Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
сардельки вищого або 1 гатунку у натуральній оболонці; ковбаса варена вищого або 1 гатунку у натуральній оболонці; ковбаса напівкопчена; консерви м’ясні з яловичини
Очікувана вартість
1 175 200,00 UAH
UA-2016-12-19-000364-b ● 97d0aed3ac3f4b7199026483ab5a5ec3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Слов'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142922 |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, пл. Соборна, будинок 2 |
Контактна особа: |
Ігор Миколайович Рубльовський +380500493307 slov-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2016 10:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2016 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 05 січня 2017 13:41 |
Очікувана вартість: | 1 175 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 256,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8500 килограммы
сардельки вищого або 1 гатунку у натуральній оболонці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Святогірськ, навчальні заклади освіти м. Слов’янська, м. Святогірська, Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 січня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15131000-5 — М’ясні пресерви та вироби
ДК 016:2010: 10.13.1 — Консерви та готові страви з м’яса, м’ясних субпродуктів чи крові
7650 килограммы
ковбаса варена вищого або 1 гатунку у натуральній оболонці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Святогірськ, навчальні заклади освіти м. Слов’янська, м. Святогірська, Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 січня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15131000-5 — М’ясні пресерви та вироби
ДК 016:2010: 10.13.1 — Консерви та готові страви з м’яса, м’ясних субпродуктів чи крові
1400 килограммы
ковбаса напівкопчена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Святогірськ, навчальні заклади освіти м. Слов’янська, м. Святогірська, Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 січня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15131000-5 — М’ясні пресерви та вироби
ДК 016:2010: 10.13.1 — Консерви та готові страви з м’яса, м’ясних субпродуктів чи крові
110 килограммы
консерви м’ясні з яловичини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Святогірськ, навчальні заклади освіти м. Слов’янська, м. Святогірська, Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 січня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15131000-5 — М’ясні пресерви та вироби
ДК 016:2010: 10.13.1 — Консерви та готові страви з м’яса, м’ясних субпродуктів чи крові
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2016 11:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2016 11:54 |
Зміни_проект договору_консерви.PDF | |
20 грудня 2016 11:54 |
ТД_ консерви_зміни.doc | |
20 грудня 2016 11:53 |
ТД_ консерви_нова.doc | |
20 грудня 2016 11:53 |
проект договору_ консерви2.doc | |
20 грудня 2016 11:53 |
Зміни_ТД_консерви.PDF |
20 грудня 2016 11:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 грудня 2016 11:54 |
Зміни_проект договору_консерви.PDF
|
|||
20 грудня 2016 11:54 |
ТД_ консерви_зміни.doc
|
|||
20 грудня 2016 11:53 |
ТД_ консерви_нова.doc
|
|||
20 грудня 2016 11:53 |
проект договору_ консерви2.doc
|
|||
20 грудня 2016 11:53 |
Зміни_ТД_консерви.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-12-19-000364-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Єгорова Ірина Федорівна, Код ЄДРПОУ:3171001764
Дата подання: 20 грудня 2016 19:35
стосовно п10
Вами в п.10) в Зміст и способ Подання Тендерної Пропозиції пропонується надати оригінал або завірену належним чином копію результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством, виданий акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження та Копію ліцензії, або атестату чи дозволу на право проводити такі дослідження, завірену власною печаткою лабораторії.
Дані вимоги( оригінал або завірену належним чином копія результату дослідження продукції) НЄ Є- Копією документів, что підтверджують якість товару та нє передбачені чіннім законодавством для того чи Іншого виду продукції.
Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр зі змінами вся відповідальність за безпечностьта якість харчових продуктів покладається на операторів ринку та досліджуються - виробником. Згідно ст. 37 Закону товар повинен супроводжуватися товарно-транспортної накладної ,разом Законодавчо не заперечуется вимагати від постачальника Посвідчення про якість чи Декларацію виробника, яку видають оператори ринку ,що здійснюють виробництво продукціі.
Тому вимоги в п 10)- Зміст и способ Подання Тендерної Пропозиції дискримінаційні та нє є законними .Або ці вимоги зроблені під певного Постачальника з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі?
Тому вимагаємо внести зміни до п 10 )- у Зміст и способ Подання Тендерної Пропозиції та виключити вимогу стосовно
- оригінал або завірену належним чином копію результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством, виданий акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
Копію ліцензії, або атестату чи дозволу на право проводити такі дослідження, завірену власною печаткою лабораторії.
Розгорнути
Згорнути
Дані вимоги( оригінал або завірену належним чином копія результату дослідження продукції) НЄ Є- Копією документів, что підтверджують якість товару та нє передбачені чіннім законодавством для того чи Іншого виду продукції.
Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр зі змінами вся відповідальність за безпечностьта якість харчових продуктів покладається на операторів ринку та досліджуються - виробником. Згідно ст. 37 Закону товар повинен супроводжуватися товарно-транспортної накладної ,разом Законодавчо не заперечуется вимагати від постачальника Посвідчення про якість чи Декларацію виробника, яку видають оператори ринку ,що здійснюють виробництво продукціі.
Тому вимоги в п 10)- Зміст и способ Подання Тендерної Пропозиції дискримінаційні та нє є законними .Або ці вимоги зроблені під певного Постачальника з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі?
Тому вимагаємо внести зміни до п 10 )- у Зміст и способ Подання Тендерної Пропозиції та виключити вимогу стосовно
- оригінал або завірену належним чином копію результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством, виданий акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
Копію ліцензії, або атестату чи дозволу на право проводити такі дослідження, завірену власною печаткою лабораторії.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 грудня 2016 10:52
п. 3 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» визначає, що:
«3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.»
В нашому випадку мова йдеться про постачання продуктів харчування, а оригінал або завірена належним чином копія результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством підтверджує якість продуктів харчування для будь-якого суб’єкта господарювання, який може отримати цей документ. Відсутність бажання у суб’єкта господарювання отримувати даний документ не може вважатись підставою для визнання даної вимоги тендерної документації дискримінаційною.
Наявність даної довідки гарантує Замовнику постачання якісної продукції та унеможливлює різного виду зловживання та негативні наслідки, що можуть виникнути під час організації дитячого харчування.
В кінці слід відзначити, що Закон України №771/97-вр від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на теперішній час є чинним, його дія не призупинена.
«3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.»
В нашому випадку мова йдеться про постачання продуктів харчування, а оригінал або завірена належним чином копія результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством підтверджує якість продуктів харчування для будь-якого суб’єкта господарювання, який може отримати цей документ. Відсутність бажання у суб’єкта господарювання отримувати даний документ не може вважатись підставою для визнання даної вимоги тендерної документації дискримінаційною.
Наявність даної довідки гарантує Замовнику постачання якісної продукції та унеможливлює різного виду зловживання та негативні наслідки, що можуть виникнути під час організації дитячого харчування.
В кінці слід відзначити, що Закон України №771/97-вр від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на теперішній час є чинним, його дія не призупинена.
Номер вимоги: UA-2016-12-19-000364-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ВККП "’М’ясопромторг", Код ЄДРПОУ:23177534
Дата подання: 21 грудня 2016 10:53
про погодження на постачання продуктов харчування
На підставі Наказа управління освіти від 01.06.2005р № 242/329 "Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах .а саме
Перелік постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини визначається рішеннями тендерних комітетів (комісій) за погодженням з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби(зараз держпродспоживслужба -ст.20 Закону Украіни) вимагаємо внести зміни на наявність погодження держпродспожівслужбой на постачання продуктів харчування в дошкільні та в загальноосвітні навчальні заклади за м.Слов'янськ або містах Донецької області на 2017 рік
Розгорнути
Згорнути
Перелік постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини визначається рішеннями тендерних комітетів (комісій) за погодженням з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби(зараз держпродспоживслужба -ст.20 Закону Украіни) вимагаємо внести зміни на наявність погодження держпродспожівслужбой на постачання продуктів харчування в дошкільні та в загальноосвітні навчальні заклади за м.Слов'янськ або містах Донецької області на 2017 рік
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 грудня 2016 10:54
п. 3 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» визначає, що:
«3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.»
В нашому випадку мова йдеться про постачання продуктів харчування, а оригінал або завірена належним чином копія результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством підтверджує якість продуктів харчування для будь-якого суб’єкта господарювання, який може отримати цей документ. Відсутність бажання у суб’єкта господарювання отримувати даний документ не може вважатись підставою для визнання даної вимоги тендерної документації дискримінаційною.
Наявність даної довідки гарантує Замовнику постачання якісної продукції та унеможливлює різного виду зловживання та негативні наслідки, що можуть виникнути під час організації дитячого харчування.
В кінці слід відзначити, що Закон України №771/97-вр від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на теперішній час є чинним, його дія не призупинена.
«3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.»
В нашому випадку мова йдеться про постачання продуктів харчування, а оригінал або завірена належним чином копія результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством підтверджує якість продуктів харчування для будь-якого суб’єкта господарювання, який може отримати цей документ. Відсутність бажання у суб’єкта господарювання отримувати даний документ не може вважатись підставою для визнання даної вимоги тендерної документації дискримінаційною.
Наявність даної довідки гарантує Замовнику постачання якісної продукції та унеможливлює різного виду зловживання та негативні наслідки, що можуть виникнути під час організації дитячого харчування.
В кінці слід відзначити, що Закон України №771/97-вр від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на теперішній час є чинним, його дія не призупинена.
Номер вимоги: UA-2016-12-19-000364-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФЛП Костин Алексей Александрович, Код ЄДРПОУ:2800302210
Дата подання: 21 грудня 2016 21:00
неправомірність вимоги
У підтримку Замовника стосовно наданої вимоги одного з учасників повідомляю, що дана вимога є протизаконною, з наступних підстав:
Наказ управління освіти від 01.06.2005р № 242/329 "Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах не є законодавчим актом, а повинен виходити з норми Закону.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» від 16.12.2016 року №1092 було постановлено реорганізувати територіальні органи Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, Державної інспекції з питань захисту прав споживачів та Державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження положень про територіальні органи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» від 15.02.2016 року № 45 передбачено, що територіальні органи Держпродспоживслужби (головні управління, управління у містах та районах) здійснюють державний нагляд за дотриманням санітарного законодавства за безпечністю та якістю харчових продуктів відповідно до покладених на нього завдань, однак у даному наказі відсутнє положення стосовно надання територіальними органами Держпродспоживслужби будь-яких погоджень на постачання тих чи інших продуктів харчування до навчальних закладів відповідної області.
Зазначене підтверджується також і нормами Закону України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», які надає Держпродспоживслужба, та у положеннях якої відсутній такий дозвільний документ як погодження на постачання продуктів харчування до навчальних закладів відповідної області.
У зв’язку із наведеним, новостворена Держпродспоживслужба та її територіальні органи не мають повноважень та не надають адміністративну послугу з видачі погоджень на постачання харчових продуктів до навчальних закладів, а Замовник який вимагає від учасника той чи інший документ повинен обґрунтувати свою вимогу нормою чинного Законодавства, та бути готовим отримати правову оцінку своїх дій від правоохоронних органів.
Розгорнути
Згорнути
Наказ управління освіти від 01.06.2005р № 242/329 "Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах не є законодавчим актом, а повинен виходити з норми Закону.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» від 16.12.2016 року №1092 було постановлено реорганізувати територіальні органи Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, Державної інспекції з питань захисту прав споживачів та Державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження положень про територіальні органи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» від 15.02.2016 року № 45 передбачено, що територіальні органи Держпродспоживслужби (головні управління, управління у містах та районах) здійснюють державний нагляд за дотриманням санітарного законодавства за безпечністю та якістю харчових продуктів відповідно до покладених на нього завдань, однак у даному наказі відсутнє положення стосовно надання територіальними органами Держпродспоживслужби будь-яких погоджень на постачання тих чи інших продуктів харчування до навчальних закладів відповідної області.
Зазначене підтверджується також і нормами Закону України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», які надає Держпродспоживслужба, та у положеннях якої відсутній такий дозвільний документ як погодження на постачання продуктів харчування до навчальних закладів відповідної області.
У зв’язку із наведеним, новостворена Держпродспоживслужба та її територіальні органи не мають повноважень та не надають адміністративну послугу з видачі погоджень на постачання харчових продуктів до навчальних закладів, а Замовник який вимагає від учасника той чи інший документ повинен обґрунтувати свою вимогу нормою чинного Законодавства, та бути готовим отримати правову оцінку своїх дій від правоохоронних органів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 грудня 2016 10:55
п. 3 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» визначає, що:
«3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.»
В нашому випадку мова йдеться про постачання продуктів харчування, а оригінал або завірена належним чином копія результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством підтверджує якість продуктів харчування для будь-якого суб’єкта господарювання, який може отримати цей документ. Відсутність бажання у суб’єкта господарювання отримувати даний документ не може вважатись підставою для визнання даної вимоги тендерної документації дискримінаційною.
Наявність даної довідки гарантує Замовнику постачання якісної продукції та унеможливлює різного виду зловживання та негативні наслідки, що можуть виникнути під час організації дитячого харчування.
В кінці слід відзначити, що Закон України №771/97-вр від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на теперішній час є чинним, його дія не призупинена.
«3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.»
В нашому випадку мова йдеться про постачання продуктів харчування, а оригінал або завірена належним чином копія результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством підтверджує якість продуктів харчування для будь-якого суб’єкта господарювання, який може отримати цей документ. Відсутність бажання у суб’єкта господарювання отримувати даний документ не може вважатись підставою для визнання даної вимоги тендерної документації дискримінаційною.
Наявність даної довідки гарантує Замовнику постачання якісної продукції та унеможливлює різного виду зловживання та негативні наслідки, що можуть виникнути під час організації дитячого харчування.
В кінці слід відзначити, що Закон України №771/97-вр від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на теперішній час є чинним, його дія не призупинена.
Номер вимоги: UA-2016-12-19-000364-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ВККП "’М’ясопромторг", Код ЄДРПОУ:23177534
Дата подання: 22 грудня 2016 15:25
щодо дослідження
Поясніть будь ласка, де у Законі України №771/97-вр від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», на який ви посилаєтеся,що оригінал або завірена належним чином копія результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством підтверджує якість продуктів харчування для будь-якого суб’єкта господарювання -підтверджують якість продуктів харчування.В ЗАКОНЕ такого не має.Тільки виробник може гарантуватипостачання якісної продукції та унеможливлює різного виду зловживання та негативні наслідки, що можуть виникнути під час організації дитячого харчування,а не будь який суб’єкт господарювання(постачальник)
ВИМАГАЄМО виключити вимогу стосовно
- оригінал або завірену належним чином копію результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством, виданий акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
Копію ліцензії, або атестату чи дозволу на право проводити такі дослідження, завірену власною печаткою лабораторії.Це суперечить чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
ВИМАГАЄМО виключити вимогу стосовно
- оригінал або завірену належним чином копію результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством, виданий акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
Копію ліцензії, або атестату чи дозволу на право проводити такі дослідження, завірену власною печаткою лабораторії.Це суперечить чинному законодавству.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 грудня 2016 16:17
П.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.
В свою чергу ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР покладає обов’язок на операторів ринку відповідати за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності. Тобто, в законодавстві прописано – що треба забезпечити. Оператор ринку сам визначає – як це зробити, а ст.11 передбачає уповноважені лабораторії, які проводять дослідження та дає право замовляти ті чи інші дослідження операторами ринку, тобто продукти харчування повинні досліджуватись в уповноваженій лабораторії і протоколи досліджень можуть бути видані будь-яким уповноваженим компетентним органом акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження,передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
В свою чергу ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР покладає обов’язок на операторів ринку відповідати за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності. Тобто, в законодавстві прописано – що треба забезпечити. Оператор ринку сам визначає – як це зробити, а ст.11 передбачає уповноважені лабораторії, які проводять дослідження та дає право замовляти ті чи інші дослідження операторами ринку, тобто продукти харчування повинні досліджуватись в уповноваженій лабораторії і протоколи досліджень можуть бути видані будь-яким уповноваженим компетентним органом акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження,передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
Номер вимоги: UA-2016-12-19-000364-b.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ВККП "’М’ясопромторг", Код ЄДРПОУ:23177534
Дата подання: 22 грудня 2016 15:55
щодо погодження
Наказ управління освіти від 01.06.2005р № 242/329 "Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах не є законодавчим актом, але його ніхто не відміняв.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» від 16.12.2016 року №1092 було постановлено реорганізувати територіальні органи Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, Державної інспекції з питань захисту прав споживачів та Державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.Тобто правонаступником Державної санітарно-епідеміологічної служби з обов'язками і правами є Державна служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів-Держпродспоживслужбою-,яка надае погодження на постачання продуктів харчування до навчальних закладів відповідної області.
Зверніть увагу тендера йдуть по всій Донеччині і майже у всіх постачальником в наявності погодження з Держпродспоживслужбою Донецької області,але тільки погодження не потрібні в місті Славянске,але придумані незаконно дослідження, які робляться тільки на певну партію (наприклад риби 300 кг) не гарантують якість продуктів харчування, що б якомога менше постачальників взяли участь в тендеріІ та пишуть якісь відмовки, які не відповідають чинному законодавству!
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» від 16.12.2016 року №1092 було постановлено реорганізувати територіальні органи Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, Державної інспекції з питань захисту прав споживачів та Державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.Тобто правонаступником Державної санітарно-епідеміологічної служби з обов'язками і правами є Державна служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів-Держпродспоживслужбою-,яка надае погодження на постачання продуктів харчування до навчальних закладів відповідної області.
Зверніть увагу тендера йдуть по всій Донеччині і майже у всіх постачальником в наявності погодження з Держпродспоживслужбою Донецької області,але тільки погодження не потрібні в місті Славянске,але придумані незаконно дослідження, які робляться тільки на певну партію (наприклад риби 300 кг) не гарантують якість продуктів харчування, що б якомога менше постачальників взяли участь в тендеріІ та пишуть якісь відмовки, які не відповідають чинному законодавству!
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 грудня 2016 16:18
П. 13 Наказу «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329 визначає, що перелік постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини визначається рішеннями тендерних комітетів (комісій) за погодженням з територіальною установою держпромспоживслужбою. Під час прийняття рішень тендерними комітетами (комісіями) надається перевага постачальникам з прямими поставками та поставками з найменшою кількістю посередників.
П.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.
В свою чергу ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР покладає обов’язок на операторів ринку відповідати за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності. Тобто, в законодавстві прописано – що треба забезпечити. Оператор ринку сам визначає – як це зробити, а ст.11 передбачає уповноважені лабораторії, які проводять дослідження та дає право замовляти ті чи інші дослідження операторами ринку, тобто продукти харчування повинні досліджуватись в уповноваженій лабораторії і протоколи досліджень можуть бути видані будь-яким уповноваженим компетентним органом акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження,передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
П.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.
В свою чергу ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР покладає обов’язок на операторів ринку відповідати за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності. Тобто, в законодавстві прописано – що треба забезпечити. Оператор ринку сам визначає – як це зробити, а ст.11 передбачає уповноважені лабораторії, які проводять дослідження та дає право замовляти ті чи інші дослідження операторами ринку, тобто продукти харчування повинні досліджуватись в уповноваженій лабораторії і протоколи досліджень можуть бути видані будь-яким уповноваженим компетентним органом акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження,передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2017 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Алан |
1 077 060,00
UAH з ПДВ
|
1 041 804,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Садиков Казанфар Алімамедович |
1 169 324,50
UAH з ПДВ
|
1 069 324,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФЛП Маслакова Ольга Анатольевна |
1 171 707,50
UAH з ПДВ
|
1 171 707,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Алан #24447183 |
Відхилено |
1 041 804,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2017 11:49
|
ФОП Садиков Казанфар Алімамедович #2445509219 |
Переможець |
1 069 324,50
UAH з ПДВ
|
17 січня 2017 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2017 12:27
|
доп_угода_6_дог_317.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2017 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2017 08:49
|
доп_уг_5_дог_3)17.PDF | зміни до договору |
20 жовтня 2017 08:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2017 09:20
|
доп_угода_4_дог_3)17.PDF | зміни до договору |
14 вересня 2017 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2017 08:59
|
доп_угода_3_дог_3)17.PDF | зміни до договору |
27 липня 2017 08:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2017 16:02
|
договор прод.2.PDF | зміни до договору |
16 червня 2017 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2017 13:22
|
доп_угода_договір_3)17.PDF | зміни до договору |
24 лютого 2017 13:21
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2017 16:44
|
договір_3)17.PDF | укладений |
31 січня 2017 16:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися зменшити ціну за одиницю товару згідно п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 6.2.6. договору № 3/17 від 31.01.2017 р. |
Номер договору про закупівлю: | 3/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшена ціна за одиницю без зміни ціни договору. |
Номер договору про закупівлю: | 3/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Договір №3/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися збільшити ціну за одиницю товару згідно п.2 ч.4 ст. 36 Закоку України "Про публічні закупівлі" та п. 3.3. договору №3/17 від 31.01.2017 р. |
Номер договору про закупівлю: | 3/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару згідно п.2 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 3.3. договору №3/17 від 31.01.2017 р. |
Номер договору про закупівлю: | 3/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару згідно п.2 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 3.3. договору №3/17 від 31.01.2017 р. |
Номер договору про закупівлю: | 3/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовилися згідно п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 3.2. договору №3/17 від 31.01.2017 р. зменшити обсяги закупівлі товару та зменшити суму договору на 39701,20 грн. без ПДВ... |
Номер договору про закупівлю: | 3/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |