Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання обладнання для відновлення працездатності інформаційно-телекомунікаційної системи Міністерства фінансів
Очікувана вартість
40 000 000,00 UAH
UA-2016-12-20-003002-b 29afa1cb25174fd6a2b6edd87522ac58
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мизюк Оксана Михайлівна

+380442065922 tender.mfu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Мизюк Оксана Михайлівна
+380442065922
tender.mfu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування
Кабінетом Міністрів України 07.12.2016 р. було прийнято рішення про виділення коштів із Резервного фонду Державного бюджету України на відновлення і поліпшення роботи інформаційно-телекомунікаційних систем Міністерства фінансів України та Державної казначейської служби України після несанкціонованого втручання в інформаційні системи вказаних органів, що сталося 06.12.2016 р.
Пунктом 3 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено застосування замовником переговорної процедури як виняток у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури.
Керуючись вищезазначеною статтею Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою оперативної ліквідації наслідків несанкціонованого втручання в інформаційну систему Міністерства фінансів України та відновлення її роботи у штатному режимі, Міністерство фінансів України як замовник закупівлі прийняло рішення застосувати переговорну процедуру скорочену для вищезазначеної закупівлі.

Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:

- Розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.12.2016 №941-р «Про виділення коштів Міністерству фінансів»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 № 934 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2016 21:46
Оскарження наміру укласти договір: 26 грудня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Придбання обладнання для відновлення працездатності інформаційно-телекомунікаційної системи Міністерства фінансів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73 шт
Придбання обладнання для відновлення працездатності інформаційно-телекомунікаційної системи Міністерства фінансів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська обл., Київ, Межигірська 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2016  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30233000-1 — Пристрої для зберігання та зчитування даних
ДК 016:2010: 26.20.2 — Блоки пам’яті та інші запам’ятовувальні пристрої

Тендерна документація

20 грудня 2016 21:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2016 21:12
Повідомлення про намір укласти договір.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство «Головний проектно-виробничий і сервісний центр комп’ютерних фінансових технологій» Міністерства фінансів України (Головфінтех)
#05416337
Переможець 40 000 000,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2016 21:46

Документи

20 грудня 2016 21:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2016 21:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство «Головний проектно-виробничий і сервісний центр комп’ютерних фінансових технологій» Міністерства фінансів України (Головфінтех)
#05416337
40 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2016 21:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2017 18:00
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2017 17:14
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
29 червня 2017 17:08
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
29 грудня 2016 14:48
Електронний підпис укладений
28 грудня 2016 17:16
Договір.pdf укладений
28 грудня 2016 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок у договорі.
Номер договору про закупівлю: 13010-05/140
Договір:
Номер додаткової угоди: 13010-05/140
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абзацу сьомого підпункту 4-1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" внесено зміни до Договору від 28ю12.2016 р. № 13010-05/140 (Подовження терміну дії договору).
Номер договору про закупівлю: 13010-05/140
Договір:
Номер додаткової угоди: 13010-05/140
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2016 — 28 серпня 2017
Сума оплати за договором: 12 995 000,00
UAH з ПДВ