Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплексне прибирання у електропоїздах Шкода виробництва Шкода Вагонка
Очікувана вартість
1 742 400,00 UAH
UA-2016-12-13-000455-c 84cfb85ad5414c4e8e0feae4bb7f169d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищенко Ольга Федорівна

044 465-26-22 olga_onishenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Онищенко Ольга Федорівна
044 465-26-22
olga_onishenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2016
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2016 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2016 19:00
Початок аукціону: 29 грудня 2016 11:39
Очікувана вартість: 1 742 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 424,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52272 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
комплексне прибирання у електропоїздах Шкода виробництва Шкода Вагонка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Привокзальна,3, Київ, Київська обл., 02096, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
ДК 016:2010: 81.29.1 — Послуги щодо очищування, інші

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2016 16:12
Електронний підпис
13 грудня 2016 16:12
електропоїзди S.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Характеристики освіжувача повітря?
Дата подання: 16 грудня 2016 10:29
Дата відповіді: 21 грудня 2016 14:46
Шановний Замовнику! У Додатку № 2 тендерної документації «Форма пропозиції торгів «Цінова пропозиція» зазначено, що одним з витратних матеріалів є «Автоматичний освіжувач повітря, що встановлюється в санвузлі». При цьому відсутні конкретні вимоги до зовнішнього вигляду та характеристик цього освіжувача. Просимо Вас повідомити, які саме характеристики вимагаються: --тип та формат кріплень; можливо, конкретний виробник та аромат; необхідно освіжувач в зборі або тільки змінний аерозольний балон до нього. Зазделегідь вдячні за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання щодо уточнення інформації стосовно Додатка №2 тендерної документації «Форма пропозиції торгів «Цінова пропозиція», що стосується витратного матеріалу «Автоматичний освіжував повітря, що встановлюється в санвузлі» інформуємо:
«Автоматичний диспансер з заданим інтервалом часу, що встановлюється в санвузлі з нейтральним ароматом, в зборі з можливістю заміни балончиків до нього. Колір бажано сірий або світло-коричневий» (як приклад Air Wick).
У кожній туалетній кімнаті встановити автоматичний диспансер, заміна балончиків здійснюється у міру потреби».
Розрахунок персоналу для надання послуг?
Дата подання: 16 грудня 2016 10:38
Дата відповіді: 21 грудня 2016 14:46
Шановний Замовнику! У пункті 1.9 розділу 1 «Вимоги до послуг» Додатку № 3 тендерної документації «Технічна специфікація» зазначено, що розрахунок персоналу для надання послуг повинен здійснюватись з розрахунку по 2 чоловіка на здійснення підтримуючого прибирання у разу населеності поїзда більше 80%. При цьому незрозуміло, ким та яким чином кожного разу буде визначатись, чи перевищує населеність поїзда 80%, чи вона є меншою, та як і за скільки часу до відправлення поїзда, в залежності від цього, буде визначатись, скільки чоловік буде задіяно для прибирання. Зазделегідь вдячні за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно пункту 1.9 розділу 1 «Вимоги до послуг» Додатка №3 тендерної документації «Технічна специфікація» варто зазначити, що черговий адміністратор клінінгової компанії під час зміни за добу до відправлення поїзда з ТПС «Дарниця» бере у змінного інженера Управління обслуговування пасажирів в поїздах інформацію про очікувану населеність поїзда в обох напрямках.
Адміністратор клінінгової компанії бере Відомість змінних завдань по обслуговуванню електропоїздів по ТПС «Дарниця» у змінного майстра Управління сервісно-технічного обслуговування електропоїздів для координації дій мобільних бригад по прибиранню.
«Розрахунок персоналу для надання якісних послуг здійснюється керівництвом клінінгової компанії, з урахуванням усіх показників: час відстою в пунктах обороту, населеність поїзда, виду проведення робіт тощо, але не менше 5 чоловік для здійснення основного прибирання, не менше 3 чоловік в пунктах обороту, та по 2 чоловіка на здійснення підтримуючого прибирання у разі населеності поїзда більше 80%».
Підтвердження інформації щодо відповідності Учасника технічним та кваліфікаційним вимогам
Дата подання: 16 грудня 2016 12:13
Дата відповіді: 19 грудня 2016 11:19
Додатком 1 документації вимагається документ про відповідність (декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об'єкта оцінки відповідності) (термін дії якої не менше ніж до кінця 2016 року) на обладнання, що є предметом торгів. Предметом торгів є комплексне прибирання у електропоїздах Шкода виробництва Шкода Вагонка. Поясність, будь ласка, який саме документ потрібно надати для дотримання вимог!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: "Обладнання" - мається на увазі витратні матеріали. Читайте пункт 2 частини 8 розділу ІІІ тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-12-13-000455-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ДЕН, Код ЄДРПОУ:31246688
Дата подання: 26 січня 2017 13:23
Роз'яснення
ПП "ДЕН" як учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає не
достатньою та не зрозумілою аргументацію, зазначену в протоколі розгляду
тендерних пропозицій, й тому звертаємось до замовника з вимогою надати
додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ПП "ДЕН"
умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його
невідповідності кваліфікаційним критеріям, й зазначаємо що замовник
зобов’язаний надати ПП "ДЕН" відповідь з вищевказаною інформацією не пізніше
ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну
систему закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 січня 2017 13:03
Згідно ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу учасника, тендерна пропозиція якого була відхилена, з додатковою інформацією стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Учасником через електронну систему закупівель 26.01.2017 оприлюднено вимогу щодо надання зазначеної вище інформації.
У відповідь, Замовником, повідомляється наступне.
Відповідно до п. 4 ч. 7 розділу ІІІ тендерної документації, учасником не надано копії ГОСТу, ДСТУ, технічних умов на виготовлення витратних матеріалів з даними про найменування, тип, вид товару, правила приймання, випробування, транспортування, зберігання, основні технічні характеристики матеріалів.
Відповідно до п. 3 ч. 7 розділу ІІІ тендерної документації, відсутня довідка або рішення органу сертифікації, що продукція така як папір туалетний, накладки на унітаз одноразові, освіжувачі повітря не підлягають обов’язковій сертифікації, або видані в установленому порядку копії сертифікатів відповідності.
Частиною 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Тендерною документацією визначено забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії.
Відповідно до Розділу І Статті 1 пункту 8 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Оскільки подання пропозиції в системі Prozorro здійснюється виключно в електронному форматі, необхідно наголосити на необхідності для Учасника процедури закупівлі отримувати в обслуговуючій фінансовій установі (установа – Гарант) електронний документ – тендерну гарантію, для подальшого формування повного пакету документів тендерної пропозиції.
Також необхідно звернути увагу, щоб зазначений в тексті Тендерної гарантії підписант співпадав із підписантом, який наклав ЕЦП.
Перевірка ЕЦП здійснюється онлайн на сайті Центрально засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.
Відсутність в складі тендерної пропозиції учасника ПП «ДЕН» електронного файлу для перевірки ЕЦП не дає можливості здійснити перевірку накладеного ЕЦП та встановити дійсність банківської гарантії.
В ціновій пропозиції ПП «ДЕН» надає перелік витратних матеріалів які будуть використовуватись при наданні послуг прибирання в електропоїздах, однією із позицій є автоматичний освіжувач повітря s.r.o. «CORMEN», на який відсутні будь-які документи підтверджуючі їх якість, а саме: декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Ненадання копії документа про відповідність на витратні матеріали не відповідає вимогам тендерної документації встановленій Замовником в п. 2 ч. 8 розділу ІІІ Тендерної документації.
Наданий учасником Висновок СЕС від 19.12.2012 № 05.03.03-04/127194 на мило рідинне (рідке) (персик, яблуко, квіткове, фруктове, цитрус, зимова свіжість, орхідея) згідно ДСТУ 4315:2004, містить інформацію, що термін дії висновку протягом дії ДСТУ 4315:2004 «Засоби косметичні для очищення шкіри та волосся». При цьому копія зазначеного ДСТУ відсутня, що не дає змоги замовнику підтвердити дійсність висновку.
Аналогічна ситуація і з Висновком СЕС від 15.05.2012 № 05.03.02-04/43243 на засіб для чищення сантехнічних поверхонь ТМ «Helper Professional» та Висновком СЕС від 13.11.2014 № 05.03.02-04/69015 на гель для чищення унітазів ТМ «Helper», які діють протягом терміну дії ТУ

Документи

31 січня 2017 13:03
Відповідь ДЕН Шкода.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2016 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАУН" 1 502 784,00
UAH з ПДВ
1 389 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПОПЕЛЮШКА" 1 737 542,20
UAH з ПДВ
1 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ДЕН 1 738 442,88
UAH з ПДВ
1 395 687,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Благодарочка" 1 695 472,90
UAH з ПДВ
1 623 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2016 18:33
Розширена калькуляція.pdf
28 грудня 2016 18:33
Кваліфікаційні вимоги.pdf
28 грудня 2016 18:33
9D346A36-B6FD-46E7-A39F-653F5C2AC91F.CRF
28 грудня 2016 18:17
Цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2016 18:17
Форма № 1-ДФ.pdf
28 грудня 2016 18:17
Статут.pdf
28 грудня 2016 18:17
Сертифікат ISO.pdf
28 грудня 2016 18:17
Освіжувач повітря.pdf
28 грудня 2016 18:17
Опис.pdf
28 грудня 2016 18:17
Договір страхування.pdf
28 грудня 2016 18:17
Договір про закупівлю.pdf
28 грудня 2016 18:17
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
28 грудня 2016 18:17
Банківська ліцензія.pdf
28 грудня 2016 18:17
Аналогічний договір.pdf
28 грудня 2016 18:16
scan 3.pdf

Публічні документи

28 грудня 2016 18:49
19 Субпідряд.pdf
28 грудня 2016 18:49
17 Страхування.pdf
28 грудня 2016 18:49
16 Калькуляція витрат.pdf
28 грудня 2016 18:49
15.2 ТУ.PDF
28 грудня 2016 18:49
15.1 ТУ Довідка.pdf
28 грудня 2016 18:49
14.3 Наявність СЕС.pdf
28 грудня 2016 18:49
14.2 Сертифікати.PDF
28 грудня 2016 18:49
14.1 Сертифікація.pdf
28 грудня 2016 18:49
13.2 Довідка Договір.pdf
28 грудня 2016 18:49
13.1 Договір.pdf
28 грудня 2016 18:49
12.1 Сертифікат ISO.PDF
28 грудня 2016 18:49
11.2 Витяг.PDF
28 грудня 2016 18:49
11.1 Довітка Кведи.pdf
28 грудня 2016 18:49
10 Форма пропозиції.pdf
28 грудня 2016 18:49
9 Зразок форми.pdf
28 грудня 2016 18:49
7 Працівники.pdf
28 грудня 2016 18:49
6 Наказ.PDF
28 грудня 2016 18:49
5 Мат технічна база.pdf
28 грудня 2016 18:49
4 Ст 17.pdf
28 грудня 2016 18:49
3.4 Договір.PDF
28 грудня 2016 18:49
3.3 Лист-рекомендація.PDF
28 грудня 2016 18:49
3.1 Довідка Договори.pdf
28 грудня 2016 18:49
2.3 Гарантия 1223-Г_16.pdf.(2).P7S
28 грудня 2016 18:49
2.2 Гарантия 1223-Г_16.pdf.(1).P7S
28 грудня 2016 18:49
2.1 Гарантия 1223-Г_16.pdf
28 грудня 2016 18:49
1 Витяг з Реєстру ПДВ.PDF

Публічні документи

12 січня 2017 14:35
Цінова пропозиція
28 грудня 2016 17:09
Банківська гарантія.pdf.pdf
28 грудня 2016 17:09
Калькуляції.pdf.pdf
28 грудня 2016 17:07
Статут.pdf.PDF
28 грудня 2016 17:07
Цінова пропозиція.pdf.pdf

Публічні документи

19 січня 2017 17:16
Довідка.pdf
17 січня 2017 18:30
Ціна оновлена.rar
17 січня 2017 18:30
Договір заповнений.rar
28 грудня 2016 18:52
Якість 1.rar
28 грудня 2016 18:52
Якість.rar
28 грудня 2016 18:52
О сертификації.rar
28 грудня 2016 18:52
Договір.rar
28 грудня 2016 18:52
Ціна.pdf
28 грудня 2016 18:52
Технічні специфікації.rar
28 грудня 2016 18:52
Калькуляції.pdf
28 грудня 2016 18:52
Технічна частина.rar
28 грудня 2016 18:52
Уставні документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАУН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПОПЕЛЮШКА"

ПП ДЕН

ТОВ "Благодарочка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАУН"
#38260190
Відхилено 1 389 000,00
UAH з ПДВ
06 січня 2017 13:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПОПЕЛЮШКА"
#40116751
Відхилено 1 390 000,00
UAH з ПДВ
12 січня 2017 11:28
ПП ДЕН
#31246688
Відхилено 1 395 687,00
UAH з ПДВ
17 січня 2017 16:17
ТОВ "Благодарочка"
#38814103
Переможець 1 623 300,00
UAH з ПДВ
24 січня 2017 16:29

Документи

06 січня 2017 13:28
Електронний підпис

Документи

12 січня 2017 11:28
Електронний підпис

Документи

17 січня 2017 16:17
Електронний підпис

Документи

24 січня 2017 16:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2017 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Благодарочка"
#38814103
1 623 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2017 16:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2017 16:33
№4-УЗШК Шкода вагонка.pdf укладений
20 лютого 2017 16:33
Електронний підпис укладений
06 вересня 2017 13:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 179 042,71
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: через неякісне надання послуг