Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сметана не менше 20% жирності, йогурт не менше 2,5 % жирності, кефір не менше 2,5% жирності, молоко згущене з цукром
Очікувана вартість
1 364 573,00 UAH
UA-2016-12-21-001423-b 70af560d0a574ebf9ba88f93bad96f95
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Циганок Анджела Михайлівна

380444199838 katorgina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Вебсайт: http://www.ruo-obolon.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лайоша Гавро, 11-а
Контактна особа: Циганок Анджела Михайлівна
380444199838
katorgina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2016 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 27 грудня 2016 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 січня 2017 09:00
Очікувана вартість: 1 364 573,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

2 лота:
Лот № 1 - сметана не менше 20% жирності – 13800 кг, йогурт не менше 2,5 % жирності – 8600 кг, кефір не менше 2,5% жирності – 16200 кг
Лот № 2 - молоко згущене з цукром – 4900 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. м. Київ, Оболонський район, заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2017 року
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-12-21-001423-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 23 грудня 2016 12:53
фвсування
просимо надати інформацію щодо ваги фасування предмета закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 грудня 2016 16:17
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, розглянувши вимогу щодо ваги фасування предмета закупівлі, повідомляє, що в технічному завданні виставлені вимоги щодо сметани не менше 20% жирності, кефіру не менше 2,5% жирності, йогурту не менше 2,5% жирності, а саме: в поліетиленовій, чистій, не пошкодженій упаковці. Дата виробництва або кінцева дата споживання та строк придатності вказані на упаковці. Колір білий або з кремовим відтінком, консистенція однорідна, в міру густий, смак чистий, кисломолочний, без сторонніх присмаків
Вага фасування, та, яка передбачена виробником, але сметана не менше 20% жирності не більше 500 г, кефір не менше 2,5% жирності не більше 1000 г, йогурт не менше 2,5% жирності не більше 500 г.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, розглянуло вимогу
Номер вимоги: UA-2016-12-21-001423-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 22 січня 2017 13:30
Вимога
В порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2017 17:28
Додаткова інформація
стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "Стартрейдінг" умовам тендерної документації

Рішенням тендерного комітету управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (Протокол № 8 від 16.01.2017 року) тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю "Стартрейдінг" на закупівлю сметани не менше 20% жирності, йогурту не менше 2,5 % жирності, кефіру не менше 2,5% жирності відхилена на підставі пункту 4 частини першої ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Рішенням тендерного комітету управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (Протокол № 8/1 від 16.01.2017 року) тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю "Стартрейдінг" на закупівлю молока згущеного з цукром відхилена на підставі пункту 4 частини першої ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Керуючись частиною третьою ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник процедури закупівлі ТОВ "Стартрейдінг" звернулося до управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його тендерної пропозиції умовам Тендерної документації.

І. Щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази
Для підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасник, у складі тендерної пропозиції, повинен був надати інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі:
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару, що є предметом закупівлі;
- копії санітарних паспортів транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка товару;
- копія договору оренди автотранспорту, або копія договору про надання транспортних послуг, в яких зазначаються автомобілі, якими буде здійснюватися перевезення товару, що є предметом закупівлі (у разі, якщо учасник для здійснення доставки товару використовує автотранспорт, що йому не належить).
Товариством з обмеженою відповідальністю "Стартрейдінг" надано копію договору піднайму транспортних засобів від 01.07.2016 року (б/н), який укладено з фізичною особою-підприємцем Рясним Віталієм Вікторовичем.
У наданих санітарних паспортах у розділі "Назва власника автомобіля" вказане ТОВ "Стартрейдінг", в той час як згідно з свідоцтвами про реєстрацію зазначених транспортних засобів їх власником є фізична особа Шаріпов Руслан Рафітович (м. Київ, вул. Зоологічна, 23-а).
Санітарні паспорти на автомобіль Mersedes-Benz Sprinter, державний реєстраційний номер АА 8801 АМ та Mersedes-Benz Sprinter, державний реєстраційний номер АА 7858 ВС, в яких власником автомобілів вказане ТОВ "Стартрейдінг", видані 20.04.2016 року, хоча договір піднайму транспортних засобів (б/н) укладено лише 01 липня 2016 року.
Тобто санітарні паспорти видані ТОВ "Стартрейдінг" задовго до укладення вказаного договору.
Частина друга ст.799 ЦК України передбачає: "Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню".
Договір піднайму транспортних засобів від 01.07.2016 року (б/н) є способом уникнення від нотаріального посвідчення договору оренди транспортних засобів за участю фізичної особи.
Надані документи про оренду транспортних засобів та санітарні паспорти на них викликають сумнів з приводу достовірності цих документів.

ІІ. Щодо експлуатаційного дозволу для потужностей
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати:
- копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва або реалізації харчових продуктів;
- копію асортиментного переліку товару, погодженого уповноваженою установою.
В складі тендерної пропозиції Учасник надав Договір оренди № 2201 від 22 січня 2016 року, згідно з яким Орендодавець передає, а Орендар (ТОВ "Стартрейдінг") приймає в оренду частину будівлі (склад продуктів харчування за адресою: Київська область, м. Обухів, вул. Тельмана, 13-А площею 237 кв.м.).
До складу орендованих приміщень, згідно з пунктом 1.1. цього Договору, входять:
- холодильна камера для зберігання м'яса площею 65 кв.м.;
- холодильна камера для зберігання свіжомороженої риби площею 62 кв.м.;
- холодильна камера для зберігання овочів і фруктів площею 20 кв.м.;
- складські приміщення для зберігання бакалійної групи товарів площею 65 кв.м.;
- побутових приміщень для персоналу площею 25 кв.м.
Таким чином, загальна площа орендованих приміщень дійсно відповідає розміру площі, вказаній у пункті 1.1. Договору № 2201.
В той же час Договір оренди № 2201 не містить жодного посилання на оренду приміщення для зберігання молочної та кисломолочної продукції.

ІІІ. Відносно відповідності учасника вимогам, передбаченим ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен надати відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, щодо відповідності чи невідповідності вимогам, зазначеним у ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі".
Такої довідки, яка складається в довільній формі, у складі тендерної пропозиції ТОВ "Стартрейдінг" не надало.
Замість довідки, яка передбачена тендерною документацією, ТОВ "Стартрейдінг" надало "Лист-гарантію", без дати та номера.
"Лист-гарантія" не містить інформації про те, що: "Відомості про юридичну особу, яка є учасником (тобто ТОВ "Стартрейдінг") не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення", як передбачено пунктом 2 частини першої ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі".
В цьому документі, наприклад, дуже своєрідно викладена вимога пункту третього частини першої ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та зазначено наступне:
"Службові (посадові) особи ТОВ "Стартрейдінг", яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме директор А.М. Лях – має право підпису тендерної документації, має право підпису договору, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення".
Зрозуміло, що Учасник ТОВ "Стартрейдінг" не міг уповноважити директора А.М. Лях підписувати тендерну документацію, яку згідно з законом розробляє Замовник, а його уповноважена особа підписує цю документацію.
Крім того, незрозумілим чином Учасником ТОВ "Стартрейдінг" викладена вимога пункту шостого частини першої ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі":
"ТОВ "Стартрейдінг", яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку".
Загальновідомо, що юридична особа не може бути засуджена за злочин, в зв'язку з чим зняття або погашення судимості також не відноситься до неї.
Разом з тим, у "Листі-гарантії" взагалі не вказано про службову (посадову) особу ТОВ "Стартрейдінг", яка підписала тендерну пропозицію.
Зазначена ТОВ "Стартрейдінг" інформація у "Листі-гарантії" не дає можливості Замовнику визначити відповідність чи невідповідність Учасника умовам Тендерної документації та вимогам ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі".

ІV. Щодо підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям
Для підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з вимогами ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) Учасник повинен надати документи:
- довідку Учасника в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- копії особистих медичних книжок працівників Учасника (водіїв, експедиторів, тощо), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі, з відміткою про проходження медичного огляду.
Відповідно до пункту 5.3. Договору про закупівлю (Додаток № 3) товар має бути поставлений Постачальником на підставі поданих заявок Замовника впродовж 1 робочого дня з моменту їх отримання до місць, визначених у Дислокації.
Згідно з пунктом 5.6. Договору про закупівлю (Додаток № 3) навантажувально-розвантажувальні роботи, транспортування товару до місця призначення здійснюються Постачальником.
Склад тендерної пропозиції підтверджує наявність лише 2 (двох) осіб: одного водія-експедитора на 2 (два) автомобілі та комірника, що вказує на недостатність персоналу Учасника для виконання договорів поставки продуктів харчування у освітні заклади Оболонського району м. Києва.
Тендерний комітет управляння освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, при відхиленні тендерної пропозиції ТОВ "Стартрейдінг" з наведеної підстави, виходило з того, що для обслуговування 64 (шістдесяти чотирьох) освітніх закладів району недостатньо одного водія на два автомобілі, оскільки зазначена кількість унеможливлює поставку продукції до кожного окремого освітнього закладу.
Тим більше, що навантажувально-розвантажувальні роботи повинні здійснюватися силами і засобами Постачальника.
Під час прийняття рішення також були враховані обставини: можлива хвороба водія, його відпустка, поломка автомобіля, виконання договорів поставок ТОВ "Стартрейдінг" для інших Замовників.
У своїй вимозі ТОВ "Стартрейдінг" вказує, що в Тендерній документації не було зазначено вимогу щодо кількості працівників Учасника.
Таке твердження не відповідає дійсності оскільки в підпункті 2 пункту 1.1. Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" йдеться про надання медичних книжок працівників Учасника (водіїв, експедиторів, тощо). Тобто, умовою Тендерної документації була наявність в Учасника не одного водія на 2 (два) автомобілі, а "водіїв", "експедиторів".
У цьому пункті Тендерної документації зазначається кількість водіїв Учасника у множинному числі.

