Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
3 550 000,00 UAH
UA-2016-12-02-000775-b be2491ed0e714185941c73cb3ea63e03
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рибак Сергій Анатолійович

+380354922062 lanosvita_grup@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Лановецької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38422934
Вебсайт: http://lan-osvita.at.ua
Місцезнаходження: 47400, Україна , Тернопільська обл., Ланівці, вул. Незалежності,19
Контактна особа: Рибак Сергій Анатолійович
+380354922062
lanosvita_grup@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2016 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2016 15:42
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2016 15:42
Очікувана вартість: 3 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350000 м.куб
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47400, Україна, Тернопільська область, м. Ланівці, вул. Незалежності, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ
ДК 016:2010: 06.20.1 — Газ природний, скраплений або в газоподібному стані

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2016 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2016 15:40
Тендерна документація по газу.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ліцензії
Дата подання: 07 грудня 2016 16:55
Дата відповіді: 08 грудня 2016 12:56
Відповідно до ТД учасник повинен мати ліцензію на постачання природного газу. Питання ліцензування господарської діяльності з постачання природного газу регулюється статтею 9 Закону України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 року № 329-VIII та статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 року № 222-VIII. Так положеннями частин першої та третьої статті 9 Закону України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 року № 329-VIII визначено, що ліцензія на постачання природного газу видається Регулятором – НКРЕКП у встановленому законодавством порядку. Станом на сьогоднішній день порядку отримання ліцензій діючим законодавством не встановлено, ліцензійні умови офіційно не опубліковано та не оприлюднено. Тобто вимога щодо наявності ліцензії є необов’язковою, що закріплено у статті 20 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 року № 222-VIII. Просимо виключити цю вимогу з ТД та надати відповідь чи буде учасник, який не має ліцензії, допущений до оцінки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» -
"Стаття 7. Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню...
27) діяльність на ринку природного газу, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про ринок природного газу" та Законом України «Про ринок природного газу» -
"Стаття 9. Ліцензування господарської діяльності на ринку природного газу

