Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автоматичний гематологічний аналізатор
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2016-12-14-000350-b ● 07319e783871486eaf4ebf053efc5594
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Луцький центр первинної медико-санітарної допомоги №2" |
Код ЄДРПОУ: | 25787627 |
Місцезнаходження: | 43024, Україна , Волинська обл., Луцьк, м.Луцьк пр.Відродження,13 |
Контактна особа: |
Левчик Катерина +380502389071 k.levchyk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2016 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2016 00:00 |
Початок аукціону: | 22 грудня 2016 13:43 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Автоматичний гематологічний аналізатор на 30 анал/год
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Автоматичний гематологічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська обл., Луцьк, Відродження
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2016
—
26 грудня 2016
ДК 021:2015: 38432000-2 — Аналізатори
ДК 016:2010: 26.51.53 — Прилади й апаратура для фізичного чи хімічного аналізу, н.в.і.у.
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2016 10:55 |
Аналізатор.rar |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-12-14-000350-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Інтермедика-Україна, Код ЄДРПОУ:38716182
Дата подання: 23 грудня 2016 16:23
НЕ ЗГОДА!!!
як ЛІКАРНЯ МОЖЕ довіряти НАСТУПНОМУ ФОПУ, який в МТВ пише, що аналізатор робе 22 параметра, (ДОРЕЧІ БЕЗ ПОСИЛАНЬ НА СТОРІНКИ ІНСТРУКЦІЇ), а НАСПРАВДІ в ІНСТРУКЦІЇ написано, що аналізатор робить 22 ПАРАМЕТРИ.
ПИТАННЯ ДО ЛІКАРНІ, напевно до ГОЛОвНОГО ЛІКАРЯ!!!!!!!!!!!
ПИТАННЯ ДО ЛІКАРНІ, напевно до ГОЛОвНОГО ЛІКАРЯ!!!!!!!!!!!
Скасована
Дата: 23 грудня 2016 16:27
Причина: помилка в написанні
Номер вимоги: UA-2016-12-14-000350-b.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Інтермедика-Україна, Код ЄДРПОУ:38716182
Дата подання: 26 грудня 2016 14:06
НЕ ЗГОДА!
На жаль, Замовник так і не відповів на головне питання:
як ЛІКАРНЯ РОБИТЬ ПЕРЕМОЖЦЕМ ФОП у ЯКОГО МТВ ЗАПРОПОНОВАНОГО ПРИЛАДУ не ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, а САМЕ потрібно,щоб АПАРАТ робив 22 параметра , а ЗАПРОПОНОВАНИЙ ФОП Бабак М.Я. аналізатор робе 20 параметрів, про що свідчить інструкція додана в даній документації ФОП Бабака М.Я.
СТ 26 з ДОКУМЕНТАЦІї
Розгорнути
Згорнути
як ЛІКАРНЯ РОБИТЬ ПЕРЕМОЖЦЕМ ФОП у ЯКОГО МТВ ЗАПРОПОНОВАНОГО ПРИЛАДУ не ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, а САМЕ потрібно,щоб АПАРАТ робив 22 параметра , а ЗАПРОПОНОВАНИЙ ФОП Бабак М.Я. аналізатор робе 20 параметрів, про що свідчить інструкція додана в даній документації ФОП Бабака М.Я.
СТ 26 з ДОКУМЕНТАЦІї
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2016 15:19
На Вашу вимогу на наші дії з приводу проведення процедури закупівлі
UA-2016-12-14-000350-b зазначаємо наступне.
Відповідно до абзацу 3 ч.1 ст.2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно абзацу 2 п. 1.1. Порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.
Пункт 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель унормовує, що вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Вказане положення Порядку здійснення допорогових закупівель надає право Замовнику самостійно визначати предмет Закупівлі, а за бажанням, Замовник у доданих файлах може вказувати аналоги та/або еквіваленти продукції, що він купує.
Враховуючи вищевикладене, КЗ “Луцький центр первинної медико-санітарної допомоги № 2” не порушувало вимоги чинних законодавчих актів щодо предмету Закупівлі і предмет Закупівлі не містять дискримінаційний характер.
UA-2016-12-14-000350-b зазначаємо наступне.
Відповідно до абзацу 3 ч.1 ст.2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно абзацу 2 п. 1.1. Порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.
Пункт 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель унормовує, що вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Вказане положення Порядку здійснення допорогових закупівель надає право Замовнику самостійно визначати предмет Закупівлі, а за бажанням, Замовник у доданих файлах може вказувати аналоги та/або еквіваленти продукції, що він купує.
Враховуючи вищевикладене, КЗ “Луцький центр первинної медико-санітарної допомоги № 2” не порушувало вимоги чинних законодавчих актів щодо предмету Закупівлі і предмет Закупівлі не містять дискримінаційний характер.
Номер вимоги: UA-2016-12-14-000350-b.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Інтермедика-Україна, Код ЄДРПОУ:38716182
Дата подання: 26 грудня 2016 14:06
ДАЙТЕ ВІДПОВІДЬ НА НАСТУПНЕ ПИТАННЯ!!!
На жаль, Замовник так і не відповів на головне питання:
як ЛІКАРНЯ РОБИТЬ ПЕРЕМОЖЦЕМ ФОП у ЯКОГО МТВ ЗАПРОПОНОВАНОГО ПРИЛАДУ не ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, а САМЕ потрібно,щоб АПАРАТ робив 22 параметра , а ЗАПРОПОНОВАНИЙ ФОП Бабак М.Я. аналізатор робе 20 параметрів, про що свідчить інструкція додана в даній документації ФОП Бабака М.Я.
СТ 26 з ДОКУМЕНТАЦІї
Розгорнути
Згорнути
як ЛІКАРНЯ РОБИТЬ ПЕРЕМОЖЦЕМ ФОП у ЯКОГО МТВ ЗАПРОПОНОВАНОГО ПРИЛАДУ не ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, а САМЕ потрібно,щоб АПАРАТ робив 22 параметра , а ЗАПРОПОНОВАНИЙ ФОП Бабак М.Я. аналізатор робе 20 параметрів, про що свідчить інструкція додана в даній документації ФОП Бабака М.Я.
СТ 26 з ДОКУМЕНТАЦІї
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2016 15:47
На Вашу вимогу на наші дії з приводу проведення процедури закупівлі
UA-2016-12-14-000350-b зазначаємо наступне.
Відповідно до абзацу 3 ч.1 ст.2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно абзацу 2 п. 1.1. Порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.
Пункт 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель унормовує, що вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Вказане положення Порядку здійснення допорогових закупівель надає право Замовнику самостійно визначати предмет Закупівлі, а за бажанням, Замовник у доданих файлах може вказувати аналоги та/або еквіваленти продукції, що він купує.
Враховуючи вищевикладене, КЗ “Луцький центр первинної медико-санітарної допомоги № 2” не порушувало вимоги чинних законодавчих актів щодо предмету Закупівлі і предмет Закупівлі не містять дискримінаційний характер.
Звернення до розгляду Комісією
Номер скарги: UA-2016-12-14-000350-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Інтермедика-Україна, Код ЄДРПОУ:38716182
Дата подання: 26 грудня 2016 16:22
Дата подання: 26 грудня 2016 16:22
Не згода!
ТОВ"Інтермедика-Україна" пропонує Вам аналізатор з продуктивністю 60 тест/год, що в два рази ШВИДШЕ ніж бажаний ВАМИ, як Ви поясните, СТ 26 з ДОКУМЕНТАЦІї ФОП Бакак, де їх аналізатор робить тіж 20 параметрів!!!!!!!!!!!!!!!!
ЧИ вказано 22 параметра НАВМИСНО, ЩОБ ВІДМОВЛЯТИ БІЛЬШ ВИГІДНИМ УМОВАМ і ХАРАКТЕРИСТИКАМ і ВІДСТОЮВАТИ "ДОГОВОРНЯК" з ІНТЕРЕСОМ ЛІКАРІВ????
ПРОШУ ПОЯСНИТИ!!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення Комісії:
Залишено без розгляду
UA-2016-12-14-000350-b.a1.pdf
Дата публікації: 07 січня 2017 18:45
Номер скарги: UA-2016-12-14-000350-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Інтермедика-Україна, Код ЄДРПОУ:38716182
Дата подання: 26 грудня 2016 14:07
Дата подання: 26 грудня 2016 14:07
НЕ ЗГОДА!
як ЛІКАРНЯ МОЖЕ довіряти НАСТУПНОМУ ФОПУ, який в МТВ пише, що аналізатор робе 22 параметра, (ДОРЕЧІ БЕЗ ПОСИЛАНЬ НА СТОРІНКИ ІНСТРУКЦІЇ), а НАСПРАВДІ в ІНСТРУКЦІЇ написано, що аналізатор робить 20 ПАРАМЕТРИ.
ПИТАННЯ ДО ЛІКАРНІ, напевно до ГОЛОвНОГО ЛІКАРЯ!!!!!!!!!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 26 грудня 2016 13:52
Відповідь на відхилення
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 26 грудня 2016 14:07
Рішення Комісії:
Залишено без розгляду
Рішення по скарзіUA-2016-12-14-000350-b.b3.pdf
Дата публікації: 10 січня 2017 01:23
Номер скарги: UA-2016-12-14-000350-b.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Інтермедика-Україна, Код ЄДРПОУ:38716182
Дата подання: 26 грудня 2016 16:49
Дата подання: 26 грудня 2016 16:49
Не згода!
як ЛІКАРНЯ МОЖЕ довіряти НАСТУПНОМУ ФОПУ, який в МТВ пише, що аналізатор робе 22 параметра, (ДОРЕЧІ БЕЗ ПОСИЛАНЬ НА СТОРІНКИ ІНСТРУКЦІЇ), а НАСПРАВДІ в ІНСТРУКЦІЇ написано, що аналізатор робить 20 ПАРАМЕТРИ.
Рішення Комісії:
Залишено без розгляду
РІШЕННЯ.docx UA-2016-12-14-000350-b.b4.pdf
Дата публікації: 10 січня 2017 23:12
Номер скарги: UA-2016-12-14-000350-b.b7
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Інтермедика-Україна, Код ЄДРПОУ:38716182
Дата подання: 28 грудня 2016 16:05
Дата подання: 28 грудня 2016 16:05
СКАРГА!
Просимо надати відповідть на нашу попередню скаргу так,як йде порушення закону. І складається враження, що Замовник навмисно затягує з відповіддю, щоб ми не могли знову задати запитання та поскаржитись тому, що зацікавлений в закупці в конкретної особи.
Рішення замовника: Вимога задоволена
Дата: 28 грудня 2016 15:48
На Вашу вимогу на наші дії з приводу проведення процедури закупівлі
UA-2016-12-14-000350-b зазначаємо наступне.
Відповідно до абзацу 3 ч.1 ст.2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно абзацу 2 п. 1.1. Порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.
Пункт 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель унормовує, що вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Вказане положення Порядку здійснення допорогових закупівель надає право Замовнику самостійно визначати предмет Закупівлі, а за бажанням, Замовник у доданих файлах може вказувати аналоги та/або еквіваленти продукції, що він купує.
Враховуючи вищевикладене, КЗ “Луцький центр первинної медико-санітарної допомоги № 2” не порушувало вимоги чинних законодавчих актів щодо предмету Закупівлі і предмет Закупівлі не містять дискримінаційний характер.
UA-2016-12-14-000350-b зазначаємо наступне.
Відповідно до абзацу 3 ч.1 ст.2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно абзацу 2 п. 1.1. Порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.
Пункт 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель унормовує, що вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Вказане положення Порядку здійснення допорогових закупівель надає право Замовнику самостійно визначати предмет Закупівлі, а за бажанням, Замовник у доданих файлах може вказувати аналоги та/або еквіваленти продукції, що він купує.
Враховуючи вищевикладене, КЗ “Луцький центр первинної медико-санітарної допомоги № 2” не порушувало вимоги чинних законодавчих актів щодо предмету Закупівлі і предмет Закупівлі не містять дискримінаційний характер.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 28 грудня 2016 16:05
Рішення Комісії:
Залишено без розгляду
Рішення по скарзіUA-2016-12-14-000350-b.b7.pdf
Дата публікації: 13 січня 2017 00:58
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Інтермедика-Україна #38716182 |
Відхилено |
135 000,00
UAH
|
23 грудня 2016 16:09
|
ФОП Бабак Михайло Ярославович #2449116191 |
Переможець |
189 700,00
UAH
|
23 грудня 2016 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Бабак.rar | укладений |
30 січня 2017 11:34
|