Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання обладнання для відновлення працездатності інформаційно-телекомунікаційної системи Міністерства фінансів
Очікувана вартість
40 000 000,00 UAH
UA-2016-12-20-003002-b 29afa1cb25174fd6a2b6edd87522ac58
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мизюк Оксана Михайлівна

+380442065922 tender.mfu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Мизюк Оксана Михайлівна
+380442065922
tender.mfu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Кабінетом Міністрів України 07.12.2016 р. було прийнято рішення про виділення коштів із Резервного фонду Державного бюджету України на відновлення і поліпшення роботи інформаційно-телекомунікаційних систем Міністерства фінансів України та Державної казначейської служби України після несанкціонованого втручання в інформаційні системи вказаних органів, що сталося 06.12.2016 р.
Пунктом 3 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено застосування замовником переговорної процедури як виняток у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури.
Керуючись вищезазначеною статтею Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою оперативної ліквідації наслідків несанкціонованого втручання в інформаційну систему Міністерства фінансів України та відновлення її роботи у штатному режимі, Міністерство фінансів України як замовник закупівлі прийняло рішення застосувати переговорну процедуру скорочену для вищезазначеної закупівлі.

Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:

- Розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.12.2016 №941-р «Про виділення коштів Міністерству фінансів»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 № 934 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2016
Оскарження наміру укласти договір: 26 грудня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Придбання обладнання для відновлення працездатності інформаційно-телекомунікаційної системи Міністерства фінансів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73 шт
Придбання обладнання для відновлення працездатності інформаційно-телекомунікаційної системи Міністерства фінансів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Межигірська 11, Київ, Київська обл., 04071, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2016  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30233000-1 — Пристрої для зберігання та зчитування даних
ДК 016:2010: 26.20.2 — Блоки пам’яті та інші запам’ятовувальні пристрої

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство «Головний проектно-виробничий і сервісний центр комп’ютерних фінансових технологій» Міністерства фінансів України (Головфінтех)
#05416337
Переможець 40 000 000,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2016 21:46

Документи

20 грудня 2016 21:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2016 21:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство «Головний проектно-виробничий і сервісний центр комп’ютерних фінансових технологій» Міністерства фінансів України (Головфінтех)
#05416337
40 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2016 21:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2016 17:15
Договір.pdf укладений
28 грудня 2016 17:12
Електронний підпис укладений
08 вересня 2017 18:00
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2017 17:14
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
29 червня 2017 17:08
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
29 грудня 2016 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок у договорі.
Номер договору про закупівлю: 13010-05/140
Договір:
Номер додаткової угоди: 13010-05/140
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абзацу сьомого підпункту 4-1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" внесено зміни до Договору від 28ю12.2016 р. № 13010-05/140 (Подовження терміну дії договору).
Номер договору про закупівлю: 13010-05/140
Договір:
Номер додаткової угоди: 13010-05/140
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2016 — 28 серпня 2017
Сума оплати за договором: 12 995 000,00
UAH з ПДВ