1. Господарська діяльність на ринку природного газу, пов’язана з його транспортуванням, розподілом, зберіганням, наданням послуг установки LNG, постачанням природного газу, провадиться за умови отримання відповідної ліцензії."
вимога про наявність ліцензії виключатись з ТД не буде, тому що це суперечить чинному законодавсту. Відповідно учасник, який не має ліцензії не буде допущений до оцінки.
Щодо транспорту
Дата подання: 07 грудня 2016 16:56
Дата відповіді: 08 грудня 2016 15:35
Законом України «Про ринок природного газу» встановлена пряма заборона займатися одночасно такими видами господарської діяльності як постачання та транспортування і розподіл. Також, на відміну від ринку постачання природного газу, який є суміжним ринком, транспортування і розподіл природного газу знаходяться у стані природної монополії, і ці послуги можуть надаватися виключно окремими суб’єктами: Оператором ГТС(ПАТ «УКРТРАНСГАЗ») і відповідним Оператором ГРМ. На виконання наданих в Законі України «Про ринок природного газу» повноважень, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг прийнято низку підзаконних нормативно-правових актів, що регулюють ринок природного газу. Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 2496 затверджені Правила постачання природного газу, пунктом 1 розділу ІІ яких зазначено, що підставою для постачання природного газу споживачу є: наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газорозподільної системи, договору розподілу природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГРМ; наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газотранспортної системи, договору транспортування природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГТС, та присвоєння споживачу Оператором ГТС персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу; наявність у споживача укладеного з постачальником договору постачання природного газу та дотримання його умов. Зі змісту наведених норм договори транспортування природного газу та договори розподілу природного газу укладають виключно споживачі, а не постачальники. Законом України «Про ринок природного газу» НКРЕКП надані повноваження із затвердження методології визначення тарифів на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу, основною характеристикою яких є потужність. Відповідно до даної моделі розрахунку тарифів оплачується не фізичне переміщення природного газу газотранспортною системою, а потужність точок входу і точок виходу з газотранспортної системи. Це знайшло своє відображення у главі 1 розділу IX Кодексу газотранспортної систем, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 2493: Оператор газотранспортної системи надає потужність у фізичних точках входу та фізичних точках виходу на підставі договору транспортування природного газу. Потужність фізичної точки виходу з газотранспортної системи, до якої підключена газорозподільна система, надається виключно оператору газорозподільної системи на період не менше одного року. Потужність фізичної точки виходу з газотранспортної системи, до якої безпосередньо підключений споживач, надається виключно такому споживачу на період не менше одного року. Пункт 4 глави 1 розділу I Кодексу газорозподільних систем, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 2494 визначає договір розподілу природного газу як правочин, укладений між оператором газорозподільної системи та споживачем (у тому числі побутовим споживачем) відповідно до вимог цього Кодексу, згідно з яким забезпечується фізична доставка природного газу, належного споживачу, та/або цілодобовий доступ об’єкта споживача до газорозподільної системи; Відповідно до пункту 1 глави 6 розділу VI Кодексу газорозподільних систем розрахунки споживача за договором розподілу природного газу здійснюються за тарифом, встановленим Регулятором для відповідного Оператора ГРМ, виходячи з величини приєднаної потужності об’єкта споживача. Таким чином, запроваджена НКРЕКП правова конструкція, дозволяє виключно споживачам мати договірні відносини з Операторами ГТС та Операторами ГРМ, і відповідно, споживач, безпосередньо підключений до газотранспортної системи оплачує послуги транспортування Оператору ГТС, а споживач, приєднаний до газорозподільної системи, оплачує послуги транспортування у складі послуг розподілу природного газу Оператору ГРМ. За наведених обставин, постачальник природного газу як суб’єкт ринку не має доступу до газотранспортної/газорозподільної систем. Додатково щодо ситуації з наданням послуг транспортування та розподілу природного газу слід зазначити наступне. З урахуванням того, що тарифи за послуги транспортування за моделлю «вхід / вихід» до теперішнього часу не встановлені, Оператори ГТС/ГРМ на підставі п.12 Порядку забезпечення споживачів природним газом , затвердженого постановою КМУ № 1729 від 27.12.2001 року, надіслали на адреси споживачів додаткові угоди до договорів на транспортування природного газу, укладених до введення в дію Закону України «Про ринок природного газу». Зазначеною постановою встановлено, що договори транспортування та розподіл укладаються також виключно споживачами. На підставі даних Оператори ГТС/ГРМ договорів тимчасово отримуються грошові кошти за послугу фізичного переміщення природного газу. Тому звертаємося до Вас з проханням вилучити з тендерної документації вимогу що до ціни пропозиції повинні входити послуги з транспортування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 01.12.2015 №3302-05/40083-06 «Щодо закупівлі природного газу та послуг з розподілу природного газу» постачання природного газу споживач здійснює закупівлю природного газу, як товару.
У пункті 31 статті 1 Закону України “Про ринок природного газу” від 09.04.2015 № 329-YIII визначено, що природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу (далі – природний газ) – суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск – 760 міліметрів ртутного стовпа і температура – 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією. Отже, газ – це товар.
Відповідно до пункту 32 статті. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922, товари – це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
У п.5 р.2 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мiнiстерства економічного розвитку i торгiвлi України від 17.03.2016р. № 454, якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
Замовником в тендерній документації викладена умова щодо закупівлі природного газу з транспортуванням магістральними шляхами.
Звертаємо увагу, що Закон України «Про ринок природного газу» не має жодної заборони для постачальників природного газу займатися одночасно такими видами господарської діяльності як: постачання та транспортування природного газу.
Чинним законодавством не передбачено типової форми договору постачання природного газу для споживачів (крім побутових), постачання природного газу, у тому числі, для бюджетних установ та організацій здійснюється на підставі договору, що укладається відповідно до вимог Цивільного та Господарського кодексів та за вільними цінами, що встановлюються між постачальником та споживачем.
Таким чином, ціна на газ встановлюється учасником у відповідності до ст.12 Закону України «Про ринок природного газу», а також з урахуванням п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник включає до вартості ціни тендерної пропозиції послуги, пов’язані з постачанням газу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2016 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕРНОПІЛЬОБЛГАЗ" 3 116 400,00
UAH з ПДВ
3 116 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2016 14:47
Довіреність Ощип 76.PDF
19 грудня 2016 14:47
Якість газу 12.PDF
19 грудня 2016 14:47
Лист відгук Укрпошта.PDF
19 грудня 2016 14:47
Ст. 17 Зведена.PDF
19 грудня 2016 14:47
Ст. 17 всі довідки.PDF
19 грудня 2016 14:47
Паспорти якості газу 11.PDF
19 грудня 2016 14:47
Лист відгук Юстиція.PDF
19 грудня 2016 14:47
Д2 Цінова пропозиція.PDF
19 грудня 2016 14:46
Копія Ліцензії.PDF
19 грудня 2016 14:46
Витяг 12 12 2016.rtf
19 грудня 2016 14:46
Договір Укрпошта.PDF
19 грудня 2016 14:46
Договір НАЦ ПОЛІЦІЯ.PDF
19 грудня 2016 14:46
Наказ № 2.PDF
19 грудня 2016 14:46
Договір 15Д-02 Юстиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕРНОПІЛЬОБЛГАЗ"

Інформація про відміну

Дата відміни
19 грудня 2016 15:42
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій