Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо збагачення вугілля
Services for coal preparation
Очікувана вартість
63 360 000,00 UAH
UA-2016-12-15-000184-a 88aea23d84774beda5ddc2957b282ca2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євсюков Степан Юрійович

380623723129 tender_gpselug@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Селидіввугілля"
Код ЄДРПОУ: 33426253
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька область обл., Селидове, Карла Маркса,41
Контактна особа: Євсюков Степан Юрійович
380623723129
tender_gpselug@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Enterprise "Selydivvuhillya"
National ID: 33426253
Contact point: Kostyantyn Novikov
380623723129
tender_gpselug@mail.ru

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 грудня 2016 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2017 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2017 08:00
Очікувана вартість: 63 360 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 15 грудня 2016 10:13
Enquiries until: 06 січня 2017 08:00
Complaints submission until: до 12 січня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 січня 2017 08:00

Information

Estimated total value: 63 360 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Послуги щодо збагачення вугілля

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

наявність вагоноопрокиду
Дата подання: 27 грудня 2016 16:09
Дата відповіді: 30 грудня 2016 09:39
Згідно з п. 1 Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати Довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору, в якій обов'язково повинно зазначити інформацію про наявність вагоноопрокиду у Учасника, а також надати копію підтверджуючого документу на вагоноопрокид – технічний паспорт. Даною редакцією, а саме обов’язковою необхідністю обладнання збагачувальної фабрики вагоноопрокидом, порушується три принципи: 1. Свободи надання послуг; 2. Добросовісної конкуренції та 3. Дискримінація учасників. Враховуючи те, що послуги по збагаченню можуть бути надані без наявності вагоноперекидачу, та його наявність жодним чином не впливає на якість наданих послуг, просимо внести зміни у Тендерну документацію, та викласти п. 1.1. Додатку 2 в наступній редакції: "Довідка (складена в довільній формі) про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору", п. 1.2. Додатку 2 - виключити з тексту Тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання було розглянуто, надаємо роз’яснення - згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2016р. (далі – Закон) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються у тендерній документації.
Таким чином, згідно тендерної документації, Додатку 2 п.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» п.1.1. - учасникам необхідно надати довідку, яка складається в довільній формі, про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору, в якій обов'язково повинна зазначитися інформація про наявність вагоноопрокиду у Учасника, що не може суперечити вимогам статті 16 п.1 Закону.
Згідно Додатку 2 п. 1.2. тендерної документації учасникам торгів необхідно надати копію підтверджуючого документу на вагоноопрокид – а саме технічний паспорт, що також не суперечить вимогам статті 16 п.3 Закону.
Згідно статті 3 Закону замовник не порушив жодного принципу здійснення закупівлі:
А) добросовісна конкуренція серед учасників – Закон містить чітко визначені процедури, призначені для досягнення цілей конкуренції, прозорості. Отже, замовник для проведення торгів обрав форму проведення процедури закупівлі - відкриті торги, що регламентується вимогами Закону.
Б) недискримінація учасників – згідно Розділу І п.5 тендерної документації замовника прописано, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, що також не суперечить статті 5 Закону.
Також надаємо роз’яснення щодо необхідності у учасників вагоноопрокиду. Вагоноопрокид забезпечує розвантаження глуходоних залізничних напіввагонів (вагонів не обладнаних розвантажувальними люками в підлозі вагона).
Замовник – ДП «Селидіввугілля» для перевезення вугілля використовує вагони виключно парку філії «Центр транспортної логістики» ПАТ «Українська залізниця». Виходячи з досвіду роботи з вагонами парку оператора «ЦТЛ» (раніше «УТЛЦ») приблизно 20-30 відсотків порожніх напіввагонів що прибувають під навантаження на шахти ДП «Селидіввугілля» є саме глуходоними. Тому критерій про наявність вагоноопрокиду є обов’язковим, тому що прискорює процес розвантаження вагонів та зменшує енергетичні витрати. В цілому це суттєво зменшує витрати та підвищує продуктивність праці при навантажувально-розвантажувальних роботах. Відсутність вагоноперекидачу у збагачувальної фабрики призводить до зриву плану відвантаження рядового вугілля на збагачення, та ставить під загрозу виконання плану навантаження на адресу генеруючих компаній.
Таким чином, виходячи із вищезазначеного Замовник забезпечує ефективне та прозоре здійснення закупівель, та ніяким чином не порушує створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Додаток 2 п.3
Дата подання: 29 грудня 2016 10:04
Дата відповіді: 03 січня 2017 15:02
Пунктом 3 додатку 2 тендерної документації передбачено надання Копія 1-ого договору зі специфікаціями, а також копії підтверджуючих документів (акти приймання-передачі або видаткові накладні або акти виконаних робіт по договору, на який є посилання в довідці п. 3.1 цього додатку). У зв’язку з цим виникає питання, чи достатньо надати акт приймання-передачі по договору за останній місяць або необхідно надати документи за якийсь конкретний період?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Визначені замовником згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015р. кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються у тендерній документації. Учасник повинен надати копії підтверджуючих документів на виконання договору (за період дії цього договору), який буде вказано у вашій довідці згідно Додатку 2 тендерної документації.
Додаток 1.1
Дата подання: 29 грудня 2016 10:13
Дата відповіді: 03 січня 2017 15:03
У додатку 1.1. тендерної документації зазначено, що «Умови розрахунків – відстрочення платежу протягом 120 календарних днів.», в той час як у проекті договору (Додаток 6) у п.6.2. зазначено, що «Замовник здійснює оплату вартості збагачення в національній валюті України безготівково перерахуванням грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Умови оплати - не пізніше 60 календарних днів з дати надання послуг та підписання Сторонами акта виконаних робіт. За згодою Сторін оплата послуг збагачення можлива іншими способами, що не суперечать чинному законодавству України.» Просимо внести відповідні зміни та пояснити, який строк оплати є вірним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто, надаємо роз’яснення – відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Додаток 3
Дата подання: 29 грудня 2016 10:15
Дата відповіді: 03 січня 2017 15:03
Відповідно до Додатку 3 учасник конкурсних торгів повинен надати наступну інформацію: «Службова(і) (посадова(і)) особа(и) учасника (керівник та/або особа за довіреністю, якщо така визначена), (зазначити П.І.Б.) яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, (зазначити П.І.Б.), була/не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої __________ (зазначити «знято»/ «не знято») або (зазначити «погашено»/ «не погашено») у встановленому законом порядку. (для юридичних осіб)» У зв’язку, з цим виникає питання, чи необхідно залишити у тексті відповіді твердження «судимість з якої __________ (зазначити «знято»/ «не знято») або (зазначити «погашено»/ «не погашено») у встановленому законом порядку. (для юридичних осіб)», якщо посадова особа учасника не була судима та чи можна видалити цей абзац?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015р. замовник приймає рішення про відмову учаснику у участі у процедурі закупівель та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, у разі, якщо згідно пункту 3 учасник не надав відповідну інформацію. Тендерна документація замовника не містить документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та не вимагаються під час проведення закупівлі.
Додаток 6
Дата подання: 29 грудня 2016 10:41
Дата відповіді: 03 січня 2017 15:05
Проектом договору (Додаток 6) не передбачено правовий режим щодо приналежності відходів збагачення, що будуть утворюватися в процесі виконання договору збагачення рядового вугілля. Просимо внести зміни до Документації конкурсних торгів, а саме додати до проекту договору (Додаток 6) пункт 1.4. Відходи збагачення є власністю Виконавця.
Відповідь: Ваше питання розглянуто, надаємо роз’яснення – правовий режим щодо приналежності відходів збагачення що будуть утворюватися в процесі виконання договору збагачення рядового вугілля регламентується нормативно-правовими актами України, зокрема, інструкцією з обліку об’ємів видобутку рядового вугілля та готової вугільної продукції на шахтах, розрізах та збагачувальних (брикетни х) фабриках Мінвуглепрома України, затвердженої наказом Міністра вугільної промисловості України №466 від 17.09.1996р.
Додаток 6
Дата подання: 29 грудня 2016 10:41
Дата відповіді: 03 січня 2017 15:05
Проектом договору про закупівлю (Додаток 6 Документації конкурсних торгів) складено з порушенням загальних засад цивільного законодавства, у тому числі засад справедливості, добросовісності та розумності (ст. 3 Цивільного кодексу України), що виражається у однобічному захисті інтересів Замовника без врахування інтересів Виконавця. У зв’язку з цим просимо внести наступні зміни до проекту договору: 1. Додати до проекту договора пункт 2.4. наступної редакції: Замовник зобов'язаний здійснювати навантаження Вугілля однорідної якості (всіх вагонів партії) по всій глибині вагона у відповідності з вимогами навантаження залізниці. 2. Викласти п. 4.6. Договору в наступній редакції: При відвантаженні Вугілля та Концентрату в період з 15 листопада по 15 березня Замовник та Виконавець зобов'язані і несуть повну відповідальність один перед одним за застосування достатніх профілактичних заходів, що запобігають змерзанню Вугілля та Концентрата в дорозі (сушка, переморозка, промаслення тощо), згідно Правил перевезення вантажів, які змерзаються. 3. Викласти п. 6.2. Договору в наступній редакції: Замовник здійснює оплату вартості збагачення в національній валюті України безготівково перерахуванням грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Умови оплати - не пізніше 30 календарних днів з дати надання послуг та підписання Сторонами акта виконаних робіт. За згодою Сторін оплата послуг збагачення можлива іншими способами, що не суперечать чинному законодавству України. 4. Викласти п. 7.5. Договору в наступній редакції: У разі не виконання Виконавцем п. 3.3. і п. 4.6., а Замовником п. 2.4. і п. 4.6. цього Договору, винна сторона несе відповідальність і відшкодовує витрати добросовісної сторони та/або третіх осіб по оплаті: за користування вагонами; за подачу-прибирання вагонів ; за маневрові роботи; за збереження вантажу залізницею та ін. 5. Викласти п. 7.5. Договору в наступній редакції: У разі виявлення перевищення граничного показника якості Концентрату по зольності (більш ніж в Додатку № 2) при і/або по волозі (понад 12%) при спільному випробуванні у підприємства вантажоодержувача, Виконавець відшкодовує Замовнику всі збитки (упущена вигода), пов'язані зі зниженням ціни на Концентрат згідно укладених останнім прямих договорів з покупцем продуктів збагачення, а також сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 7 % від вартості послуг переробки всього бракованого Концентрату. 6. Додати до проекту договора пункт 7.7. наступної редакції: Прострочення виконання грошових зобов’язань Замовником, що передбачені Договором, тягне за собою право Виконавця на стягнення пені з Замовника, у розмірі 2 (подвійної) облікової ставки Національного банку України, яка діє під час прострочення від загальної суми заборгованості за кожен день прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто, надаємо роз’яснення – відповідні зміни по п.2.4., 4.6., 6.2. будуть внесені до тендерної документації. По п.7.5, 7.6., 7.7 Замовник залишає в редакції, яка оприлюднена в Додатку 6 тендерної документації.
Технічні умови
Дата подання: 29 грудня 2016 14:04
Дата відповіді: 03 січня 2017 15:05
У підтвердження відповідності предмета закупівлі нормативно - технічній документації Учасник повинен надати Копії технічних умов(ТУ), сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик, висновків санітарно–епідіміологічної експертизи на концентрат, що випускається Учасником (п. 5.2. Додатку 2 Тендерної документації). У п. 3.1. Договору (Додаток 6 Тендерної документації) зазначено, що Виконавець виготовляє та відвантажує Концентрат згідно з технічними умовами Замовника з показниками, зазначеними у Додатку № 2 до цього договору. У Додатку № 2 до договору також є посилання на ТУ Замовника. Постає питання: якими ТУ повинен користуватися Виконавець під час надання послуг зі збагачення? Просимо привести проект договору у відповідність до Тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто, надаємо роз’яснення – відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-12-15-000184-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ЗБАГАЧУВАЧ»", Код ЄДРПОУ:39784028
Дата подання: 03 січня 2017 12:07
Про усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації
30 грудня 2016р. на прохання Учасника виключити з тендерної документації вимогу щодо наявності вагоноопрокиду у Учасника та надання копії підтверджуючого документу на вагоноопрокид – технічного паспорту, Замовником надана негативна відповідь.
Виходячи з досвіду розгляду аналогічної скарги до Антимонопольного комітету України щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель своїм рішенням № 566-р/пк-ск від 24.03.2016р. (по другому питанню) задовольнила вимоги Скаржника. Копія рішення додається.
У зв’язку з вище наведеним, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, та викласти п. 1.1. Додатку 2 в наступній редакції: "Довідка (складена в довільній формі) про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору", п. 1.2. Додатку 2 - виключити з тексту Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 січня 2017 09:44
Замовник:
Державне підприємство «Селидіввугілля»
вул.К.Маркса,41, м.Селидове,
Донецька обл., 85400
ідентифікаційний код юридичної особи 33426253

15 грудня 2016 року Державним підприємством «Селидіввугілля» (Замовник) у електроній системі публічних закупівель розміщено оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі:
«Послуги щодо збагачення вугілля» (ДК 021:2015 - 98390000-3 – «Інші послуги»; ДК 016:2010 - 09.90.11- «Послуги допоміжні щодо добування кам’яного вугілля»).
Відповідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VІІІ (далі – Закон про закупівлі) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються у тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником ( у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю послуг ДК 021:2015 - 98390000-3 – «Інші послуги»; ДК 016:2010 - 09.90.11 «Послуги допоміжні щодо добування кам’яного вугілля» (послуги щодо збагачення вугілля), яка також була оприлюднена для вільного доступу у електронній системі публічних закупівель визначено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники подають:
- довідка (складена в довільній формі) про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору, в якій обов'язково повинно зазначити інформацію про наявність вагоноопрокиду у Учасника;
- копію підтверджуючого документу на вагоноопрокид – технічний паспорт.
Однак, 27 грудня 2016 року на порталі у електронній системі публічних закупівель було надано питання : «Даною редакцією, а саме обов’язковою необхідністю обладнання збагачувальної фабрики вагоноопрокидом, порушується три принципи: 1. Свободи надання послуг; 2. Добросовісної конкуренції та 3. Дискримінація учасників. Враховуючи те, що послуги по збагаченню можуть бути надані без наявності вагоноперекидачу, та його наявність жодним чином не впливає на якість наданих послуг, просимо внести зміни у Тендерну документацію, та викласти п. 1.1. Додатку 2 в наступній редакції: "Довідка (складена в довільній формі) про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору", п. 1.2. Додатку 2 - виключити з тексту Тендерної документації».
На підставі вищезазначего, направляємо наступні пояснення та повідомляємо таку інформацію.
Вагоноопрокид забезпечує розвантаження глуходоних залізничних напіввагонів (вагонів не обладнаних розвантажувальними люками в підлозі вагона).
Замовник для перевезення вугілля використовує вагони виключно парку філії «Центр транспортної логістики» ПАТ «Українська залізниця». Виходячи з досвіду роботи з вагонами парку оператора «ЦТЛ» (раніше «УТЛЦ») приблизно 20-30 відсотків порожніх напіввагонів що прибувають під навантаження на шахти ДП «Селидіввугілля» є саме глуходоними. Тому критерій про наявність вагоноопрокиду є обов’язковим, тому що прискорює процес розвантаження вагонів та зменшує енергетичні витрати. В цілому це суттєво зменшує витрати та підвищує продуктивність праці при навантажувально-розвантажувальних роботах. Відсутність вагоноперекидачу у збагачувальної фабрики призводить до зриву плану відвантаження рядового вугілля на збагачення, та ставить під загрозу виконання плану навантаження на адресу генеруючих компаній.
Щодо порушення принципів здійснення закупівель, повідомляємо, що згідно статті 3 Закону про закупівлі замовник не порушив жодного принципу здійснення закупівлі, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників – Закон про закупівлі містить чітко визначені процедури, призначені для досягнення цілей конкуренції, прозорості. Отже, замовник для проведення торгів обрав форму проведення процедури закупівлі - відкриті торги, що регламентується вимогами Закону про закупівлі;
- недискримінація учасників – згідно Розділу І п.5 тендерної документації замовника прописано, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, що також не суперечить статті 5 Закону про закупівлі.

Слід також зауважити, що при детальному розгляді рішення № 566-р/пк-ск від 24.03.2016р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яке було завантажено до електронної системи публічних закупівель одним файлом із назвою (мовою оригіналу): рішення органу оскарження від 24.03.16.pdf, замовник чітко розуміє, що дискримінаційні вимоги, які були зазначені у конкурсній документації ДП «Дзержинськвугілля» - це лише думка ТОВ «Центренергобуд».
Отже, з урахуванням наведеного, замовник забезпечує ефективне та прозоре здійснення закупівель, та ніяким чином не порушує створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції по відкритим торгам по предмету закупівлі – код згідно ДК 021:2015 - 98390000-3 – «Інші послуги»; код згідно ДК 016:2010 - 09.90.11 «Послуги допоміжні щодо добування кам’яного вугілля» (послуги щодо збагачення вугілля).

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-12-15-000184-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ЗБАГАЧУВАЧ»", Код ЄДРПОУ:39784028
Дата подання: 11 січня 2017 17:21
СКАРГА щодо порушення Державним підприємством «Селидіввугілля» вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Скаржник вважає, що Тендерна документація Замовника містить вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Процедури закупівлі та суперечать чинному законодавству України. Керуючись статтею 18 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» Скаржник просить АМКУ зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 січня 2017 19:51
рішення від 16.01.2017 № 187+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 січня 2017 19:51
рішення від 31.01.2017 № 391.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2017 18:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано
Дата виконання рішення замовником: 12 серпня 2019 11:11

Документи подані скаржником

11 січня 2017 17:21
Скарга.pdf
11 січня 2017 17:21
Платежка.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: послуги щодо збагачення вугілля для ВП «Шахта «1/3 «Новогродівська»
Опис предмету закупівлі:
Вуглезбагачення вугілля марки Г (Г1,Г2) (0-200)
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 38 400 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 384 000,00 UAH з ПДВ


Title: без назви
Current status: Cancelled
Estimated total value: 38 400 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 384 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 21 лютого 2017 12:57
Auction planned date: 21 лютого 2017 12:57
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

400000 т
послуги щодо збагачення вугілля для ВП «Шахта «1/3 «Новогродівська»
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги
ДК 016:2010: 09.90.11 — Послуги допоміжні щодо добування кам’яного вугілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85483, Україна, Донецька область, Новогродівка, вулиця Шахтна, 1 ВП «Шахта «1/3 «Новогродівська»
Дата доставки: 31 грудня 2017

services for coal preparation for OP "mine "1/3 "Novogrodovka"
CPV: 98390000-3

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 серпня 2019 11:12
Коментар щодо відміни: Не має потреби