Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комплексне прибирання у електропоїздах Шкода виробництва Шкода Вагонка
Очікувана вартість
1 742 400,00 UAH
UA-2016-12-13-000455-c ● 84cfb85ad5414c4e8e0feae4bb7f169d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40123444 |
Місцезнаходження: | 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
Контактна особа: |
Онищенко Ольга Федорівна 044 465-26-22 olga_onishenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2016 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2016 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2016 19:00 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2016 11:39 |
Очікувана вартість: | 1 742 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 424,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 52272 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
комплексне прибирання у електропоїздах Шкода виробництва Шкода Вагонка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02096, Україна, Київська обл., Київ, Привокзальна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
ДК 016:2010: 81.29.1 — Послуги щодо очищування, інші
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2016 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2016 16:12 |
електропоїзди S.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Характеристики освіжувача повітря?
Дата подання: 16 грудня 2016 10:29
Дата відповіді: 21 грудня 2016 14:46
Шановний Замовнику!
У Додатку № 2 тендерної документації «Форма пропозиції торгів «Цінова пропозиція» зазначено, що одним з витратних матеріалів є «Автоматичний освіжувач повітря, що встановлюється в санвузлі».
При цьому відсутні конкретні вимоги до зовнішнього вигляду та характеристик цього освіжувача.
Просимо Вас повідомити, які саме характеристики вимагаються: --тип та формат кріплень;
можливо, конкретний виробник та аромат;
необхідно освіжувач в зборі або тільки змінний аерозольний балон до нього.
Зазделегідь вдячні за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання щодо уточнення інформації стосовно Додатка №2 тендерної документації «Форма пропозиції торгів «Цінова пропозиція», що стосується витратного матеріалу «Автоматичний освіжував повітря, що встановлюється в санвузлі» інформуємо:
«Автоматичний диспансер з заданим інтервалом часу, що встановлюється в санвузлі з нейтральним ароматом, в зборі з можливістю заміни балончиків до нього. Колір бажано сірий або світло-коричневий» (як приклад Air Wick).
У кожній туалетній кімнаті встановити автоматичний диспансер, заміна балончиків здійснюється у міру потреби».
«Автоматичний диспансер з заданим інтервалом часу, що встановлюється в санвузлі з нейтральним ароматом, в зборі з можливістю заміни балончиків до нього. Колір бажано сірий або світло-коричневий» (як приклад Air Wick).
У кожній туалетній кімнаті встановити автоматичний диспансер, заміна балончиків здійснюється у міру потреби».
Розрахунок персоналу для надання послуг?
Дата подання: 16 грудня 2016 10:38
Дата відповіді: 21 грудня 2016 14:46
Шановний Замовнику!
У пункті 1.9 розділу 1 «Вимоги до послуг» Додатку № 3 тендерної документації «Технічна специфікація» зазначено, що розрахунок персоналу для надання послуг повинен здійснюватись з розрахунку по 2 чоловіка на здійснення підтримуючого прибирання у разу населеності поїзда більше 80%. При цьому незрозуміло, ким та яким чином кожного разу буде визначатись, чи перевищує населеність поїзда 80%, чи вона є меншою, та як і за скільки часу до відправлення поїзда, в залежності від цього, буде визначатись, скільки чоловік буде задіяно для прибирання.
Зазделегідь вдячні за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно пункту 1.9 розділу 1 «Вимоги до послуг» Додатка №3 тендерної документації «Технічна специфікація» варто зазначити, що черговий адміністратор клінінгової компанії під час зміни за добу до відправлення поїзда з ТПС «Дарниця» бере у змінного інженера Управління обслуговування пасажирів в поїздах інформацію про очікувану населеність поїзда в обох напрямках.
Адміністратор клінінгової компанії бере Відомість змінних завдань по обслуговуванню електропоїздів по ТПС «Дарниця» у змінного майстра Управління сервісно-технічного обслуговування електропоїздів для координації дій мобільних бригад по прибиранню.
«Розрахунок персоналу для надання якісних послуг здійснюється керівництвом клінінгової компанії, з урахуванням усіх показників: час відстою в пунктах обороту, населеність поїзда, виду проведення робіт тощо, але не менше 5 чоловік для здійснення основного прибирання, не менше 3 чоловік в пунктах обороту, та по 2 чоловіка на здійснення підтримуючого прибирання у разі населеності поїзда більше 80%».
Адміністратор клінінгової компанії бере Відомість змінних завдань по обслуговуванню електропоїздів по ТПС «Дарниця» у змінного майстра Управління сервісно-технічного обслуговування електропоїздів для координації дій мобільних бригад по прибиранню.
«Розрахунок персоналу для надання якісних послуг здійснюється керівництвом клінінгової компанії, з урахуванням усіх показників: час відстою в пунктах обороту, населеність поїзда, виду проведення робіт тощо, але не менше 5 чоловік для здійснення основного прибирання, не менше 3 чоловік в пунктах обороту, та по 2 чоловіка на здійснення підтримуючого прибирання у разі населеності поїзда більше 80%».
Підтвердження інформації щодо відповідності Учасника технічним та кваліфікаційним вимогам
Дата подання: 16 грудня 2016 12:13
Дата відповіді: 19 грудня 2016 11:19
Додатком 1 документації вимагається документ про відповідність (декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об'єкта оцінки відповідності) (термін дії якої не менше ніж до кінця 2016 року) на обладнання, що є предметом торгів.
Предметом торгів є комплексне прибирання у електропоїздах Шкода виробництва Шкода Вагонка.
Поясність, будь ласка, який саме документ потрібно надати для дотримання вимог!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Обладнання" - мається на увазі витратні матеріали. Читайте пункт 2 частини 8 розділу ІІІ тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-12-13-000455-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ДЕН, Код ЄДРПОУ:31246688
Дата подання: 26 січня 2017 13:23
Роз'яснення
ПП "ДЕН" як учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає не
достатньою та не зрозумілою аргументацію, зазначену в протоколі розгляду
тендерних пропозицій, й тому звертаємось до замовника з вимогою надати
додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ПП "ДЕН"
умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його
невідповідності кваліфікаційним критеріям, й зазначаємо що замовник
зобов’язаний надати ПП "ДЕН" відповідь з вищевказаною інформацією не пізніше
ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну
систему закупівель.
Розгорнути
Згорнути
достатньою та не зрозумілою аргументацію, зазначену в протоколі розгляду
тендерних пропозицій, й тому звертаємось до замовника з вимогою надати
додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ПП "ДЕН"
умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його
невідповідності кваліфікаційним критеріям, й зазначаємо що замовник
зобов’язаний надати ПП "ДЕН" відповідь з вищевказаною інформацією не пізніше
ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну
систему закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 січня 2017 13:03
Згідно ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу учасника, тендерна пропозиція якого була відхилена, з додатковою інформацією стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Учасником через електронну систему закупівель 26.01.2017 оприлюднено вимогу щодо надання зазначеної вище інформації.
У відповідь, Замовником, повідомляється наступне.
Відповідно до п. 4 ч. 7 розділу ІІІ тендерної документації, учасником не надано копії ГОСТу, ДСТУ, технічних умов на виготовлення витратних матеріалів з даними про найменування, тип, вид товару, правила приймання, випробування, транспортування, зберігання, основні технічні характеристики матеріалів.
Відповідно до п. 3 ч. 7 розділу ІІІ тендерної документації, відсутня довідка або рішення органу сертифікації, що продукція така як папір туалетний, накладки на унітаз одноразові, освіжувачі повітря не підлягають обов’язковій сертифікації, або видані в установленому порядку копії сертифікатів відповідності.
Частиною 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Тендерною документацією визначено забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії.
Відповідно до Розділу І Статті 1 пункту 8 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Оскільки подання пропозиції в системі Prozorro здійснюється виключно в електронному форматі, необхідно наголосити на необхідності для Учасника процедури закупівлі отримувати в обслуговуючій фінансовій установі (установа – Гарант) електронний документ – тендерну гарантію, для подальшого формування повного пакету документів тендерної пропозиції.
Також необхідно звернути увагу, щоб зазначений в тексті Тендерної гарантії підписант співпадав із підписантом, який наклав ЕЦП.
Перевірка ЕЦП здійснюється онлайн на сайті Центрально засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.
Відсутність в складі тендерної пропозиції учасника ПП «ДЕН» електронного файлу для перевірки ЕЦП не дає можливості здійснити перевірку накладеного ЕЦП та встановити дійсність банківської гарантії.
В ціновій пропозиції ПП «ДЕН» надає перелік витратних матеріалів які будуть використовуватись при наданні послуг прибирання в електропоїздах, однією із позицій є автоматичний освіжувач повітря s.r.o. «CORMEN», на який відсутні будь-які документи підтверджуючі їх якість, а саме: декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Ненадання копії документа про відповідність на витратні матеріали не відповідає вимогам тендерної документації встановленій Замовником в п. 2 ч. 8 розділу ІІІ Тендерної документації.
Наданий учасником Висновок СЕС від 19.12.2012 № 05.03.03-04/127194 на мило рідинне (рідке) (персик, яблуко, квіткове, фруктове, цитрус, зимова свіжість, орхідея) згідно ДСТУ 4315:2004, містить інформацію, що термін дії висновку протягом дії ДСТУ 4315:2004 «Засоби косметичні для очищення шкіри та волосся». При цьому копія зазначеного ДСТУ відсутня, що не дає змоги замовнику підтвердити дійсність висновку.
Аналогічна ситуація і з Висновком СЕС від 15.05.2012 № 05.03.02-04/43243 на засіб для чищення сантехнічних поверхонь ТМ «Helper Professional» та Висновком СЕС від 13.11.2014 № 05.03.02-04/69015 на гель для чищення унітазів ТМ «Helper», які діють протягом терміну дії ТУ
Учасником через електронну систему закупівель 26.01.2017 оприлюднено вимогу щодо надання зазначеної вище інформації.
У відповідь, Замовником, повідомляється наступне.
Відповідно до п. 4 ч. 7 розділу ІІІ тендерної документації, учасником не надано копії ГОСТу, ДСТУ, технічних умов на виготовлення витратних матеріалів з даними про найменування, тип, вид товару, правила приймання, випробування, транспортування, зберігання, основні технічні характеристики матеріалів.
Відповідно до п. 3 ч. 7 розділу ІІІ тендерної документації, відсутня довідка або рішення органу сертифікації, що продукція така як папір туалетний, накладки на унітаз одноразові, освіжувачі повітря не підлягають обов’язковій сертифікації, або видані в установленому порядку копії сертифікатів відповідності.
Частиною 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Тендерною документацією визначено забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії.
Відповідно до Розділу І Статті 1 пункту 8 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Оскільки подання пропозиції в системі Prozorro здійснюється виключно в електронному форматі, необхідно наголосити на необхідності для Учасника процедури закупівлі отримувати в обслуговуючій фінансовій установі (установа – Гарант) електронний документ – тендерну гарантію, для подальшого формування повного пакету документів тендерної пропозиції.
Також необхідно звернути увагу, щоб зазначений в тексті Тендерної гарантії підписант співпадав із підписантом, який наклав ЕЦП.
Перевірка ЕЦП здійснюється онлайн на сайті Центрально засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.
Відсутність в складі тендерної пропозиції учасника ПП «ДЕН» електронного файлу для перевірки ЕЦП не дає можливості здійснити перевірку накладеного ЕЦП та встановити дійсність банківської гарантії.
В ціновій пропозиції ПП «ДЕН» надає перелік витратних матеріалів які будуть використовуватись при наданні послуг прибирання в електропоїздах, однією із позицій є автоматичний освіжувач повітря s.r.o. «CORMEN», на який відсутні будь-які документи підтверджуючі їх якість, а саме: декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Ненадання копії документа про відповідність на витратні матеріали не відповідає вимогам тендерної документації встановленій Замовником в п. 2 ч. 8 розділу ІІІ Тендерної документації.
Наданий учасником Висновок СЕС від 19.12.2012 № 05.03.03-04/127194 на мило рідинне (рідке) (персик, яблуко, квіткове, фруктове, цитрус, зимова свіжість, орхідея) згідно ДСТУ 4315:2004, містить інформацію, що термін дії висновку протягом дії ДСТУ 4315:2004 «Засоби косметичні для очищення шкіри та волосся». При цьому копія зазначеного ДСТУ відсутня, що не дає змоги замовнику підтвердити дійсність висновку.
Аналогічна ситуація і з Висновком СЕС від 15.05.2012 № 05.03.02-04/43243 на засіб для чищення сантехнічних поверхонь ТМ «Helper Professional» та Висновком СЕС від 13.11.2014 № 05.03.02-04/69015 на гель для чищення унітазів ТМ «Helper», які діють протягом терміну дії ТУ
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2016 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАУН" |
1 502 784,00
UAH з ПДВ
|
1 389 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПОПЕЛЮШКА" |
1 737 542,20
UAH з ПДВ
|
1 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ДЕН |
1 738 442,88
UAH з ПДВ
|
1 395 687,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Благодарочка" |
1 695 472,90
UAH з ПДВ
|
1 623 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАУН" #38260190 |
Відхилено |
1 389 000,00
UAH з ПДВ
|
06 січня 2017 13:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПОПЕЛЮШКА" #40116751 |
Відхилено |
1 390 000,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2017 11:28
|
ПП ДЕН #31246688 |
Відхилено |
1 395 687,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2017 16:17
|
ТОВ "Благодарочка" #38814103 |
Переможець |
1 623 300,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2017 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2017 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2017 16:33
|
№4-УЗШК Шкода вагонка.pdf | укладений |
20 лютого 2017 16:33
|