розділі ІІІ додатку № 3 до тендерної документації (проект договору)."
Запити на роз'яснення документації конкурсних торгів
Дата подання: 27 січня 2017 08:51
Дата відповіді: 03 лютого 2017 10:40
Питання щодо зміненої 25.01.2017 ДКТ, п. 4 Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю розділу VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю. 3. Просимо навести перелік документів, які Постачальник-резидент України повинен надати Покупцю в процесі виконання Договору для підтвердження підстав на перерахунок ціни Договору та для підтвердження розміру імпортної складової в ціні Продукції, до якої повинен застосовуватися алгоритм перерахунку ціни, наведений у ДКТ. 4. У п.4 зазначено, що відповідні зміни щодо визначення нової поточної вартості Договору оформлюються шляхом укладання Додаткової угоди до Договору на підставі зацікавленої Сторони. Пропонуємо доповнити пункт нормою: «У разі, якщо ця Додаткова угода не підписана обома Сторонами протягом 10 діб з дня звернення зацікавленої Сторони, дія Договору призупиняється на строк до вирішення Сторонами цього питання, і Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за Договором на цей період».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект"):
"3. Всі необхідні аспекти та алгоритм перерахунку ціни (для учасника резидента) зазначено у п. 4 розділу VІ тендерної документації та розділі ІІІ додатку № 3 до тендерної документації (проект Договору).
4. Наведена норма суперечить чинному законодавству України."
Запити на роз'яснення документації конкурсних торгів
Дата подання: 17 лютого 2017 08:52
Дата відповіді: 20 лютого 2017 11:33
Відповідно до пункту 2 розділу V Тендерної документації під час оцінки тендерних пропозицій учасників враховуються вимоги Закону України "Про санкції". А саме, Замовник не здійснює державні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походження з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з Законом України "Про санкції". Таким чином, участь у закупівлі можуть брати тільки ті учасники, до яких не застосовано обмежувальні заходи (санкції) згідно з Законом України «Про санкції». У зв'язку з цим просимо надати роз'яснення: 1. Чи може у даній закупівлі брати участь юридична особа - резидент України, за умови, що вона у межах предмету закупівлі буде здійснювати поставку товарів, вироблених на території Російської Федерації юридичною особою приватної форми власності - резидентом Російської Федерації? При цьому виробник цих товарів - резидент Російської Федерації та власники часток статутного капіталу даного резидента Російської Федерації, не включені до переліків осіб, зазначених у відповідних рішеннях Ради національної безпеки і оборони України, уведених в дію Указами Президента України. Чи буде дана обставина підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції, серед яких зокрема невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації (п. 4 ч. 1 ст. 30).
Керуючись вимогами Закону України «Про санкції», Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо участі у закупівлі тільки тих учасників, до яких не застосовано обмежувальні заходи (санкції) згідно з Законом України «Про санкції».
Станом на сьогодні перелік осіб, до яких застосовано обмежувальні заходи (санкції), визначений у рішенні Ради національної безпеки та оборони України від 16.09.2016 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеному в дію Указом Президента від 17.10.2016 № 467/2016
Запити на роз'яснення документації конкурсних торгів
Дата подання: 17 лютого 2017 08:56
Дата відповіді: 20 лютого 2017 14:31
Відповідно до пункту 2 розділу V Тендерної документації під час оцінки тендерних пропозицій учасників враховуються вимоги Закону України "Про санкції". А саме, Замовник не здійснює державні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походження з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з Законом України "Про санкції". Таким чином, участь у закупівлі можуть брати тільки ті учасники, до яких не застосовано обмежувальні заходи (санкції) згідно з Законом України «Про санкції». 2. Чи може у даній закупівлі брати участь юридична особа - резидент України, за умови, що вона у межах предмету закупівлі збирається здійснити поставку товарів, які містять складові (комплектуючі), вироблені на території Російської Федерації юридичною особою приватної форми власності - резидентом Російської Федерації? При цьому виробник цих товарів - резидент Російської Федерації та власники часток статутного капіталу даного резидента Російської Федерації, не включені до переліків осіб, зазначених у відповідних рішеннях Ради національної безпеки і оборони України, уведених в дію Указами Президента України. Чи буде дана обставина підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції, серед яких зокрема невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації (п. 4 ч. 1 ст. 30).
Керуючись вимогами Закону України «Про санкції», Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо участі у закупівлі тільки тих учасників, до яких не застосовано обмежувальні заходи (санкції) згідно з Законом України «Про санкції».
Станом на сьогодні перелік осіб, до яких застосовано обмежувальні заходи (санкції), визначений у рішенні Ради національної безпеки та оборони України від 16.09.2016 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеному в дію Указом Президента від 17.10.2016 № 467/2016.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-12-22-001186-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: SIA "RAIDO TRADING", Код ЄДРПОУ:40003854549
Дата подання: 13 січня 2017 14:15
О переносе сроков подачи предложений.
В связи с тем, что Заказчиком не даны ответы на поставленные вопросы относительно технических требований , что не позволяет сформировать корректно тендерное предложение,просим Вас перенести крайний срок подачи Тендерных предложений на более поздний срок.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 січня 2017 16:08
Відповідно до рішення тендерного комітету від 18.01.2016 кінцевий строк подання тендерних пропозицій подовжено до «06» лютого 2017 року.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-12-22-001186-b.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "НВП"ПК-Електрик", Код ЄДРПОУ:39460284
Дата подання: 22 лютого 2017 14:43
Скарга на умови закупівлі
Вих.№ 84 від 22.02.2017 Орган оскарження: Антимонопольний комітет України 03035, м.Київ, вул. Урицького, 45 Замовник: Суб’єкт оскарження, учасник конкурсних торгів: Державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія Енергоатом» Місцезнаходження: 01032, м.Київ, вул.Вєтрова, 3. ТОВ НВП «ПК-Електрик» 03037, м.Київ, вул. Максима Кривоноса,19А Тел..+38050769-54-41 е-mail: pkelektrik2014@gmail.com С К А Р Г А Замовник, дії та рішення якого оскаржуються: Державне підприємство Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом». Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 24584661. Місцезнаходження: 01032, м. Київ, вул. Вєтрова, 3. 1. Найменування предмета закупівлі: «Система управління резервних дизель-генераторів для ВП ЮУАЕС ДК 021:2015: 31230000-7 — Частини електророзподільної чи контрольної апаратури CPV: 31230000-7 ДК 016:2010: 27.12.4 — Частини електричної розподільчої та керувальної апаратури; 2. Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): Южноукраїнське відділення ВП «Складське господарство»: 55000, Україна, Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, а/с №45; 3. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): від 20.01.2018 до 15.05.2019 - кількість: 8 од., 2 комплекти. Процедура закупівлі: відкриті торги. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі: розміщено 22.12.2016 на сайті https://prozorro.gov.ua «ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2016-12-22-001186-b». Дата розкриття конкурсних пропозицій: 04.04.2017р. Наша компанія є представником європейського підприємства – виробника має намір прийняти участь у процедурі закупівлі. Пункт 5.9. Проекту Договору (згідно Документації конкурсних торгів) Приймання Продукції за якістю та кількістю містить посилання на нормативний документ - Стандарт підприємства СОУ НАЕК 038:2013 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». В п.5.7. даного стандарту передбачено: «Продукція для СВБ , що закуповується та постачається у ВП АЕС, повинна виготовлятися підприємствами-виробниками, які пройшли процедуру оцінювання експлуатуючої організації та отримали Рішення про затвердження постачальника відповідно до СОУ НАЕК 012. Пункт 4.5. СОУ НАЕК 012:2012 містить інформацію, що: «Підрозділ-замовник, плануючи закупівлі продукції для СВБ (при складанні заявки на закупівлю), повинен вибирати постачальника з Переліку постачальників. У разі вибору іншого виробника продукції, підрозділ-замовника повинен запланувати його оцінку згідно з вимогами цього стандарту.» Термін проведення оцінки постачальника досить довгий, що робить неможливим поставку продукції у відведені в ДКТ терміни. Вважаємо, що вимоги Замовника до постачання обладнання є дискримінаційними і такими, що унеможливлюють участь у процедурі конкурсних торгів на рівних вимогах декількох постачальників продукції . Враховуючи вищенаведене, та керуючись Статтею 5, Статтею 18 Закону України № 1197-VІІ вiд 10.04.2014 р. «Про здійснення державних закупівель», Просимо: - прийняти дану скаргу до розгляду; - призупинити процедуру закупівлі; - передбачить термін проведення оцінки постачальника або вилучить посилання: Пункт 5.9. Проекту Договору (згідно Документації конкурсних торгів) Приймання Продукції за якістю та кількістю, які містять посилання на нормативний документ - Стандарт підприємства СОУ НАЕК 038:2013 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС» з ДКТ; Додатки: 1. Документація конкурсних торгів - 19 арк. 2. Копія оголошення про планову закупівлю -1 арк. 3. Роз’яснення та зміни до конкурсних торгів – 4 арк. 4. Проект договору – 7арк. 5. Платіжне доручення № 35 від 22.02.2017 року – 1 арк. Директор Ю.П. Облакевич
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 24.02.2017 № 856.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2017 19:29
Номер скарги: UA-2016-12-22-001186-b.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "НВП"ПК-Електрик", Код ЄДРПОУ:39460284
Дата подання: 27 лютого 2017 18:32
С К А Р Г А На дії та бездіяльність Замовника що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій
Компанія ТОВ НВП «ПК-Електрик» планує прийняти участь у зазначених відкритих торгах у якості постачальника продукції, згідно умов тендерної документації Замовника. Під час підготовки до торгів ми уважно відстежували всі зміни та роз`яснення до документації торгів, що публікуються Замовником на веб-порталі. Так, ще 21.01.2017 року, на веб-порталі одним з потенційних учасників було розміщено 29-ть запитань стосовно положень Технінчих вимог (Додаток 4 до Тендерної документації), роздруківка запитання та відповідь Замовника, з вказівкою дати та часу розміщення на веб-порталі додаються (див. Додаток 2). Для підготовки відовідей на питання Замовнику знадобилось більше 30-ти днів. Відповіді на питання було розміщено лише 21.02.2017 року о 10 годині 44 хвилини за Київським часом, окрім того частина данних зозначених у відповідях, мала б бути надана шляхом внесення змін у Технінчі вимоги (Додаток 4). Наприклад було задано запитання №26: «В п. 5.1.9 отсутствует требование по бесперебойности питания рабочего места дежурного оператора, указать требования по продолжительности работы на ИБП». Надаючи відповідь на запитання №26 Замовником було встановлено вимоги до джерела безперебійного живлення, відповідь звучить так: «Робоче місце чергового оператора повинно оснащуватися ДПЖ (джерелом безперебійного живлення) тривалістю роботи не менш 20 хв.», проте відповідні зміни в п. 5.1.9 Додатку 4 внесені не були. Окрім того, розміщуючи відповіді на Запитання 21.02.2017 року о 10 годині 44 хвилини за Київським часом, Замовник усвідомлював, що до закінчення дати подання пропозицій залишилось всього Десять робочих днів, навіть якщо відповіді надані не повні, та потребують додаткових уточнень, зробити це потенційні Учасники не зможуть (період уточнень було завершено 25 лютого 2017 року), подати вимогу Замовнику на уточнення та перенесення терміну подачі пропозицій Учасники не зможуть оскільки термін подачі вимоги Замовнику також був до 25 лютого 2017 року. На врахування у тендерній пропозиції всіх даних наданих у відповіді Замовника необхідний час, якого Замовник не надав (Замовник напевне вважає, що хоча йому знадобилось 30 днів на підготовку відповідей, Учасники зможуть їх оцінити, проаналізувати та врахувати в своїх пропозиція всього за 10-ть робочих днів). Таким чином, Замовником було порушено основні Принципи Закону «Про публічні закупівлі» викладені у ст.. 3, а саме, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників. Розміщення відповіді в період, коли до подачі пропозицій залишилось всього 10 (десять) робочих днів, а Учасники вже не можуть поставити додаткові запитання або розмістити вимогу, без встановлення нового терміну подання Пропозицій дискримінують Учасників, які раніше не виконували постачання обладнання, що закуповується на АЕС України, не зважаючи на їх досвід постачання на АЕС поза межами України, по відношенню до тих Учасників, які раніше виконували аналогічні поставки на АЕС України, мають співпрацю с Замовником та відповідний доступ до інформації, яка не була раніше опублікована Замовником в тендерній документації. Для захисту своїх інтересів, ми негайно (з часу скоєння Замовником Порушення Закону) звертаємось зі скаргою до органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно п. 2 Статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.» Згідно положень п. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» граничний термін подання скарги 03.03.2017 року, таким чином, Скарга подається в межах терміну встановленого вищевказаним Законом. Враховуючи вищенаведене, та керуючись п. 1, 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, просимо: - Прийняти скаргу до розгляду; - Призупинити процедуру закупівлі; - Зобов’язати Замовника внести зміни в п. 5.1.9 Додатку 4 (Технічні вимоги) в частині вимог по тривалості роботи джерела безперебійного живлення; - Зобов’язати Замовника подовжити термін подачі пропозицій на 30 (тридцять)днів.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 02.03.2017 № 960.pdf
Дата публікації: 02 березня 2017 19:58

Документи подані скаржником

22 лютого 2017 14:42
Скарга
22 лютого 2017 14:42
Проект договору
23 лютого 2017 15:27
Скарга

Документи Органу Оскарження

24 лютого 2017 19:29
Рішення від 24.02.2017 № 856.pdf

Документи Органу Оскарження

02 березня 2017 19:58
Рішення від 02.03.2017 № 960.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 березня 2017
UA-2016-12-22-001186-b0e6d890a93544f1088f95685753dd73f
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Вестрон" Документи
Допущено до аукціону
Документи
SIA "RAIDO TRADING" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

15 березня 2017 15:49
4828 - 15.03.2017 - розгляду.doc
15 березня 2017 15:49
Електронний підпис

Публічні документи

06 березня 2017 19:12
13_ТУ виробника засувки.pdf
06 березня 2017 19:12
05_Довідка учасника.pdf
06 березня 2017 19:12
04_ Банківська гарантія.pdf

Документи

15 березня 2017 15:49
4828 - 15.03.2017 - розгляду.doc
15 березня 2017 15:49
Електронний підпис

Публічні документи

07 березня 2017 09:44
РешениеMSA.PDF
07 березня 2017 09:41
ТУ 4222-017-74828967-17 .pdf
07 березня 2017 09:25
ADT 014_17, 13.02.2017.pdf
07 березня 2017 09:19
Цінова пропозиція.PDF
07 березня 2017 09:19
ТУ 422-16-60-89-В задвижки.pdf
07 березня 2017 09:19
Технічна пропозиція.PDF
07 березня 2017 09:19
Ст. 17.PDF
07 березня 2017 09:19
Протокол о назначении.pdf
07 березня 2017 09:19
Досвід Райдо.PDF
07 березня 2017 09:19
Договор ЄСА.PDF
07 березня 2017 09:19
Довідка про MSA.PDF
07 березня 2017 09:19
Довідка про AGAVA.PDF
07 березня 2017 09:19
SKM_C284e17030616000.pdf
07 березня 2017 09:19
MSA_профиль общества.pdf
07 березня 2017 09:19
ISO 14001 ru.pdf
07 березня 2017 09:19
ISO 9001 ru.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Вестрон"

SIA "RAIDO TRADING"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2017 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
SIA "RAIDO TRADING" 153 955 696,70
UAH з ПДВ
131 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вестрон" 165 398 376,90
UAH з ПДВ
132 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2017 09:44
РешениеMSA.PDF
07 березня 2017 09:41
ТУ 4222-017-74828967-17 .pdf
07 березня 2017 09:25
ADT 014_17, 13.02.2017.pdf
07 березня 2017 09:19
Цінова пропозиція.PDF
07 березня 2017 09:19
ТУ 422-16-60-89-В задвижки.pdf
07 березня 2017 09:19
Технічна пропозиція.PDF
07 березня 2017 09:19
Ст. 17.PDF
07 березня 2017 09:19
Протокол о назначении.pdf
07 березня 2017 09:19
Досвід Райдо.PDF
07 березня 2017 09:19
Договор ЄСА.PDF
07 березня 2017 09:19
Довідка про MSA.PDF
07 березня 2017 09:19
Довідка про AGAVA.PDF
07 березня 2017 09:19
SKM_C284e17030616000.pdf
07 березня 2017 09:19
MSA_профиль общества.pdf
07 березня 2017 09:19
ISO 14001 ru.pdf
07 березня 2017 09:19
ISO 9001 ru.pdf

Публічні документи

06 березня 2017 19:12
13_ТУ виробника засувки.pdf
06 березня 2017 19:12
05_Довідка учасника.pdf
06 березня 2017 19:12
04_ Банківська гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

SIA "RAIDO TRADING"

ТОВ "Вестрон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
SIA "RAIDO TRADING"
#40003854549
Переможець 131 900 000,00
UAH з ПДВ
22 березня 2017 12:18

Документи

22 березня 2017 12:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2017 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
SIA "RAIDO TRADING"
#40003854549
131 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2017 12:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2018 11:08
№ 1 до договору № 53-129-01-17-01019 (1).pdf зміни до договору
22 травня 2018 11:03
Електронний підпис укладений
12 квітня 2017 17:25
53-129-01-17-01019.pdf укладений
12 квітня 2017 17:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення обсягу постачання, визначеного Додатком А до ТВ, додатковим обладнанням та програмним забезпеченням. Встановлення терміну постачання в поз.1-4 Специфікації № 1 «до 31.12.2018».
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-17-01019
Договір:
Номер додаткової угоди: 53-129-01-17-01019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 квітня 2017 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Закінчення строку дії договору