Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 016:2010 63.11.1 Послуги щодо обробляння даних, розміщування інформації на веб-вузлах, щодо програмного застосування та інші послуги щодо забезпечення інформаційно-технологічною інфраструктурою ДК 021:2015: 51200000-4 - Послуги зі встановлення вимірювального, контрольного, випробувального і навігаційного обладнання; Впровадження системи автоматизованого контролю і аналізу використання транспортних засобів, налаштування GPS трекерів та програмно-технічного комплексу, який забезпечує функціонування єдиної системи аналітики та аудиту на підприємстві Замовника, розробка функціоналу звітності, налаштування взаємодії складових систем, тестування та запуск системи в експлуатацію, інструктування та навчання персоналу на підприємстві Замовника.
Очікувана вартість
980 000,00 UAH
UA-2016-12-08-001063-b c284e4c938e0459594d4abf98691ac41
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Геннадій Михайлович Деменін

+38056-732-46-46
+380675395557
dneprovodokanal@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03341305
Вебсайт: http://vodokanal.dp.ua/
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Контактна особа: Геннадій Михайлович Деменін
+38056-732-46-46,+380675395557
dneprovodokanal@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2016 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2016 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2016 13:00
Початок аукціону: 20 грудня 2016 13:31
Очікувана вартість: 980 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Впровадження системи автоматизованого контролю і аналізу використання транспортних засобів, налаштування GPS трекерів та програмно-технічного комплексу, який забезпечує функціонування єдиної системи аналітики та аудиту на підприємстві Замовника, розробка функціоналу звітності, налаштування взаємодії складових систем, тестування та запуск системи в експлуатацію, інструктування та навчання персоналу на підприємстві Замовника.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Троїцька, 21а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2016  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 51200000-4 — Послуги зі встановлення вимірювального, контрольного, випробувального і навігаційного обладнання
ДК 016:2010: 63.11.1 — Послуги щодо обробляння даних, розміщування інформації на веб-вузлах, щодо програмного застосування та інші послуги щодо забезпечення інформаційно-технологічною інфраструктурою

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання
Дата подання: 12 грудня 2016 10:28
Дата відповіді: 12 грудня 2016 11:32
1. У додатку 2 до тендерної документації вказана кількість приладів, необхідної для монтажу (42 трекери). Останні трекери вже встановлені? 2. ВІдповідно до технічної підтримки пункт 5.3. технічна підтримка здійснюється Виконавцем? Чи наявні сім-карти у Замоника чи їх має наново встановлювати Виконавець? 3.Пункт 8.1. Технічні вимоги до апаратної частини. У разі необхідності дооснащення автомобільного парку Замовника новим обладнаням складається додатковий договір з визначенням вартості? 4. Необхідно у складі тендерно пропозиції подати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов закупівлі, згідно до Додатку № 4 Документації. Додаток №4 відсутній у тендерній документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Так всі інші трекера встановлені. 2. Виконавець має право заново встановлювати сім-карти до трекерів замовника. Виконавець повинен забезпечивати повну технічну пітримку. 3. Ні. Все повинно буди передбачено цією суммою закупівлі. 4. Технічні помилки виправлені шляхом внесення змін до тендерної документації.
Пункт 8 8. Технічні вимоги до апаратної частини Системи
Дата подання: 12 грудня 2016 13:08
Дата відповіді: 14 грудня 2016 09:53
8.1. У разі необхідності дооснащення автомобільного парку Замовника встановлювані трекера повинні підтримувати можливість віддаленої перепрошивки та управління основними параметрами роботи пристрою, мати відкриті протоколи. Про яку кількість трекерів йде мова? Судячи з п.8.7. 8.7. Модулі GSM, якими укомплектовані трекери, повинні бути легально ввезені на територію України та знаходитись в реєстрі Укрчастотнагляду, мати необхідні сертифікати та висновки СЕС, обладнання на доукомплектування має надати Постачальник?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Постачальник повинен сам визначити кількість додаткових пристроїв при необхідності їх закупівлі; 2. Так, все вірно.
Тендерна пропозиція
Дата подання: 14 грудня 2016 12:56
1. В додатку № 2 в таблиці пункт 3 вказано, що послуга з надання послуг розраховуна на 174 пристрої. Чи потрібно обслуговувати 42 пристрої, що будуть змонтовані? 2. 42 пристрої необхідно лише змонтувати або йдеться і про необхідність поставки 42 од? обладнання?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2016 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дозор Україна 257 328,00
UAH з ПДВ
257 328,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЙ-СІТІ 979 986,00
UAH з ПДВ
979 986,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2016 11:08
неосудність Горбишена.jpg
19 грудня 2016 11:08
невнесення до реєстру.jpg
19 грудня 2016 11:08
картка учасника.jpg
19 грудня 2016 11:08
згода по договору.jpg
19 грудня 2016 11:08
не має заборгованості.jpg
19 грудня 2016 11:08
довідка налогової.jpg
19 грудня 2016 11:08
Аналогічні договори.pdf
19 грудня 2016 11:08
матбаза.jpg
19 грудня 2016 11:08
призначення директора.jpg
19 грудня 2016 11:08
ПДВ.jpg
19 грудня 2016 11:08
Статут.pdf
19 грудня 2016 11:08
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 грудня 2016 10:28
технічне завдання.pdf
17 грудня 2016 12:59
G1216-9476-GL_tender.pdf
17 грудня 2016 12:59
ФОП Примакова трекери.pdf
17 грудня 2016 12:59
ТОВ КІС 9 трекерів.pdf
17 грудня 2016 12:59
наказ на директора.pdf
17 грудня 2016 12:59
довідка ДПІ.pdf
17 грудня 2016 12:59
Статут.pdf
17 грудня 2016 12:59
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дозор Україна

ТОВ АЙ-СІТІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дозор Україна
#36548816
Відхилено 257 328,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2016 14:06
ТОВ АЙ-СІТІ
#40973835
Переможець 979 986,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2016 14:11

Документи

21 грудня 2016 14:05
ТОВ ДОЗОР УКРАЇНА.docx

Документи

22 грудня 2016 14:10
АЙ-СІТІ.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2016 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЙ-СІТІ
#40973835
979 986,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2016 14:10
АЙ-СІТІ.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
3 Договір GPS.pdf укладений
04 січня 2017 13:09