послуги їдалень - 56.29.2 (55510000-8 - послуги їдалень)
Очікувана вартість
398 759,00 UAH
UA-2016-12-09-000421-b d89f5342c6ed4ddeaf95a7924a007628
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КУ "Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №25" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031351
Місцезнаходження замовника: 87537, Україна, Донецька обл., м. Маріуполь, ВУЛИЦЯ ЗЕЛІНСЬКОГО, будинок 108
Контактна особа замовника: Олена Кіор
+380673585240
mp25school@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2016 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2016 10:30
Початок аукціону: 27 грудня 2016 15:47
Очікувана вартість: 398 759,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63 %

Інформація про предмет закупівлі

меню №1 - 254 одиниць, меню №2 - 889 одиниць, меню №3 - 2794 одиниць, меню №4 - 36830 одиниць, меню №5 - 505 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41272 Единица
меню №1 - 254 одиниць, меню №2 - 889 одиниць, меню №3 - 2794 одиниць, меню №4 - 36830 одиниць, меню №5 - 505 одиниць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87537, Україна, Донецька область, Маріуполь, Зелінського 108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
ДК 016:2010: 56.29.2 — Послуги їдалень

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 13 грудня 2016 14:14
Дата відповіді: 14 грудня 2016 12:01
1. Прошу надати роз’яснення, з якого приводу в кваліфікаційних вимогах зазначається у пункті який, згідно ст.. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є дискримінаційним, а саме надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з організації харчування в навчально-виховних закладах протягом останніх 5 років ( 2016, 2015, 2014, 2013, 2012 р.) 2. Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме до кваліфікаційних критеріїв до учасників. 3. Просимо надати роз’яснення про питому вагу щодо інших критеріїв відбору окрім ціни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на перше питання: Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідальність зазначеному критерію, замовник визначає САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Організація дитячого харчування в навчально-виховних закладах здійснюється згідно „ Порядку надання послуг з
харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах» і потребує особливої уваги до постачальника послуг з організації шкільного харчування. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з організації харчування в навчально-виховних закладах протягом останніх 5 років (2016, 2015, 2014, 2013, 2012 роки)передбачено відповідно до специфіки харчування дітей.
Відповідь на друге питання: кваліфікаційні вимоги визначаються замовником самостійно згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідь на трете питання: ціна є основним критерієм відбору і складає 100%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2016 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ" 395 218,94
UAH з ПДВ
395 218,94
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ Маріупольський комбінат дитячого харчування 398 349,48
UAH з ПДВ
398 349,48
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ВОСТОК" 398 758,17
UAH з ПДВ
398 758,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2016 16:53
Проект договора.PDF
22 грудня 2016 16:53
Техничне завдання.PDF
22 грудня 2016 16:53
Тендерна пропозиція.PDF
22 грудня 2016 16:53
Оріентовна площа.PDF

Публічні документи

23 грудня 2016 18:50
sign.p7s
23 грудня 2016 18:31
Справки.pdf
23 грудня 2016 18:31
Санитарные книжки.pdf
23 грудня 2016 18:31
Сан_СЭС_паспорта.pdf
23 грудня 2016 18:31
паспорт директора.pdf
23 грудня 2016 18:30
Гарантійний лист.pdf
23 грудня 2016 18:30
TDV MKDX Kontakt Direktora.pdf
23 грудня 2016 18:30
TDV MKDX - PDV.pdf
23 грудня 2016 18:30
Informaciya TDV MKDX.pdf
23 грудня 2016 18:30
Техническое задание.pdf
23 грудня 2016 18:30
Проект договора ОШ№25.pdf
23 грудня 2016 18:30
Пропозиция ОШ№25.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"
#37793266
Переможець 395 218,94
UAH з ПДВ
03 січня 2017 10:32

Документи

03 січня 2017 10:32
sign.p7s
03 січня 2017 10:23
Изображение.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2017 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"
#37793266
395 218,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 січня 2017 10:32
sign.p7s
03 січня 2017 10:23
Изображение.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 січня 2017 14:45
Изображение.PDF укладений
16 січня 2017 13:54
sign.p7s зміни до договору
10 січня 2018 12:20
Изображение (1).JPG зміни до договору
09 січня 2018 13:25
Изображение0001.JPG зміни до договору
09 січня 2018 13:25
sign.p7s зміни до договору
30 грудня 2017 17:01
ош_25.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 20:53
ош 25.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 20:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Подовження строку дії договору до 28.02.2018 на підставі ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 25/1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 25/1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку