Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Печерський районний у м. Києві центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді |
Код ЄДРПОУ: | 25729156 |
Вебсайт: | http://pechersk.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., Київ, пр. Філатова 3/1 |
Контактна особа: |
Янчук Олена Павлівна 380445214836 prcssm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2016 17:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2016 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2016 18:00 |
Очікувана вартість: | 11 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
1.Додавання модуля "Фінансовий облік" з наступними функціями: Формування Головної книги, ведення обліку грошових коштів, розрахунків з дебіторами і кредиторами. Формування розрахункових таблиць, оборотних відомостей, формування звітності та меморіальних ордерів 2.Додавання модуля "Облік основних засобів" з наступними функціями: Ведення картотеки основних засобів, створення і облік документів руху, переоцінки та інвентаризації основних засобів. Нарахування амортизації та формування звітністі. 3. Додавання одного робочого місця у ліцензію, що збільшує максимальну кількість станцій, що можуть одночасно працювати з системою ІС-ПРО. Встановлення до трьох робочих станцій на локальні комп'ютери. 4. Постійна підтримка та оновлення програмного забезпечення для інтеграції з комп'ютерними системами органів Державної казначейської служби України та передачі даних на електронних носіях в органи Державної казначейської служби України. 5. Надання консультативної допомоги Замовнику при виникненні нестандартних ситуацій, формуванні звітності та звірки з аналітичними даними бухгалтерського обліку на робочих місцях користувачів системи. 6.Надання оперативних консультацій за допомогою телефону, електронної пошти, Internet.
Формування Головної книги, ведення обліку грошових коштів, розрахунків з дебіторами і кредиторами. Формування розрахункових таблиць, оборотних відомостей, формування звітності та меморіальних ордерів
2.Додавання модуля "Облік основних засобів" з наступними функціями:
Ведення картотеки основних засобів, створення і облік документів руху, переоцінки та інвентаризації основних засобів. Нарахування амортизації та формування звітністі.
3. Додавання одного робочого місця у ліцензію, що збільшує максимальну кількість станцій, що можуть одночасно працювати з системою ІС-ПРО. Встановлення до трьох робочих станцій на локальні комп'ютери.
4. Постійна підтримка та оновлення програмного забезпечення для інтеграції з комп'ютерними системами органів Державної казначейської служби України та передачі даних на електронних носіях в органи Державної казначейської служби України.
5. Надання консультативної допомоги Замовнику при виникненні нестандартних ситуацій, формуванні звітності та звірки з аналітичними даними бухгалтерського обліку на робочих місцях користувачів системи.
6.Надання оперативних консультацій за допомогою телефону, електронної пошти, Internet.
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа – підприємець Турчина Інна Альбертівна #2550602143 |
Переможець |
10 990,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2017 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
іс про.pdf | укладений |
27 березня 2017 11:44
|
pdfjoiner.pdf | укладений |
24 січня 2017 12:32
|