Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби
Очікувана вартість
1 581 581,53 UAH
UA-2016-12-22-000655-b c71d20a3b52d40838822b33c3fa70065
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Зотікова

0512243078
380954774346
hospital-1.1@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міська лікарня № 1 м. Миколаєва
Код ЄДРПОУ: 05483078
Вебсайт: http://gb1.mk.ua/
Місцезнаходження: Украина , Николаевская обл., 54003 Миколаїв, вул. Володарського, 4
Контактна особа: Марина Зотікова
0512243078, 380954774346
hospital-1.1@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2016 10:58
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2016 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2017 12:00
Очікувана вартість: 1 581 581,53 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

03 січня 2017 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2016 13:24
dodatok-3.docx
26 грудня 2016 12:07
proekt-dogovora.docx
26 грудня 2016 11:36
dodatok-1.docx
26 грудня 2016 11:19
dodatok-2.docx
26 грудня 2016 11:16
dkt1-21105.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надати тендерну документацію
Дата подання: 22 грудня 2016 15:17
Дата відповіді: 23 грудня 2016 10:43
Прохання надати тендерну документацію
Відповідь: На жаль електронна площадка не пропускає для оприлюднення одразу велику кількість лотів, тому публікація відбувається поєтапно Після публікації останнього лота тендерна документація буде оприлюдена відповідно до вимог законодавства, тобто не пізніше, ніж за 15 днів до розкриття тендерних пропозицій.
отсутствие тендерной документации
Дата подання: 22 грудня 2016 16:16
Дата відповіді: 23 грудня 2016 10:40
Отсутствие тендерной документации в течении всего рабочего дня с момента публикации объявления о запланированной процедуре закупки искусственно сокращает время, отведенное учасникам торгов, на подготовку комерческого предложения.
Відповідь: Тендерна документація буде оприлюдена з дотриманням вимог п.1 ч.1 ст.10 Закону України " Про публічні закупівлі", тобто не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.Розкриття тендерних пропозицій відбудеться 11.01.2017 року, тендерна документація буде оприлюднена не пізніше, ніж 26 грудня.
Відсутній додаток №3 тендерної документації
Дата подання: 26 грудня 2016 13:15
Дата відповіді: 26 грудня 2016 13:27
В тендерній документації та в доданих матеріалах відсутній додаток №3 до тендерної документації
Відповідь: Додатки оприлюднюються почергово. Додаток № 3 до тендерної документації було оприлюднено останнім.
Відповідність учасника кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 28 грудня 2016 12:25
Дата відповіді: 28 грудня 2016 13:22
Доброго дня! У п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, міститься вимога надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям: - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Уточніть, будь ласка, які саме документи повинен надати учасник , для підтвердження відповідності цим вимогам, оскільки у Додатку 3 до тендерної документації така інформація відсутня. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Під наявністю необхідного обладнання та матеріально-технічної бази мається на увазі наявність приміщень та транспорту, призначених для зберігання та транспортування медичних засобів з урахуванням необхідного температурного режиму. Для підтвердження наявності таких приміщень та транспорту, учасник може надати копію свідоцтва про власність, або копію договора оренди, або інший документ, що може підтвердити даний факт. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник подає відгук від контрагента за договором поставки, або, за відсутністю такого відгука, довідку про виконання аналогічних договорів, завірену печаткою (за наявності), з обовязковою наявністю контактних даних контрагентів.
ФОРМА "ПРОПОЗИЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ" Додаток 1
Дата подання: 28 грудня 2016 12:51
Дата відповіді: 28 грудня 2016 12:56
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, Учасник повинен надавати свою пропозицію тільки по тим лотам в яких буде приймати участь, чи включити весь перелік лотів в цілому, а по тих лотах в яких не прийматиме участь поставити прочерки ? Дякую
Відповідь: Доброго дня! Учасник має подати пропозицію тілько по тих лотах, в конкурсі на постачання яких буде приймати участь.
Інформація, необхідна для акцепту пропозиції конкурсних торгів
Дата подання: 29 грудня 2016 16:05
Дата відповіді: 30 грудня 2016 08:39
Доброго вечора і дякуємо за попередню відповідь. На яку дату повинна бути дійсна довідка з державної податкової інспекції, про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету, яку надає учасник-переможець?
Відповідь: Доброго дня!Довідка має бути дійсна на дату подання пропозиції
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Авелокс
Опис предмету закупівлі:
400мг. 0,250 мл.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 67 275,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 672,75 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 січня 2017 11:08
Закінчення: 11 січня 2017 11:41
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

50 флак
Згідно специфікації
ДК 021:2015: 33650000-1 — Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори
ДК 016:2010: 21.10.5 — Провітаміни, вітаміни й гормони; глікозиди та алкалоїди рослинного походження та їхні похідні; антибіотики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54003, Україна, Миколаївська, Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 4
Дата доставки: 01 лютого 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 січня 2017 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА" 43 602,50
UAH з ПДВ
42 211,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 39 076,50
UAH з ПДВ
39 076,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бадм-Б 45 079,10
UAH з ПДВ
42 284,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАР-МА" 43 981,50
UAH з ПДВ
43 981,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2017 10:56
Проект_договору_ФП.pdf
10 січня 2017 10:56
Технічна_ч_на2_ФП.pdf
10 січня 2017 10:56
Технічна_ч_на1_ФП.pdf

Публічні документи

30 грудня 2016 09:25
Копія аналог. дог..pdf
30 грудня 2016 09:25
ДОГОВОР приміщення 1.pdf
28 грудня 2016 14:28
тендерна документація.pdf
28 грудня 2016 14:28
договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА"

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ Бадм-Б

ТОВ "ФАР-МА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 39 076,50
UAH з ПДВ
21 січня 2017 14:32

Документи

21 січня 2017 14:32
povdomlennya.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2017 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
39 076,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2017 14:32
povdomlennya.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
dop-ugoda.PDF зміни до договору
14 лютого 2017 15:46
Електронний підпис укладений
09 лютого 2017 14:42
dogovr-lyudmila.PDF укладений
09 лютого 2017 14:42