Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

бензини моторні, паливо дизельне, мазут М100
motor gasoline, diesel fuel, fuel oil M100
Очікувана вартість
7 223 732,50 UAH
UA-2016-12-08-001892-b c910c354bf3a4c69bc2909c3ad26674c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осадчук Віталій Михайлович

+380487944981 lawyer-30@ya.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП Український дитячий центр "Молода гвардія"
Код ЄДРПОУ: 33636307
Вебсайт: http://moloda-gvardiya.com.ua
Місцезнаходження: 65069, Україна , Одеська область обл., Одеса, Миколаївська дорога, 172
Контактна особа: Осадчук Віталій Михайлович
+380487944981
lawyer-30@ya.ru
Додаткові контактні особи: Осадчук Виталий Михайлович
+380675211030
lawyer-30@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GovE Ukrainian Children's Center "Young Guard"
National ID: 33636307
Contact point: Osadchyk Vitaliy M
+380487944981
lawyer-30@ya.ru
Additional contacts: Osadchuk Vitalii M
+380675211030
lawyer-30@yandex.ru

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 грудня 2016 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2017 16:04
Оскарження умов закупівлі: до 12 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2017 16:04
Очікувана вартість: 7 223 732,50 UAH з ПДВ
Publication date: 08 грудня 2016 15:59
Enquiries until: 06 січня 2017 16:04
Complaints submission until: до 12 січня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 січня 2017 16:04

Information

Estimated total value: 7 223 733 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

08 грудня 2016 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2016 16:00
ТД на мазут та бензин 08.12.2016.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 21 грудня 2016 11:26
Дата відповіді: 22 грудня 2016 11:50
Доброго дня. Уточніть будь-ласка перелік документів для документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
Відповідь: Доброго дня. На ваше питання «Уточніть будь-ласка перелік документів для документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв» повідомляємо наступне.
Відповдіно до ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно наказу №680 від 12.04.2016 року Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації», в п.5 розділу ІІІ ТД «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону.
Тендерною документацією на закупівлю «код ДК 016:2010 - 19.20.2 «Паливо рідинне та газ; оливи мастильні» (код ЄЗС ДК 021:2015 - 09100000-0 «Паливо») (Бензини моторні, паливо дизельне, мазут М100) (2 лота)», яка затверджена рішенням тендерного комітету від 28 листопада 2016 року, в п.п.3.5.2 п.5 розділу ІІІ ТД встановлено наступні кваліфікаційні критерії: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази; 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Документи які необхідно надати Учасником на підтвердження відповідності його кваліфікаційним критеріям вказані в цьому ж підпункті, а саме 3.5.2 п.5 розділу ІІІ ТД.
перелік документів для документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
Дата подання: 23 грудня 2016 12:25
Дата відповіді: 26 грудня 2016 11:42
Доброго дня. Дякуємо за надану відповідь, але все ще є питання. в п.п.3.5.2 п.5 розділу ІІІ ТД встановлено наступні кваліфікаційні критерії: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази; 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Документи які необхідно надати Учасником на підтвердження відповідності його кваліфікаційним критеріям вказані в цьому ж підпункті, а саме 3.5.2 п.5 розділу ІІІ ТД. До довільних довідок потрібно ще якісь документи: (наприклад) 1. Мат тех база - договора оренди? 3. Аналогічні договори - копії договорів, листи відгуки?, бо згідно 3.5.3 п.5 розділу ІІІ, тд яка не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям - відхиляеться.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником торгів встановлено у тендерній документації щодо закупівлі «код ДК 016:2010 - 19.20.2 «Паливо рідинне та газ; оливи мастильні» (код ЄЗС ДК 021:2015 - 09100000-0 «Паливо») (Бензини моторні, паливо дизельне, мазут М100)» встановлено нступні кваліфікаційні критерії:
• Наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Для документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати наступні документи.
Щодо наявність обладнання та матеріально-технічної бази - Інформаційна довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. Учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність МТБ. Вимог щодо надання будь - яких копій документів, на підтвердження такого кваліфікаційного критерію, Замовником не встановлювалося.
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Інформаційна довідка в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору. Учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору. Вимог щодо надання будь - яких копій документів, на підтвердження такого кваліфікаційного критерію, Замовником не встановлювалося.
Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів - Довідка в довільній формі про виконання аналогічних договорів на постачання товарів, що є предметом закупівлі. Учасники повинні надати довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів на постачання товарів, що є предметом закупівлі. Вимог щодо надання будь - яких копій документів, на підтвердження такого кваліфікаційного критерію, Замовником не встановлювалося.
перелік документів для документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
Дата подання: 27 грудня 2016 09:22
Дата відповіді: 27 грудня 2016 11:23
Доброго дня. Все питань більше не має. Відповідь - змістовна. Дуже дякуємо за надану відповідь.
Відповідь: Завжди раді допомогти
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-12-08-001892-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ВЕЛЕС", Код ЄДРПОУ:31181579
Дата подання: 24 січня 2017 16:25
Документи з банку
ПП "ВЕЛЕС" були завантажені всі файли, разом зі справками з банку, але у систему zakupki.prom.ua, можливо з технічних причин (такими як перевищення кількості файлів або невистачання часу для завантаження цих файлів), дані справки не завантажились. Просимо додати справки з банку до тендерної документації ПП "ВЕЛЕС". Дата та час видання справок зазначені у справках.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2017 14:46
Частиною 5 ст.25 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання. Такі зміни до ТД враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівль до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Враховуючи вимоги Закону, тендерним комітетом не буде здійснюватися розгляд документів Вашої тендерної пропозиції, які надані після кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Ваша пропозиція відхилена рішенням тендерного комітету.

