Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з Будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.2013 (Код ДК:021-2015: 45200000-9 (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
94 240 350,00 UAH
UA-2016-12-14-001511-a b02b967b14184954ae9cbabc319335b5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Віта Вікторівна

380676063993
tenderumpb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Грушевського 7
Контактна особа: Мельник Віта Вікторівна
380676063993,
tenderumpb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» передбачено фінансування на виконання бюджетної програми за КПКВК ДБ 2301810 «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» у розмірі 395,00 млн. грн.
Тому, ДП «Укрмедпроектбуд» розпочало конкурентну міжнародну процедуру відкритих торгів відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель», за результатами проведення якої було укладено Договір генерального підряду з Товариством обмеженої відповідальності «Ріола-Модуль ЛТД» 15 серпня 2016 року № 2016/1.
ДП «Укрмедпроектбуд» уклало з Державним підприємством «Науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» договір № 2016/ГП від 30.08.2016 року, предметом якого є коригування проекту «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні “Охматдит” по вул. Чорновола, 28/1, у Шевченківському районі міста Києва» з поділом на пускові комплекси та Договір № 2016/НС від 30.08.2016 року про створення науково-технічної продукції за темою «Науково-технічний супровід конструктивної частини проекту «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» по вул. Чорновола, 28/1, у Шевченківському районі міста Києва, протягом 2016 року».
Роботи, які виконуються генеральним підрядником за договором № 2016/1 від 15.08.2016 року (TOB «РІОЛА- МОДУЛЬ ЛТД»), в обсязі, що не є достатнім для завершення цілісної робочої системи виділеного пускового комплексу НДСЛ «Охматдит», а отже, виникла потреба здійснити додаткову закупівлю робіт.
При цьому Замовник розуміє, що роботи, які необхідно виконувати є технологічно пов’язаними з роботами, що вже виконані вказаним ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД», зокрема: роботи, що пов’язані з улаштуванням зовнішніх та внутрішніх мереж (теплопостачання, водопостачання, каналізації, електропостачання, слабкострумових систем, опалення, вентиляції, кондиціювання, протипожежних систем). Тобто, вкрай важливо виконувати роботи так, щоб уникнути несумісності інженерних систем при майбутній експлуатації об’єкта.
Крім того, за договором генерального підряду № 2016/1 від 15.08.2016 року передбачається виконання робіт в зимовий період, при цьому, на об’єкті ведуться роботи, що технологічно пов’язані з температурним режимом (наприклад оздоблювальні роботи), тож виникла необхідність влаштування тимчасового теплопостачання на об’єкті будівництва, та відповідно влаштування тимчасового контуру будівлі.
Також для завершення робіт по благоустрою виникла необхідність перед блоком Д та Б потрібно виконати роботи по влаштуванню зовнішніх інженерних мереж водовідведення та дощової каналізації.
З метою реалізації зазначеного вище проекту будівництва, а також зважаючи на те, що Робоча документація була розроблена в 2011-2013 році, в ході будівництва було виявлено невідповідність діючим нормам та стандартам на сьогоднішній день, по причині їх зміни, необхідно було внести відповідні коригування в робочу документацію та, відповідно, в склад та обсяг робіт що виконуються. При виявлені помилок або неточностей в розробленій робочій документації, також необхідно було внести відповідні коригування в робочу документацію та в склад і обсяг робіт що виконуються.
Так як, на момент оголошення відритих торгів в травні 2016 року ДП «Укрмедпроектбуд» не було відомо про об’єм необхідних будівельно-монтажних робіт та інженерного обладнання для першого пускового комплексу, обсяги робіт та обладнання виносилися на тендер орієнтовно, виходячи з прогнозних обсягів.
Враховуючи вище викладене та враховуючи коригування проектно-кошторисної документації, було визначено необхідний об’єм робіт та обладнання, які наразі потрібно закупити (крім частини робіт, що є предметом в договорі генерального підряду між ДП Укрмедпроектбуд та ТОВ Ріола-Модуль ЛТД) в 2016 році, для виконання робіт в 1-2 кварталі 2017 року, а саме:
1. Зовнішні мережі каналізації.
2. Зовнішні мережі дощової каналізації.
3. Тимчасовий індивідуальний тепловий пункт та тепломережа.
4. Електроосвітлення. Електрообладнання.
5. Системи пожежогасіння та слабкострумові мережі.
6. Улаштування технологічних отворів для інженерних мереж.
7. Демонтаж залізобетонних конструкції.
8. Улаштування тимчасового контуру будівлі.
9. Монтаж системи холодозабезпечення.
10. Загальнобудівельні роботи для дахової котельні.
Враховуючи наведене вище, ДП «Укрмедпроектбуд» звернулося до Державного підприємства «Науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» з відповідним Листом №517/11-16 від 28.11.2016 та запропонувало скликати Науково-технічну Раду для розгляду вище вказаних питань для підтвердження необхідності виконання додаткових будівельно-монтажних робіт одним виконавцем для забезпечення сумісності виконуваних робіт з наявними технологіями та роботами, якщо заміна виконавця може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням виконаних будівельно-монтажних робіт в майбутньому.
За результатами звернення 06 грудня 2016 року була скликана Науково-технічна рада ДП НДІБК на якій було розглянуті питання, які були описані вище і за результатами обговорення якої ДП НДІБК Листом №609-2672 від 08.12.2016 було вирішено наступне:
Витяг з Виписки з Протоколу № 8 засідання науково-технічної ради ДП НДІБК від 06.12.16:
Замовник керуючись пунктом 5 статті 35 Закону вирішив запросити до переговорів генерального підрядника, який вже виконує будівельні роботи за договором генерального підряду 2016/1 від 15.08.2016 року, так як додаткові роботи пов’язані між собою у технологічному процесі, та виконуються в межах одного будівельного майданчику у рамках одного зазначеного об’єкта, і технічно та економічно пов'язані з головним договором, з метою уникнення проблем технічного характеру, пов’язаний з експлуатацією та обслуговуванням інженерних мереж, беручи до уваги необхідність забезпечити сумісність технологій, обладнання і матеріалів з наявними системами та обладнання, при тому що залучення додаткового підрядника також спричинить додаткові витрати, втрату гарантійних зобов’язань, а також зважаючи на сезонність проведення будівельних робіт, закупівлю додаткових робіт необхідно здійснити терміново.
Тому, тендерним комітетом було прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2016 20:14
Оскарження наміру укласти договір: 25 грудня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

1. Зовнішні мережі каналізації.
2. Зовнішні мережі дощової каналізації.
3. Тимчасовий індивідуальний тепловий пункт та тепломережа.
4. Електроосвітлення. Електрообладнання.
5. Системи пожежогасіння та слабкострумові мережі.
6. Улаштування технологічних отворів для інженерних мереж.
7. Демонтаж залізобетонних конструкції.
8. Улаштування тимчасового контуру будівлі.
9. Монтаж системи холодозабезпечення.
10. Загальнобудівельні роботи для дахової котельні.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 роботи
Роботи з Будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.2013 (Код ДК:021-2015: 45200000-9 (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва):
1. Зовнішні мережі каналізації.
2. Зовнішні мережі дощової каналізації.
3. Тимчасовий індивідуальний тепловий пункт та тепломережа.
4. Електроосвітлення. Електрообладнання.
5. Системи пожежогасіння та слабкострумові мережі.
6. Улаштування технологічних отворів для інженерних мереж.
7. Демонтаж залізобетонних конструкції.
8. Улаштування тимчасового контуру будівлі.
9. Монтаж системи холодозабезпечення.
10. Загальнобудівельні роботи для дахової котельні.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київ, Київ, Богдана Хмельницького 51-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

14 грудня 2016 20:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ріола-Модуль ЛТД"
#21650831
Переможець 94 240 350,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2016 20:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2016 20:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ріола-Модуль ЛТД"
#21650831
94 240 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 14:50
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 16:34
Ду 19 від 20.12.2021.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 16:32
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 11:20
ДУ 18 повідомлення про зміни.docx зміни до договору
01 червня 2021 11:19
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 13:28
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
05 квітня 2021 13:27
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:58
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:56
Ду 16 від 23.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:55
№388-Протокол внесення змін до договорів Ріола Модуль ЛТД 23.12.2020.docx зміни до договору
28 грудня 2020 11:55
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 16:23
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
08 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 17:17
Ду 14 від 30.09.2020.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 17:16
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 13:05
Зміна до договору реквізити від 10.02.2020.docx зміни до договору
10 лютого 2020 13:04
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 11:33
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
24 грудня 2019 11:32
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 14:55
Внесення змін до договору.docx зміни до договору
10 червня 2019 14:54
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2019 15:33
Обгрунтування внесення змін до договору роботи.docx зміни до договору
17 квітня 2019 15:32
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 12:09
Продовження виконання робіт.docx зміни до договору
19 грудня 2018 12:07
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2018 14:00
Документ внесення змін_Дог.2016_7.docx зміни до договору
31 серпня 2018 13:59
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2018 12:22
Документ змін_ Продовження договору до 21.12.2018.docx зміни до договору
27 квітня 2018 12:21
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2018 10:40
Документ змін.docx зміни до договору
28 березня 2018 10:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 11:13
Документ змін ТОВ Ріола Модуль ЛТД.docx зміни до договору
28 грудня 2017 11:11
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 11:11
Електронний підпис укладений
31 травня 2017 16:45
Електронний підпис укладений
30 грудня 2016 11:39
Електронний підпис укладений
26 грудня 2016 14:37
Електронний підпис укладений
26 грудня 2016 14:37
2016-7 Підписаний договір_Ріола-Модуоль ЛТД_ПП_2.FR10.pdf укладений
26 грудня 2016 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1.Керуючись ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони вирішили змінити пункт 6.3. Договору, виклавши його в такій редакції: «6.3. Закінчення виконання Робіт – до 31.03.2017 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Робіт. Обсяги виконання Робіт та обсяги фінансування, визначені станом на дату укладення Договору не змінюються.». 1.2.Керуючись ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони вирішили змінити пункт 20.1. Договору, виклавши його в такій редакції: «20.1. Договір набуває чинності з дати його підписання та діє до 31.03.2017 року, але в будь-якому випадку до повного виконання обов`язків Сторін по Договору. Обсяги виконання Робіт, визначені на момент укладення Договору та обсяги фінансування, визначені станом на дату укладення Договору не змінюються.  Закінчення строку Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору.». 1.3.Внести зміни до Додатку № 2 до Договору – Календарний графік виконання робіт, виклавши його в редакції, що додається (Додаток № 1 до даної Угоди) та є невід’ємною частиною даної Угоди. 1.4.Внести зміни до Додатку № 3 до Договору – Графік фінансування будівництва, виклавши його в редакції, що додається (Додаток № 2 до даної Угоди) та є невід’ємною частиною даної Угоди 2. Всі інші умови Договору, що не змінені/не доповнені цією Угодою, залишаються дійсними та обов’язковими для Сторін.
Номер договору про закупівлю: 2016/7
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2016/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», так як авансування може бути здійснено в порядку та розмірах, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», а саме: авансування Робіт за Договором може бути здійснено в розмірі 100% від ціни будівельно-монтажних робіт та 100% від вартості обладнання протягом 3 (трьох) днів з дня укладення даного Договору. Генпідрядник зобов’язується використати аванс протягом встановленого строку, а саме: аванс на будівельно-монтажні роботи - протягом дев’яти календарних місяців після одержання авансу (проте в будь-якому випадку до закінчення виконання Робіт за Договором), аванс на постачання обладнання – протягом десяти календарних місяців після одержання авансу (проте в будь-якому випадку до закінчення дії Договору). Керуючись ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», необхідно внести відповідні зміни до договору та встановити закінчення виконання Робіт – до 01.10.2017 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Робіт. Обсяги виконання Робіт та обсяги фінансування, визначені станом на дату укладення Договору не змінюються. Термін дії договору продовжено до
Номер договору про закупівлю: 2016/7
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2016/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з тим, що відбулися коригування проектних рішень виникла необхідність продовження терміну дії договорів до 26.12.2017 року, на підставі частини 4 пункту 4 Закону України «Про публічні закупівлі, також необхідно внести зміни до сторонніх показників (перенесення бюджетних асигнувань та зміна реквізитів)
Номер договору про закупівлю: 2016/7
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2016/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі частини першої статті 651 Цивільного Кодексу України та пункту 17.1 Договору Сторони за взаємною згодою домовилися внести наступні зміни до Договору: 1.1. Сторони вирішили змінити пункт 6.3. Договору, виклавши його в такій редакції: «6.3. Закінчення виконання Робіт – до 01.05.2018 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Робіт. Обсяги виконання Робіт та обсяги фінансування не збільшуються». 1.2. Сторони вирішили змінити пункт 20.1. Договору, виклавши його в такій редакції: «20.1. Договір набуває чинності з дати його підписання та діє до 01.05.2018 року, але в будь-якому випадку до повного виконання обов`язків Сторін по Договору. Обсяги виконання Робіт та обсяги фінансування не збільшуються. Закінчення строку Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору». 1.3. Внести зміни до Додатку № 2 до Договору – Календарний графік виконання робіт, виклавши його в редакції, що додається (Додаток № 1 до даної Угоди) та є невід’ємною частиною даної Угоди. 2. Всі інші умови Договору, що не змінені/не доповнені цією Угодою, залишаються дійсними та обов’язковими для Сторін.
Номер договору про закупівлю: 2016/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії договору було продовжено в 2017 році, так як асигнування були здійсненні не в повному обсязі, необхідно зазначити та перенести асигнування по договору на 2018 рік. Зміни стосуються сторонніх показників в договорі, тому при заповненні повідомлення про внесення змін до договору зазначено відповідний пункт внесення змін.
Номер договору про закупівлю: 2016/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо продовження терміну дії договорy на виконання будівельно-монтажних робіт, так дані зміни пов’язані з в зв’язку з тим, що в генерального підрядника в основному договорі відбулися коригування проектних рішень, які спричинили затримку у виконанні робіт та відсутність будівельної готовності приміщень для виконання робіт по договору, тому виникла необхідність продовження терміну дії договору до 21.12.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 2016/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до укладеного договору №2016\7–м від 26.12.2016 року між Державним підприємством Укрмедпроектбуд та ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» термін дії якого було продовжено в 2017 на 2018 рік, відбулось часткове повернення коштів, тому виникла необхідність змінити план фінансування на 2018 рік та передбачити фінансування за договором, після виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 2016/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо продовження терміну дії договору на виконання будівельно-монтажних робіт, так дані зміни пов’язані з в зв’язку з тим, що в генерального підрядника в основному договорі відбулися коригування проектних рішень, які спричинили затримку у виконанні робіт та відсутність будівельної готовності приміщень для виконання робіт, тому виникла необхідність продовження терміну дії договору до 01.05.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 2016/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо продовження строку дії договору на виконання будівельно-монтажних робіт та поставку обладнання, то дані зміни пов’язані з тим, що в генерального підрядника в основному договорі відбулися коригування проектних рішень, які спричинили затримку у виконанні робіт та відсутність будівельної готовності приміщень для виконання робіт договору, тому виникла необхідність продовження строку дії договору до 31.12.2019 року. Так як, що строк дії договору було продовжено, а асигнування були здійсненні не в повному обсязі, то необхідно зазначити та перенести асигнування на 2019 рік за договором.
Номер договору про закупівлю: 2016/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Потрібно внести зміни до договору, а саме: Внесення змін до реквізитів генерального підрядника ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД», зміна казначейського рахунку. Вище перелічені зміни стосуються сторонніх показників в договорі.
Номер договору про закупівлю: 2016/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору пов’язано з коригуванням проектних рішень, які спричинили затримку у виконанні робіт та відсутність будівельної готовності приміщень для виконання робіт, тому виникла необхідність внесення змін до договору та продовжити строк виконання робіт та строк договору до 01.10.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 2016/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідно внести зміни до Договору в зв’язку зі зміною розрахункового рахунку на ІBAN відповідно до постанов Національного Банку України № 162 від 28 грудня 2018 року та № 41 від 22 лютого 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 2016/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін пов’язано з необхідністю виконання технологічно першочергових робіт, яке призводить до неможливості фінансування витрат замовника в повному обсязі за даним договором, а тому необхідно продовжити закінчення виконання робіт та строк договору до 01.06.2021 року, продовження термінів не збільшує суму за договором на підставі п.4. ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 2016/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла потреба внести зміни до договору, в зв’язку з допущенням технічної помилки в п. 4.1 договору щодо зазначення розміру оплати в розрізі років відповідно до плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 2016/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність внести зміни до договору та перенести асигнування за договором на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 2016/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність внести зміни до договору 2016/7 від 26.12.2016 року укладеного між Державним підприємством Укрмедпроектбуд та ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД в зв’язку з уточненням плану фінансування будівництва у 2021 році відповідно до затверджених помісячних обсягів виділених асигнувань.
Номер договору про закупівлю: 2016/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа №150 від 28.05.2021 року який надійшов від генерального підрядника ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД. Виникла необхідність внести наступні зміни до договору: «Закінчення виконання Робіт: до 20.12.2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Робіт. Обсяги виконання Робіт та обсяги фінансування не збільшуються». «Договір набуває чинності з дати його підписання та діє до 31.12.2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання обов`язків Сторін по Договору. Обсяги виконання Робіт та обсяги фінансування не збільшуються. Закінчення строку Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору». В зв’язку з тим, що на сьогоднішній день, на Об’єкті існують будівельно-монтажні роботи, які потребують завершення, а також обладнання, що підлягає поставці. Слід зазначити, що однією з основних об’єктивних обставин, яка значно вплинула на хід та строки виконання робіт з будівництва Об’єкту являється запроваджений чинним законодавством карантин та обмежувальні протиепідемічні заходи з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19. Карантинні та обмежувальні заходи протягом 2020-2021 років вплинули як на роботу Генпідрядника, так і на роботу субпідрядних організацій, що залучені до виконання Робіт, а також постачальників. Так, через введенні карантинні обмеження на Об’єкті значно зменшилася кількість працівників субпідрядних організацій, що призводить до затягування строків їх виконання. Крім цього, значна частина матеріалів та обладнання, що закуповується для виконання робіт, іноземних виробників. В результаті запровадження заходів через ситуацію з поширенням короновірусу, які здійснюються в європейських та інших країнах, відбувалося суттєве обмеження в торгівлі, падіння промислового виробництва, зниження обсягів імпорту в Україну, внаслідок чого постачання іноземних товарів проходило із запізненням. Всі ці обставини ускладнюють своєчасну поставку іноземних матеріалів та обладнання на Об’єкт. Законом України № 530-IX від 17.03.2020 р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» на державному рівні юридичний факт запровадження карантину віднесено до форс-мажорних обставин. З огляду на сказане, вищезазначені обставини об’єктивно впливають на строки виконання Робіт за Договорами та на сьогоднішній день не залежать від Генпідрядника, а тому, виникає необхідність в їх пролонгації в установленому Договорами порядку та керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 2016/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно наради з технічних питань відповідно до протоколу від 20.12.2021 року №20/12 (додається) виникла необхідність продовжити строки виконання робіт до 30.09.2022р. Строк дії договору до 31.12.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 2016/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2016 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 94 148 618,15
UAH з ПДВ