Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень
Services canteens
Очікувана вартість
4 104 865,00 UAH
UA-2016-12-02-000216-c 1ddce220cbf44471b17d363ce50cc378
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козорог Людмила Володимирівна

+380987166732 kzvpbidor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальний заклад "Васильківський психоневрологічний будинок - інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01987741
Місцезнаходження: 52623, Україна , Дніпропетровська область обл., село Медичне, вул. Центральна б.1
Контактна особа: Козорог Людмила Володимирівна
+380987166732
kzvpbidor@ukr.net
Додаткові контактні особи: Касюта Оксана
+380966595369
kzvpbidor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal institution "Vasylkivska psychoneurological house - boarding school"of Dnipropetrovsk regional Council"
National ID: 01987741
Contact point: Kozorog Lyudmila
+380987166732
kzvpbidor@ukr.net
Additional contacts: Casuta Oksana
+380966595369
kzvpbidor@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 грудня 2016 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2016 11:06
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2017 11:06
Початок аукціону: 10 січня 2017 14:22
Очікувана вартість: 4 104 865,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 524,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 123100 UAH
Publication date: 02 грудня 2016 11:01
Enquiries until: 23 грудня 2016 11:06
Complaints submission until: до 29 грудня 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 січня 2017 11:06

Information

Estimated total value: 4 104 865 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 20 524 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуги
Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52623, Україна, Дніпропетровська область, село Медичне, Дніпропетровська область, Васильківський район, село Медичне, вул.Центральна,1.
ДК 021:2015: 55511000-5 — Послуги їдалень та інших кафе закритого типу
ДК 016:2010: 56.29.2 — Послуги їдалень

Services canteens
CPV: 55511000-5
Період постачання: з 01 березня 2017 по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
досвід виконання аналогічних договорів: 15%
більше 4-х років: 15%
від 1 до 4 років: 5%
менше одного року: 0%
наявність працівників відповідної кваліфікації: 10%
штат укомплект.працівниками.виробницт.очол.керівник з фах.освітою щодо технолог.організац.громадського харчуван.в наявн.досвіду роботи в том.числі в соц.сфері учасн.пройш.сертифік.має документи(сертиф)систему управління якістю безпеки: 10%
штат укомплектований працівниками, виробництво очолює керівник з фаховою освітою щодо технології,організації громадського харчування, в якого наявний досвід роботи: 5%
штат укомплектований необхідними працівниками: 0%
Гарантійні зобов"язання: 5%
наявна матеріально технічна базавласна вироб.база,спеціалізован.автотранспорт,яка дозволяє надавати послуги в складних умовах в разі неможлив.приготування страв за місцем замовника через відключ.електропостачання,виникнення стихійних подій.інших надзвичайн.ситуацій: 5%
наявна матеріально технічна база яка дозволяє надавати послуги на умовах аутсорсинга: 0%
02 грудня 2016 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2016 11:01
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог надання копій сертификатів на систему управляння якістю та на систему управління безпечністю харчових продуктів
Дата подання: 11 грудня 2016 20:18
Дата відповіді: 12 грудня 2016 13:47
Відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, зазначені у п. 5.2.6 до цієї тендерної документації. Як саме наявність у учасника копій сертификатів на систему управління якістю та на систему управління безпечністю харчових продуктів підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід?! До відома Замовника сертифікацію системи управління безпечністю харчових продуктів (ХАССП) або ISO 22000 та системи управління якістю ISO 9001 підприємста здійснюють на ДОБРОВІЛЬНІЙ основі з метою демонстрації її відповідності нормативним вимогам законодавства Європейського Союзу, США, Канади, Японії, Нової Зеландії та багатьох інших країн світу, гарантування безпечності продукції та підвищення довіри з боку замовників, споживачів та органів контролю. Жодний з чинних нормативних актів України, які стосуються предмета закупівлі, який буде надаватися учасником, не вимагає наявність цих сертифікатів у учасника. Прошу виключити цю вимогу з тендерної документації як таку, що не відповідає вимогам п. 4 ст. 16 Закону "Про публічні закупівлі", а саме "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вивчивши Вашу вимогу КЗ «Васильківський психоневрологічний будинок-інтернат» ДОР не може погодитись з доводами викладеними у ній виходячи з наступного.
Вказані стандарти використовуються в України дуже давно та законодавче закріплені, так наприклад сам Закон України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 р. містить посилання на стандарт ISO: «…Належним захистом інформації в системі електронних закупівель вважається захист у системі хмарних обчислень, що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність системи менеджменту інформаційною безпекою, що застосовується при обробці інформації в системі хмарних обчислень, вимогам стандарту ISO/IEC 27001 або ДСТУ ISO/IEC 27001, або інших стандартів, якими їх замінено, виданого вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації, відповідно до стандарту ISO/IEC 17021, або ДСТУ ISO/IEC 17021, або інших стандартів, якими їх замінено...» (ст. 12).
Стандарти ІСО та HACCP сьогодні є уніфікованим механізмом для оцінки якості виробництва, управління і безпечність харчових продуктів в світовому співтоваристві.
Найбільш відомі і визнані в світі стандарти ISO 9000 - стандарт управління якістю та ISO 14000 - стандарт управління безпекою навколишнього середовища.
В Україні діють стандарти ДСТУ ISO. Це національні стандарти, якими запроваджено стандарти ISO.
Той факт, що в Україні вище зазначені стандарти використовують на рівні державних підтверджується тим, що перед ними в обов’язковому порядку ставлять ДСТУ. Номер стандарту ДСТУ відповідає номеру міжнародного стандарту ІСО, а рік затвердження, відповідно, року затвердження національного стандарту. Наприклад, ДСТУ ISO 9001: 2009 національний стандарт України системи менеджменту якості, є офіційним перекладом стандарту ISO 9001: 2008. В нашому випадку ДСТУ ISO 9001 : 2009 (ISO) та ДСТУ ISO 22000:2007 (HACCP).
Більш змістовно щодо стандарту ДСТУ ISO Ви можете ознайомитись в офіційному видані Держспоживстандарт України «Основні положення та словник термінів» (ДСТУ ISO 9000:2007), розроблене Державним підприємством «Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем» (ДП «НДІ «Система»») спільно з Технічним комітетом стандартизації «Системи управління якістю, довкіллям та безпечністю харчових продуктів» (ТК 93), надано чинності: наказ Держспоживстандарту України від 3 вересня 2007 р. № 209 з 2008-01-01.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 січня 2017
UA-2016-12-02-000216-c1ddce220cbf44471b17d363ce50cc378
Найменування: Комунальний заклад "Васильківський психоневрологічний будинок - інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01987741
Місцезнаходження: 52623, Україна, Дніпропетровська область обл., село Медичне, вул. Центральна б.1
Учасник Документи Рішення
ТОВ Дніпрпродсервіс Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МІКА ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 січня 2017 08:39
протокол
04 січня 2017 08:42
Електронний підпис

Публічні документи

30 грудня 2016 12:35
Проект договору.pdf
30 грудня 2016 12:35
Банківська ліцензія.PDF
30 грудня 2016 12:35
гарантия 601.PDF
30 грудня 2016 12:35
Технічне завдання.pdf
30 грудня 2016 12:35
Довідка Банк.pdf
30 грудня 2016 12:35
Рахунки.pdf
30 грудня 2016 12:35
Відомості учасника.pdf
30 грудня 2016 12:35
Захист довкілля.pdf
30 грудня 2016 12:35
Персональні дані.pdf
30 грудня 2016 12:35
Наказ щодо підпису.pdf
30 грудня 2016 12:35
Витяг єд. податок.pdf
30 грудня 2016 12:35
Витяг.pdf
30 грудня 2016 12:35
Статут.pdf
30 грудня 2016 12:35
Відгук.pdf
30 грудня 2016 12:35
Банківські виписки.pdf
30 грудня 2016 12:35
Акти вик. роб..pdf
30 грудня 2016 12:34
Аналогічний договір.pdf
30 грудня 2016 12:34
Субпідрядник.pdf
30 грудня 2016 12:34
Медична книжка.pdf
30 грудня 2016 12:34
Штатний розклад.pdf
30 грудня 2016 12:34
1ДФ.pdf
30 грудня 2016 12:34
Працівники.pdf
30 грудня 2016 12:34
Лист фін звітність 2.pdf
30 грудня 2016 12:34
Фін звіт.pdf
30 грудня 2016 12:34
Лист фін звітність.pdf
30 грудня 2016 12:34
Гарант лист авто.pdf
30 грудня 2016 12:34
Договір авто.pdf
30 грудня 2016 12:34
Санітарна обробка.pdf
30 грудня 2016 12:34
Санітарний паспорт.pdf
30 грудня 2016 12:34
ст 17.pdf
30 грудня 2016 12:34
Офшор.pdf
30 грудня 2016 12:34
Меню.pdf
30 грудня 2016 12:34
Калькуляція.pdf
30 грудня 2016 12:34
Судимість.pdf
30 грудня 2016 12:34
Корупція.pdf
30 грудня 2016 12:34
Тех. паспорт.pdf
30 грудня 2016 12:34
Довідка авто.pdf
30 грудня 2016 12:34
Договір дератизація.pdf
30 грудня 2016 12:34
Договір сміття.pdf
30 грудня 2016 12:34
Договір прання.pdf
30 грудня 2016 12:34
Функціональна тара.pdf
30 грудня 2016 12:34
Журнал терм. псих..pdf
30 грудня 2016 12:34
Чек.pdf
30 грудня 2016 12:34
Податки і збори.pdf
30 грудня 2016 12:34
Банкрутство.pdf
30 грудня 2016 12:33
Договір склад.pdf
30 грудня 2016 12:33
Висновок склад.pdf
30 грудня 2016 12:33
Акт сан-епід. обст..pdf
30 грудня 2016 12:33
Обл та мат.тех база.pdf
30 грудня 2016 12:33
Склад.pdf
30 грудня 2016 12:33
Тендерна пропозиція.pdf
30 грудня 2016 12:33
Реєстр документів.pdf

Документи

04 січня 2017 08:41
протокол
04 січня 2017 08:43
Електронний підпис

Публічні документи

14 січня 2017 14:26
5 дней.rar
01 січня 2017 14:26
7.rar
01 січня 2017 14:26
Сертификаты.rar
01 січня 2017 14:26
2.rar
01 січня 2017 14:26
3.1.rar
01 січня 2017 14:26
3.rar
01 січня 2017 14:26
5.rar
01 січня 2017 14:25
1.rar
01 січня 2017 14:25
4.rar
01 січня 2017 14:25
6.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дніпрпродсервіс

ТОВ "МІКА ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2017 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "МІКА ГРУП" 3 978 153,00
UAH
3 978 153,00
UAH
1.4285714286 2 784 707.10 Документи
ТОВ Дніпрпродсервіс 4 086 630,00
UAH
4 066 106,00
UAH
1 4 066 106 Документи

Публічні документи

14 січня 2017 14:26
5 дней.rar
01 січня 2017 14:26
7.rar
01 січня 2017 14:26
Сертификаты.rar
01 січня 2017 14:26
2.rar
01 січня 2017 14:26
3.1.rar
01 січня 2017 14:26
3.rar
01 січня 2017 14:26
5.rar
01 січня 2017 14:25
1.rar
01 січня 2017 14:25
4.rar
01 січня 2017 14:25
6.rar

