Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплексне прибирання у електропоїздах "Hyundai"
Очікувана вартість
7 926 750,00 UAH
UA-2016-12-13-001582-b e0bf31d62bc8463da1315b0233c41726
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищенко Ольга Федорівна

044 465-26-22 olga_onishenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Онищенко Ольга Федорівна
044 465-26-22
olga_onishenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2016 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2016 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2016 17:00
Початок аукціону: 29 грудня 2016 15:41
Очікувана вартість: 7 926 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79 267,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 237802.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
комплексне прибирання у електропоїздах "Hyundai"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, Київська обл., Київ, Привокзальна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
ДК 016:2010: 81.29.1 — Послуги щодо очищування, інші

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2016 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2016 11:30
тендер поїзди Хундай 2017 12 финиш до оприлюднення .міс.docx
13 грудня 2016 16:02
електропоїзди H.pdf
19 грудня 2016 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2016 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2016 11:30
тендер поїзди Хундай 2017 12 финиш до оприлюднення .міс.docx
13 грудня 2016 16:02
електропоїзди H.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат
Дата подання: 14 грудня 2016 14:27
Дата відповіді: 14 грудня 2016 17:36
Відповідно п.8 ч. 9 інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі потрібно надати сертифікат якості ISO (9001:2011 або ін.), водночасу переліку документів на підтвердження інформації щодо відповідності учасника техн. та квал. вимога в п. 4 надати сертифікатякості відповідно до вимог ISO 9001:2009, просимо уточнити, який саме сертифікат потрібно надати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ISO:9001-є стандарт управління якістю. 2011 та 2009 є автентичними перекладами нормативів. Підприємства, що були сертифіковані за попередньою версією стандарту ДСТУ ISO 9001:2009, можуть зробити перехід на нову версію ДСТУ ISO 9001:2011 або 2015 року та отримати сертифікат згідно з новою версією стандарту під час планового наглядового аудиту чи ресертифікації впродовж 3-х річного перехідного періоду до 15 вересня 2018 року. Тому два види сертифікатів є дійсними та є підтвердженням управління якістю.
Витратні матеріали
Дата подання: 15 грудня 2016 13:21
Дата відповіді: 20 грудня 2016 09:33
Відповідно до форми пропозиції потрібно надати вартість витратних матеріалів. В переліку матеріалів не зазначені паперові рушники, чи повинні вони враховуватися в розрахунок вартості? Яка їх кількість на місяць?
Відповідь: Паперові рушники не враховуються у вартість витратних матеріалів.
просимо викласти ДКТ в форматі ворду
Дата подання: 15 грудня 2016 15:44
Дата відповіді: 19 грудня 2016 11:32
Просимо надати в вордовському файлі документацію конкурсних торгів, це б набагато пришвидшило процес підготування документів. Дякуємо.