V. Про документи, що посвідчують якість та безпеку продукції
У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що посвідчують якість та безпеку продукції, а саме:
- копії декларації виробника (чи декларації про відповідність) та/або копії сертифікату відповідності;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію;
- копію протоколу випробувань, виданого відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам державних стандартів (національних, регіональних), не більше тридцятиденної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
У пункті 9 Технічного завдання Тендерної документації (Додаток №2) передбачена умова, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи, в тому числі:
- копію протоколу випробувань (експертний висновок), виданого відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико-хімічні, не більше тридцятиденної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасників – 06.01.2017 року.
ТОВ "Стартрейдінг" надало копію декларації про відповідність від 03.01.2017 року, виданого приватним акціонерним товариством "Обухівський молочний завод".
В цьому документі Об'єктом декларації про відповідність вказане: Молоко і молочні продукти, морозиво, заморожені продукти та вироби з тіста.
В Розділі 3 декларації про відповідність зазначена документація, що дає право виробництва продукції, а саме:
- Протокол випробувань № 0489 ПР від 26.04.2016 року випробувальної лабораторії ДП "Київоблстандартметрологія";
- експертний висновок регіональної державної лабораторії ветеринарної медицини в Київській області № 002771 п/16 від 01.11 2016 року.
Також ТОВ "Стартрейдінг" надало копію Експертного висновку № 002771 п/16 від 01 листопада 2016 року та копію Експертного висновку № 003/12-16 від 26 грудня 2016 року.
Із копії Експертного висновку № 002771 п/16 від 01 листопада 2016 року вбачається, що:
- по-перше, об’єктом випробувань дійсно була сметана 20% жирності;
- по-друге, згідно з цим Експертним висновком не проводилась оцінка відповідності сметани 20% вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико-хімічні, як передбачено умовами Тендерної документації;
- по-третє, оцінка відповідності сметани 20% вимогам нормативних документів за показниками: "Антибіотики", "Мікотоксини" та "Пестициди" проведена з порушенням тридцятиденної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
ТОВ "Стартрейдінг" не надало експертного висновку на продукцію: йогурт не менше 2,5 % жирності, кефір не менше 2,5% жирності.
Отже, Учасник ТОВ "Стартрейдінг" не виконало умови Тендерної документації в цій частині.

Замовник не встановлював дискримінаційних вимог до Учасників, в зв'язку з чим дискримінаційного підходу, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі - ТОВ "Стартрейдінг", не було.
Наведені вище обставини та додаткові аргументи свідчать про обґрунтованість рішень (Протокол № 8 від 16.01.2017 року та Протокол № 8/1 від 16.01.2017 року) Тендерного комітету управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Стартрейдінг".
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Голова тендерного комітету Каторгіна Л.І.
Розгорнути Згорнути
розглянуто, надана додаткова інформація
Номер вимоги: UA-2016-12-21-001423-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 22 січня 2017 13:30
Вимога
В порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2017 17:24
Додаткова інформація
стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "Стартрейдінг" умовам тендерної документації

Рішенням тендерного комітету управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (Протокол № 8 від 16.01.2017 року) тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю "Стартрейдінг" на закупівлю сметани не менше 20% жирності, йогурту не менше 2,5 % жирності, кефіру не менше 2,5% жирності відхилена на підставі пункту 4 частини першої ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Рішенням тендерного комітету управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (Протокол № 8/1 від 16.01.2017 року) тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю "Стартрейдінг" на закупівлю молока згущеного з цукром відхилена на підставі пункту 4 частини першої ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Керуючись частиною третьою ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник процедури закупівлі ТОВ "Стартрейдінг" звернулося до управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його тендерної пропозиції умовам Тендерної документації.

І. Щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази
Для підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасник, у складі тендерної пропозиції, повинен був надати інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі:
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару, що є предметом закупівлі;
- копії санітарних паспортів транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка товару;
- копія договору оренди автотранспорту, або копія договору про надання транспортних послуг, в яких зазначаються автомобілі, якими буде здійснюватися перевезення товару, що є предметом закупівлі (у разі, якщо учасник для здійснення доставки товару використовує автотранспорт, що йому не належить).
Товариством з обмеженою відповідальністю "Стартрейдінг" надано копію договору піднайму транспортних засобів від 01.07.2016 року (б/н), який укладено з фізичною особою-підприємцем Рясним Віталієм Вікторовичем.
У наданих санітарних паспортах у розділі "Назва власника автомобіля" вказане ТОВ "Стартрейдінг", в той час як згідно з свідоцтвами про реєстрацію зазначених транспортних засобів їх власником є фізична особа Шаріпов Руслан Рафітович (м. Київ, вул. Зоологічна, 23-а).
Санітарні паспорти на автомобіль Mersedes-Benz Sprinter, державний реєстраційний номер АА 8801 АМ та Mersedes-Benz Sprinter, державний реєстраційний номер АА 7858 ВС, в яких власником автомобілів вказане ТОВ "Стартрейдінг", видані 20.04.2016 року, хоча договір піднайму транспортних засобів (б/н) укладено лише 01 липня 2016 року.
Тобто санітарні паспорти видані ТОВ "Стартрейдінг" задовго до укладення вказаного договору.
Частина друга ст.799 ЦК України передбачає: "Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню".
Договір піднайму транспортних засобів від 01.07.2016 року (б/н) є способом уникнення від нотаріального посвідчення договору оренди транспортних засобів за участю фізичної особи.
Надані документи про оренду транспортних засобів та санітарні паспорти на них викликають сумнів з приводу достовірності цих документів.

ІІ. Щодо експлуатаційного дозволу для потужностей
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати:
- копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва або реалізації харчових продуктів;
- копію асортиментного переліку товару, погодженого уповноваженою установою.
В складі тендерної пропозиції Учасник надав Договір оренди № 2201 від 22 січня 2016 року, згідно з яким Орендодавець передає, а Орендар (ТОВ "Стартрейдінг") приймає в оренду частину будівлі (склад продуктів харчування за адресою: Київська область, м. Обухів, вул. Тельмана, 13-А площею 237 кв.м.).
До складу орендованих приміщень, згідно з пунктом 1.1. цього Договору, входять:
- холодильна камера для зберігання м'яса площею 65 кв.м.;
- холодильна камера для зберігання свіжомороженої риби площею 62 кв.м.;
- холодильна камера для зберігання овочів і фруктів площею 20 кв.м.;
- складські приміщення для зберігання бакалійної групи товарів площею 65 кв.м.;
- побутових приміщень для персоналу площею 25 кв.м.
Таким чином, загальна площа орендованих приміщень дійсно відповідає розміру площі, вказаній у пункті 1.1. Договору № 2201.
В той же час Договір оренди № 2201 не містить жодного посилання на оренду приміщення для зберігання молочної та кисломолочної продукції.

ІІІ. Відносно відповідності учасника вимогам, передбаченим ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен надати відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, щодо відповідності чи невідповідності вимогам, зазначеним у ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі".
Такої довідки, яка складається в довільній формі, у складі тендерної пропозиції ТОВ "Стартрейдінг" не надало.
Замість довідки, яка передбачена тендерною документацією, ТОВ "Стартрейдінг" надало "Лист-гарантію", без дати та номера.
"Лист-гарантія" не містить інформації про те, що: "Відомості про юридичну особу, яка є учасником (тобто ТОВ "Стартрейдінг") не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення", як передбачено пунктом 2 частини першої ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі".
В цьому документі, наприклад, дуже своєрідно викладена вимога пункту третього частини першої ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та зазначено наступне:
"Службові (посадові) особи ТОВ "Стартрейдінг", яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме директор А.М. Лях – має право підпису тендерної документації, має право підпису договору, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення".
Зрозуміло, що Учасник ТОВ "Стартрейдінг" не міг уповноважити директора А.М. Лях підписувати тендерну документацію, яку згідно з законом розробляє Замовник, а його уповноважена особа підписує цю документацію.
Крім того, незрозумілим чином Учасником ТОВ "Стартрейдінг" викладена вимога пункту шостого частини першої ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі":
"ТОВ "Стартрейдінг", яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку".
Загальновідомо, що юридична особа не може бути засуджена за злочин, в зв'язку з чим зняття або погашення судимості також не відноситься до неї.
Разом з тим, у "Листі-гарантії" взагалі не вказано про службову (посадову) особу ТОВ "Стартрейдінг", яка підписала тендерну пропозицію.
Зазначена ТОВ "Стартрейдінг" інформація у "Листі-гарантії" не дає можливості Замовнику визначити відповідність чи невідповідність Учасника умовам Тендерної документації та вимогам ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі".

ІV. Щодо підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям
Для підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з вимогами ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) Учасник повинен надати документи:
- довідку Учасника в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- копії особистих медичних книжок працівників Учасника (водіїв, експедиторів, тощо), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі, з відміткою про проходження медичного огляду.
Відповідно до пункту 5.3. Договору про закупівлю (Додаток № 3) товар має бути поставлений Постачальником на підставі поданих заявок Замовника впродовж 1 робочого дня з моменту їх отримання до місць, визначених у Дислокації.
Згідно з пунктом 5.6. Договору про закупівлю (Додаток № 3) навантажувально-розвантажувальні роботи, транспортування товару до місця призначення здійснюються Постачальником.
Склад тендерної пропозиції підтверджує наявність лише 2 (двох) осіб: одного водія-експедитора на 2 (два) автомобілі та комірника, що вказує на недостатність персоналу Учасника для виконання договорів поставки продуктів харчування у освітні заклади Оболонського району м. Києва.
Тендерний комітет управляння освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, при відхиленні тендерної пропозиції ТОВ "Стартрейдінг" з наведеної підстави, виходило з того, що для обслуговування 64 (шістдесяти чотирьох) освітніх закладів району недостатньо одного водія на два автомобілі, оскільки зазначена кількість унеможливлює поставку продукції до кожного окремого освітнього закладу.
Тим більше, що навантажувально-розвантажувальні роботи повинні здійснюватися силами і засобами Постачальника.
Під час прийняття рішення також були враховані обставини: можлива хвороба водія, його відпустка, поломка автомобіля, виконання договорів поставок ТОВ "Стартрейдінг" для інших Замовників.
У своїй вимозі ТОВ "Стартрейдінг" вказує, що в Тендерній документації не було зазначено вимогу щодо кількості працівників Учасника.
Таке твердження не відповідає дійсності оскільки в підпункті 2 пункту 1.1. Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" йдеться про надання медичних книжок працівників Учасника (водіїв, експедиторів, тощо). Тобто, умовою Тендерної документації була наявність в Учасника не одного водія на 2 (два) автомобілі, а "водіїв", "експедиторів".
У цьому пункті Тендерної документації зазначається кількість водіїв Учасника у множинному числі.

V. Про документи, що посвідчують якість та безпеку продукції
У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що посвідчують якість та безпеку продукції, а саме:
- копії декларації виробника (чи декларації про відповідність) та/або копії сертифікату відповідності;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію;
- копію протоколу випробувань, виданого відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам державних стандартів (національних, регіональних), не більше тридцятиденної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
У пункті 9 Технічного завдання Тендерної документації (Додаток №2) передбачена умова, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи, в тому числі:
- копію протоколу випробувань (експертний висновок), виданого відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико-хімічні, не більше тридцятиденної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасників – 06.01.2017 року.
ТОВ "Стартрейдінг" надало копію декларації про відповідність від 03.01.2017 року, виданого приватним акціонерним товариством "Обухівський молочний завод".
В цьому документі Об'єктом декларації про відповідність вказане: Молоко і молочні продукти, морозиво, заморожені продукти та вироби з тіста.
В Розділі 3 декларації про відповідність зазначена документація, що дає право виробництва продукції, а саме:
- Протокол випробувань № 0489 ПР від 26.04.2016 року випробувальної лабораторії ДП "Київоблстандартметрологія";
- експертний висновок регіональної державної лабораторії ветеринарної медицини в Київській області № 002771 п/16 від 01.11 2016 року.
Також ТОВ "Стартрейдінг" надало копію Експертного висновку № 002771 п/16 від 01 листопада 2016 року та копію Експертного висновку № 003/12-16 від 26 грудня 2016 року.
Із копії Експертного висновку № 002771 п/16 від 01 листопада 2016 року вбачається, що:
- по-перше, об’єктом випробувань дійсно була сметана 20% жирності;
- по-друге, згідно з цим Експертним висновком не проводилась оцінка відповідності сметани 20% вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико-хімічні, як передбачено умовами Тендерної документації;
- по-третє, оцінка відповідності сметани 20% вимогам нормативних документів за показниками: "Антибіотики", "Мікотоксини" та "Пестициди" проведена з порушенням тридцятиденної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
ТОВ "Стартрейдінг" не надало експертного висновку на продукцію: йогурт не менше 2,5 % жирності, кефір не менше 2,5% жирності.
Отже, Учасник ТОВ "Стартрейдінг" не виконало умови Тендерної документації в цій частині.

Замовник не встановлював дискримінаційних вимог до Учасників, в зв'язку з чим дискримінаційного підходу, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі - ТОВ "Стартрейдінг", не було.
Наведені вище обставини та додаткові аргументи свідчать про обґрунтованість рішень (Протокол № 8 від 16.01.2017 року та Протокол № 8/1 від 16.01.2017 року) Тендерного комітету управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Стартрейдінг".
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.



Голова тендерного комітету Каторгіна Л.І.
Розгорнути Згорнути
вимогу розглянуто надано додаткову інформацію
Номер вимоги: UA-2016-12-21-001423-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 22 січня 2017 13:31
Вимога
В порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2017 17:27
Додаткова інформація
стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "Стартрейдінг" умовам тендерної документації

Рішенням тендерного комітету управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (Протокол № 8 від 16.01.2017 року) тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю "Стартрейдінг" на закупівлю сметани не менше 20% жирності, йогурту не менше 2,5 % жирності, кефіру не менше 2,5% жирності відхилена на підставі пункту 4 частини першої ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Рішенням тендерного комітету управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (Протокол № 8/1 від 16.01.2017 року) тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю "Стартрейдінг" на закупівлю молока згущеного з цукром відхилена на підставі пункту 4 частини першої ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Керуючись частиною третьою ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник процедури закупівлі ТОВ "Стартрейдінг" звернулося до управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його тендерної пропозиції умовам Тендерної документації.

І. Щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази
Для підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасник, у складі тендерної пропозиції, повинен був надати інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі:
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару, що є предметом закупівлі;
- копії санітарних паспортів транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка товару;
- копія договору оренди автотранспорту, або копія договору про надання транспортних послуг, в яких зазначаються автомобілі, якими буде здійснюватися перевезення товару, що є предметом закупівлі (у разі, якщо учасник для здійснення доставки товару використовує автотранспорт, що йому не належить).
Товариством з обмеженою відповідальністю "Стартрейдінг" надано копію договору піднайму транспортних засобів від 01.07.2016 року (б/н), який укладено з фізичною особою-підприємцем Рясним Віталієм Вікторовичем.
У наданих санітарних паспортах у розділі "Назва власника автомобіля" вказане ТОВ "Стартрейдінг", в той час як згідно з свідоцтвами про реєстрацію зазначених транспортних засобів їх власником є фізична особа Шаріпов Руслан Рафітович (м. Київ, вул. Зоологічна, 23-а).
Санітарні паспорти на автомобіль Mersedes-Benz Sprinter, державний реєстраційний номер АА 8801 АМ та Mersedes-Benz Sprinter, державний реєстраційний номер АА 7858 ВС, в яких власником автомобілів вказане ТОВ "Стартрейдінг", видані 20.04.2016 року, хоча договір піднайму транспортних засобів (б/н) укладено лише 01 липня 2016 року.
Тобто санітарні паспорти видані ТОВ "Стартрейдінг" задовго до укладення вказаного договору.
Частина друга ст.799 ЦК України передбачає: "Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню".
Договір піднайму транспортних засобів від 01.07.2016 року (б/н) є способом уникнення від нотаріального посвідчення договору оренди транспортних засобів за участю фізичної особи.
Надані документи про оренду транспортних засобів та санітарні паспорти на них викликають сумнів з приводу достовірності цих документів.