Публічні документи

30 грудня 2016 12:35
Проект договору.pdf
30 грудня 2016 12:35
Банківська ліцензія.PDF
30 грудня 2016 12:35
гарантия 601.PDF
30 грудня 2016 12:35
Технічне завдання.pdf
30 грудня 2016 12:35
Довідка Банк.pdf
30 грудня 2016 12:35
Рахунки.pdf
30 грудня 2016 12:35
Відомості учасника.pdf
30 грудня 2016 12:35
Захист довкілля.pdf
30 грудня 2016 12:35
Персональні дані.pdf
30 грудня 2016 12:35
Наказ щодо підпису.pdf
30 грудня 2016 12:35
Витяг єд. податок.pdf
30 грудня 2016 12:35
Витяг.pdf
30 грудня 2016 12:35
Статут.pdf
30 грудня 2016 12:35
Відгук.pdf
30 грудня 2016 12:35
Банківські виписки.pdf
30 грудня 2016 12:35
Акти вик. роб..pdf
30 грудня 2016 12:34
Аналогічний договір.pdf
30 грудня 2016 12:34
Субпідрядник.pdf
30 грудня 2016 12:34
Медична книжка.pdf
30 грудня 2016 12:34
Штатний розклад.pdf
30 грудня 2016 12:34
1ДФ.pdf
30 грудня 2016 12:34
Працівники.pdf
30 грудня 2016 12:34
Лист фін звітність 2.pdf
30 грудня 2016 12:34
Фін звіт.pdf
30 грудня 2016 12:34
Лист фін звітність.pdf
30 грудня 2016 12:34
Гарант лист авто.pdf
30 грудня 2016 12:34
Договір авто.pdf
30 грудня 2016 12:34
Санітарна обробка.pdf
30 грудня 2016 12:34
Санітарний паспорт.pdf
30 грудня 2016 12:34
ст 17.pdf
30 грудня 2016 12:34
Офшор.pdf
30 грудня 2016 12:34
Меню.pdf
30 грудня 2016 12:34
Калькуляція.pdf
30 грудня 2016 12:34
Судимість.pdf
30 грудня 2016 12:34
Корупція.pdf
30 грудня 2016 12:34
Тех. паспорт.pdf
30 грудня 2016 12:34
Довідка авто.pdf
30 грудня 2016 12:34
Договір дератизація.pdf
30 грудня 2016 12:34
Договір сміття.pdf
30 грудня 2016 12:34
Договір прання.pdf
30 грудня 2016 12:34
Функціональна тара.pdf
30 грудня 2016 12:34
Журнал терм. псих..pdf
30 грудня 2016 12:34
Чек.pdf
30 грудня 2016 12:34
Податки і збори.pdf
30 грудня 2016 12:34
Банкрутство.pdf
30 грудня 2016 12:33
Договір склад.pdf
30 грудня 2016 12:33
Висновок склад.pdf
30 грудня 2016 12:33
Акт сан-епід. обст..pdf
30 грудня 2016 12:33
Обл та мат.тех база.pdf
30 грудня 2016 12:33
Склад.pdf
30 грудня 2016 12:33
Тендерна пропозиція.pdf
30 грудня 2016 12:33
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІКА ГРУП"

ТОВ Дніпрпродсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МІКА ГРУП"
#37620175
Переможець 3 978 153,00
UAH
13 січня 2017 08:35

Документи

13 січня 2017 08:35
Електронний підпис
13 січня 2017 08:30
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2017 08:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІКА ГРУП"
#37620175
3 978 153,00
UAH
Документи

Документи

13 січня 2017 08:35
Електронний підпис
13 січня 2017 08:30
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2018 09:32
Протокол укладений
01 березня 2018 09:31
Електронний підпис укладений
01 березня 2018 08:48
Додаткова угода зміни до договору
01 березня 2018 08:44
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 09:32
Додаткова угода зміни до договору
02 січня 2018 09:16
Додаткова угода зміни до договору
21 грудня 2017 14:20
Електронний підпис укладений
30 січня 2017 08:50
Додаткова угода зміни до договору
30 січня 2017 08:47
Електронний підпис укладений
25 січня 2017 10:27
Договір укладений
25 січня 2017 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2017 — 28 лютого 2018
Сума оплати за договором: 3 735 922,70
UAH