Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спеціалізований реєстратор розрахункових операцій «Експрес»
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2016-12-02-000998-c ● 0501b1ae5d6f485f9c4d88f7e9319695
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081258 |
Вебсайт: | http://www.uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21 |
Контактна особа: |
Коваль Іван Сергійович +38 (044) 445 29 02 ikoval@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Для забезпечення безперебійного оформлення ЕПД РРО мають працювати в схемі 2х2, тобто 2 РРО мають знаходитись в резерві на випадок блокування МВ-SAM роботи РРО.
Згідно з вимогами Наказу Мінфіну від 08.10.2013 №1057 РРО «Експрес», встановлені у філії «ГІОЦ» ПАТ «Укрзалізниця», були доопрацьовані для передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків дротовими або бездротовими каналами зв'язку до Державної податкової служби.
В разі їх не відправлення протягом 72 годин модуль безпеки MB-SAM блокує роботу РРО.
Система оформлення проїзних документів працює у цілодобовому режимі. Згідно з діючим законодавством кожний реєстратор розрахункових операцій повинен по закінченню робочої зміни, але не пізніше доби, сформувати Z-звіт для податкової адміністрації. У період формування звіту усі операції продажу повинні бути зупинені. У цей період поточне оформлення проїзних документів здійснюється з використанням другого РРО, задіяного у бізнес-процесі. Таким чином, для забезпечення безперервності процесу продаж необхідно мати комплекс, що складається з двох РРО. В разі виходу з ладу або блокування одного з комплексів, ГІОЦ повинен мати на заміну інший резервний комплекс.
Документами, які підтверджують підставу для застосування переговорної процедури є:
- лист від 30.11.2016 № 02/08/138 від Дочірнього Підприємства «Компанія «ATLAS».
- Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, затверджений Наказом Державної фіскальної служби України від 01.04.2016 р. № 271 «Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій».
- Експертний висновок від 23.09.2016 №100-АИ Харківської торгово-промислової палати Торгово-промислової палати України.
Згідно з вимогами Наказу Мінфіну від 08.10.2013 №1057 РРО «Експрес», встановлені у філії «ГІОЦ» ПАТ «Укрзалізниця», були доопрацьовані для передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків дротовими або бездротовими каналами зв'язку до Державної податкової служби.
В разі їх не відправлення протягом 72 годин модуль безпеки MB-SAM блокує роботу РРО.
Система оформлення проїзних документів працює у цілодобовому режимі. Згідно з діючим законодавством кожний реєстратор розрахункових операцій повинен по закінченню робочої зміни, але не пізніше доби, сформувати Z-звіт для податкової адміністрації. У період формування звіту усі операції продажу повинні бути зупинені. У цей період поточне оформлення проїзних документів здійснюється з використанням другого РРО, задіяного у бізнес-процесі. Таким чином, для забезпечення безперервності процесу продаж необхідно мати комплекс, що складається з двох РРО. В разі виходу з ладу або блокування одного з комплексів, ГІОЦ повинен мати на заміну інший резервний комплекс.
Документами, які підтверджують підставу для застосування переговорної процедури є:
- лист від 30.11.2016 № 02/08/138 від Дочірнього Підприємства «Компанія «ATLAS».
- Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, затверджений Наказом Державної фіскальної служби України від 01.04.2016 р. № 271 «Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій».
- Експертний висновок від 23.09.2016 №100-АИ Харківської торгово-промислової палати Торгово-промислової палати України.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2016 16:34 |
Оскарження наміру укласти договір: | 13 грудня 2016 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Спеціалізоване програмне забезпечення для потреб залізничного транспорту з оформлення через мобільні пристрої проїзних/перевізних документів в пасажирських перевезеннях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, Київська обл., Київ, Івана Франко,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
ДК 016:2010: 26.20.1 — Машини обчислювальні, частини та приладдя до них
Тендерна документація
02 грудня 2016 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2016 16:24 |
Повідом УНІТ.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» #34891802 |
Переможець |
995 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2016 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2017 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2016 13:37
|
Договір поставки №01_201216.pdf | укладений |
20 грудня 2016 13:37
|