Документи подані скаржником

24 січня 2017 16:25
document.pdf
24 січня 2017 16:25
document1.pdf

Документи

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот №1 (бензини моторні, паливо дизельне)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 613 732,50 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 36 137,33 UAH з ПДВ


Title: Lot №1 (motor gasoline, diesel fuel)
Current status: Complete
Estimated total value: 3 613 732,50 UAH including VAT
Minimal lowering step: 36 137,33 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 30 січня 2017 11:41
Auction planned date: 30 січня 2017 11:41
Закінчення: 30 січня 2017 12:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

16725 л
бензини моторні (газоліни)
ДК 021:2015: 09100000-0 — Паливо
ДК 016:2010: 19.20.2 — Паливо рідинне та газ; оливи мастильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65069, Україна, Одеська область, місто Одеса, миколаївська дорога, 172
Дата доставки: 16 січня 2017  —  31 грудня 2017

motor petrol (gasoline)
CPV: 09100000-0
149000 л
газойлі (паливо дизельне)
ДК 021:2015: 09100000-0 — Паливо
ДК 016:2010: 19.20.2 — Паливо рідинне та газ; оливи мастильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65069, Україна, Одеська область, місто Одеса, миколаївська дорога, 172
Дата доставки: 16 січня 2017  —  31 грудня 2017

gas oil (diesel fuel):
CPV: 09100000-0

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 січня 2017
UA-2016-12-08-001892-bc910c354bf3a4c69bc2909c3ad26674c
Найменування: ДП Український дитячий центр "Молода гвардія"
Код ЄДРПОУ: 33636307
Місцезнаходження: 65069, Україна, Одеська область обл., Одеса, Миколаївська дорога, 172
Учасник Документи Рішення
ПП "ОККО-Бізнес Контракт" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІДЖІ ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Катран Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАТРАЛ ОІЛ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

23 січня 2017 17:17
Електронний підпис

Документи

23 січня 2017 17:40
Електронний підпис

Публічні документи

16 січня 2017 14:26
АЗС.pdf
16 січня 2017 14:26
проект договору.pdf
16 січня 2017 14:26
статут.pdf
16 січня 2017 14:26
технічні вимоги.pdf

Документи

23 січня 2017 17:44
Електронний підпис

Публічні документи

16 січня 2017 15:18
Пропозиція ЛОТ 2.PDF
16 січня 2017 14:50
Статут.PDF
16 січня 2017 14:50
Свідотство НДС.PDF
16 січня 2017 14:50
ЄДРПОУ.PDF
16 січня 2017 14:49
довідка 4ОПП.PDF
16 січня 2017 14:49
Витяг 12 01 17.PDF
16 січня 2017 14:49
наказ на директора.PDF
16 січня 2017 14:49
Довідка з Банку.PDF
16 січня 2017 14:49
копії договорів.PDF
16 січня 2017 14:49
КП.PDF
16 січня 2017 14:49
Пропозиція ЛОТ 1.PDF

Документи

23 січня 2017 17:47
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО-Бізнес Контракт"

ТОВ "ІДЖІ ГРУП"

ТОВ Катран

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАТРАЛ ОІЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2017 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Катран 3 271 519,00
UAH з ПДВ
3 271 519,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО-Бізнес Контракт" 3 442 527,50
UAH з ПДВ
3 442 527,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2017 15:18
Пропозиція ЛОТ 2.PDF
16 січня 2017 14:50
Статут.PDF
16 січня 2017 14:50
Свідотство НДС.PDF
16 січня 2017 14:50
ЄДРПОУ.PDF
16 січня 2017 14:49
довідка 4ОПП.PDF
16 січня 2017 14:49
Витяг 12 01 17.PDF
16 січня 2017 14:49
наказ на директора.PDF
16 січня 2017 14:49
Довідка з Банку.PDF
16 січня 2017 14:49
копії договорів.PDF
16 січня 2017 14:49
КП.PDF
16 січня 2017 14:49
Пропозиція ЛОТ 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Катран

ПП "ОККО-Бізнес Контракт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Катран
#32935905
Переможець 3 271 519,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2017 11:05

Документи

01 лютого 2017 11:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2017 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Катран
#32935905
3 271 519,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2017 11:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 09:24
Електронний підпис укладений
26 вересня 2017 15:55
ДУ_2_Дизелька_Катран.pdf зміни до договору
26 вересня 2017 15:54
Електронний підпис укладений
24 березня 2017 15:18
Додаткова угода Бензин.pdf зміни до договору
24 березня 2017 15:13
Електронний підпис укладений
21 лютого 2017 11:02
Договір підписаний укладений
21 лютого 2017 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коливаннями ціни на ринку
Номер договору про закупівлю: ХБТ-36/02/17/7-Т/ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/51-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з підвищенням ціни на ринку
Номер договору про закупівлю: ХБТ-36/02/17/7-Т/ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: ХБТ-36/02/17/7-Т/ПЗ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 439 445,20
UAH (в тому числі ПДВ 406 574,20 UAH)