Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
молоко пастеризоване
Pasteurized milk
Pasteurized milk
Очікувана вартість
11 094 000,00 UAH
UA-2016-12-06-000464-b ● 1d2de1b89fa644d1992d7faab6963102
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Вебсайт: | http://www.ruo-obolon.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Лайоша Гавро, 11-а |
Контактна особа: |
Циганок Анджела Михайлівна 380444199838 katorgina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department for Education of Obolon District State Administration in Kyiv |
National ID: | 37445442 |
Contact point: |
Tsyhanok Andzhela Mykhailivna 380444199838 katorgina@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2016 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2016 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2017 09:00 |
Початок аукціону: | 26 січня 2017 13:20 |
Початок аукціону: | 26 січня 2017 13:20 |
Очікувана вартість: | 11 094 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 470,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 110940 UAH |
Publication date: | 06 грудня 2016 11:50 |
Enquiries until: | 27 грудня 2016 09:00 |
Complaints submission until: | до 02 січня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 січня 2017 09:00 |
Planned auction date: | 26 січня 2017 13:20 |
Information
Estimated total value: | 11 094 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 55 470 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. молоко не менше 2,5% жирності – 650000,0 кг, молоко не менше 3,2% - 30000,0 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. м. Київ, Оболонський район, заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2017 року.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. м. Київ, Оболонський район, заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2017 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
680000 кілограми
молоко пастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04211, Україна, Київська область, Київ, заклади освіти згідно дислокації
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко
ДК 016:2010: 10.51.1 — "Молоко та вершки, рідинні, оброблені"
Pasteurized milk
CPV: 15511100-4
Період постачання:
по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2016 11:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2016 11:01 |
зміни до тендерної документації молоко 27.12..doc | |
27 грудня 2016 11:00 |
Тендерна документація молоко зі змінами 27.12.docx | |
12 грудня 2016 17:40 |
зміни до тендерної документації молоко.doc | |
12 грудня 2016 17:39 |
Тендерна документація молоко зі змінами.docx | |
06 грудня 2016 12:17 |
Тендерна документація молоко.docx |
27 грудня 2016 11:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 грудня 2016 11:01 |
зміни до тендерної документації молоко 27.12..doc
|
||||||
27 грудня 2016 11:00 |
Тендерна документація молоко зі змінами 27.12.docx
|
||||||
12 грудня 2016 17:40 |
зміни до тендерної документації молоко.doc
|
||||||
12 грудня 2016 17:39 |
Тендерна документація молоко зі змінами.docx
|
||||||
06 грудня 2016 12:17 |
Тендерна документація молоко.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 13 грудня 2016 16:19
Дата відповіді: 14 грудня 2016 10:05
Просимо зкорегувати, інформацію стосовно терміну п.1,6 документації та Технічних вимог (.......не більше тридцятиденної давнини відносно дати аукціону.), можливо, правильніше буде ,,,, відносно кінцевої дати подання пропозиції.
Дякуємо.
Відповідь: В змінах до тендерної документації це враховано. Ознайомтесь, будь ласка
Щодо фасування
Дата подання: 26 грудня 2016 17:19
Дата відповіді: 27 грудня 2016 10:23
Відповідно до вимог тендерної документації, має бути надано Копію документа, що підтверджує своєчасне проходження повірки для засобів вимірювальної техніки, що знаходиться в експлуатації; (пункт 9 сторінка 15). Чи може бути надано зазначеного документу, виданого на Виробника продукції, який і здійснює фасування?
Відповідь: Так, зазначений документ може бути надано на Виробника, який безпосередньо здійснює фасування
Асортиментний перелік
Дата подання: 26 грудня 2016 17:22
Дата відповіді: 27 грудня 2016 10:32
Відповідно до вимог ТД, має бути надано Копію асортиментного переліку товару, погодженого уповноваженою установою. Асортиментний перелік раніше затверджувався органами державної санітарно- епідеміологічної служби (до їх реорганізації). На сьогоднішній день асортиментний перелік не погоджується ані органами державної санітарно-епідеміологічної служби, ані Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Просимо надати уточнення, чи може бути надано у складі тендерної пропозиції лист щодо законодавчих підстав ненадання даного документу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно вимог тендерної документації, в разі неможливості надання документів у складі пропозиції торгів, що заявлені в тендерній документації, Учасник повинен надати письмове пояснення про підстави та/або причини їх відсутності.
Виходячи з вищезазначеного у складі тендерної пропозиції можна надати лист щодо законодавчих підстав ненадання даного документу
Виходячи з вищезазначеного у складі тендерної пропозиції можна надати лист щодо законодавчих підстав ненадання даного документу
Щодо розміру фасування
Дата подання: 26 грудня 2016 17:28
Дата відповіді: 27 грудня 2016 10:51
Замовником вимагається постачання молока, Фасованого в поліетиленові пакети ємкістю 1000 г. Просимо надати уточнення, чи може постачатися молоко у пакетах меншої ємності з відповідним перерахунком кількості пакетів, наприклад - 0,900л з урахуванням того, що здійснюється закупівля загальною кількість літрів, а не кількості пакетів?
Відповідь: Розглянувши Ваше питання щодо фасування молока в поліетиленові пакети
ємкістю 1000 г, повідомляємо, що можливе фасування у пакети меншої ємності з перерахунком у загальну кількість кілограмів відповідно умов закупівлі. Відповідні зміни внесені у ТД
ємкістю 1000 г, повідомляємо, що можливе фасування у пакети меншої ємності з перерахунком у загальну кількість кілограмів відповідно умов закупівлі. Відповідні зміни внесені у ТД
Можливість підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам при виконанні поставок Виробником продукції
Дата подання: 26 грудня 2016 17:29
Дата відповіді: 27 грудня 2016 10:44
Просимо надати уточнення, чи можливо здійснювати постачання продукції, використовуючи потужності безпосереднього виробника продукції? Ми є дистриб’юторами продукції і плануємо постачати товар на умовах DDP (Delivered Duty Paid) відповідно до Інкотермс 2010. Процедура поставки на умовах DDP включає в себе наступні етапи: • Завантаження продукції на складі виробника; • Транспортування продукції зі складу Виробника до пункту призначення, встановленого Замовником у Документації конкурсних торгів (Договором про закупівлю) • Розвантаження продукції в пункті призначення. Відповідно до даних умов, здійснюється поставка товару Замовнику без розвантаження продукції на будь-якому складі по шляху слідування продукції. Так, здійснюється постачання продукції безпосередньо зі складів Виробника його силами і його транспортому назване Замовником конкурсних торгів місце призначення. Таким чином, оскільки Учасник не виробляє та не переробляє продукцію, що є предметом закупівлі, та здійснює постачання на умовах DDP, відповідно, відсутня необхідність у наявності власних і орендованих складів, транспорту, виробничих потужностей та центрів обслуговування. Єдиним місцем зберігання продукції на шляху до Замовника є склад виробника. Відповідно до вищевикладеного, виникають питання стосовно виконання вимог Документації конкурсних торгів про наявність матеріально-технічної бази в разі здійснення постачання продукції зі складу безпосереднього Виробника продукції силами та транспортом Виробника? Чи можливо на виконання Учасником вимог Тендерної Документації надати у складі пропозиції копії запитуваних Замовником документів на складські приміщення Виробника, автотранспорт, працівників Виробника, які здійснюватимуть поставки та копію договору поставки, відповідно до якого здійснюватиметься постачання силами та транспортом Виробника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, можливо на виконання Учасником вимог Тендерної Документації надати у складі
пропозиції копії запитуваних Замовником документів на складські
приміщення Виробника, автотранспорт, працівників Виробника, які
здійснюватимуть поставки та копію договору поставки, відповідно до якого
здійснюватиметься постачання силами та транспортом Виробника при умові офіційного підтвердження, що учасник є дистриб’ютором Виробника
пропозиції копії запитуваних Замовником документів на складські
приміщення Виробника, автотранспорт, працівників Виробника, які
здійснюватимуть поставки та копію договору поставки, відповідно до якого
здійснюватиметься постачання силами та транспортом Виробника при умові офіційного підтвердження, що учасник є дистриб’ютором Виробника
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 січня 2017
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Лайоша Гавро, 11-а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП "Ніка-1" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Фірма "Фавор" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Фірма "Фавор" #21505980 |
Переможець |
10 811 400,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2017 17:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2018 10:24
|
додаткова молоко з сумою.pdf | зміни до договору |
17 січня 2018 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2017 19:51
|
молоко Фавор.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2017 19:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2017 15:56
|
додаткова 23.10.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2017 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2017 17:18
|
додаткова молоко.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2017 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2017 18:37
|
договір молоко 1002-7т.pdf | укладений |
14 лютого 2017 18:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із коливання цін на ринку та зміною відпускних цін на товар, відповідно звернення ТОВ "Фірма "Фавор" |
Номер договору про закупівлю: | 1002-7т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1002-7т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із коливанням цін на ринку та зміною відпускних цін на товар, відповідно звернення |
Номер договору про закупівлю: | 1002-7т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1002-7т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовжити строк дії Договору на строк достатній до проведення процедури закупівлі на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 1002-7т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1002-7т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовжити строк дії Договору на строк, достатній до проведення процедури закупівлі послуги на початку 2018 року. Орієнтована ціна на 2018 рік становить 1953600 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 1002-7т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1002-7т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |