Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Нове будівництво пам"ятника Степану Бандері на проспекті Соборності в м.Луцьку (коригування)"
Очікувана вартість
3 522 231,60 UAH
UA-2016-12-06-000785-c 23a7327dd7ba4870b62f5de9864e5ca7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гузюк Вікторія

+380332724594
724883
096 3893904
ykb.lena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517736
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Волинська обл. м.Луцьк вул. Богдана Хмельницького,19/206
Контактна особа: Гузюк Вікторія
+380332724594, 724883, 096 3893904
ykb.lena@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Переможцем конкурсу на кращу ідею спорудження пам"ятника Степану Бандері визнано авторський колектив за рішенням Луцької міської ради від 29.07.2009 року №44/5. До складу цього авторського колективу скульпторів та архітекторів включено власника КМП "Гранітбудексклюзив", його комерційного директора Грабарчука С.М. з метою вирішення питань конструктивних рішень в процесі проектування та будівництва пам"ятника.Згідно наради авторського колективу-переможців конкурсу спорудження пам"ятника Степану Бандері (протокол від 01.06.2016 №1) КМП "Гранітбудексклюзив" доручено виступити генеральним підрядником побудівництву пам"ятника.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2016 20:35
Оскарження наміру укласти договір: 17 грудня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Будівельно-монтажні роботи по встановленню пам"ятника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

06 грудня 2016 20:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КМП "Гранітбудексклюзив"
#31879756
Переможець 3 522 182,40
UAH з ПДВ
06 грудня 2016 20:35

Документи

06 грудня 2016 20:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2016 20:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КМП "Гранітбудексклюзив"
#31879756
3 522 182,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2016 20:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 15:06
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 14:49
Дод угода №8 на розірвання.PDF укладений
12 серпня 2021 14:48
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 14:32
Дод угода №8 на розірвання.PDF укладений
12 серпня 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:36
Дод уг №7-18.12.2020-строки (1).PDF зміни до договору
18 грудня 2020 15:36
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:26
Дод уг від 26.12.2019 №6 (1).PDF зміни до договору
28 грудня 2019 14:26
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2019 11:10
Дод уг №5-19.08.2019 (1).PDF зміни до договору
19 серпня 2019 11:10
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2019 10:11
Дод уг №4-2019-терміни Ст Бандера (1).PDF зміни до договору
27 лютого 2019 10:11
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 12:25
Дод уг №3-28.12.2018 (1).PDF зміни до договору
29 грудня 2018 12:24
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2018 11:19
Дод угода №2-терміни (1).PDF зміни до договору
30 листопада 2018 11:17
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2018 16:55
Електронний підпис укладений
22 грудня 2016 14:26
Електронний підпис укладений
20 грудня 2016 16:39
Рисунок (11).jpg укладений
20 грудня 2016 16:39
Рисунок (10).jpg укладений
20 грудня 2016 16:39
Рисунок (9).jpg укладений
20 грудня 2016 16:39
Рисунок (8).jpg укладений
20 грудня 2016 16:39
Рисунок (7).jpg укладений
20 грудня 2016 16:39
Рисунок (6).jpg укладений
20 грудня 2016 16:39
Рисунок (5).jpg укладений
20 грудня 2016 16:39
Рисунок (3).jpg укладений
20 грудня 2016 16:39
Рисунок2.jpg укладений
20 грудня 2016 16:39
Рисунок1.jpg укладений
20 грудня 2016 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протоколом від 21.12.2016 року тендерним комітетом управління капітального будівництва вирішено внести зміни в Договір від 20.12.2016 року №19 на закупівлю робіт за державні кошти обєкту "Нове будівництво памятника Степану Бандері на проспекті Соборності в м.Луцьк (коригування)". У звязку із тим, що ці роботи на обєкті є спеціалізовані, мають специфічний характер виконання, тому потребують і додаткових вимог до якості виконання робіт по даному предмету закупівлі. Необхідним є врахування особливостей умов встановлення памятника при підготовці території будівництва,його монтажу для недопущення порушенння композиційної цілістності монумента при його встановленні. Інформація про Договір від 20.12.2016 року №19 по обєкту "Нове будівництво памятника Степану Бандері на проспекті Соборності в м.Луцьк (коригування )" в повному обсязі внесено і в модулі "Звіт про укладений договір" 21.12.2016 року.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з недостатнім фінансуванням робіт на обєкті виріщено строки виконання робіт згідно Договору відтермінувати до 31 грудня 2018 року (рішення тендерного комітету УКБ від 26.12.2018 №4)
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із недостатнім фінансуванням обєкту строки виконання робіт продовжено до 28.02.2019 року
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку з недостатнім фінансуванням робіт на обєкті строки виконання робіт за договором продовжити до 30.08.2019
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із недостатнім фінансування робіт на обєкті тендерним комітетом УКБ вирішено строки виконання робіт продовжити до 31.12.2019 та продовжено і термін дії цього договору від 20.12.2016 №19 до 31.12.2019 (протокол ТК від 16.08.2019 №7)
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із недостатнім фінансуванням продовжено строк виконання робіт та строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через відсутність фінансування обєкту у 2020 році строки виконання робіт за договором від 20.12.2016 №19 та строк дії цього договору продовжено до 31.12.2020
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2016 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 200 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 333,33 UAH)
Причини розірвання договору: Рішенням Луцької міської ради від 30.07.2021 №15/1 доручено розірвати даний договір; протокол ТК від 10.08.2021 №10, додаткова угода від 11.08.2021 №8