Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сири
Очікувана вартість
354 121,00 UAH
UA-2016-12-08-000098-b 6e009f7974014527954083bea6346cbd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ірина Валентинівна

380522319945 kzkopl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Кіровоградська обласна психіатрична лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01995166
Вебсайт: http://kopb.tk
Місцезнаходження: 25491, Україна , Кіровоградська обл., Кіровоград, вул. Металургів, буд. 2 А
Контактна особа: Бондаренко Ірина Валентинівна
380522319945
kzkopl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2016 09:08
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2016 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2016 08:00
Очікувана вартість: 354 121,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

16 грудня 2016 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2016 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2016 09:13
Оголошення провед ВТ Сири.doc
08 грудня 2016 09:13
Дод 8 Перелік необхідних документів.doc
08 грудня 2016 09:13
Дод 7 Форма тендерної пропозиції.doc
08 грудня 2016 09:12
Дод 5 Погодж з умов договору.doc
08 грудня 2016 09:12
Дод 4 Згода оборобки персонал даних.doc
08 грудня 2016 09:12
Дод 3 Гарант дотрим якості.doc
08 грудня 2016 09:12
Дод 2 Відсутн підстав ст 17.doc
08 грудня 2016 09:12
Дод 1 Наявн досвіду.doc
08 грудня 2016 09:12
Дод 6 Проект договору.doc
08 грудня 2016 09:11
Тендерна документація Сири.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Завірення копій документів
Дата подання: 15 грудня 2016 17:35
Дата відповіді: 16 грудня 2016 09:11
Чи може Директор власноруч завірити документи, про повноваження посадової особи (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, протокол зборів) ? Чи не відхилять цінову пропозицію без нотаріально завірених копій вищеперелічених документів?
Відповідь: Відповідно до пункту 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації, повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або нотаріально завіреною копією одного з вищеперелічених документів. Тобто Учасник має відсканувати оригінал або нотаріально завірену копію виписки з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність або доручення та в електронному вигляді подати разом з тендерною пропозицію через електронний майданчик, з яким він працює. Відсканований оригінал вказаних документів не потребує додаткового завірення Директором. Жодних документів в паперовому вигляді Учасник Замовнику не подає.
стосовно Ціни
Дата подання: 15 грудня 2016 17:40
Дата відповіді: 16 грудня 2016 08:55
Чи не відхилять цінову пропозицію якщо Юридична особа не є платником ПДВ, про що свідчить довідка з Фіскальної служби?
Відповідь: Статус платника податків, відмінний від платника ПДВ не є підставою для відхилення цінової пропозиції. Однак Учасники, під час подання цінової пропозиції, мають врахувати в ціні, яку вони пропонують, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, сплату митних тарифів та інші витрати згідно вимог діючих законодавчих актів і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни. Переможець протягом п'яти днів має подати тендерну пропозицію (згідно Додатку 7 до тендерної документації), де вкаже свою остаточну ціну за результатами аукціону, і в залежності від того чи є він платником ПДВ чи ні, зазначить її в колонках "Ціна за одиницю, грн з ПДВ .", "Сума, грн. з ПДВ" або "Ціна за одиницю, грн без ПДВ .", "Сума, грн. без ПДВ". А також, якщо Переможець не є платником ПДВ, надасть документ, який підтверджує те, що він не є платником податку на додану вартість.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Сир плавлений
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 232 011,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 160,10 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 грудня 2016 13:10
Закінчення: 27 грудня 2016 13:49
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1983 кг
Сир плавлений
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
ДК 016:2010: 10.51.4 — Сир сичужний та кисломолочний сир
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25491, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький (Кіровоград), вул. Металургів, буд. 2А
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2016 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Петросян Арам Меружанович 111 642,90
UAH з ПДВ
111 642,90
UAH з ПДВ
Документи
Фізична Особа підприємець Похилко Віталій Сергійович 116 798,70
UAH з ПДВ
116 798,70
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Головач Сергій Михайлович 188 000,00
UAH з ПДВ
186 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВКФ "Віце-президент" 208 433,13
UAH з ПДВ
186 402,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЕРВІСТОРГПРОМ 206 232,00
UAH з ПДВ
199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2016 17:23
ТП Сир пл.pdf
29 грудня 2016 17:22
Довідка про несудим.pdf
29 грудня 2016 17:22
Довідка з податкової.pdf
29 грудня 2016 17:20
Витяг з податкової.pdf
19 грудня 2016 15:52
паспорт.pdf
19 грудня 2016 15:52
Лист погодж.pdf
19 грудня 2016 15:52
Інформація ст 17.pdf
19 грудня 2016 15:52
Згода.pdf
19 грудня 2016 15:52
Гарант лист.pdf
19 грудня 2016 15:51
Наявн досвіду сир пл.pdf

Публічні документи

20 грудня 2016 11:49
ст1.jpg
20 грудня 2016 11:49
ст реєстрац.jpg
20 грудня 2016 11:48
ст 2.jpg
20 грудня 2016 11:48
Ід код.jpg
20 грудня 2016 11:48
9сир плавл.jpg
20 грудня 2016 11:47
4.jpg
20 грудня 2016 11:47
3.jpg
20 грудня 2016 11:47
2.jpg
20 грудня 2016 11:47
1.jpg

Публічні документи

24 грудня 2016 20:58
Сканировать10010.pdf
24 грудня 2016 20:58
код.pdf
24 грудня 2016 20:58
паспорт.pdf
24 грудня 2016 20:58
документи2....pdf
24 грудня 2016 20:58
документи....pdf

Публічні документи

25 грудня 2016 19:09
000_0014.pdf
25 грудня 2016 19:09
000_0013.pdf
25 грудня 2016 19:09
000_0012.pdf
25 грудня 2016 19:09
000_0011.pdf
25 грудня 2016 19:09
000_0010.pdf
25 грудня 2016 19:09
000_0009.pdf
25 грудня 2016 19:09
000_0008.pdf
25 грудня 2016 19:09
Выписка 2013г часть 2.pdf
25 грудня 2016 19:09
Выписка 2013г.pdf
25 грудня 2016 19:09
Додаток до статуту.pdf
25 грудня 2016 19:09
Протокол №4.pdf
25 грудня 2016 19:09
Сканирование 1.PDF

Публічні документи

22 грудня 2016 16:40
ЦП сири.jpg
22 грудня 2016 16:40
плавлений сирок.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Петросян Арам Меружанович

Фізична Особа підприємець Похилко Віталій Сергійович

ФОП Головач Сергій Михайлович

Віце-президент

ТОВ СЕРВІСТОРГПРОМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Петросян Арам Меружанович
#3189821854
Переможець 111 642,90
UAH з ПДВ
29 грудня 2016 09:43

Документи

29 грудня 2016 09:40
Електронний підпис
29 грудня 2016 09:28
Протокол 17тд 2017.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2016 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Петросян Арам Меружанович
#3189821854
111 642,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2016 09:40
Електронний підпис
29 грудня 2016 09:28
Протокол 17тд 2017.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 10:36
Додаткова угода №8 5-ТР.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 10:31
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2017 10:38
Дододаткова угода №7 5ТР.pdf зміни до договору
19 грудня 2017 10:37
Електронний підпис укладений
23 лютого 2017 10:10
Додаткова угода №6 5 тр.pdf зміни до договору
23 лютого 2017 09:08
Електронний підпис укладений
23 лютого 2017 09:03
Додаткова угода №5 5тр.pdf зміни до договору
23 лютого 2017 09:00
Електронний підпис укладений
09 лютого 2017 15:24
Додаткова угода № 4 5 тр.pdf зміни до договору
09 лютого 2017 15:08
Електронний підпис укладений
30 січня 2017 14:28
Додаткова угода № 3 5тр.pdf зміни до договору
30 січня 2017 14:24
Електронний підпис укладений
27 січня 2017 15:09
Додаткова угода № 2 до дог. 5 тр.pdf зміни до договору
27 січня 2017 15:08
Електронний підпис укладений
19 січня 2017 10:17
ДУ № 5тр 1.pdf зміни до договору
19 січня 2017 10:16
Електронний підпис укладений
17 січня 2017 18:18
Договір № 5 тр.pdf укладений
17 січня 2017 18:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п. 3.2. Договору № 5 ТР від 17.01.2017р., Сторони дійшли згоди, що зобов'язання за Договором № 5 ТР від 17.01.2017р. виникають у межах кошторисних призначень на 2017 рік у сумі 111642,90 грн. (Сто одинадцять тисяч шістсот сорок дві грн. 90 коп.).
Номер договору про закупівлю: 5 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням ціни за одиницю товару, на підставі п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ “Про публічні закупівлі” та керуючись п. 3.4. Договору № 5 ТР від 17.01.2017р., внести зміни до п. 1.2. Договору № 5 ТР від 17.01.2017р. Та викласти їх у наступній редакції: “п. 1.2. Кількість товарів — 1802,7273 кг.” 2. Внести зміни до Додатку № 1 до Договору № 5 ТР від 17.01.2017р. “Специфікація” та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 5 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням ціни за одиницю товару, на підставі п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ “Про публічні закупівлі” та керуючись п. 3.4. Договору № 5 ТР від 17.01.2017р., внести зміни до п. 1.2. Договору № 5 ТР від 17.01.2017р. Та викласти їх у наступній редакції: “п. 1.2. Кількість товарів — 1642,5954 кг.” 2. Внести зміни до Додатку № 1 до Договору № 5 ТР від 17.01.2017р. “Специфікація” та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 5 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку зі збільшенням ціни за одиницю товару, на підставі п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ “Про публічні закупівлі” та керуючись п. 3.4. Договору № 5 ТР від 17.01.2017р., внести зміни до п. 1.2. Договору № 5 ТР від 17.01.2017р. Та викласти їх у наступній редакції: “п. 1.2. Кількість товарів — 1500,670 кг.” 2. Внести зміни до Додатку № 1 до Договору № 5 ТР від 17.01.2017р. “Специфікація” та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 5 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару, але не більше, ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: 5 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару, але не більше, ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: 5 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору до 31.03.2018р.
Номер договору про закупівлю: 5 ТР
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 100 987,07
UAH