Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код згідно ДК 016:2010 - 10.51.1 - Молоко та вершки, рідинні, оброблені; код згідно ДК 021:2015 - 15511000-3 – Молоко (Молоко пастеризоване 3,2% жирності (пакет 0,5л, 1л))
Очікувана вартість
3 433 600,00 UAH
UA-2016-12-02-000977-c 63cec8495d9d4a4db9f1551901e37c89
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляховець Ольга Миколаївна

+380462775083 upr_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147598
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, проспект Перемоги 141
Контактна особа: Ляховець Ольга Миколаївна
+380462775083
upr_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2016 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2016 16:23
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2016 16:23
Очікувана вартість: 3 433 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320000 л
Молоко пастеризоване 3,2% жирності (пакет 0,5л, 1л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, Дошкільні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко
ДК 016:2010: 10.51.1 — Молоко та вершки, рідинні, оброблені

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2016 08:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2016 20:43
Протокол молоко.pdf
12 грудня 2016 20:43
Проект договру тендер молоко 2017.docx
12 грудня 2016 20:43
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ молоко 2017.doc
13 грудня 2016 08:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2016 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2016 20:43
Протокол молоко.pdf
12 грудня 2016 20:43
Проект договру тендер молоко 2017.docx
02 грудня 2016 16:21
Проект договру тендер молоко 2017.docx
12 грудня 2016 20:43
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ молоко 2017.doc
02 грудня 2016 16:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ молоко 2017.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання копій санітарних паспортів
Дата подання: 09 грудня 2016 12:35
Дата відповіді: 12 грудня 2016 14:39
З приводу отримання санітарних паспортів, Державною санітарно-епідеміологічною службою України надано роз’яснення (лист від 29.02.2016р. № 08.19-438/20) стосовно видачі санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний у перевезенні харчових продуктів. Згідно зі змінами, внесеними до Закону України «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення» з 20.09.2015року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того, статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якою були встановлені вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено. Статтями 43 та 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Згідно з нормами вищезазначеного Закону України відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку. З огляду на зазначене, повноважень щодо видачі Держсанепідслужбою та її наступником, Держприридспоживчслужбою санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний в перевезенні харчових продуктів, чинним законодавством України не передбачено. Просимо надати уточнення, чи можна надати у складі пропозиції лист щодо ненадання копій санітарних паспортів у складі пропозиції на виконання вимог Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Транспортні засоби якими буде здійснюватись поставка товару мають відповідати ст.25, 44 Закону України, про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, Учасник надає відповідні документи.
Можливість підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам при виконанні поставок Виробником продукції.
Дата подання: 09 грудня 2016 12:36
Дата відповіді: 12 грудня 2016 14:37
Просимо надати уточнення, чи можливо здійснювати постачання продукції, використовуючи потужності безпосереднього виробника продукції? Ми є дистриб’юторами продукції і плануємо постачати товар на умовах DDP (Delivered Duty Paid) відповідно до Інкотермс 2010. Процедура поставки на умовах DDP включає в себе наступні етапи: • Завантаження продукції на складі виробника; • Транспортування продукції зі складу Виробника до пункту призначення, встановленого Замовником у Документації конкурсних торгів (Договором про закупівлю) • Розвантаження продукції в пункті призначення. Відповідно до даних умов, здійснюється поставка товару Замовнику без розвантаження продукції на будь-якому складі по шляху слідування продукції. Так, здійснюється постачання продукції безпосередньо зі складів Виробника його силами і його транспортому назване Замовником конкурсних торгів місце призначення. Таким чином, оскільки Учасник не виробляє та не переробляє продукцію, що є предметом закупівлі, та здійснює постачання на умовах DDP, відповідно, відсутня необхідність у наявності власних і орендованих складів, транспорту, виробничих потужностей та центрів обслуговування. Єдиним місцем зберігання продукції на шляху до Замовника є склад виробника. Відповідно до вищевикладеного, виникають питання стосовно виконання вимог Документації конкурсних торгів про наявність матеріально-технічної бази в разі здійснення постачання продукції зі складу безпосереднього Виробника продукції силами та транспортом Виробника? Чи можливо на виконання Учасником вимог Тендерної Документації надати у складі пропозиції копії запитуваних Замовником документів на складські приміщення Виробника, автотранспорт, працівників Виробника, які здійснюватимуть поставки та копію договору поставки, відповідно до якого здійснюватиметься постачання силами та транспортом Виробника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Що стосується відвантаження і розвантаження товарів , то читайте проект договору Розділ УІ п.6.3.3., а що стосується матеріально-технічної бази краще зателефонуйте ( 0462) 77-50-83.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-12-02-000977-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Публічне акціонерне товариство "БАЗИС", Код ЄДРПОУ:14231737
Дата подання: 06 грудня 2016 16:23
Вимога щодо зміни умов тендерної документації відкритих торгів № у ЦБД: UA-2016-12-02-000977-c, оголошених Управлінням освіти Чернігівської міської ради
Відповідно до п.4 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації Замовника Управління освіти Чернігівської міської ради, затвердженої рішенням тендерного комітету від "02" грудня 2016 року, на закупівлю товарів: код згідно ДК 016:2010 - 10.51.1 - Молоко та вершки, рідинні, оброблені; код згідно ДК 021:2015 - 15511000-3 – Молоко (Молоко пастеризоване 3,2% жирності (пакет 0,5л, 1л)), Замовник визначав наступні істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю, відповідно до ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі":
"... 4. ... Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: ... 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; ...".
Проте до проекту Договору про закупівлю товарів (робіт або послуг), викладеного Замовником у Додатку №5 до тендерної документації, даний пункт включено не було.
Просимо Замовника врахувати дану обставину і внести зміни до проекту Договору у відповідності з умовами тендерної документації.

