Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, оптична миша, акустичні колонки, ліцензійна операційна система Windows)
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2016-12-06-000467-b 20e9347d3a5740f39ce9a23d1778cc50
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Матящук Володимир Анатолійович

380332246358 volregvetlab_buch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВОЛИНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ"
Код ЄДРПОУ: 00692682
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Поліська Січ, буд.12
Контактна особа: Матящук Володимир Анатолійович
380332246358
volregvetlab_buch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2016 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2016 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2016 12:00
Початок аукціону: 09 грудня 2016 14:19
Початок аукціону: 09 грудня 2016 14:19
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

системний блок - 2шт., монітор–2 шт., клавіатура - 2шт., оптична миша -2шт., акустичні колонки – 2 шт., блок безперебійного живлення – 2 шт., ліцензійна операційна система Windows- 2шт.,

Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику за фактом поставки товару та після отримання оригіналів рахунку, накладної. Оплата проводиться у безготівковій формі, в національній валюті України-гривні протягом 5 календарних днів з моменту отримання Товару, а у разі затримки бюджетного фінансування - протягом 14 днів з дня надходження коштів на вказані цілі на рахунок Замовника.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі пропозиції наступні документи: 1. Витяг або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (видані у поточному році). 2. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з Реєстру платників податку на додану вартість (для учасників-платників ПДВ). 3. Свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з Реєстру платників єдиного податку (для учасників-платників єдиного податку). 4. Копії сертифікатів на ту продукцію (або комплектуючі), які підлягають сертифікації в Україні. 5. Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію (або комплектуючі). 6. Сертифікат на систему управління якістю УКРСепро на продукцію (або комплектуючі). 7. Інші сертифікати якості (при наявності).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, оптична миша, акустичні колонки, ліцензійна операційна система Windows, блок безперебійного живлення) - 2 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43020, Україна, Волинська область, Луцьк, Поліська Січ, 12
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
ДК 016:2010: 26.20.1 — "Машини обчислювальні, частини та приладдя до них"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2016 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 29 600,00
UAH з ПДВ
28 620,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Іщук Федір Леонідович 31 110,00
UAH з ПДВ
28 630,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ФІРМА "СФЕРА" 31 920,00
UAH з ПДВ
29 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2016 14:56
Предложение 28620.PDF
08 грудня 2016 10:10
Компа ком документы.rar

Публічні документи

08 грудня 2016 11:36
Цінова пропозиція.pdf
07 грудня 2016 18:58
Витяг_3.pdf
07 грудня 2016 18:58
Витяг_2.pdf
07 грудня 2016 18:56
Витяг_1.pdf
07 грудня 2016 18:48
Виписка_2.pdf
07 грудня 2016 18:48
Виписка_1.pdf
07 грудня 2016 18:47
Висновок3.pdf
07 грудня 2016 18:47
Висновок2.pdf
07 грудня 2016 18:47
Висновок1.pdf
07 грудня 2016 18:47
Декларація_1.pdf
07 грудня 2016 18:45
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 грудня 2016 16:35
довіреність.pdf
07 грудня 2016 16:35
довідка.pdf
07 грудня 2016 16:35
Сфера док.pdf
07 грудня 2016 16:35
Сфера статут.pdf
07 грудня 2016 16:35
Пропозиція 36.pdf
07 грудня 2016 16:35
сертифікат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ФОП Іщук Ф.Л.

ПП "ФІРМА "СФЕРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 28 620,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2016 12:17
Фізична особа підприємець Іщук Федір Леонідович
#2786409492
Переможець 28 630,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2016 12:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2016 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Іщук Федір Леонідович
#2786409492
28 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір58_Іщук.pdf укладений
16 грудня 2016 08:31