Металопластикові вікна з енергозбереженням
Очікувана вартість
549 999,45 UAH
UA-2016-12-13-001558-b 271b6f763582483b931c4c4f08b48775
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти виконавчого комітету Роменської міської ради в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 02147919
Місцезнаходження замовника: 42000, Україна, Сумська обл., Ромни, вул.Соборна,41 м. Ромни, Сумська область
Контактна особа замовника: Шевченко Альона
+380980577217
osvita20@yandex.ua

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 3 нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, яка унеможливлює дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури
Обгрунтування
У зв’язку із наданням освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, головному розпоряднику – відділу освіти виконавчого комітету Роменської міської ради, а саме:
на придбання вікон для загальноосвітньої школи № 7 у сумі 150000 грн., для загальноосвітньої школи № 10 у сумі 170000 грн., для загальноосвітньої школи № 11 у сумі 170000 грн.
А також видатки у сумі 60 000 грн. для забезпечення вікнами дошкільний навчальний заклад № 7.
Відповідно до рішення міської ради сьомого скликання 06.12.02016 « Про внесення змін до рішення міської ради сьомого скликання від 24.12.2015 « Про Міський бюджет міста Ромни на 2016 рік, надані кошти потрібно освоїти протягом 2016 року.
У зв’язку із неможливістю застосувати процедуру Відкритих торгів, через відсутність достатнього часу для проведення торгів, застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 19 грудня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 шт
Металопластикові вікна з енергозбереженням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська обл., Ромни, Соборна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
ДК 016:2010: 22.23.1 — Вироби пластмасові для будівництва; лінолеум і покриви на підлогу, тверді, не пластикові

Документація

Тендерна документація

13 грудня 2016 16:02
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Бондар Сергій Володимирович
#3300207077
Переможець 549 999,45
UAH
13 грудня 2016 16:11

Документи

13 грудня 2016 16:11
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2016 16:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Бондар Сергій Володимирович
#3300207077
549 999,45
UAH
Документи

Документи

13 грудня 2016 16:11
sign.p7s
13 грудня 2016 16:11
Протокол переговорів.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 грудня 2016 13:01
Договір Бондар.pdf укладений
20 грудня 2016 12:59
sign.p7s укладений
03 січня 2017 14:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 549 999,45
UAH

Актуальні тендери

До пошуку