Також п.7 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов. Просимо Замовника уточнити в тендерній документації порядок подання пропозицій змін до умов договору в тендерних пропозиціях учасників та погодження змін умов договору до підписання з учасником-переможцем.

З повагою, Публічне акціонерне товариство "БАЗИС" (код ЄДРПОУ 14231737, юр.адреса: 14021, м.Чернігів, вул.Любецька, 70).
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 06 грудня 2016 16:25
Причина: Технічна помилка
Номер вимоги: UA-2016-12-02-000977-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Публічне акціонерне товариство "БАЗИС", Код ЄДРПОУ:14231737
Дата подання: 06 грудня 2016 16:26
Вимога щодо зміни умов тендерної документації відкритих торгів № у ЦБД: UA-2016-12-02-000977-c, оголошених Управлінням освіти Чернігівської міської ради
Відповідно до п.4 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації Замовника Управління освіти Чернігівської міської ради, затвердженої рішенням тендерного комітету від "02" грудня 2016 року, на закупівлю товарів: код згідно ДК 016:2010 - 10.51.1 - Молоко та вершки, рідинні, оброблені; код згідно ДК 021:2015 - 15511000-3 – Молоко (Молоко пастеризоване 3,2% жирності (пакет 0,5л, 1л)), Замовник визначав наступні істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю, відповідно до ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі":
"... 4. ... Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: ... 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; ...".
Проте до проекту Договору про закупівлю товарів (робіт або послуг), викладеного Замовником у Додатку №5 до тендерної документації, даний пункт включено не було.
Просимо Замовника врахувати дану обставину і внести зміни до проекту Договору у відповідності з умовами тендерної документації.

Також п.7 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов. Просимо Замовника уточнити в тендерній документації порядок подання пропозицій змін до умов договору в тендерних пропозиціях учасників та погодження змін умов договору до підписання з учасником-переможцем.

З повагою, Публічне акціонерне товариство "БАЗИС" (код ЄДРПОУ 14231737, юр.адреса: 14021, м.Чернігів, вул.Любецька, 70).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 грудня 2016 10:08
Звертаємо Вашу увагу, що п. 3.3 проекту Договору передбачено «…Ціна товару, що вказана в специфікації до договору (додаток №1) не може змінюватись, крім випадків коригування ціни товару (договору) згідно чинного законодавства України…».
З цього випливає, що відповідно до чинного законодавства України (Закону України «Про публічні закупівлі») зміни ціни за одиницю товару може змінюватися не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
У розділі XI проекту Договору про закупівлю товарів (робіт або послуг), а саме у п. 11.1. вказано наступне, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2016 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт 3 401 600,00
UAH з ПДВ
3 401 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2016 13:16
ЕГ 5397.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Переяслав - Молпродукт

Інформація про відміну

Дата відміни
20 грудня 2016 16:23
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій