Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція фонтану «Малі» 6 шт. на Майдані Незалежності (парна сторона вул. Хрещатик)
Очікувана вартість
13 225 760,80 UAH
UA-2016-12-22-000683-c bc21cdcbe5ad479da1ca8dfa18a4450f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тулба Катерина Григорівна

+380442289173 law_svkp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Київводфонд
Код ЄДРПОУ: 37292855
Місцезнаходження: 02002, Україна , м. Київ обл., Дніпровський район, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Контактна особа: Тулба Катерина Григорівна
+380442289173
law_svkp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2016 19:23
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2016 19:28
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2017 19:28
Початок аукціону: 10 січня 2017 13:59
Очікувана вартість: 13 225 760,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 66000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція фонтану «Малі» 6 шт. на Майдані Незалежності (парна сторона вул. Хрещатик)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Майдан Незалежності (парна сторона вул. Хрещатик)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2017  —  30 вересня 2017
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 грудня 2016 12:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2016 11:55
Тендерна документація на Малі фонтани.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розя'снення
Дата подання: 26 грудня 2016 18:50
Дата відповіді: 29 грудня 2016 18:59
1. Просимо дати роз'яснення щодо вимоги п. 11.2, Додатку 3 до Тендерної документації, про необхідність надати копію аналогічного договору за предметом закупівлі – на виконання будівельних робіт з реконструкції фонтанів учасника тендеру. Чи буде вважатись «аналогічним договором» договір на ремонт фонтанів чи будівництво фонтанів? Чи буде вважатись аналогічним договором договір за яким був виконаний комплекс робіт на об’єкті (наприклад реконструкція скверу), серед яких виконувались роботи з реконструкції фонтану і виконання даних робіт відповідним чином відображено в актах КБ2 та КБ3? 2. Просимо дати роз’яснення щодо вимоги п. 11.3, Додатку 3 до Тендерної документації, про необхідність надати копію аналогічного договору субпідрядної організації. Чи правильно ми розуміємо що в разі залучення субпідрядної організації з боку учасника торгів на окремий вид робіт, учасник тендеру повинен надати відповідні докази наявності досвіду виконання субпідрядником такого виду робіт у вигляді аналогічного договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає серед принципів закупівель принцип недискримінації учасників процедур закупівель.
Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовником за процедурою закупівлі встановлено серед інших кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються Замовником самостійно в тендерній документації.
Чинне законодавство у сфері здійснення публічних закупівель не містить визначення поняття «аналогічний договір».
У розумінні Замовника аналогічним договором є договір, укладений Учасником (або субпідрядною організацією, якщо він надається на виконання п.11.3) із суб΄єктом господарювання за аналогічним предметом закупівлі - на виконання будівельних робіт з реконструкції фонтанів.
При цьому необхідно звернути увагу учасників процедури закупівлі відповідно до принципу недискримінації учасників аналогічним договором може вважатися подібний за змістом, правовою природою та предметом закупівлі договір.
Таким чином, оскільки зміст, правова природа та предмет договорів на ремонт та будівництво фонтанів є подібною до змісту, правової природи та предмету договору на виконання будівельних робіт з реконструкції фонтанів у розумінні Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Державних будівельних норм та правил, такі договори можна вважати аналогічними.
Крім того, у разі, якщо роботи з реконструкції фонтанів є частиною зобов’язань за господарським договором, то такий договір є аналогічним в частині виконання робіт з реконструкції фонтанів. Відповідно учасник зобов’язаний надати документальне підтвердження досвіду виконання договору загалом або лише у частині, що є аналогічною предмету закупівлі.
2. Щодо надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору субпідрядною організацією на окремий вид робіт зазначаємо, що учасник зобов’язаний документального підтвердити відповідність субпідрядної організації кваліфікаційним критеріям у частині виконання тих робіт, до яких учасник планує залучити субпідрядну організацію в процесі виконання договору про закупівлю робіт. Тому вимога, визначена п. 11.3 додатку 3 до тендерної документації стосується тих видів робіт, до виконання яких планується залучити субпідрядника.
Щодо банківської гарантії
Дата подання: 28 грудня 2016 13:55
Дата відповіді: 29 грудня 2016 18:59
Для можливості оформлення банківської гарантії просимо надати реквізити Вашого банку.
Відповідь: Банківські реквізити Замовника: р/р № 26008300235031 в філії Головного управління по м. Києву та Київській області АТ "Ощадбанк", код банку 322669.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2017 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" 13 222 274,00
UAH з ПДВ
13 222 274,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Нова" 13 225 334,65
UAH з ПДВ
13 225 334,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2017 14:06
1157.imd
06 січня 2017 15:22
Фінансовий звіт.pdf
06 січня 2017 15:22
Статут підприємства.pdf
06 січня 2017 15:21
Сертифікат ISO 9001.pdf
06 січня 2017 15:21
Ліцензія ДАБІ.pdf
06 січня 2017 15:19
Календарний графік.pdf
06 січня 2017 15:18
Довідка про учасника.pdf
06 січня 2017 15:13
Банківська гарантія.pdf
06 січня 2017 15:13
Авторизації_Малі.pdf
06 січня 2017 15:04
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 січня 2017 12:08
статут.pdf
08 січня 2017 12:08
смета 6.pdf
08 січня 2017 12:08
смета 5.PDF
08 січня 2017 12:08
смета 4.pdf
08 січня 2017 12:08
смета 3.pdf
08 січня 2017 12:08
смета 2.pdf
08 січня 2017 12:08
смета 1.pdf
08 січня 2017 12:08
пропозиція.pdf
08 січня 2017 12:08
проект договору малі.pdf
08 січня 2017 12:08
підтвердження.pdf
08 січня 2017 12:08
наказ.pdf
08 січня 2017 12:08
кошторис мал.imd
08 січня 2017 12:08
довідки.pdf
08 січня 2017 12:07
гарантія.pdf
08 січня 2017 12:07
відгуки.pdf
08 січня 2017 12:07
аналог догвор-.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"

ПП "Нова"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"
#33439880
Переможець 13 222 274,00
UAH з ПДВ
10 січня 2017 19:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2017 19:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"
#33439880
13 222 274,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 14:55
Електронний підпис укладений
15 грудня 2017 15:35
Локальні_кошториси_фонт_Мал(2част).PDF зміни до договору
15 грудня 2017 15:32
Локальні_кошториси_фонт_Малі(1част).PDF зміни до договору
15 грудня 2017 15:32
Договірна_ціна_фонт_Мал.PDF зміни до договору
15 грудня 2017 15:32
ДУ_Фонт_Мал.PDF зміни до договору
15 грудня 2017 15:32
Електронний підпис укладений
24 липня 2017 10:56
2-РФ Малі.PDF зміни до договору
24 липня 2017 09:36
Дод.угода 3.PDF зміни до договору
06 квітня 2017 16:49
Електронний підпис укладений
30 березня 2017 16:44
дод.угода 2(2-РФ)_copy.pdf зміни до договору
28 березня 2017 16:31
Електронний підпис укладений
26 січня 2017 17:36
Договір укладений
26 січня 2017 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2-РФ
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та пропорційне зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 2-РФ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 2-РФ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2-РФ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-РФ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2-РФ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-РФ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 10 798 164,23
UAH з ПДВ