Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
риба заморожена без голів (хек)
Очікувана вартість
935 900,00 UAH
UA-2016-12-19-000375-b ● d9b12a19886548c59ac57d342bb4ff49
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Слов'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142922 |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, пл. Соборна, будинок 2 |
Контактна особа: |
Ігор Миколайович Рубльовський +380500493307 slov-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2016 10:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2016 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 05 січня 2017 14:19 |
Очікувана вартість: | 935 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 077,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13370 килограммы
риба заморожена без голів (хек)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Святогірськ, навчальні заклади освіти м. Слов’янська, м. Святогірська, Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 січня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15221000-3 — Морожена риба
ДК 016:2010: 10.20.1 — Продукція рибна, свіжа, охолоджена чи заморожена
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2016 12:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2016 12:00 |
ТД_ риба_нова.doc | |
20 грудня 2016 12:00 |
проект договору_ риба2.doc | |
20 грудня 2016 12:00 |
ТД_ риба_зміни.doc | |
20 грудня 2016 12:00 |
Зміни_ТД_риба.PDF | |
20 грудня 2016 12:00 |
Зміни_проект договору_риба.PDF |
20 грудня 2016 12:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 грудня 2016 12:00 |
ТД_ риба_нова.doc
|
|||
20 грудня 2016 12:00 |
проект договору_ риба2.doc
|
|||
20 грудня 2016 12:00 |
ТД_ риба_зміни.doc
|
|||
20 грудня 2016 12:00 |
Зміни_ТД_риба.PDF
|
|||
20 грудня 2016 12:00 |
Зміни_проект договору_риба.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
исследование продуктов в аттестованной лаборатории
Дата подання: 21 грудня 2016 10:18
Дата відповіді: 22 грудня 2016 11:12
ВЫ требуете в документации исследование продуктов в аттестованной лаборатории.которые должен делать производитель,на импортную рыбу исследования делаются при растаможивании продукта и кроме этого еще документ аккредитации лаборатории-эти требовании дискриминационные к поставщикам,но при этом согласования или разрешения городского или областного с государственной службой украины по вопросам безопасности пищевых продуктов на поставку продуктов питания у вас нет ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: п. 3 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» визначає, що:
«3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.»
В нашому випадку мова йдеться про постачання продуктів харчування, а оригінал або завірена належним чином копія результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством підтверджує якість продуктів харчування для будь-якого суб’єкта господарювання, який може отримати цей документ. Відсутність бажання у суб’єкта господарювання отримувати даний документ не може вважатись підставою для визнання даної вимоги тендерної документації дискримінаційною.
Наявність даної довідки гарантує Замовнику постачання якісної продукції та унеможливлює різного виду зловживання та негативні наслідки, що можуть виникнути під час організації дитячого харчування.
В кінці слід відзначити, що Закон України №771/97-вр від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на теперішній час є чинним, його дія не призупинена.
«3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.»
В нашому випадку мова йдеться про постачання продуктів харчування, а оригінал або завірена належним чином копія результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством підтверджує якість продуктів харчування для будь-якого суб’єкта господарювання, який може отримати цей документ. Відсутність бажання у суб’єкта господарювання отримувати даний документ не може вважатись підставою для визнання даної вимоги тендерної документації дискримінаційною.
Наявність даної довідки гарантує Замовнику постачання якісної продукції та унеможливлює різного виду зловживання та негативні наслідки, що можуть виникнути під час організації дитячого харчування.
В кінці слід відзначити, що Закон України №771/97-вр від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на теперішній час є чинним, його дія не призупинена.
ответ
Дата подання: 22 грудня 2016 14:09
Дата відповіді: 28 грудня 2016 10:59
на ваш ответ-результати дослідження продукції на відповідність показникам гарантує Замовнику постачання якісної продукції -не соответствует поставкам качественной продукции,так как исследования проводятся на определенную партию товара и вам соответственно эту же партию товара никто не будет возить весь 2017 год -речь идет о продуктах питания.Данные исследования делает производитель товараи на основании этих исследований выдает документы подтверждающие качествои именно это отражено в Законе України №771/97-вр від 23.12.1997 зі змінами «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Так же прозводитель не обязан выдавать оригиналы исследований и тем более документ аккредитации лаборатории.Ваши требования могут быть рассмотрены АКМУ ,как порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення анти конкурентних узгоджених дій,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.
Результати дослідження продукції на відповідність показникам є однією з гарантій Замовнику постачання якісної продукції. В свою чергу оператор ринку не зобов’язаний видавати оригінал досліджень, тому ми в своїх вимогам передбачаємо альтернативу (оригінал або копію), а також Постачальник повинен пред’явити підтвердження того, що лабораторія, яка здійснила дослідження є акредитованою, зрозуміло, що це повинна бути належним чином завірена копія.
Результати дослідження продукції на відповідність показникам є однією з гарантій Замовнику постачання якісної продукції. В свою чергу оператор ринку не зобов’язаний видавати оригінал досліджень, тому ми в своїх вимогам передбачаємо альтернативу (оригінал або копію), а також Постачальник повинен пред’явити підтвердження того, що лабораторія, яка здійснила дослідження є акредитованою, зрозуміло, що це повинна бути належним чином завірена копія.
нумерація
Дата подання: 24 грудня 2016 16:09
Дата відповіді: 27 грудня 2016 16:29
Яким чином повинні нумеруватися сторінки, чи це є обов’язково; якщо обов’язкова нумерація; Яким повинен бути реєстр документів; чи потрібен реєстр?
Відповідь: п.1 Розділ Інструкція з підготовки пропозиції
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-12-19-000375-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Єгорова Ірина Федорівна, Код ЄДРПОУ:3171001764
Дата подання: 20 грудня 2016 19:34
зміни стосовно Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
Вами в п.10) в Зміст и способ Подання Тендерної Пропозиції пропонується надати оригінал або завірену належним чином копію результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством, виданий акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження та Копію ліцензії, або атестату чи дозволу на право проводити такі дослідження, завірену власною печаткою лабораторії.
Дані вимоги( оригінал або завірену належним чином копія результату дослідження продукції) НЄ Є- Копією документів, что підтверджують якість товару та нє передбачені чіннім законодавством для того чи Іншого виду продукції.
Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр зі змінами вся відповідальність за безпечностьта якість харчових продуктів покладається на операторів ринку та досліджуються - виробником. Згідно ст. 37 Закону товар повинен супроводжуватися товарно-транспортної накладної ,разом Законодавчо не заперечуется вимагати від постачальника Посвідчення про якість чи Декларацію виробника, яку видають оператори ринку ,що здійснюють виробництво продукціі.
Тому вимоги в п 10)- Зміст и способ Подання Тендерної Пропозиції дискримінаційні та нє є законними .Або ці вимоги зроблені під певного Постачальника з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі?
Тому вимагаємо внести зміни до п 10 )- у Зміст и способ Подання Тендерної Пропозиції та виключити вимогу стосовно
- оригінал або завірену належним чином копію результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством, виданий акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
Копію ліцензії, або атестату чи дозволу на право проводити такі дослідження, завірену власною печаткою лабораторії.
Розгорнути
Згорнути
Дані вимоги( оригінал або завірену належним чином копія результату дослідження продукції) НЄ Є- Копією документів, что підтверджують якість товару та нє передбачені чіннім законодавством для того чи Іншого виду продукції.
Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр зі змінами вся відповідальність за безпечностьта якість харчових продуктів покладається на операторів ринку та досліджуються - виробником. Згідно ст. 37 Закону товар повинен супроводжуватися товарно-транспортної накладної ,разом Законодавчо не заперечуется вимагати від постачальника Посвідчення про якість чи Декларацію виробника, яку видають оператори ринку ,що здійснюють виробництво продукціі.
Тому вимоги в п 10)- Зміст и способ Подання Тендерної Пропозиції дискримінаційні та нє є законними .Або ці вимоги зроблені під певного Постачальника з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі?
Тому вимагаємо внести зміни до п 10 )- у Зміст и способ Подання Тендерної Пропозиції та виключити вимогу стосовно
- оригінал або завірену належним чином копію результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством, виданий акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
Копію ліцензії, або атестату чи дозволу на право проводити такі дослідження, завірену власною печаткою лабораторії.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 грудня 2016 11:04
п. 3 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» визначає, що:
«3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.»
В нашому випадку мова йдеться про постачання продуктів харчування, а оригінал або завірена належним чином копія результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством підтверджує якість продуктів харчування для будь-якого суб’єкта господарювання, який може отримати цей документ. Відсутність бажання у суб’єкта господарювання отримувати даний документ не може вважатись підставою для визнання даної вимоги тендерної документації дискримінаційною.
Наявність даної довідки гарантує Замовнику постачання якісної продукції та унеможливлює різного виду зловживання та негативні наслідки, що можуть виникнути під час організації дитячого харчування.
В кінці слід відзначити, що Закон України №771/97-вр від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на теперішній час є чинним, його дія не призупинена.
«3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.»
В нашому випадку мова йдеться про постачання продуктів харчування, а оригінал або завірена належним чином копія результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством підтверджує якість продуктів харчування для будь-якого суб’єкта господарювання, який може отримати цей документ. Відсутність бажання у суб’єкта господарювання отримувати даний документ не може вважатись підставою для визнання даної вимоги тендерної документації дискримінаційною.
Наявність даної довідки гарантує Замовнику постачання якісної продукції та унеможливлює різного виду зловживання та негативні наслідки, що можуть виникнути під час організації дитячого харчування.
В кінці слід відзначити, що Закон України №771/97-вр від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на теперішній час є чинним, його дія не призупинена.
Номер вимоги: UA-2016-12-19-000375-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ВККП "’М’ясопромторг", Код ЄДРПОУ:23177534
Дата подання: 21 грудня 2016 10:48
стосовно стосовно порядку организации питания в детских и оздоравливающих закладах
На підставі Наказа управління освіти від 01.06.2005р № 242/329 "Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах .а саме
Перелік постачальників продуктів харчування та
продовольчої сировини визначається рішеннями тендерних комітетів
(комісій) за погодженням з територіальною установою державної
санітарно-епідеміологічної служби(зараз держпродспоживслужба -ст.20 Закону Украіни)вимагаємо внести зміни на наявність погодження держпродспожівслужбой на постачання продуктів харчування в дошкільні та в загальноосвітні навчальні заклади за м.Слов'янськ або містах Донецької області на 2017 рік
Розгорнути
Згорнути
Перелік постачальників продуктів харчування та
продовольчої сировини визначається рішеннями тендерних комітетів
(комісій) за погодженням з територіальною установою державної
санітарно-епідеміологічної служби(зараз держпродспоживслужба -ст.20 Закону Украіни)вимагаємо внести зміни на наявність погодження держпродспожівслужбой на постачання продуктів харчування в дошкільні та в загальноосвітні навчальні заклади за м.Слов'янськ або містах Донецької області на 2017 рік
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 грудня 2016 11:04
п. 3 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» визначає, що:
«3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.»
В нашому випадку мова йдеться про постачання продуктів харчування, а оригінал або завірена належним чином копія результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством підтверджує якість продуктів харчування для будь-якого суб’єкта господарювання, який може отримати цей документ. Відсутність бажання у суб’єкта господарювання отримувати даний документ не може вважатись підставою для визнання даної вимоги тендерної документації дискримінаційною.
Наявність даної довідки гарантує Замовнику постачання якісної продукції та унеможливлює різного виду зловживання та негативні наслідки, що можуть виникнути під час організації дитячого харчування.
В кінці слід відзначити, що Закон України №771/97-вр від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на теперішній час є чинним, його дія не призупинена.
