Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам'яне
Очікувана вартість
1 752 360,00 UAH
UA-2016-12-14-000326-c ● befec204dfe24114861bf9e231ac3843
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ ГРЦОЗО |
Код ЄДРПОУ: | 38474186 |
Місцезнаходження: | 74600, Україна , Херсонська обл., селище міського типу Горностаївка, Херсонська область, Горностаївський район, селище міського типу Горностаївка, вул Радянська,5 |
Контактна особа: |
Руснак Оксана Леонідівна +380993090103 gorn_rayvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2016 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2016 13:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2016 13:39 |
Початок аукціону: | 03 січня 2017 12:34 |
Очікувана вартість: | 1 752 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 761,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 52571 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 т
Вугілля кам’яне марки АМ (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74600, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вулиця Українська, будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 лютого 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
ДК 016:2010: 05.10.10-00.00 — Вугілля кам’яне
167 т
Вугілля кам’яне марки АС (6 -13)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74600, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вулиця Українська, будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 лютого 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
ДК 016:2010: 05.10.10-00.00 — Вугілля кам’яне
116 т
Вугілля кам’яне марки ДГКО (25 - 80)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74600, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вулиця Українська, будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 лютого 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
ДК 016:2010: 05.10.10-00.00 — Вугілля кам’яне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2016 13:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2016 13:35 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КУ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
оформлення банківських гарантій в електронній формі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 18 грудня 2016 12:12
Дата відповіді: 20 грудня 2016 09:06
Регулювання порядку, умов надання банками гарантій та їх виконання здійснюється згідно з Положенням Національного банку України "Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах" від 15 грудня 2004 р. № 639.
Умови цього Порядку та норми ч.1 ст. 546 ЦКУ передбачають отримувати банківську гарантію у будь-якому чинному Банку України.
ProZorro – електронна система публічних закупівель, яка прийшла на зміну паперовим держтендерам рекомендує оформлення банківських гарантій в електронній формі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" . Ми маємо можливість отримати електронну банківську гарантію (ЕБГ) для тендера PROZORRO на всіх акредитованих електронних торговельних майданчиках: Zakupki.prom.ua, dzo.com.ua (Держзакупівлі.Онлайн), SmartTender.biz, ПриватМаркет, E-tender, Public Bid та інших. Перевірка на справжність банківських гарантій отриманих через систему PROZORRO ( платформа уповноваженого органу з питань публічних закупівель Мінекономрозвитку ) на сайті Міністерства юстиції України.
Вимоги замовника по отриманню банківської гарантії виключно у банку обслуговуючого учасника обмежує права та можливості учасників. Наш обслуговуючий банк надає гарантію в строк від 10 до 20 робочих днів та по завищеними процентним ставкам.
Ми не маємо можливості отримати банківську гарантію в строки встановлені Замовником. Також , відкрити поточний рахунок тільки для отримання банківської гарантії вважаємо не доцільним.
Роз’яснити, будь ласка, чому Замовнику не застосувати норми та рекомендації ProZorro – електронної системи публічних закупівель? Адже вимоги обмежують коло учасників та дискримінують право можливості в участі у торгах, а також дискримінують права інших банків на видачу банківських гарантій по більш вигідним тарифам. Чому порушується основний принцип – економічна доцільність та ринкові відношення у виборі фінансової установи для отримання гарантії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! З Вашого звернення рахуємо, що на підготовку банківської гарантії в наявності 12 днів, яких достатньо для отримання документів. При цьому вимога , щодо отримання гарантії саме з обслуговуючого банку, який знає Вашу кредитну історію, буде доречним для запобігання отримання сумнівної інформації. При цьому, ми на маємо можливості корегування та впливу на відносини між Вами та обраним Вами ж банком.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 18 грудня 2016 13:11
Дата відповіді: 20 грудня 2016 09:08
В українському законодавстві сертифікат якості — це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції)
Сертифікат відповідності (СС) або, по-іншому, сертифікат якості, потрібен для того, щоб продавці та покупці знали, що товар зроблений по всім українським Стандартам, він безпечний для здоров’я людей і навколишнього середовища. Видає його орган, який називається Системою УкрСЕПРО (української сертифікації продукції). Роботу цієї системи організує і контролює Міністерство економічного розвитку і торгівлі України та Держспоживінспекція.
Сертифікат відповідності чи якості є супровідним невід'ємними документом на товар. Наше підприємство закупає товар на території України у постачальника, який не є виробником, але підприємство постачальник має всі необхідні документи на товар. Також має дозвіл на перевезення вугільної продукції з зони АТО ( в переліку Додатка №5). Продукція супроводжуються всіма необхідними документами , які відповідають нормам чинного законодавства України. Але у нас не має можливості отримати « Гарантійний лист від виробника товару (товарів), адресований на ім’я постачальника (який завіряє сертифікати) для учасника процедури закупівлі або на ім’я учасника процедури закупівлі, в якому зазначено право використання копій сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на кожну марку вугілля кам’яного» , тим паче така норма не передбачена жодним актом, законом, постановою, тощо чинного законодавства України, але у вигляді вимог Замовника обмежують коло учасників торгів. Ця вимога, не поліпшує якості товару, не зменшує ціну товару, але дискримінує не тільки наше підприємство , але і багато інших, хто не має стосунків з виробництвом розташованим на території АТО.
Роз’яснить, будь ласка, для чого введена така дискримінаційна вимога, яка не передбачена жодним нормативом чинного законодавства України? ProZorro – електронна система публічних закупівель рекомендує використовувати уніфіковані стандарти та норми для оформлення тендерної документації Замовника , які надають можливість залучити як можливо більше учасників для чесної неупередженої конкуренції в торгах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На Ваше запитання відповідаємо, що приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника.
Для підтвердження якості товару по мірі поставок та щодо кожної окремої партії товарів учасник повинен надати замовнику копію сертифікату якості, або посвідчення якості, або декларацію на товар згідно діючих чинних стандартів.
Для підтвердження відповідності вугілля вимогам даної документації учасник надає копії чинних на момент подання тендерних пропозицій сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на запропоновані марки вугілля кам’яного, що є предметом закупівлі, завірених підписом та печаткою виробника або постачальника товару.
Для підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів якісним, технічним та кількісним характеристикам предмету закупівлі учасники подають у складі пропозиції технічну специфікацію, яка повинна містити інформацію щодо відповідності кількісних, якісних та технологічних показників товару, що пропонується згідно пропозиції Учасника, вимогам даної документації, включати посилання на відповідні нормативні документи, вимогам яких відповідає товар, що буде постачатись згідно умов даної закупівлі, а також містити інформацію про походження товару.
Товар повинен відповідати вимогам абз. 4 п.2 частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, згідно з яким заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.
У разі якщо учасник не надає у складі пропозиції документів, що вимагаються документацією конкурсних торгів, пропозиція відхиляється.
Для підтвердження якості товару по мірі поставок та щодо кожної окремої партії товарів учасник повинен надати замовнику копію сертифікату якості, або посвідчення якості, або декларацію на товар згідно діючих чинних стандартів.
Для підтвердження відповідності вугілля вимогам даної документації учасник надає копії чинних на момент подання тендерних пропозицій сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на запропоновані марки вугілля кам’яного, що є предметом закупівлі, завірених підписом та печаткою виробника або постачальника товару.
Для підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів якісним, технічним та кількісним характеристикам предмету закупівлі учасники подають у складі пропозиції технічну специфікацію, яка повинна містити інформацію щодо відповідності кількісних, якісних та технологічних показників товару, що пропонується згідно пропозиції Учасника, вимогам даної документації, включати посилання на відповідні нормативні документи, вимогам яких відповідає товар, що буде постачатись згідно умов даної закупівлі, а також містити інформацію про походження товару.
Товар повинен відповідати вимогам абз. 4 п.2 частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, згідно з яким заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.
У разі якщо учасник не надає у складі пропозиції документів, що вимагаються документацією конкурсних торгів, пропозиція відхиляється.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2016-12-14-000326-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Вугільна компанія центр, Код ЄДРПОУ:39329352
Дата подання: 12 січня 2017 10:38
Дата подання: 12 січня 2017 10:38
Скарга
Щодо порушення Комунальною установою «Горностаївський районний центр по обслуговуванню закладів освіти» порядку проведення процедури закупівлі товарів
ДК 016:2010 – 05.10.1 – Вугілля кам'яне (05.10.10-00.00 – Вугілля кам’яне)
(09111100-1 Вугілля) згідно із Законом України «Про публічні закупівлі»
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 січня 2017 20:35
Рішення від 17.01.2017 215 + Запит до публікації.pdf
Дата публікації: 17 січня 2017 20:35
Інформація про резулютивну частину рішення 438.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2017 12:45
Рішення від 01.02.2017 438 до публікації.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2017 17:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2017 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" |
1 539 304,00
UAH з ПДВ
|
1 539 304,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ТОВ Вугільна компанія центр |
1 625 800,00
UAH з ПДВ
|
1 625 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Херсон Вуглепостачання" |
1 728 702,00
UAH з ПДВ
|
1 728 702,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" |
1 749 395,00
UAH з ПДВ
|
1 749 395,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Транзит Терра Транс Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю |
1 752 000,00
UAH з ПДВ
|
1 752 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" #39508011 |
Відхилено |
1 539 304,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2017 15:12
|
ТОВ Вугільна компанія центр #39329352 |
Відхилено |
1 625 800,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2017 15:29
|
ТОВ "Херсон Вуглепостачання" #39002178 |
Переможець |
1 728 702,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2017 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2018 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2018 12:49
|
Додаткова угода 11.PDF | зміни до договору |
31 березня 2018 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2018 09:22
|
Додаткові угоди.PDF | зміни до договору |
07 лютого 2018 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2017 15:11
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2017 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2017 16:37
|
Додатова угода 6.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2017 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2017 10:23
|
Додаткова угода 5.PDF | зміни до договору |
13 листопада 2017 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2017 09:50
|
Додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
15 вересня 2017 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2017 17:15
|
Додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
06 вересня 2017 17:12
|
Додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
06 вересня 2017 17:06
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2017 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2017 15:16
|
Додаткова угода №2 | зміни до договору |
09 лютого 2017 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2017 08:53
|
Договір | укладений |
07 лютого 2017 08:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст.36п.4 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 10-03/01-02 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2ч.4ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 10-03/01-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 10-03/01-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10-03/01-02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 10-03/01-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10-03/01-02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягівзакупівлі, зокремаз урахуванням фактичного обсягу видатків |
Номер договору про закупівлю: | 10-03/01-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10-03/01-02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиниці товару в межах 5 (п'яти) відсотків відповідно до пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 10-03/01-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10-03/01-02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару на 4% відповідно до п.2 ч.4 ст.36 |
Номер договору про закупівлю: | 10-03/01-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10-03/01-02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | частина 5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 10-03/01-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10-03/01-02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна додаткової угоди 310 000 грн., що не перевищує 20% від суми договору відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (Термін дії договору з дати підписання, але не довше 31.03.2018 року) |
Номер договору про закупівлю: | 10-03/01-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10-03/01-02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.4,п.5Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 10-03/01-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10-03/01-02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |