Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара та гаряча вода та пов'язана продукція; постачання пари та гарячої води
Очікувана вартість
1 312 832,56 UAH
UA-2016-12-22-000124-a 78bc017ecbed4d2db7e7cfac14643bbf
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербакова Ольга Василівна

+380412337048 olya-jonik@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський навчально-виховний комплекс № 25
Код ЄДРПОУ: 06669661
Місцезнаходження: 10012, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Бориса Тена 84-а
Контактна особа: Щербакова Ольга Василівна
+380412337048
olya-jonik@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівлі: КП «Житомиртеплокомуненерго» включене до переліку суб’єктів природніх монополій на сайті Антимонопольного комітету України і займає монопольне (домінуюче) становище на ринку постачання теплової енергії в межах мереж, що ним експлуатуються в місті Житомирі. У випадку не укладання договору на централізоване постачання теплової енергії Житомирський навчально-виховний комплекс № 25 не матиме змоги в 2017 році отримувати теплову енергію, що призведе до негативних соціальних явищ, зокрема нанесенню шкоди здоров’ю вихованців та працівників закладу, та замороження інженерних комунікацій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2016 11:44
Оскарження наміру укласти договір: 02 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
676 Гкал
Пара та гаряча вода та пов'язана продукція; постачання пари та гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10012, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул.Бориса Тена 84-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
ДК 016:2010: 35.30.1 — Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води

Тендерна документація

22 грудня 2016 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Житомиртеплокомуненерго"
#35343771
Переможець 1 312 832,56
UAH з ПДВ
22 грудня 2016 11:44

Документи

22 грудня 2016 11:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2016 11:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Житомиртеплокомуненерго"
#35343771
1 312 832,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2016 11:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 15:55
Додаткова угода 3.jpeg.rar укладений
02 січня 2018 15:54
Електронний підпис укладений
07 листопада 2017 11:34
Додаткова угода 2.rar зміни до договору
07 листопада 2017 11:33
Електронний підпис укладений
01 листопада 2017 16:13
Додаткова угода тепло 17.rar зміни до договору
01 листопада 2017 16:09
Електронний підпис укладений
03 січня 2017 11:52
Теплокомуненерго 4-17.rar зміни до договору
03 січня 2017 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фактичного обсягу споживання послуги
Номер договору про закупівлю: 1938
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1938
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1938
Договір:
Номер додаткової угоди: 1938
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 780 248,00
UAH з ПДВ