ІІ. Щодо експлуатаційного дозволу для потужностей
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати:
- копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва або реалізації харчових продуктів;
- копію асортиментного переліку товару, погодженого уповноваженою установою.
В складі тендерної пропозиції Учасник надав Договір оренди № 2201 від 22 січня 2016 року, згідно з яким Орендодавець передає, а Орендар (ТОВ "Стартрейдінг") приймає в оренду частину будівлі (склад продуктів харчування за адресою: Київська область, м. Обухів, вул. Тельмана, 13-А площею 237 кв.м.).
До складу орендованих приміщень, згідно з пунктом 1.1. цього Договору, входять:
- холодильна камера для зберігання м'яса площею 65 кв.м.;
- холодильна камера для зберігання свіжомороженої риби площею 62 кв.м.;
- холодильна камера для зберігання овочів і фруктів площею 20 кв.м.;
- складські приміщення для зберігання бакалійної групи товарів площею 65 кв.м.;
- побутових приміщень для персоналу площею 25 кв.м.
Таким чином, загальна площа орендованих приміщень дійсно відповідає розміру площі, вказаній у пункті 1.1. Договору № 2201.
В той же час Договір оренди № 2201 не містить жодного посилання на оренду приміщення для зберігання молочної та кисломолочної продукції.

ІІІ. Відносно відповідності учасника вимогам, передбаченим ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен надати відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, щодо відповідності чи невідповідності вимогам, зазначеним у ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі".
Такої довідки, яка складається в довільній формі, у складі тендерної пропозиції ТОВ "Стартрейдінг" не надало.
Замість довідки, яка передбачена тендерною документацією, ТОВ "Стартрейдінг" надало "Лист-гарантію", без дати та номера.
"Лист-гарантія" не містить інформації про те, що: "Відомості про юридичну особу, яка є учасником (тобто ТОВ "Стартрейдінг") не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення", як передбачено пунктом 2 частини першої ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі".
В цьому документі, наприклад, дуже своєрідно викладена вимога пункту третього частини першої ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та зазначено наступне:
"Службові (посадові) особи ТОВ "Стартрейдінг", яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме директор А.М. Лях – має право підпису тендерної документації, має право підпису договору, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення".
Зрозуміло, що Учасник ТОВ "Стартрейдінг" не міг уповноважити директора А.М. Лях підписувати тендерну документацію, яку згідно з законом розробляє Замовник, а його уповноважена особа підписує цю документацію.
Крім того, незрозумілим чином Учасником ТОВ "Стартрейдінг" викладена вимога пункту шостого частини першої ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі":
"ТОВ "Стартрейдінг", яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку".
Загальновідомо, що юридична особа не може бути засуджена за злочин, в зв'язку з чим зняття або погашення судимості також не відноситься до неї.
Разом з тим, у "Листі-гарантії" взагалі не вказано про службову (посадову) особу ТОВ "Стартрейдінг", яка підписала тендерну пропозицію.
Зазначена ТОВ "Стартрейдінг" інформація у "Листі-гарантії" не дає можливості Замовнику визначити відповідність чи невідповідність Учасника умовам Тендерної документації та вимогам ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі".

ІV. Щодо підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям
Для підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з вимогами ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) Учасник повинен надати документи:
- довідку Учасника в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- копії особистих медичних книжок працівників Учасника (водіїв, експедиторів, тощо), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі, з відміткою про проходження медичного огляду.
Відповідно до пункту 5.3. Договору про закупівлю (Додаток № 3) товар має бути поставлений Постачальником на підставі поданих заявок Замовника впродовж 1 робочого дня з моменту їх отримання до місць, визначених у Дислокації.
Згідно з пунктом 5.6. Договору про закупівлю (Додаток № 3) навантажувально-розвантажувальні роботи, транспортування товару до місця призначення здійснюються Постачальником.
Склад тендерної пропозиції підтверджує наявність лише 2 (двох) осіб: одного водія-експедитора на 2 (два) автомобілі та комірника, що вказує на недостатність персоналу Учасника для виконання договорів поставки продуктів харчування у освітні заклади Оболонського району м. Києва.
Тендерний комітет управляння освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, при відхиленні тендерної пропозиції ТОВ "Стартрейдінг" з наведеної підстави, виходило з того, що для обслуговування 64 (шістдесяти чотирьох) освітніх закладів району недостатньо одного водія на два автомобілі, оскільки зазначена кількість унеможливлює поставку продукції до кожного окремого освітнього закладу.
Тим більше, що навантажувально-розвантажувальні роботи повинні здійснюватися силами і засобами Постачальника.
Під час прийняття рішення також були враховані обставини: можлива хвороба водія, його відпустка, поломка автомобіля, виконання договорів поставок ТОВ "Стартрейдінг" для інших Замовників.
У своїй вимозі ТОВ "Стартрейдінг" вказує, що в Тендерній документації не було зазначено вимогу щодо кількості працівників Учасника.
Таке твердження не відповідає дійсності оскільки в підпункті 2 пункту 1.1. Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" йдеться про надання медичних книжок працівників Учасника (водіїв, експедиторів, тощо). Тобто, умовою Тендерної документації була наявність в Учасника не одного водія на 2 (два) автомобілі, а "водіїв", "експедиторів".
У цьому пункті Тендерної документації зазначається кількість водіїв Учасника у множинному числі.

V. Про документи, що посвідчують якість та безпеку продукції
У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що посвідчують якість та безпеку продукції, а саме:
- копії декларації виробника (чи декларації про відповідність) та/або копії сертифікату відповідності;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію;
- копію протоколу випробувань, виданого відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам державних стандартів (національних, регіональних), не більше тридцятиденної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
У пункті 9 Технічного завдання Тендерної документації (Додаток №2) передбачена умова, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи, в тому числі:
- копію протоколу випробувань (експертний висновок), виданого відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико-хімічні, не більше тридцятиденної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасників – 06.01.2017 року.
ТОВ "Стартрейдінг" надало копію декларації про відповідність від 03.01.2017 року, виданого приватним акціонерним товариством "Обухівський молочний завод".
В цьому документі Об'єктом декларації про відповідність вказане: Молоко і молочні продукти, морозиво, заморожені продукти та вироби з тіста.
В Розділі 3 декларації про відповідність зазначена документація, що дає право виробництва продукції, а саме:
- Протокол випробувань № 0489 ПР від 26.04.2016 року випробувальної лабораторії ДП "Київоблстандартметрологія";
- експертний висновок регіональної державної лабораторії ветеринарної медицини в Київській області № 002771 п/16 від 01.11 2016 року.
Також ТОВ "Стартрейдінг" надало копію Експертного висновку № 002771 п/16 від 01 листопада 2016 року та копію Експертного висновку № 003/12-16 від 26 грудня 2016 року.
Із копії Експертного висновку № 002771 п/16 від 01 листопада 2016 року вбачається, що:
- по-перше, об’єктом випробувань дійсно була сметана 20% жирності;
- по-друге, згідно з цим Експертним висновком не проводилась оцінка відповідності сметани 20% вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико-хімічні, як передбачено умовами Тендерної документації;
- по-третє, оцінка відповідності сметани 20% вимогам нормативних документів за показниками: "Антибіотики", "Мікотоксини" та "Пестициди" проведена з порушенням тридцятиденної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
ТОВ "Стартрейдінг" не надало експертного висновку на продукцію: йогурт не менше 2,5 % жирності, кефір не менше 2,5% жирності.
Отже, Учасник ТОВ "Стартрейдінг" не виконало умови Тендерної документації в цій частині.

Замовник не встановлював дискримінаційних вимог до Учасників, в зв'язку з чим дискримінаційного підходу, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі - ТОВ "Стартрейдінг", не було.
Наведені вище обставини та додаткові аргументи свідчать про обґрунтованість рішень (Протокол № 8 від 16.01.2017 року та Протокол № 8/1 від 16.01.2017 року) Тендерного комітету управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Стартрейдінг".
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Голова тендерного комітету Каторгіна Л.І.
Розгорнути Згорнути
розглянуто, надано додаткову інформацію

Документи

23 грудня 2016 16:15
відповідь на вимогу.pdf

Документи подані скаржником

Документи

Документи подані скаржником

Документи

Документи подані скаржником

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот № 1 - сметана не менше 20% жирності, йогурт не менше 2,5 % жирності, кефір не менше 2,5% жирності
Опис предмету закупівлі:
Лот № 1 - сметана не менше 20% жирності – 13800 кг, йогурт не менше 2,5 % жирності – 8600 кг, кефір не менше 2,5% жирності – 16200 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. м. Київ, Оболонський район, заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2017 року
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 087 086,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 435,43 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10870 UAH

Аукціон

Початок: 10 січня 2017 12:18
Закінчення: 10 січня 2017 12:45
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

38600 кг
сметана не менше 20% жирності, йогурт не менше 2,5 % жирності, кефір не менше 2,5% жирності
ДК 021:2015: 15500000-3 — Молочні продукти
ДК 016:2010: 10.51.5 — "Продукти молочні, інші"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04211, Україна, Київська область, Київ, заклади освіти згідно дислокації
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-12-21-001423-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 23 грудня 2016 12:53
фвсування
просимо надати інформацію щодо ваги фасування предмета закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 грудня 2016 16:17
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, розглянувши вимогу щодо ваги фасування предмета закупівлі, повідомляє, що в технічному завданні виставлені вимоги щодо сметани не менше 20% жирності, кефіру не менше 2,5% жирності, йогурту не менше 2,5% жирності, а саме: в поліетиленовій, чистій, не пошкодженій упаковці. Дата виробництва або кінцева дата споживання та строк придатності вказані на упаковці. Колір білий або з кремовим відтінком, консистенція однорідна, в міру густий, смак чистий, кисломолочний, без сторонніх присмаків
Вага фасування, та, яка передбачена виробником, але сметана не менше 20% жирності не більше 500 г, кефір не менше 2,5% жирності не більше 1000 г, йогурт не менше 2,5% жирності не більше 500 г.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, розглянуло вимогу

Документи

23 грудня 2016 16:15
відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2017 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Стартрейдінг 936 634,00
UAH з ПДВ
936 634,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Ніка-1" 1 022 868,00
UAH з ПДВ
1 022 868,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торгпродсервіс 1 070 088,00
UAH з ПДВ
1 070 088,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 січня 2017 08:41
цінова пропо молочка.PDF
06 січня 2017 08:40
молочка якіс док.PDF
06 січня 2017 08:40
щодо ветеринарок.PDF
06 січня 2017 08:40
труд книжки медогляд.PDF
06 січня 2017 08:40
тех завд молочка.PDF
06 січня 2017 08:40
статут.PDF
06 січня 2017 08:40
санітар паспорт авто.PDF
06 січня 2017 08:40
працівники досвід.PDF
06 січня 2017 08:39
потужність.PDF
06 січня 2017 08:39
піднайм авто.PDF
06 січня 2017 08:39
матер тех база.PDF
06 січня 2017 08:39
лист розяс санепідем.PDF
06 січня 2017 08:39
копія довідки ЄДРПОУ.PDF
06 січня 2017 08:39
екп висн мол згущ.PDF
06 січня 2017 08:39
довідка повна сума.PDF
06 січня 2017 08:39
довідка довкілля.PDF
06 січня 2017 08:39
довідк анал молоч.PDF
06 січня 2017 08:39
дезинф авто.PDF
06 січня 2017 08:38
відгук молочка.PDF
06 січня 2017 08:38
ветеринарні послуги.PDF

Публічні документи

05 січня 2017 18:53
Лист згода.PDF
05 січня 2017 18:52
Довідка щодо ціни.PDF
05 січня 2017 18:52
Гарантійний лист 80%.PDF
05 січня 2017 18:52
ISO 9001 22000 харч.прод..PDF
05 січня 2017 18:52
Довідки щодо ст 17.PDF
05 січня 2017 18:52
Копія Витяг з ПДВ.PDF
05 січня 2017 18:52
Копія Довідки ЄДРПОУ.PDF
05 січня 2017 18:52
Копія Статуту.PDF
05 січня 2017 18:51
Рішення на директора.PDF
05 січня 2017 18:51
Довідка щодо підпису.PDF
05 січня 2017 18:51
G1516 молочні інші.rar

Публічні документи

05 січня 2017 14:57
проект договору.PDF
05 січня 2017 14:57
свідоцтво ПДВ.PDF
05 січня 2017 14:57
довідка ЄДРПОУ.PDF
05 січня 2017 14:57
Статут.PDF
05 січня 2017 14:57
ISO 22000.PDF
05 січня 2017 14:56
технічне завдання .PDF
05 січня 2017 14:56
договір оренди ТЗ.PDF
05 січня 2017 14:56
медичні книжки .PDF
05 січня 2017 14:56
пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Стартрейдінг

ПП "Ніка-1"

ПП Торгпродсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Стартрейдінг
#38390363
Відхилено 936 634,00
UAH з ПДВ
16 січня 2017 17:29
ПП "Ніка-1"
#23717551
Переможець 1 022 868,00
UAH з ПДВ
19 січня 2017 12:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2017 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Ніка-1"
#23717551
1 022 868,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 січня 2017 12:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2018 10:29
додаткова молочні з сумою.pdf зміни до договору
17 січня 2018 10:28
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 20:12
молочні Ніка.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 20:11
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2017 16:32
додаткова молочні покр.pdf зміни до договору
23 жовтня 2017 16:29
додугода №3 сметана.pdf укладений
29 серпня 2017 11:49
Електронний підпис укладений
29 серпня 2017 11:47
Електронний підпис укладений
25 травня 2017 18:15
додаткова збільшення молочні 2.pdf зміни до договору
25 травня 2017 18:14
Електронний підпис укладений
13 березня 2017 16:20
додаткова молочні 1.pdf зміни до договору
13 березня 2017 16:19
Електронний підпис укладений
01 лютого 2017 16:28
договір сметана лот 1.pdf укладений
01 лютого 2017 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із коливанням цін на ринку та зміною відпускних цін на товар, відповідно зверненням ПП "Ніка-1"
Номер договору про закупівлю: 3001-1т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3001-1т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із коливанням цін на ринку та зміною відпускних цін на товар відповідно звернення ПП "Ніка-1"
Номер договору про закупівлю: 3001-1т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3001-1т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю
Номер договору про закупівлю: 3001-1т
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3 до договору 3001-1Т від 01.02.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): потреба внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 3001-1т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3001-1т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити строк дії Договору на строк достатній до проведення процедури закупівлі на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 3001-1т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3001-1т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити строк дії Договору на строк, достатній до проведення процедури закупівлі послуги на початку 2018 року. Орієнтована ціна на 2018 рік становить 170187 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 3001-1т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3001-1т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 192 913,44
UAH