Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М"ясо, ковбаса, м"ясо птиці
Очікувана вартість
519 260,00 UAH
UA-2016-12-06-001367-a 1f4b63b7bda34b1090d6d4999c057fc5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Остапчук

+380979203497 ostapchuklena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Бобринецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40737491
Місцезнаходження: 27200, Україна , Кіровоградська обл., місто Бобринець , вул. Незалежності,80
Контактна особа: Олена Остапчук
+380979203497
ostapchuklena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2016 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2016 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2017 13:00
Початок аукціону: 04 січня 2017 14:36
Очікувана вартість: 519 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 963,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 5,00%

Інформація про предмет закупівлі

продукти харчування для освітніх закладів на 2017 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2100 килограммы
Свинина, свіжа чи охолоджена, у тушках і навпівтушках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, м.Бобринець, вул. Незалежності, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина
ДК 016:2010: 10.12.10 — М’ясо свійської птиці, свіже чи охолоджене
2232 килограммы
Ковбаси і подібні продукти з мяса, мясних супродуктів чи крові, готові харчові продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, м.Бобринець, вул. Незалежності, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15131130-5 — Ковбаси
ДК 016:2010: 10.13.14 — Ковбаси й подібні продукти з м’яса, м’ясних субпродуктів чи крові
3385 килограммы
Тушки курей, свіжі чи охолодженні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, м.Бобринець, вул. Незалежності, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15112000-6 — М’ясо свійської птиці
ДК 016:2010: 10.12.10 — М’ясо свійської птиці, свіже чи охолоджене

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 06 грудня 2016 17:52
Дата відповіді: 07 грудня 2016 14:08
який вид ковбас мається на увазі варена, сосиски копчена і т.п, і що мається на увазі Фасувати під замову (вакуумна упаковка та без упаковки). Щодо курки заморожена чи охолоджена чи та або та. Надайте конкретні вимоги
Відповідь:


УКРАЇНА
БОБРИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
вул. Незалежності, 80, м.Бобринець, Кіровоградська обл., 27200, тел. (05257) 3-70-34,
е-mail: 40737491@mail.gov.ua, код в ЄДРПОУ 40737491
=====================================================================
07.12.2016 рік
Учаснику відкритих торгів по закупівлі
UA-2016-12-06-001367-a



На Ваше запитання-уточнення, яке надійшло 06.12.2016 року о 17:52, а саме: «який вид ковбас мається на увазі варена, сосиски копчена і т.п, і що мається на увазі Фасувати під замову (вакуумна упаковка та без упаковки). Щодо курки заморожена чи охолоджена чи та або та. Надайте конкретні вимоги» відділ освіти, молоді та спорту Бобринецької міської ради повідомляє про те, що нами були враховані Ваші зауваження та проведено аналіз тендерної документації членами тендерного комітету.
Повідомляємо Вас про те, що в тендерну документацію внесено зміни від 07.12.2016 року та прикріплено в новій редакції.
Ви маєте змогу ознайомитися зі змінами в тендерній документації, редакція із змінами від 07.12.2016 р.







Голова тендерного комітету Кузьменко О.В.

внесення змін
Дата подання: 06 грудня 2016 21:42
Дата відповіді: 07 грудня 2016 14:09
згідно з частиною четвертою статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. У зазначеному випадку оцінка тендерних пропозицій передує здійсненню розгляду тендерної пропозиції та проводиться автоматично за умови, що для участі в торгах подано дві і більше тендерні пропозиції. Таким чином, підстава для відміни торгів, передбачена абзацом шостим частини першої статті 31 Закону, у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій застосовується до закупівель очікувана вартість яких перевищує суму для товарів і послуг - 133 тисячі євро; для робіт - 5150 тисяч євро. Разом з тим, у разі якщо очікувана вартість закупівель не перевищує суму для товарів і послуг - 133 тисячі євро; для робіт - 5150 тисяч євро, замовник може визначити переможцем учасника за умови, що залишилась одна тендерна пропозиція, яка відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у тендерній документації та визнана найбільш економічно вигідною. Роз'яснення Мінекономрозвитку від 27.10.2016 N 3302-06/34323-06
Розгорнути Згорнути
Відповідь:


УКРАЇНА
БОБРИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
вул. Незалежності, 80, м.Бобринець, Кіровоградська обл., 27200, тел. (05257) 3-70-34,
е-mail: 40737491@mail.gov.ua, код в ЄДРПОУ 40737491
=====================================================================
07.12.2016 рік
Учаснику відкритих торгів по закупівлі
UA-2016-12-06-001367-a



На Ваше запитання-уточнення, яке надійшло 06.12.2016 року о 21:42, а саме: «згідно з частиною четвертою статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. У зазначеному випадку оцінка тендерних пропозицій передує здійсненню розгляду тендерної пропозиції та проводиться автоматично за умови, що для участі в торгах подано дві і більше тендерні пропозиції. Таким чином, підстава для відміни торгів, передбачена абзацом шостим частини першої статті 31 Закону, у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій застосовується до закупівель очікувана вартість яких перевищує суму для товарів і послуг - 133 тисячі євро; для робіт - 5150 тисяч євро. Разом з тим, у разі якщо очікувана вартість закупівель не перевищує суму для товарів і послуг - 133 тисячі євро; для робіт - 5150 тисяч євро, замовник може визначити переможцем учасника за умови, що залишилась одна тендерна пропозиція, яка відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у тендерній документації та визнана найбільш економічно вигідною. Роз'яснення Мінекономрозвитку від 27.10.2016 N 3302-06/34323-06» відділ освіти, молоді та спорту Бобринецької міської ради повідо
внесення змін
Дата подання: 07 грудня 2016 16:57
Дата відповіді: 09 грудня 2016 13:20
На даний час Вами так і не внесно зміни в розділ "результати торгів та укладання договору про закупівлю" в частині до оцінки менше двох тендерних пропозицій про що зазначено в попередньому зверненні. Також розглянути питання щодо усунення в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників а саме: - згідно вимог ст.16 наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а не аналогічних та терміну їх виконання з врахуванням раніше прийнятих рішень антимонопольного комітету України з розгляду даних скарг. - стаж роботи в займаній посаді водіїв та експедиторів. Також якщо згідно посадової інструкції водії здійснюють завантажувально-розвантажувальні роботи чим зумовлене обов'язкове згідно договору наявність експедитору. В Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пунктом 6 передбачено (свинина пісна без кістки свіжоморожена) в тендерній пропозиції та специфікації в тушах та напівтушах то що Вам потрібно. Щодо ковбас яких, скільки, тому що різний вид ковбас має різні цінові показники які необхідно врахувати постачальнику. Дане питання просимо рахувати у відповідності до пункту 3 частини 2 статті 22. Щодо постачання протягом однієї години до всіх навчальних закладів з 14 до 15 чим зумовлена така вимога адже заклади працюють протягом робочого дня, чи можливе більш раніше чи пізніше постачання
Розгорнути Згорнути
Відповідь:


УКРАЇНА
БОБРИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
вул. Незалежності, 80, м.Бобринець, Кіровоградська обл., 27200, тел. (05257) 3-70-34,
е-mail: 40737491@mail.gov.ua, код в ЄДРПОУ 40737491
=====================================================================
09.12.2016 рік
Учаснику відкритих торгів по закупівлі
UA-2016-12-06-001367-a

На поставлене питання щодо того чи замовник може визначити переможцем учасника за умови, що залишилась одна тендерна пропозиція, яка відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у тендерній документації та визнана найбільш економічно вигідною пропозиціїє, відповідаємо що регламентом нашої електронного майданчика «Закупка пром. юа» це є передбачено та ст.28 Законом «Про публічні закупівлі» прописано.
Ми будемо здійснювати розгляд відповідно до законодавства та тендерної документації, про що описано на стр.16ТД.: «У разі виникнення в учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені в тендерній документації, то при вирішенні останніх, тендерний комітет та учасники процедури закупівлі керуються чинними нормативно-правовими актами України» та Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (Додаток 2):
а) аналогічні договори, укладені не менше ніж з двома замовниками, що підтверджують досвід постачання Учасником предмету закупівлі до дошкільних/загальноосвітніх навчальних закладів освіти на протязі не менші ніж 24 місяців до кожного із замовників. Стр.9ТД.
Оскільки, відповідно п.1.2.,1.14., 1.33.,1.35.,4.2.,4.4 Наказу від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» та п.п.3 п.4.Наказу від 01.08.2006 р. №265 «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах» члени тендерного комітету та відповідальні за харчування дітей повинні враховувати і санітарні вимоги до безпечності т
загальне
Дата подання: 09 грудня 2016 15:21
Дата відповіді: 09 грудня 2016 15:50
Шановний замовнику дайте чітку відповідь на запитання 1) Згідно статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» чітко визначено виконання аналогічного договору а не аналогічних. Чи не буде підставою для дискваліфікації надання діючого договору відповідно до пункту 3 додатку 2 тендерної документації.
Відповідь: продовжуємо надану відповідь...тому до учасника ми виставляємо вимоги щодо аналогічних договорів і постачання Учасником предмету закупівлі (3 найменування) до дошкільних/загальноосвітніх навчальних закладів освіти, в нашому розумінні – це можуть бути три окремих договори, але по цим предметам закупівлі і до дошкільних/загальноосвітніх навчальних закладів освіти, щоб в подальшому розуміти що Ви є добросовісний виконавець і відповідальна особа. Ми вважаємо це не дискримінацією, а більше як застереження від негативних наслідків та ризиків наших дітей.
Копії договорів Учасника про аналогічні предмети закупівлі товару з бюджетними установами – є на меті перевірити як виконувались, і чи належним чином виконався договір, про що будуть засвідчувати листи-відгуки від отримувача товару(бюджетної установи), оскільки це товар який швидко псується і можуть бути нарікання від закладу.
Вимога щодо термінів вважаємо не дискримінаційною і досвід перебування на ринку надасть нам можливість зрозуміти Ваш підхід та відповідальність щодо співпраці з бюджетними установами, а саме: школи та дитячі садочки.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2017 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Валекс КО 517 457,70
UAH з ПДВ
439 568,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 518 255,00
UAH з ПДВ
460 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЄМЕЛЬЯНОВА ДІАНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 519 250,00
UAH з ПДВ
465 530,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРПРОДДОНСЕРВІС 519 200,00
UAH з ПДВ
519 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 січня 2017 17:38
Довідка податкова
05 січня 2017 17:38
Довідка МВС
02 січня 2017 17:17
Трудові книжки.rar
02 січня 2017 17:17
СТ 17.PDF
02 січня 2017 17:17
Ст 4.PDF
02 січня 2017 17:16
Довідка учасника.PDF
02 січня 2017 17:16
Проект договору.rar

Публічні документи

31 грудня 2016 15:12
Електронний підпис
31 грудня 2016 13:02
технічна частина.pdf
31 грудня 2016 13:01
згідно ст.17 Закону.pdf
31 грудня 2016 13:01
технічна частина 2.pdf

Публічні документи

23 грудня 2016 13:49
2 001.jpg
23 грудня 2016 13:49
5 001.jpg
23 грудня 2016 13:49
3 001.jpg
23 грудня 2016 13:49
6 001.jpg
23 грудня 2016 13:49
4 001.jpg
23 грудня 2016 13:49
1 001.jpg

Публічні документи

02 січня 2017 18:25
Свідоцтво.jpg
02 січня 2017 18:25
Довідка ЄДРПОУ2.jpg
02 січня 2017 18:25
Довідка ЄДРПОУ1.jpg
02 січня 2017 18:25
Виписка.jpg
02 січня 2017 18:25
Виписка 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Валекс КО

ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП "ЄМЕЛЬЯНОВА ДІАНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ТОВ УКРПРОДДОНСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Валекс КО
#39801362
Переможець 439 568,00
UAH з ПДВ
06 січня 2017 09:27

Документи

06 січня 2017 09:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2017 09:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Валекс КО
#39801362
439 568,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 січня 2017 09:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 16:36
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2017 10:29
Додаткова угода №7 від 12,12,2017р ТОВ ВалексКо.pdf зміни до договору
12 грудня 2017 10:28
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2017 10:35
Додаткова угода №6 від 01,09,2017р ТОВ ВалексКо.pdf зміни до договору
01 вересня 2017 10:32
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2017 14:39
Додаткова угода №5 від 14.08.2017р ТОВ Валекс Ко.pdf зміни до договору
14 серпня 2017 14:38
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2017 13:51
Додаткова угода №4 до договору поставки 24-017 від 23,01,2017р ТОВ Валекс Ко.pdf зміни до договору
04 липня 2017 13:49
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2017 14:33
Додаткова угода №3 від 09,06,2017р ТОВ Валекс Ко.pdf зміни до договору
09 червня 2017 14:29
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2017 11:04
додаткова угода №2 від 23.05.17.pdf зміни до договору
23 травня 2017 11:02
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2017 14:16
Додаткова угода 1 від 03.04.2017р.pdf зміни до договору
03 квітня 2017 14:15
Електронний підпис укладений
23 січня 2017 15:34
Договір (.pdf укладений
23 січня 2017 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу ІІІ п.3.4 Договору № 24-017 від 23.01.2017 року на закупівлю товарів
Номер договору про закупівлю: 24-017
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 від 03.04.2017 року до договору № 24-017 від 23.01.2017 року на закупівлю товарів
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення деяких продуктів харчування на 10% від початкової ціни договору
Номер договору про закупівлю: 24-017
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни на ковбаси та аналогічні вироби на 10% від початкової ціни договору.
Номер договору про закупівлю: 24-017
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни на свинину свіжу чи охолоджену на 10%
Номер договору про закупівлю: 24-017
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни на гомілку курячу охолоджену на 10%
Номер договору про закупівлю: 24-017
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни на ковбасу та аналогічні вироби на 10%
Номер договору про закупівлю: 24-017
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-017 від 23.01.2017р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з недостатністю товарів в дошкільних закладах підпорядкованих відділу освіти, молоді та спорту Бобринецької міської ради товарів які передбачені у специфікації до договору № 24-017 від 23.01.2017 року, та надлишком тих самих товарів згідно специфікації в шкільних навчальних закладах підпорядкованих відділу освіти, молоді та спорту Бобринецької міської ради, здійснено перерозподіл товарів у специфікаціях.
Номер договору про закупівлю: 24-017
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-017 від 23.01.2017р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 374 298,97
UAH з ПДВ