«3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.»
В нашому випадку мова йдеться про постачання продуктів харчування, а оригінал або завірена належним чином копія результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством підтверджує якість продуктів харчування для будь-якого суб’єкта господарювання, який може отримати цей документ. Відсутність бажання у суб’єкта господарювання отримувати даний документ не може вважатись підставою для визнання даної вимоги тендерної документації дискримінаційною.
Наявність даної довідки гарантує Замовнику постачання якісної продукції та унеможливлює різного виду зловживання та негативні наслідки, що можуть виникнути під час організації дитячого харчування.
В кінці слід відзначити, що Закон України №771/97-вр від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на теперішній час є чинним, його дія не призупинена.
Номер вимоги: UA-2016-12-19-000375-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ВККП "’М’ясопромторг", Код ЄДРПОУ:23177534
Дата подання: 22 грудня 2016 15:53
щодо погодження
Наказ управління освіти від 01.06.2005р № 242/329 "Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах не є законодавчим актом, але його ніхто не відміняв.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» від 16.12.2016 року №1092 було постановлено реорганізувати територіальні органи Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, Державної інспекції з питань захисту прав споживачів та Державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.Тобто правонаступником Державної санітарно-епідеміологічної служби з обов'язками і правами є Державна служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів-Держпродспоживслужбою-,яка надае погодження на постачання продуктів харчування до навчальних закладів відповідної області.
Зверніть увагу тендера йдуть по всій Донеччині і майже у всіх постачальником в наявності погодження з Держпродспоживслужбою Донецької області,але тільки погодження не потрібні в місті Славянске,але придумані незаконно дослідження, які робляться тільки на певну партію (наприклад риби 300 кг) не гарантують якість продуктів харчування, що б якомога менше постачальників взяли участь в тендеріІ та пишуть якісь відмовки, які не відповідають чинному законодавству!
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» від 16.12.2016 року №1092 було постановлено реорганізувати територіальні органи Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, Державної інспекції з питань захисту прав споживачів та Державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.Тобто правонаступником Державної санітарно-епідеміологічної служби з обов'язками і правами є Державна служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів-Держпродспоживслужбою-,яка надае погодження на постачання продуктів харчування до навчальних закладів відповідної області.
Зверніть увагу тендера йдуть по всій Донеччині і майже у всіх постачальником в наявності погодження з Держпродспоживслужбою Донецької області,але тільки погодження не потрібні в місті Славянске,але придумані незаконно дослідження, які робляться тільки на певну партію (наприклад риби 300 кг) не гарантують якість продуктів харчування, що б якомога менше постачальників взяли участь в тендеріІ та пишуть якісь відмовки, які не відповідають чинному законодавству!
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 грудня 2016 16:23
П. 13 Наказу «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329 визначає, що перелік постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини визначається рішеннями тендерних комітетів (комісій) за погодженням з територіальною установою держпромспоживслужбою. Під час прийняття рішень тендерними комітетами (комісіями) надається перевага постачальникам з прямими поставками та поставками з найменшою кількістю посередників.
П.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.
В свою чергу ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР покладає обов’язок на операторів ринку відповідати за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності. Тобто, в законодавстві прописано – що треба забезпечити. Оператор ринку сам визначає – як це зробити, а ст.11 передбачає уповноважені лабораторії, які проводять дослідження та дає право замовляти ті чи інші дослідження операторами ринку, тобто продукти харчування повинні досліджуватись в уповноваженій лабораторії і протоколи досліджень можуть бути видані будь-яким уповноваженим компетентним органом акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження,передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
П.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.
В свою чергу ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР покладає обов’язок на операторів ринку відповідати за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності. Тобто, в законодавстві прописано – що треба забезпечити. Оператор ринку сам визначає – як це зробити, а ст.11 передбачає уповноважені лабораторії, які проводять дослідження та дає право замовляти ті чи інші дослідження операторами ринку, тобто продукти харчування повинні досліджуватись в уповноваженій лабораторії і протоколи досліджень можуть бути видані будь-яким уповноваженим компетентним органом акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження,передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
Номер вимоги: UA-2016-12-19-000375-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ВККП "’М’ясопромторг", Код ЄДРПОУ:23177534
Дата подання: 22 грудня 2016 15:59
стосовно дослідження продукції
Поясніть будь ласка, де у Законі України №771/97-вр від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», на який ви посилаєтеся,що оригінал або завірена належним чином копія результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством підтверджує якість продуктів харчування для будь-якого суб’єкта господарювання -підтверджують якість продуктів харчування.В ЗАКОНЕ такого не має.Тільки виробник може гарантуватипостачання якісної продукції та унеможливлює різного виду зловживання та негативні наслідки, що можуть виникнути під час організації дитячого харчування,а не будь який суб’єкт господарювання(постачальник)
ВИМАГАЄМО виключити вимогу стосовно
- оригінал або завірену належним чином копію результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством, виданий акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
Копію ліцензії, або атестату чи дозволу на право проводити такі дослідження, завірену власною печаткою лабораторії.Це суперечить чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
ВИМАГАЄМО виключити вимогу стосовно
- оригінал або завірену належним чином копію результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством, виданий акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
Копію ліцензії, або атестату чи дозволу на право проводити такі дослідження, завірену власною печаткою лабораторії.Це суперечить чинному законодавству.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 грудня 2016 16:23
П.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.
В свою чергу ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР покладає обов’язок на операторів ринку відповідати за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності. Тобто, в законодавстві прописано – що треба забезпечити. Оператор ринку сам визначає – як це зробити, а ст.11 передбачає уповноважені лабораторії, які проводять дослідження та дає право замовляти ті чи інші дослідження операторами ринку, тобто продукти харчування повинні досліджуватись в уповноваженій лабораторії і протоколи досліджень можуть бути видані будь-яким уповноваженим компетентним органом акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження,передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
В свою чергу ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР покладає обов’язок на операторів ринку відповідати за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності. Тобто, в законодавстві прописано – що треба забезпечити. Оператор ринку сам визначає – як це зробити, а ст.11 передбачає уповноважені лабораторії, які проводять дослідження та дає право замовляти ті чи інші дослідження операторами ринку, тобто продукти харчування повинні досліджуватись в уповноваженій лабораторії і протоколи досліджень можуть бути видані будь-яким уповноваженим компетентним органом акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження,передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2017 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Донецькморепродукти плюс" |
746 046,00
UAH з ПДВ
|
746 046,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Маслакова Ольга Анатоліївна |
931 220,50
UAH з ПДВ
|
903 143,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа - підприємець Садиков Казанфар Алімамедович |
931 220,50
UAH з ПДВ
|
931 220,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Донецькморепродукти плюс" #31055091 |
Відхилено |
746 046,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2017 11:48
|
ФОП Маслакова Ольга Анатоліївна #3149201037 |
Переможець |
903 143,50
UAH з ПДВ
|
16 січня 2017 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2017 12:38
|
доп_угода_3_дог_7)17.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2017 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2017 09:06
|
доп_угода2_дог_7)17.PDF | зміни до договору |
26 липня 2017 09:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2017 10:46
|
7 17 доп1.PDF | зміни до договору |
19 червня 2017 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2017 11:04
|
договір_7)17.PDF | укладений |
01 лютого 2017 11:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару без зміни суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 7/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Договір № 1 від 31.01.2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися збільшити ціну за одиницю товару згідно п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 3.3. договору №7/17 від 31.01.2017 р. |
Номер договору про закупівлю: | 7/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовилися згідно п.1 ч. 4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 3.2. договору №7/17 від 31.01.2017 р. зменшити обсяги закупівлі товару та зменшити суму договору на 100384,27 грн. без ПДВ... |
Номер договору про закупівлю: | 7/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |