Автоматизована система прийому та обліку комунальних платежів
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2016-12-19-001128-c 9faad33d1e0a4fe381213ea54a19f47b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попов Володимир Станіславович

380442388002 krivol@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП ГІОЦ КМДА
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт замовника: http://gioc.kiev.ua
Місцезнаходження замовника: 02192, Україна, Київська обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа замовника: Попов Володимир Станіславович
380442388002
krivol@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
Обгрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Розпорядженнями Київської міської державної адміністрації «Про порядок розрахунків за житлово-комунальні послуги» від 27 січня 1997 року № 80 та від 15.04.1997 р. № 478, Розпорядженнями Київської міської державної адміністрації «Про удосконалення і впорядкування системи розрахунків за житлово-комунальні та інші послуги» від 25.07.2008 р. № 1029 та Статутом визначено, що КП ГІОЦ призначена для впровадження загальноміської системи нарахування і обліку сплати населенням за житлово-комунальні та інших послуг. У рамках статутних завдань підприємство забезпечує інформаційну взаємодію з банками-агентами та іншими організаціями, що приймають платежі від населення, з державними адміністраціями міста та районів, з підприємствами житлово-комунального господарства, з населенням міста.
У 2015 році КП ГІОЦ отримало право на використання комп’ютерної програми «Автоматизована система прийому та обліку комунальних платежів».
Зазначену програму було інтегровано в основу електронної системи формування рахунків за житлово-комунальні послуги та обміну інформацією про здійснені платежі на базі програмного забезпечення «Автоматизована система приймання і обліку комунальних платежів «ГІОЦ-Online», в рамках якої здійснюється взаємодія між КП ГІОЦ та банківськими і фінансовими установами.
Автоматизована система прийому та обліку комунальних платежів «ГІОЦ-Online» – сучасна електронна система формування рахунків за житлово-комунальні послуги та обміну інформацією з банківськими і фінансовими установами про здійснені платежі, забезпечуючи захист споживачів від випадків внесення завідомо неправдивих даних до документів на оплату та особових рахунків споживачів.
Забезпечує можливість:
Платнику (споживачу) – в будь-якому пункті прийому платежів «АСОКП» отримати актуальну інформацію про свої нарахування та заборгованості за надані житлово-комунальні та інші послуги і виконати оплату за ці послуги в цьому ж або іншому пункті прийому платежів «АСОКП»;
Замовнику – оперативно, через пункти прийому платежів «АСОКП», доводити до відома платників (споживачів) інформацію про тарифи на послуги та інформацію про заборгованість і суми, нараховані за попередній місяць; отримувати в електронному вигляді інформацію про виконані платежі.
КП надає можливість безпечного, постійного доступу банківських установ та платіжних систем до бази даних виставлених рахунків на сплату житлово-комунальних та інших платежів.
З метою забезпечення виконання покладених на КП ГІОЦ, як інформаційно-розрахункового центру, завдань, необхідною умовою є отримання на 2017 рік «Послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням» («Автоматизована система прийому та обліку комунальних платежів») у Товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕРЦ» код ЄДРПОУ 30587514, що передбачає:
Ліцензіар (ТОВ ГЕРЦ) надає Ліцензіату (КП ГІОЦ) право на використання Твору (Ліцензію), що дає право на використання програмного забезпечення «Автоматизована система прийому та обліку комунальних платежів» (далі – Твір), в тому числі його комерційне використання, в обумовлених Договором межах і спосіб та на визначений Договором строк, а Ліцензіат зобов’язується прийняти Ліцензію та здійснювати сплату Ліцензійних платежів.
Система «ГІОЦ-Online» на базі ліцензійного АСОКП використовується КП ГІОЦ в поточному році.
Не укладення зазначеного договору може призвести до неможливості Комунальним підприємством ГІОЦ забезпечувати:
- виконання своїх договірних зобов’язань з оброблення платежів споживачів за житлово-комунальні послуги, надані підприємствами житлово-комунального господарства;
- обмін інформацією з банківськими і фінансовими установами щодо виставлених рахунків за житлово-комунальні та інші послуги м. Києва, на підставі яких власники/наймачі житла отримують можливість сплатити на користь виробників та виконавців житлово-комунальних та інших послуг через розподільчий рахунок КП ГІОЦ, вартість отриманих житлово-комунальних та інших послуг за календарний місяць через відсутність протоколу обміну даними, який використовується КП ГІОЦ в рамках програмного забезпечення «Автоматизована система прийому та обліку комунальних платежів». Враховуючи ту обставину, що дана програма вже впроваджена на КП ГІОЦ і використовується для забезпечення взаємодії (обміну даними про проведені нарахування і здійснені платежі) із банківськими і фінансовими установами, заміна програмного забезпечення іншим не є доцільною, оскільки може призвести до несумісності програмного забезпечення, виникнення інших проблем технічного та організаційно-правового характеру.
Отже, закупівлю код за ДК 016:2010 58.29.5 – Послуги щодо видання ліцензій на право користування програмним забезпеченням (код за ДК 021:2015 48217000-2 Пакети програмного забезпечення для обробки транзакцій) (автоматизована система прийому та обліку комунальних платежів) можна здійснити лише за переговорною процедурою закупівлі, відповідно до п.2 ч.2 ст.35 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 30 грудня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Автоматизована система прийому та обліку комунальних платежів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Автоматизована система прийому та обліку комунальних платежів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, Київ, Київ, Космічна, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 48217000-2 — Пакети програмного забезпечення для обробки транзакцій
ДК 016:2010: 58.29.5 — Послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням

Документація

Тендерна документація

19 грудня 2016 17:22
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕРЦ»
#04013755
Переможець 10 000 000,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2016 17:55

Документи

19 грудня 2016 17:51
sign.p7s
19 грудня 2016 17:47
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2016 17:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕРЦ»
#04013755
10 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2016 17:51
sign.p7s
19 грудня 2016 17:47
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
30 грудня 2016 15:23
Ліцензійний договір № 3934.pdf укладений
30 грудня 2016 15:23
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2018 15:09
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору (ГЕРЦ_2017).pdf зміни до договору
02 січня 2018 15:04
sign.p7s зміни до договору
17 лютого 2017 15:03
ДУ до ліцензійного договору.pdf зміни до договору
17 лютого 2017 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В пункті 2.7. розділу 2 Договору виправити технічну описку «2016 року», виклавши даний пункт в наступній редакції: «2.7. Строк дії ліцензії встановлюється з 01 січня 2017 року та діє до 31 грудня 2017 року включно.». 2. Пункт 5.1. розділу 5 Договору доповнити підпунктом 5.1.2. наступного змісту: «5.1.2. Ліцензіар на перші три місяці (січень - березень 2017 року) використання прав на Твір надає Ліцензіату знижку на оплату в розмірі 18,2% (із заокругленням розміру роялті до сотих), у зв’язку з чим в січні – березні 2017 року Ліцензіат виплачує Ліцензіарові плату у формі роялті в розмірі 0,18% від суми кожного платежу, здійсненого з використанням Твору.»
Номер договору про закупівлю: 3934
Договір:
Номер додаткової угоди: 3934
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 10 000 000,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку