Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматичний гематологічний аналізатор
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2016-12-14-000350-b 07319e783871486eaf4ebf053efc5594
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Левчик Катерина

+380502389071 k.levchyk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Луцький центр первинної медико-санітарної допомоги №2"
Код ЄДРПОУ: 25787627
Місцезнаходження: 43024, Україна , Волинська обл., Луцьк, м.Луцьк пр.Відродження,13
Контактна особа: Левчик Катерина
+380502389071
k.levchyk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2016 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2016 00:00
Початок аукціону: 22 грудня 2016 13:43
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Автоматичний гематологічний аналізатор на 30 анал/год
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Автоматичний гематологічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43024, Україна, Волинська обл., Луцьк, Відродження
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2016  —  26 грудня 2016
ДК 021:2015: 38432000-2 — Аналізатори
ДК 016:2010: 26.51.53 — Прилади й апаратура для фізичного чи хімічного аналізу, н.в.і.у.

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2016 10:55
Аналізатор.rar

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-12-14-000350-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Інтермедика-Україна, Код ЄДРПОУ:38716182
Дата подання: 23 грудня 2016 16:23
НЕ ЗГОДА!!!
як ЛІКАРНЯ МОЖЕ довіряти НАСТУПНОМУ ФОПУ, який в МТВ пише, що аналізатор робе 22 параметра, (ДОРЕЧІ БЕЗ ПОСИЛАНЬ НА СТОРІНКИ ІНСТРУКЦІЇ), а НАСПРАВДІ в ІНСТРУКЦІЇ написано, що аналізатор робить 22 ПАРАМЕТРИ.
ПИТАННЯ ДО ЛІКАРНІ, напевно до ГОЛОвНОГО ЛІКАРЯ!!!!!!!!!!!
Скасована
Дата: 23 грудня 2016 16:27
Причина: помилка в написанні
Номер вимоги: UA-2016-12-14-000350-b.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Інтермедика-Україна, Код ЄДРПОУ:38716182
Дата подання: 26 грудня 2016 14:06
НЕ ЗГОДА!
На жаль, Замовник так і не відповів на головне питання:
як ЛІКАРНЯ РОБИТЬ ПЕРЕМОЖЦЕМ ФОП у ЯКОГО МТВ ЗАПРОПОНОВАНОГО ПРИЛАДУ не ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, а САМЕ потрібно,щоб АПАРАТ робив 22 параметра , а ЗАПРОПОНОВАНИЙ ФОП Бабак М.Я. аналізатор робе 20 параметрів, про що свідчить інструкція додана в даній документації ФОП Бабака М.Я.
СТ 26 з ДОКУМЕНТАЦІї
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2016 15:19
На Вашу вимогу на наші дії з приводу проведення процедури закупівлі
UA-2016-12-14-000350-b зазначаємо наступне.
Відповідно до абзацу 3 ч.1 ст.2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно абзацу 2 п. 1.1. Порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.
Пункт 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель унормовує, що вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Вказане положення Порядку здійснення допорогових закупівель надає право Замовнику самостійно визначати предмет Закупівлі, а за бажанням, Замовник у доданих файлах може вказувати аналоги та/або еквіваленти продукції, що він купує.
Враховуючи вищевикладене, КЗ “Луцький центр первинної медико-санітарної допомоги № 2” не порушувало вимоги чинних законодавчих актів щодо предмету Закупівлі і предмет Закупівлі не містять дискримінаційний характер.
Номер вимоги: UA-2016-12-14-000350-b.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Інтермедика-Україна, Код ЄДРПОУ:38716182
Дата подання: 26 грудня 2016 14:06
ДАЙТЕ ВІДПОВІДЬ НА НАСТУПНЕ ПИТАННЯ!!!
На жаль, Замовник так і не відповів на головне питання:
як ЛІКАРНЯ РОБИТЬ ПЕРЕМОЖЦЕМ ФОП у ЯКОГО МТВ ЗАПРОПОНОВАНОГО ПРИЛАДУ не ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, а САМЕ потрібно,щоб АПАРАТ робив 22 параметра , а ЗАПРОПОНОВАНИЙ ФОП Бабак М.Я. аналізатор робе 20 параметрів, про що свідчить інструкція додана в даній документації ФОП Бабака М.Я.
СТ 26 з ДОКУМЕНТАЦІї
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2016 15:47

На Вашу вимогу на наші дії з приводу проведення процедури закупівлі
UA-2016-12-14-000350-b зазначаємо наступне.
Відповідно до абзацу 3 ч.1 ст.2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно абзацу 2 п. 1.1. Порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.
Пункт 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель унормовує, що вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Вказане положення Порядку здійснення допорогових закупівель надає право Замовнику самостійно визначати предмет Закупівлі, а за бажанням, Замовник у доданих файлах може вказувати аналоги та/або еквіваленти продукції, що він купує.
Враховуючи вищевикладене, КЗ “Луцький центр первинної медико-санітарної допомоги № 2” не порушувало вимоги чинних законодавчих актів щодо предмету Закупівлі і предмет Закупівлі не містять дискримінаційний характер.

Документи

28 грудня 2016 15:19
Інтермедика.pdf

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2016-12-14-000350-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Інтермедика-Україна, Код ЄДРПОУ:38716182
Дата подання: 26 грудня 2016 16:22
Не згода!
ТОВ"Інтермедика-Україна" пропонує Вам аналізатор з продуктивністю 60 тест/год, що в два рази ШВИДШЕ ніж бажаний ВАМИ, як Ви поясните, СТ 26 з ДОКУМЕНТАЦІї ФОП Бакак, де їх аналізатор робить тіж 20 параметрів!!!!!!!!!!!!!!!! ЧИ вказано 22 параметра НАВМИСНО, ЩОБ ВІДМОВЛЯТИ БІЛЬШ ВИГІДНИМ УМОВАМ і ХАРАКТЕРИСТИКАМ і ВІДСТОЮВАТИ "ДОГОВОРНЯК" з ІНТЕРЕСОМ ЛІКАРІВ???? ПРОШУ ПОЯСНИТИ!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
UA-2016-12-14-000350-b.a1.pdf
Дата публікації: 07 січня 2017 18:45
Номер скарги: UA-2016-12-14-000350-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Інтермедика-Україна, Код ЄДРПОУ:38716182
Дата подання: 26 грудня 2016 14:07
НЕ ЗГОДА!
як ЛІКАРНЯ МОЖЕ довіряти НАСТУПНОМУ ФОПУ, який в МТВ пише, що аналізатор робе 22 параметра, (ДОРЕЧІ БЕЗ ПОСИЛАНЬ НА СТОРІНКИ ІНСТРУКЦІЇ), а НАСПРАВДІ в ІНСТРУКЦІЇ написано, що аналізатор робить 20 ПАРАМЕТРИ. ПИТАННЯ ДО ЛІКАРНІ, напевно до ГОЛОвНОГО ЛІКАРЯ!!!!!!!!!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 26 грудня 2016 13:52
Відповідь на відхилення
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 26 грудня 2016 14:07
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
Рішення по скарзіUA-2016-12-14-000350-b.b3.pdf
Дата публікації: 10 січня 2017 01:23
Номер скарги: UA-2016-12-14-000350-b.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Інтермедика-Україна, Код ЄДРПОУ:38716182
Дата подання: 26 грудня 2016 16:49
Не згода!
як ЛІКАРНЯ МОЖЕ довіряти НАСТУПНОМУ ФОПУ, який в МТВ пише, що аналізатор робе 22 параметра, (ДОРЕЧІ БЕЗ ПОСИЛАНЬ НА СТОРІНКИ ІНСТРУКЦІЇ), а НАСПРАВДІ в ІНСТРУКЦІЇ написано, що аналізатор робить 20 ПАРАМЕТРИ.
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
РІШЕННЯ.docx UA-2016-12-14-000350-b.b4.pdf
Дата публікації: 10 січня 2017 23:12
Номер скарги: UA-2016-12-14-000350-b.b7
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Інтермедика-Україна, Код ЄДРПОУ:38716182
Дата подання: 28 грудня 2016 16:05
СКАРГА!
Просимо надати відповідть на нашу попередню скаргу так,як йде порушення закону. І складається враження, що Замовник навмисно затягує з відповіддю, щоб ми не могли знову задати запитання та поскаржитись тому, що зацікавлений в закупці в конкретної особи.
Рішення замовника: Вимога задоволена
Дата: 28 грудня 2016 15:48
На Вашу вимогу на наші дії з приводу проведення процедури закупівлі
UA-2016-12-14-000350-b зазначаємо наступне.
Відповідно до абзацу 3 ч.1 ст.2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно абзацу 2 п. 1.1. Порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.
Пункт 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель унормовує, що вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Вказане положення Порядку здійснення допорогових закупівель надає право Замовнику самостійно визначати предмет Закупівлі, а за бажанням, Замовник у доданих файлах може вказувати аналоги та/або еквіваленти продукції, що він купує.
Враховуючи вищевикладене, КЗ “Луцький центр первинної медико-санітарної допомоги № 2” не порушувало вимоги чинних законодавчих актів щодо предмету Закупівлі і предмет Закупівлі не містять дискримінаційний характер.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 28 грудня 2016 16:05
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
Рішення по скарзіUA-2016-12-14-000350-b.b7.pdf
Дата публікації: 13 січня 2017 00:58

Документи Органу Оскарження

07 січня 2017 18:45
UA-2016-12-14-000350-b.a1.pdf

Документи подані замовником

26 грудня 2016 13:52
Інтермедика.rar

Документи Органу Оскарження

Документи Органу Оскарження

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2016 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Інтермедика-Україна 135 000,00
UAH
135 000,00
UAH
Документи
ФОП Бабак Михайло Ярославович 189 700,00
UAH
189 700,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 грудня 2016 15:57
РП Гем.реагенты.pdf
19 грудня 2016 15:57
РП MicroCC.pdf
19 грудня 2016 15:57
Sert_ Eng_Instrum_Int_re.pdf
19 грудня 2016 15:57
MicroCC-20Plus_O.pdf

Публічні документи

20 грудня 2016 11:10
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інтермедика-Україна

ФОП Бабак Михайло Ярославович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Інтермедика-Україна
#38716182
Відхилено 135 000,00
UAH
23 грудня 2016 16:09
ФОП Бабак Михайло Ярославович
#2449116191
Переможець 189 700,00
UAH
23 грудня 2016 16:30

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2016 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабак Михайло Ярославович
#2449116191
189 700,00
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Бабак.rar укладений
30 січня 2017 11:34