Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція дитячого садка по вул.І.Франка, 45-А в с.Дубляни Демидівського району Рівненської області
Очікувана вартість
2 274 251,00 UAH
UA-2016-12-09-001312-b ● eaf18ae2128440f1b1f07b2dafdf4a70
Переговорна процедура
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Боришкевич Денис Васильович 380362266863 deny159@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
9 серпня 2016 року, за результатами процедури відкритих торгів, між департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської облдержадміністрації та Товариством з обмеженою відповідальністю «Стиль-Декор» укладено договір на виконання робіт із реконструкції дитячого садка по вул. І.Франка, 45-А в с.Дубляни Демидівського району Рівненської області на суму 4 679 995,20 гривень з ПДВ. Протягом 2016 року було виконано робіт на загальну суму 2 274 251,00 грн. з ПДВ.
В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення реконструкції та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим, а саме:
Частково:
- роботи з влаштування покрівлі;
- роботи з внутрішнього та зовнішнього опорядження;
- благоустрій;
- роботи з будівництва та технологічного оснащення теплогенераторної;
- влаштування пожежних резервуарів;
- влаштування резервуару для збору очищених вод.
Всього на 1 270 566,00 гривень.
Відкориговану проектну документацію по об’єкту «Реконструкція дитячого садка по вул.І.Франка, 45-А в с.Дубляни Демидівського району Рівненської області» було подано на розгляд Філії Державного підприємства «Укрдержбудекспертиза» у м.Рівне області, за результатами розгляду якої, було отримано позитивний експертний звіт №18-01465-16 від 05.12.2016 згідно якого загальна кошторисна вартість становить 6 980 120,00 гривень.
Відкоригований проект є продовженням робіт та становить невід’ємну частину від первісного проекту.
Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
– збільшення вартості робіт, через необхідність закладення у кошторис доставки та/або перебазування матеріалів, обладнання та механізмів новим виконавцем робіт;
– законодавство України передбачає реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до неї. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Виходячи з вищесказаного, а також враховуючи те, що на території будівельного майданчика знаходяться придбані та завезені матеріали, необхідні ресурси та обладнання, які забезпечують виконання робіт в найкоротші терміни та зменшують значну суму витрат на їх перебазування, вважаємо за доцільне доручити виконання даних робіт, які технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, генпідрядникові, що дозволить:
– забезпечити сумісність або уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– забезпечити сумісність з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують належного завершення;
– забезпечити уніфікацію, стандартизацію та сумісність з наявними роботами в цілому;
– призведе до збереження гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до збереження і збільшення ефективності гарантійного та післягарантійного обслуговування;
– зменшити час виконання робіт, оскільки частина роботи вже виконана, на об’єкті знаходиться відповідне устаткування, матеріали, техніка, змонтовані відповідні інженерно-будівельні конструкції, а також зберегти професійний кадровий інженерно-технічний склад і кваліфіковані робітники Товариства з обмеженою відповідальністю «Стиль-Декор» які працюють на об’єкті із самого початку будівництва відповідного об’єкта;
– зменшити витрати держаних коштів на доопрацювання даних робіт;
– підвищити ефективність та забезпечити якісне виконання робіт необхідних для належного завершення будівництва об’єкту в цілому;
– забезпечити дотримання основних принципів здійснення державних закупівель визначених статтею 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель»;
– забезпечити дотримання вимог діючого законодавства в цілому.
В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення реконструкції та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим, а саме:
Частково:
- роботи з влаштування покрівлі;
- роботи з внутрішнього та зовнішнього опорядження;
- благоустрій;
- роботи з будівництва та технологічного оснащення теплогенераторної;
- влаштування пожежних резервуарів;
- влаштування резервуару для збору очищених вод.
Всього на 1 270 566,00 гривень.
Відкориговану проектну документацію по об’єкту «Реконструкція дитячого садка по вул.І.Франка, 45-А в с.Дубляни Демидівського району Рівненської області» було подано на розгляд Філії Державного підприємства «Укрдержбудекспертиза» у м.Рівне області, за результатами розгляду якої, було отримано позитивний експертний звіт №18-01465-16 від 05.12.2016 згідно якого загальна кошторисна вартість становить 6 980 120,00 гривень.
Відкоригований проект є продовженням робіт та становить невід’ємну частину від первісного проекту.
Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
– збільшення вартості робіт, через необхідність закладення у кошторис доставки та/або перебазування матеріалів, обладнання та механізмів новим виконавцем робіт;
– законодавство України передбачає реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до неї. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Виходячи з вищесказаного, а також враховуючи те, що на території будівельного майданчика знаходяться придбані та завезені матеріали, необхідні ресурси та обладнання, які забезпечують виконання робіт в найкоротші терміни та зменшують значну суму витрат на їх перебазування, вважаємо за доцільне доручити виконання даних робіт, які технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, генпідрядникові, що дозволить:
– забезпечити сумісність або уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– забезпечити сумісність з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують належного завершення;
– забезпечити уніфікацію, стандартизацію та сумісність з наявними роботами в цілому;
– призведе до збереження гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до збереження і збільшення ефективності гарантійного та післягарантійного обслуговування;
– зменшити час виконання робіт, оскільки частина роботи вже виконана, на об’єкті знаходиться відповідне устаткування, матеріали, техніка, змонтовані відповідні інженерно-будівельні конструкції, а також зберегти професійний кадровий інженерно-технічний склад і кваліфіковані робітники Товариства з обмеженою відповідальністю «Стиль-Декор» які працюють на об’єкті із самого початку будівництва відповідного об’єкта;
– зменшити витрати держаних коштів на доопрацювання даних робіт;
– підвищити ефективність та забезпечити якісне виконання робіт необхідних для належного завершення будівництва об’єкту в цілому;
– забезпечити дотримання основних принципів здійснення державних закупівель визначених статтею 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель»;
– забезпечити дотримання вимог діючого законодавства в цілому.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2016 14:33 |
Оскарження наміру укласти договір: | 20 грудня 2016 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Реконструкція дитячого садка по вул.І.Франка, 45-А в с.Дубляни Демидівського району Рівненської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція дитячого садка по вул.І.Франка, 45-А в с.Дубляни Демидівського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35200, Україна, Рівненська область, с.Дубляни, вул.І.Франка, 45-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи
Тендерна документація
09 грудня 2016 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Стиль-Декор» #22579791 |
Переможець |
1 200 081,60
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2016 14:33
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 06 березня 2017 11:59 |
Коментар щодо відміни: | Непідписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі |
Документи:
06 березня 2017 11:59
|
Протокол №11 відміна.pdf |