Відповідь: Тендерну документацію в запитуваному форматі оприлюднено.
Характеристики освіжувача повітря?
Дата подання: 16 грудня 2016 10:31
Дата відповіді: 21 грудня 2016 13:44
Шановний Замовнику! У Додатку № 2 тендерної документації «Форма пропозиції торгів «Цінова пропозиція» зазначено, що одним з витратних матеріалів є «Автоматичний освіжувач повітря, що встановлюється в санвузлі». При цьому відсутні конкретні вимоги до зовнішнього вигляду та характеристик цього освіжувача. Просимо Вас повідомити, які саме характеристики вимагаються: --тип та формат кріплень; можливо, конкретний виробник та аромат; необхідно освіжувач в зборі або тільки змінний аерозольний балон до нього. Зазделегідь вдячні за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання щодо уточнення інформації стосовно Додатка №2 тендерної документації «Форма пропозиції торгів «Цінова пропозиція», що стосується витратного матеріалу «Автоматичний освіжував повітря, що встановлюється в санвузлі» інформуємо:
«Автоматичний диспансер з заданим інтервалом часу, що встановлюється в санвузлі з нейтральним ароматом, в зборі з можливістю заміни балончиків до нього. Колір бажано сірий або світло-коричневий» (як приклад Air Wick).
У кожній туалетній кімнаті встановити автоматичний диспансер, заміна балончиків здійснюється у міру потреби».
Розрахунок персоналу для надання послуг?
Дата подання: 16 грудня 2016 10:39
Дата відповіді: 21 грудня 2016 13:48
Шановний Замовнику! У пункті 1.9 розділу 1 «Вимоги до послуг» Додатку № 3 тендерної документації «Технічна специфікація» зазначено, що розрахунок персоналу для надання послуг повинен здійснюватись з розрахунку по 2 чоловіка на здійснення підтримуючого прибирання у разу населеності поїзда більше 80%. При цьому незрозуміло, ким та яким чином кожного разу буде визначатись, чи перевищує населеність поїзда 80%, чи вона є меншою, та як і за скільки часу до відправлення поїзда, в залежності від цього, буде визначатись, скільки чоловік буде задіяно для прибирання. Зазделегідь вдячні за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно пункту 1.9 розділу 1 «Вимоги до послуг» Додатка №3 тендерної документації «Технічна специфікація» варто зазначити, що черговий адміністратор клінінгової компанії під час зміни за добу до відправлення поїзда з ТПС «Дарниця» бере у змінного інженера Управління обслуговування пасажирів в поїздах інформацію про очікувану населеність поїзда в обох напрямках.
Адміністратор клінінгової компанії бере Відомість змінних завдань по обслуговуванню електропоїздів по ТПС «Дарниця» у змінного майстра Управління сервісно-технічного обслуговування електропоїздів для координації дій мобільних бригад по прибиранню.
«Розрахунок персоналу для надання якісних послуг здійснюється керівництвом клінінгової компанії, з урахуванням усіх показників: час відстою в пунктах обороту, населеність поїзда, виду проведення робіт тощо, але не менше 5 чоловік для здійснення основного прибирання, не менше 3 чоловік в пунктах обороту, та по 2 чоловіка на здійснення підтримуючого прибирання у разі населеності поїзда більше 80%».

1.Надаємо розклад руху швидкісних поїздів Інтерсіті та Інтерсіті+ на 2016-2017рр.

РОЗКЛАД РУХУ ШВИДКІСНИХ ПОЇЗДІВ
ІНТЕРСІТІ ТА ІНТЕРСІТІ+ на 2016-2017 рр.
№ поїзда Сполучення Час відправлення Час прибуття Час у дорозі Зупинки (прибуття - відправлення) Періодичність
курсування Категорія поїздів
711 Костянтинівка – Київ 16:29 22:58 06:29 Дружківка
Краматорськ
Слов’янськ
Лозова
Полтава-Київська
Миргород
Дарниця 16:43–16:44
16:51–16:53 17:02–17:04 17:59–18:01
19:49–19:51 20:47–20:48
22:42–22:44 Щоденно ІНТЕРСІТІ+
712 Київ – Костянтинівка 06:24 12:46 06:22 Дарниця
Миргород
Полтава-Київська
Лозова
Слов'янськ
Краматорськ
Дружківка 06:38–06:40
08:33–08:34 09:24–09:26 11:17–11:19
12:13–12:15 12:24–12:26 12:34–12:35 Щоденно ІНТЕРСІТІ+
721 Харків – Київ 18:39 23:19 04:40 Полтава-Київська
Миргород
Дарниця 20:14–20:16 21:06–21:08 23:04–23:05 Щоденно ІНТЕРСІТІ+
722 Київ – Харків 06:46 11:23 04:37 Дарниця
Миргород
Полтава-Київська 07:01–07:03 08:57–08:59 09:49–09:51 Щоденно ІНТЕРСІТІ+
723 Харків – Київ 13:16 17:54 04:38 Полтава-Київська
Миргород
Дарниця 14:51 - 14:53
15:42 - 15:44
17:38 - 17:40 Щоденно ІНТЕРСІТІ+
724 Київ – Харків 13:33 18:11 04:38 Дарниця
Миргород
Полтава-Київська 13:48–13:50 15:43–15:45
16:34–16:36 Щоденно ІНТЕРСІТІ+
725 Харків – Київ 07:22 12:02 04:40 Полтава-Київська
Миргород
Дарниця 08:58–09:00
09:50 - 09:52
11:46 - 11:48 Щоденно ІНТЕРСІТІ+
726 Київ – Харків 18:01 22:40 04:39 Дарниця
Миргород
Полтава-Київська 18:16–18:18 20:11–20:13 21:04–21:06 Щоденно ІНТЕРСІТІ+
727* Харків - Київ 15:50 20:34 04:44 Полтава-Київська
Миргород
Дарниця 17:25–17:27 18:24–18:25
20:18–20:20
За вказівкою ІНТЕРСІТІ+
728* Київ - Харків 10:15 14:54 04:35 Дарниця
Миргород
Полтава-Київська 10:31–10:33 12:27–12:28
13:17–13:19
За вказівкою ІНТЕРСІТІ+
731 Запоріжжя – Київ 15:37 22:49 07:12 Дніпропетровськ (м. Дніпро)
Дніпродзержинськ (м. Кам’янське)
П’ятихатки Пас.
Олександрія
Знам’янка
Ім. Т. Шевченка 16:59–17:09
17:35–17:37
18:27–18:28
19:10–19:11
19:38–19:39
20:40–20:41 Щоденно ІНТЕРСІТІ+
732 Київ – Запоріжжя 07:15 14:22 07:07 Ім. Т. Шевченка
Знам’янка
Олександрія
П’ятихатки Пас.
Дніпродзержинськ(м. Кам’янське)
Дніпропетровськ (м. Дніпро) 09:21–09:22
10:21–10:22
10:51–10:52
11:37–11:38
12:24–12:25
12:51–13:01 Щоденно ІНТЕРСІТІ+
733 Красноармійськ
(м. Покровськ) – Дніпропетровськ
(м. Дніпро) - Київ 04:41 12:50 08:09 Чаплине
Синельникове-2
Дніпропетровськ (м. Дніпро)
Дніпродзержинськ (м. Кам’янське)
П'ятихатки Пас.
Олександрія
Знам'янка
Ім. Т. Шевченка 05:35-05:36
06:24-06:25
06:57-07:10
07:36-07:38
08:27-08:29
09:11-09:12
09:39-09:40
10:41-10:42 Щоденно ІНТЕРСІТІ+
734 Київ – Дніпропетровськ (м. Дніпро) –
Красноармійськ
(м. Покровськ)
17:35
01:43
08:08 Ім. Т. Шевченка
Знам’янка
Олександрія
П’ятихатки Пас.
Дніпродзержинськ (м. Кам’янське)
Дніпропетровськ (м. Дніпро)
Синельникове-2
Чаплине 19:41-19:42
20:42-20:43
21:11-21:12
21:57-21:58
22:43-22:44
23:10-23:23
23:57-23:58
00:47-00:48 Щоденно ІНТЕРСІТІ+
735
Запоріжжя – Київ
22:58
06:10
07:12 Дніпропетровськ (м. Дніпро)
Дніпродзержинськ (м. Кам’янське)
П’ятихатки Пас.
Олександрія
Знам’янка
Ім. Т. Шевченка 00:19–00:29
00:55–00:57
01:46–01:47
02:30–02:31
02:58–02:59
04:00–04:01 Щоденно
ІНТЕРСІТІ+

736
Київ – Запоріжжя 14:49 21:57 07:08 Ім. Т. Шевченка
Знам’янка
Олександрія
П’ятихатки Пас.
Дніпродзержинськ (м. Кам’янське)
Дніпропетровськ (м. Дніпро) 16:55–16:56
17:56–17:57
18:26–18:27
19:12–19:13
19:58–19:59
20:25–20:35 Щоденно
ІНТЕРСІТІ+
739 Кривий Ріг – Київ Гол. 06:17 11:46 05:29
Кривий Ріг
06:28 – 06:29
Щоденно
ІНТЕРСІТІ
740 Київ – Кривий Ріг Гол. 17:24 22:53 05:29
Кривий Ріг
22:41 – 22:42
Щоденно
ІНТЕРСІТІ
741 Дарниця, Київ – Трускавець 06:22 13:49 07:27 Київ Пас.
Святошин
Коростень
Новоград-Вол
Підзамче
Львів
Дрогобич 06:37–06:45
06:59–07:00
08:17–08:18
09.02-09.13
11:55–11:56
12:05–12:17
13:28–13:34 Щоденно ІНТЕРСІТІ+
742 Трускавець –
Київ, Дарниця 15:43 22:55 07:12 Дрогобич
Львів
Підзамче
Коростень
Святошин
Київ Пас. 15:58–16:04
17:15–17:28
17:36–17:37
21:00–21:01
22:21–22:22
22:33–22:41
Щоденно ІНТЕРСІТІ+
743 Дарниця, Київ – Львів 16:57 22:23 05:26 Київ Пас.
Святошин
Коростень
Підзамче 17:11–17:18
17:32–17:33
18:50–18:51
22:15-22:16 Щоденно ІНТЕРСІТІ+
744 Львів – Київ, Дарниця 06:19 11:46 05:27 Підзамче
Коростень
Святошин
Київ Пас. 06:27-06:28
09:52–09:53
11:11–11:12
11:23–11:31 Щоденно ІНТЕРСІТІ+
745* Київ - Львів 12:10 17:38 05:28 Київ Пас.
Коростень 12:25 – 12:35
14:06 – 14:07 За вказівкою ІНТЕРСІТІ+
746* Львів – Київ 18:07 00:23 05:44 Коростень
Святошин
Київ – Пас. 22:20 – 22:21
23:48 – 23:49
23:59 – 00:09 За вказівкою ІНТЕРСІТІ+
747 Дарниця, Київ – Львів 06:28 14:25 07:57 Київ Пас.
Вінниця
Хмельницький
Тернопіль 06:43 - 06:55
09:26 – 09:28
11:09–11:11
12:43 – 12:45 Щоденно
ІНТЕРСІТІ
748 Львів –
Київ, Дарниця 15:26 23:12 07:46 Тернопіль
Хмельницький
Вінниця
Київ Пас. 17:05 – 17:07
18:43 - 18:45
20:23 - 20:25
22:45 - 22:54 Щоденно
ІНТЕРСІТІ
763 Дарниця, Київ – Одеса 16:10 23:34 07:24 Київ Пас.
Вінниця
Жмеринка
Вапнярка
Котовськ 16:26–16:36
18:50–18:52
19:25–19:27
20:19–20:20
21:33 – 21:34 Щоденно
ІНТЕРСІТІ+
764 Одеса – Київ, Дарниця 05:43 13:08 07:25 Котовськ
Вапнярка
Жмеринка
Вінниця
Київ Пас. 07: 44 – 07:45
09:02 - 09:03
09:53 - 09:55
10:28 - 10:30
12:43 - 12:51 Щоденно
ІНТЕРСІТІ+
719 Харків – Київ, Вінниця 05:51 13:55 08:08 Люботин
Полтава – Київ.
Миргород
Ромодан
Лубни
Гребінка
Яготин
Бориспіль
Київ – Пас.
Фастів
Попільня
Козятин
Калинівка 06:16 – 06:18
07:40 – 07:42
08:32 – 08:34
08:52 – 08:54
09:14 – 09:16
09:40 – 09:43
10:07 – 10:08
10:39 – 10:40
11:13 – 11:28
12:12 – 12:13
12:37 – 12:38
13:12 – 13:13
13:39 – 13:40 Крім вівторка ІНТЕРСІТІ
720 Вінниця – Київ, Харків 15:27 23:40 08:13 Калинівка
Козятин
Попільня
Фастів
Київ – Пас.
Бориспіль
Яготин
Гребінка
Лубни
Ромодан
Миргород
Полтава – Київ.
Люботин 15:44-15:45
16:10-16:11
16:47-16:48
17:11- 17:12
17:54 – 18:09
18:40 – 18:41
19:12 – 19:13
19:37 – 19:40
20:03 – 20:05
20:24 – 20:26
20:46 – 21:07
21:58 – 22:00
23:13 – 23:15 Крім вівторка ІНТЕРСІТІ
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 16 грудня 2016 11:28
Дата відповіді: 19 грудня 2016 11:04
"Документ про відповідність (декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності) (термін дії якої не менше ніж до кінця 2016 року). – на обладнання, що є предметом торгів." Поясніть який документ потрібно надати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Один з перелічених документів, що є підтвердженням якості на обладнання або витратні матеріали.
Сертифікат ISO
Дата подання: 16 грудня 2016 11:53
Дата відповіді: 19 грудня 2016 11:06
Згідно з п.п. 9 п. 8 розділу ІІІ документації Учасник повинен надати копію діючого на момент розкриття сертифікату на відповідність міжнародному стандарту менеджменту якості ISO (9001:2011 або інший). Водночас додатком 1 вимагається надання копії сертифікату на систему управління якості відповідно вимог ДСТУ ISO 9001:2009. Чи є дотриманням вимог документації надання копії сертифікату на відповідність міжнародному стандарту менеджменту якості ISO 9001:2008?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ДСТУ ISO 9001:2011 - це державний стандарт України, що є аналогом міжнародного ISO 9001:2008.
Перелік документів
Дата подання: 16 грудня 2016 14:29
Дата відповіді: 19 грудня 2016 11:14
Просим надати відповідь -"Документ про відповідність (декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності) (термін дії якої не менше ніж до кінця 2016 року). – на обладнання, що є предметом торгів.", яке саме обладнання є предметом торгів? Що саме цим пунутом тендерної документації вимагається?Якого саме документу сканована копія, адже предметом торгів є послуги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Читайте пункт 2 частини 8 розділу ІІІ тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-12-13-001582-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ДЕН, Код ЄДРПОУ:31246688
Дата подання: 26 січня 2017 13:24
Роз'яснення
ПП "ДЕН" як учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає не
достатньою та не зрозумілою аргументацію, зазначену в протоколі розгляду
тендерних пропозицій, й тому звертаємось до замовника з вимогою надати
додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ПП "ДЕН"
умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його
невідповідності кваліфікаційним критеріям, й зазначаємо що замовник
зобов’язаний надати ПП "ДЕН" відповідь з вищевказаною інформацією не пізніше
ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну
систему закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 січня 2017 13:00
Тендерним комітетом філії «Українська залізнична швидкісна компанія» публічного акціонерного товариства «Укрзалізниця» розглянуто Вашу вимогу, яку 26.01.2017 оприлюднено через електронну систему закупівель Prozorro, щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції ПП «ДЕН» умовам тендерної документації на закупівлю послуг прибирання у швидкісних електропоїздах «Hyundai».
Згідно ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу учасника, тендерна пропозиція якого була відхилена, з додатковою інформацією стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
У відповідь, Замовником, повідомляється наступне.
Відповідно до п. 4 ч. 7 розділу ІІІ тендерної документації, учасником не надано копії ГОСТу, ДСТУ, технічних умов на виготовлення витратних матеріалів з даними про найменування, тип, вид товару, правила приймання, випробування, транспортування, зберігання, основні технічні характеристики матеріалів.
Відповідно до п. 3 ч. 7 розділу ІІІ тендерної документації, відсутня довідка або рішення органу сертифікації, що продукція така як папір туалетний, накладки на унітаз одноразові, освіжувачі повітря не підлягають обов’язковій сертифікації, або видані в установленому порядку копії сертифікатів відповідності.
Частиною 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Тендерною документацією визначено забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії.
Відповідно до Розділу І Статті 1 пункту 8 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Оскільки подання пропозиції в системі Prozorro здійснюється виключно в електронному форматі, необхідно наголосити на необхідності для Учасника процедури закупівлі отримувати в обслуговуючій фінансовій установі (установа – Гарант) електронний документ – тендерну гарантію, для подальшого формування повного пакету документів тендерної пропозиції.
Також необхідно звернути увагу, щоб зазначений в тексті Тендерної гарантії підписант співпадав із підписантом, який наклав ЕЦП.
Перевірка ЕЦП здійснюється онлайн на сайті Центрально засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.
Відсутність в складі тендерної пропозиції учасника ПП «ДЕН» електронного файлу для перевірки ЕЦП не дає можливості здійснити перевірку накладеного ЕЦП та встановити дійсність банківської гарантії.
В ціновій пропозиції ПП «ДЕН» надає перелік витратних матеріалів які будуть використовуватись при наданні послуг прибирання в електропоїздах, однією із позицій є автоматичний освіжувач повітря s.r.o. «CORMEN», на який відсутні будь-які документи підтверджуючі їх якість, а саме: декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Ненадання копії документа про відповідність на витратні матеріали не відповідає вимогам тендерної документації встановленій Замовником в п. 2 ч. 8 розділу ІІІ Тендерної документації.
Наданий учасником Висновок СЕС від 19.12.2012 № 05.03.03-04/127194 на мило рідинне (рідке) (персик, яблуко, квіткове, фруктове, цитрус, зимова свіжість, орхідея) згідно ДСТУ 4315:2004, містить інформацію, що термін дії висновку протягом дії ДСТУ 4315:2004 «Засоби косметичні для очищення шкіри та волосся». При цьому копія зазначеного ДСТУ відсутня, що не дає змоги замовнику підтвердити дійс

Документи

31 січня 2017 13:00
Відповідь ДЕН Хюндай.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2016 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПОПЕЛЮШКА" 7 897 176,00
UAH з ПДВ
6 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАУН" 7 402 320,00
UAH з ПДВ
6 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 6 942 844,09
UAH з ПДВ
6 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ДЕН 7 922 905,92
UAH з ПДВ
6 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Благодарочка" 7 830 000,00
UAH з ПДВ
7 460 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2016 16:50
19-Довідка працівники.PDF
28 грудня 2016 16:50
18-Форма пропозиції.PDF
28 грудня 2016 16:50
17.2-ТУ.PDF
28 грудня 2016 16:50
17.1-ТУ Довідка.PDF
28 грудня 2016 16:50
16-Субпідрядники.PDF
28 грудня 2016 16:50
15-Страхування.PDF
28 грудня 2016 16:50
14-Статут.PDF
28 грудня 2016 16:50
13-Лист-рекомендація.PDF
28 грудня 2016 16:50
12-Мат-тех база.PDF
28 грудня 2016 16:50
11-Калькуляція.PDF
28 грудня 2016 16:50
10-Довідка ст 17.PDF
28 грудня 2016 16:50
9-Сертифікати.PDF
28 грудня 2016 16:50
9.3-Лист гарантія СЕС.PDF
28 грудня 2016 16:50
9.2-Укрсепро.PDF
28 грудня 2016 16:50
8.1-Проект Договору.PDF
28 грудня 2016 16:50
7-Довідка ISO.PDF
28 грудня 2016 16:50
6-Диспетчерська служба.PDF
28 грудня 2016 16:50
5-Відомості КВЕД.pdf
28 грудня 2016 16:50
4.3 Гарантія 1225-Г_16.P7S
28 грудня 2016 16:50
4.2 Гарантія 1225-Г_16.pdf
28 грудня 2016 16:50
4.1 Гарантія 1225-Г_16.P7S
28 грудня 2016 16:50
2-Витяг з Реєстру ПДВ.PDF

Публічні документи

28 грудня 2016 16:46
Освіжувач повітря.pdf
28 грудня 2016 16:46
Цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2016 16:45
Банківська ліцензія.pdf
28 грудня 2016 16:45
scan 1.pdf
28 грудня 2016 16:45
602E4CE2-EDB1-40E9-9B3E-5730DE2F2422.CRF
28 грудня 2016 15:03
Форма № 1-ДФ.pdf
28 грудня 2016 15:03
Статут.pdf
28 грудня 2016 15:03
Сертифікат ISO.pdf
28 грудня 2016 15:03
Опис.pdf
28 грудня 2016 15:03
Договір страхування.pdf
28 грудня 2016 15:03
Договір про закупівлю.pdf
28 грудня 2016 15:03
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
28 грудня 2016 15:03
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

13 січня 2017 17:04
Цінова пропозиція
28 грудня 2016 16:44
Банківська гарантія.pdf.pdf
28 грудня 2016 16:43
Калькуляції.pdf.pdf
28 грудня 2016 16:42
Статут.pdf.PDF
28 грудня 2016 16:42
Цінова пропозиція.pdf.pdf

Публічні документи

19 січня 2017 17:13
Довідка.pdf
17 січня 2017 18:07
Договір заповнений.rar
17 січня 2017 18:07
Ціна оновлена.rar
28 грудня 2016 16:58
Висновок.pdf
28 грудня 2016 16:58
Благодарочка.pdf
28 грудня 2016 16:56
Якість.rar
28 грудня 2016 16:56
Уставні документи.rar
28 грудня 2016 16:55
Якість1.rar
28 грудня 2016 16:55
ціна.pdf
28 грудня 2016 16:55
Технічна частина.rar
28 грудня 2016 16:55
Технічні специфікації.rar
28 грудня 2016 16:55
Квал. критерії 1.rar
28 грудня 2016 16:55
Калькуляції.pdf
28 грудня 2016 16:55
Договір.rar
28 грудня 2016 16:55
О сертифікації.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПОПЕЛЮШКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАУН"

ПП "Клінінг-Про"

ПП ДЕН

ТОВ "Благодарочка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПОПЕЛЮШКА"
#40116751
Відхилено 6 590 000,00
UAH з ПДВ
06 січня 2017 12:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАУН"
#38260190
Відхилено 6 600 000,00
UAH з ПДВ
12 січня 2017 11:43
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Відхилено 6 690 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2017 15:50
ПП ДЕН
#31246688
Відхилено 6 890 000,00
UAH з ПДВ
17 січня 2017 15:56
ТОВ "Благодарочка"
#38814103
Переможець 7 460 800,00
UAH з ПДВ
24 січня 2017 16:25

Документи

12 січня 2017 11:42
Електронний підпис

Документи

13 січня 2017 15:50
Електронний підпис

Документи

17 січня 2017 15:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2017 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Благодарочка"
#38814103
7 460 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 вересня 2017 13:23
Електронний підпис укладений
20 лютого 2017 16:34
№3-УЗШК поезда Хундай.pdf укладений
20 лютого 2017 16:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 142 852,24
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: через неякісне надання послуг та на виконання рекомендацій ДАСУ