Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

м’ясо яловичини на кістці 1 категорії
Очікувана вартість
1 460 000,00 UAH
UA-2016-12-19-000338-b 47fe3ff9f9534becb13a335683fadc79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Миколайович Рубльовський

+380500493307 slov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Слов'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142922
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, пл. Соборна, будинок 2
Контактна особа: Ігор Миколайович Рубльовський
+380500493307
slov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2016 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2016 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2017 17:00
Початок аукціону: 05 січня 2017 11:12
Очікувана вартість: 1 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 килограммы
м’ясо яловичини на кістці 1 категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Святогірськ, навчальні заклади освіти м. Слов’янська, м. Святогірська, Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15111000-9 — М’ясо великої рогатої худоби родини бикових
ДК 016:2010: 10.11.1 — М’ясо великої рогатої худоби, свиней, овець, кіз, коней та інших тварин родини конячих, свіже чи охолоджене

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-12-19-000338-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Єгорова Ірина Федорівна, Код ЄДРПОУ:3171001764
Дата подання: 20 грудня 2016 19:39
стосовно п 10)Зміст и способ Подання Тендерної Пропозиції
Вами в п.10) у Зміст и способ Подання Тендерної Пропозиції пропонується надати оригінал або завірену належним чином копію результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством, виданий акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження та Копію ліцензії, або атестату чи дозволу на право проводити такі дослідження, завірену власною печаткою лабораторії.
Дані вимоги( оригінал або завірену належним чином копія результату дослідження продукції) НЄ Є- Копією документів, что підтверджують якість товару та нє передбачені чіннім законодавством для того чи Іншого виду продукції.
Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр зі змінами вся відповідальність за безпечностьта якість харчових продуктів покладається на операторів ринку та досліджуються - виробником. Згідно ст. 37 Закону товар повинен супроводжуватися товарно-транспортної накладної ,разом Законодавчо не заперечуется вимагати від постачальника Посвідчення про якість чи Декларацію виробника, яку видають оператори ринку ,що здійснюють виробництво продукціі.
Тому вимоги в п 10)- Зміст и способ Подання Тендерної Пропозиції дискримінаційні та нє є законними .Або ці вимоги зроблені під певного Постачальника з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі?
Тому вимагаємо внести зміни до п 10 )- у Зміст и способ Подання Тендерної Пропозиції та виключити вимогу стосовно
- оригінал або завірену належним чином копію результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством, виданий акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
Копію ліцензії, або атестату чи дозволу на право проводити такі дослідження, завірену власною печаткою лабораторії.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 грудня 2016 11:02
п. 3 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» визначає, що:
«3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.»

В нашому випадку мова йдеться про постачання продуктів харчування, а оригінал або завірена належним чином копія результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством підтверджує якість продуктів харчування для будь-якого суб’єкта господарювання, який може отримати цей документ. Відсутність бажання у суб’єкта господарювання отримувати даний документ не може вважатись підставою для визнання даної вимоги тендерної документації дискримінаційною.

Наявність даної довідки гарантує Замовнику постачання якісної продукції та унеможливлює різного виду зловживання та негативні наслідки, що можуть виникнути під час організації дитячого харчування.
В кінці слід відзначити, що Закон України №771/97-вр від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на теперішній час є чинним, його дія не призупинена.
Номер вимоги: UA-2016-12-19-000338-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ВККП "’М’ясопромторг", Код ЄДРПОУ:23177534
Дата подання: 21 грудня 2016 10:59
стосовно порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах
На підставі Наказа управління освіти від 01.06.2005р № 242/329 "Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах .а саме
Перелік постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини визначається рішеннями тендерних комітетів (комісій) за погодженням з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби(зараз держпродспоживслужба -ст.20 Закону Украіни) вимагаємо внести зміни на наявність погодження держпродспожівслужбой на постачання продуктів харчування в дошкільні та в загальноосвітні навчальні заклади за м.Слов'янськ або містах Донецької області на 2017 рік
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 грудня 2016 11:03
п. 3 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» визначає, що:
«3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.»

В нашому випадку мова йдеться про постачання продуктів харчування, а оригінал або завірена належним чином копія результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством підтверджує якість продуктів харчування для будь-якого суб’єкта господарювання, який може отримати цей документ. Відсутність бажання у суб’єкта господарювання отримувати даний документ не може вважатись підставою для визнання даної вимоги тендерної документації дискримінаційною.

Наявність даної довідки гарантує Замовнику постачання якісної продукції та унеможливлює різного виду зловживання та негативні наслідки, що можуть виникнути під час організації дитячого харчування.
В кінці слід відзначити, що Закон України №771/97-вр від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на теперішній час є чинним, його дія не призупинена.
Номер вимоги: UA-2016-12-19-000338-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФЛП Костин Алексей Александрович, Код ЄДРПОУ:2800302210
Дата подання: 21 грудня 2016 21:02
неправомірніст вимоги
У підтримку Замовника стосовно наданої вимоги одного з учасників повідомляю, що дана вимога є протизаконною, з наступних підстав:
Наказ управління освіти від 01.06.2005р № 242/329 "Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах не є законодавчим актом, а повинен виходити з норми Закону.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» від 16.12.2016 року №1092 було постановлено реорганізувати територіальні органи Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, Державної інспекції з питань захисту прав споживачів та Державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження положень про територіальні органи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» від 15.02.2016 року № 45 передбачено, що територіальні органи Держпродспоживслужби (головні управління, управління у містах та районах) здійснюють державний нагляд за дотриманням санітарного законодавства за безпечністю та якістю харчових продуктів відповідно до покладених на нього завдань, однак у даному наказі відсутнє положення стосовно надання територіальними органами Держпродспоживслужби будь-яких погоджень на постачання тих чи інших продуктів харчування до навчальних закладів відповідної області.
Зазначене підтверджується також і нормами Закону України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», які надає Держпродспоживслужба, та у положеннях якої відсутній такий дозвільний документ як погодження на постачання продуктів харчування до навчальних закладів відповідної області.
У зв’язку із наведеним, новостворена Держпродспоживслужба та її територіальні органи не мають повноважень та не надають адміністративну послугу з видачі погоджень на постачання харчових продуктів до навчальних закладів, а Замовник який вимагає від учасника той чи інший документ повинен обґрунтувати свою вимогу нормою чинного Законодавства, та бути готовим отримати правову оцінку своїх дій від правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 грудня 2016 11:03
п. 3 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» визначає, що:
«3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.»

В нашому випадку мова йдеться про постачання продуктів харчування, а оригінал або завірена належним чином копія результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством підтверджує якість продуктів харчування для будь-якого суб’єкта господарювання, який може отримати цей документ. Відсутність бажання у суб’єкта господарювання отримувати даний документ не може вважатись підставою для визнання даної вимоги тендерної документації дискримінаційною.

Наявність даної довідки гарантує Замовнику постачання якісної продукції та унеможливлює різного виду зловживання та негативні наслідки, що можуть виникнути під час організації дитячого харчування.
В кінці слід відзначити, що Закон України №771/97-вр від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на теперішній час є чинним, його дія не призупинена.
Номер вимоги: UA-2016-12-19-000338-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ВККП "’М’ясопромторг", Код ЄДРПОУ:23177534
Дата подання: 22 грудня 2016 15:23
щодо дослідження
Поясніть будь ласка, де у Законі України №771/97-вр від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», на який ви посилаєтеся,що оригінал або завірена належним чином копія результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством підтверджує якість продуктів харчування для будь-якого суб’єкта господарювання -підтверджують якість продуктів харчування.В ЗАКОНЕ такого не має.Тільки виробник може гарантуватипостачання якісної продукції та унеможливлює різного виду зловживання та негативні наслідки, що можуть виникнути під час організації дитячого харчування,а не будь який суб’єкт господарювання(постачальник)
ВИМАГАЄМО виключити вимогу стосовно
- оригінал або завірену належним чином копію результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством, виданий акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
Копію ліцензії, або атестату чи дозволу на право проводити такі дослідження, завірену власною печаткою лабораторії.Це суперечить чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 грудня 2016 16:21
П.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.
В свою чергу ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР покладає обов’язок на операторів ринку відповідати за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності. Тобто, в законодавстві прописано – що треба забезпечити. Оператор ринку сам визначає – як це зробити, а ст.11 передбачає уповноважені лабораторії, які проводять дослідження та дає право замовляти ті чи інші дослідження операторами ринку, тобто продукти харчування повинні досліджуватись в уповноваженій лабораторії і протоколи досліджень можуть бути видані будь-яким уповноваженим компетентним органом акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження,передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
Номер вимоги: UA-2016-12-19-000338-b.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ВККП "’М’ясопромторг", Код ЄДРПОУ:23177534
Дата подання: 22 грудня 2016 15:28
стосовно дослідження продукції
Поясніть будь ласка, де у Законі України №771/97-вр від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», на який ви посилаєтеся,що оригінал або завірена належним чином копія результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством підтверджує якість продуктів харчування для будь-якого суб’єкта господарювання -підтверджують якість продуктів харчування.В ЗАКОНЕ такого не має.Тільки виробник може гарантуватипостачання якісної продукції та унеможливлює різного виду зловживання та негативні наслідки, що можуть виникнути під час організації дитячого харчування,а не будь який суб’єкт господарювання(постачальник)
ВИМАГАЄМО виключити вимогу стосовно
- оригінал або завірену належним чином копію результату дослідження продукції на відповідність показникам, передбаченим для неї чинним законодавством, виданий акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
Копію ліцензії, або атестату чи дозволу на право проводити такі дослідження, завірену власною печаткою лабораторії.Це суперечить чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 грудня 2016 16:22
П.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.
В свою чергу ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР покладає обов’язок на операторів ринку відповідати за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності. Тобто, в законодавстві прописано – що треба забезпечити. Оператор ринку сам визначає – як це зробити, а ст.11 передбачає уповноважені лабораторії, які проводять дослідження та дає право замовляти ті чи інші дослідження операторами ринку, тобто продукти харчування повинні досліджуватись в уповноваженій лабораторії і протоколи досліджень можуть бути видані будь-яким уповноваженим компетентним органом акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження,передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.
Номер вимоги: UA-2016-12-19-000338-b.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ВККП "’М’ясопромторг", Код ЄДРПОУ:23177534
Дата подання: 22 грудня 2016 15:57
щодо погодження
Наказ управління освіти від 01.06.2005р № 242/329 "Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах не є законодавчим актом, але його ніхто не відміняв.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» від 16.12.2016 року №1092 було постановлено реорганізувати територіальні органи Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, Державної інспекції з питань захисту прав споживачів та Державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.Тобто правонаступником Державної санітарно-епідеміологічної служби з обов'язками і правами є Державна служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів-Держпродспоживслужбою-,яка надае погодження на постачання продуктів харчування до навчальних закладів відповідної області.
Зверніть увагу тендера йдуть по всій Донеччині і майже у всіх постачальником в наявності погодження з Держпродспоживслужбою Донецької області,але тільки погодження не потрібні в місті Славянске,але придумані незаконно дослідження, які робляться тільки на певну партію (наприклад риби 300 кг) не гарантують якість продуктів харчування, що б якомога менше постачальників взяли участь в тендеріІ та пишуть якісь відмовки, які не відповідають чинному законодавству!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 грудня 2016 16:22
П. 13 Наказу «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329 визначає, що перелік постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини визначається рішеннями тендерних комітетів (комісій) за погодженням з територіальною установою держпромспоживслужбою. Під час прийняття рішень тендерними комітетами (комісіями) надається перевага постачальникам з прямими поставками та поставками з найменшою кількістю посередників.

П.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.
В свою чергу ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР покладає обов’язок на операторів ринку відповідати за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності. Тобто, в законодавстві прописано – що треба забезпечити. Оператор ринку сам визначає – як це зробити, а ст.11 передбачає уповноважені лабораторії, які проводять дослідження та дає право замовляти ті чи інші дослідження операторами ринку, тобто продукти харчування повинні досліджуватись в уповноваженій лабораторії і протоколи досліджень можуть бути видані будь-яким уповноваженим компетентним органом акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження,передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2017 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄГОРОВ ФЕДІР ГАВРИЛОВИЧ 1 340 000,00
UAH з ПДВ
1 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Садиков Казанфар Алімамедович 1 452 800,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Романова Світлана Вікторівна 1 420 000,00
UAH з ПДВ
1 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Маслакова Ольга Анатоліївна 1 455 600,00
UAH з ПДВ
1 455 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 січня 2017 14:02
проєкт договору.docx
04 січня 2017 15:23
11.лист-згода.jpg
04 січня 2017 15:23
8.наявність рахунків.pdf
04 січня 2017 15:23
7.відом про підпр.jpg
04 січня 2017 15:23
6.підтвєр госп діяльн.pdf
04 січня 2017 15:23
5.довідка уповнов.jpg
04 січня 2017 15:23
4.довідка відпов ст 17.pdf
04 січня 2017 15:23
3.2 погодж.обл..pdf
04 січня 2017 15:23
3.1 техн спец.jpg
04 січня 2017 15:23
відгук Славянск.pdf
04 січня 2017 15:23
2.3 наявність досвіду.pdf
04 січня 2017 15:23
2.2 наявність працівн.pdf
04 січня 2017 15:23
2.1 мат-техн база.pdf
04 січня 2017 15:23
проєкт договору.pdf

Публічні документи

31 грудня 2016 13:48
Технічна специфікація.jpg
31 грудня 2016 13:48
ст.17.rar
31 грудня 2016 13:48
Сертифікати.rar
31 грудня 2016 13:47
Проект договору.rar
31 грудня 2016 13:47
Персонал.rar
31 грудня 2016 13:47
Обладнання.rar
31 грудня 2016 13:46
Лабораторія.rar
31 грудня 2016 13:46
Довідки ч3.rar
31 грудня 2016 13:45
Довідки ч2.rar
31 грудня 2016 13:45
Довідки ч1.rar
31 грудня 2016 13:38
Аналогічні договори.rar

Публічні документи

04 січня 2017 15:44
опит працівники.rar
04 січня 2017 15:44
ст 17 та інші.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄГОРОВ ФЕДІР ГАВРИЛОВИЧ

ФОП Садиков Казанфар Алімамедович

ФОП Романова Світлана Вікторівна

ФОП Маслакова Ольга Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄГОРОВ ФЕДІР ГАВРИЛОВИЧ
#1922609254
Рішення скасоване 1 199 000,00
UAH з ПДВ
10 січня 2017 16:57
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄГОРОВ ФЕДІР ГАВРИЛОВИЧ
#1922609254
Переможець 1 199 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2017 13:47

Документи

10 січня 2017 15:59
Електронний підпис
10 січня 2017 15:58
протокол_13.PDF

Документи

13 січня 2017 13:47
Електронний підпис
13 січня 2017 13:46
протокол_21.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2017 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄГОРОВ ФЕДІР ГАВРИЛОВИЧ
#1922609254
1 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 січня 2017 13:47
Електронний підпис
13 січня 2017 13:46
протокол_21.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2017 11:32
доп_угода_6_дог_2)17.PDF укладений
13 грудня 2017 11:28
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2017 16:42
Сканировать10001.JPG зміни до договору
16 листопада 2017 16:39
Сканировать1.JPG зміни до договору
16 листопада 2017 16:39
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2017 08:50
доп_угода_4_дог_2)17.PDF зміни до договору
22 вересня 2017 08:49
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2017 15:17
доп_угода_3_дог_2)17.PDF зміни до договору
28 липня 2017 15:16
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2017 11:32
доп_угода_дог_2)17.PDF зміни до договору
05 травня 2017 11:30
Електронний підпис укладений
31 січня 2017 14:44
договір_2)17.PDF укладений
31 січня 2017 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3.3 договору №2/17 від 31.01.2017 р., по причині коливання ціни товару на ринку, Сторони домовились змінити ціну за одиницю товару не більш ніж на 10 відсотків без збільшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 2)17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 3.3 договору №2/17 від 31.01.2017 р., по причині коливання ціни товару на ринку, Сторони домовились змінити ціну за одиницю товару не більш ніж на 10 відсотків без збільшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 2)17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 3.3 договору №2/17 від 31.01.2017 р, по причині коливання ціни товару на ринку, Сторони домовились змінити ціну за одиницю товару не більш ніж на 10 відсотків без збільшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 2)17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3.3 договору №2/17 від 31.01.2017 р., по причині коливання ціни товару на ринку, Сторони домовились змінити ціну за одиницю товару не більш ніж на 10 відсотків без збільшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 2)17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 162 809,32
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Замовник і Учасник у зв'язку зі зміною обставин, дійшли згоди розірвати Договір№2/17 від 31.01.2017 р. укладений між Замовником та Учасником.