Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код 01.13.5 за ДК 016:2010 - Корнеплоди та бульби їстівні з високим умістом крохмалю та інуліну та код 03212000-0 за ДК 021:2015 - Картопля та сушені овочі Картопля рання та продовольча для дошкільних навчальних закладів м. Чорноморська на 2017 рік
Очікувана вартість
518 000,00 UAH
UA-2016-12-02-000023-b c55f63fa25d4433f870ef705a1bb0006
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушнір Валерій Григорович

+380503921051 kvgval@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чорноморської міської ради Одеської
Код ЄДРПОУ: 05406623
Місцезнаходження: 68001, УКРАЇНА , Одеська обл., ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе. буд. 8-А
Контактна особа: Кушнір Валерій Григорович
+380503921051
kvgval@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2016 08:11
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2016 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2016 17:00
Початок аукціону: 21 грудня 2016 11:27
Очікувана вартість: 518 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,58%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15540 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Картопля рання та продовольча для ДНЗ м. Чорноморська на 2017 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кг.
Картопля рання (урожай 2017 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, УКРАЇНА, Одеська область, ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе, 8-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 червня 2017  —  31 серпня 2017
ДК 021:2015: 03212000-0 — Картопля та сушені овочі
ДК 016:2010: 01.13.5 — Коренеплоди та бульби їстівні з високим умістом крохмалю та інуліну
37000 кг.
Картопля (урожай 2016 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, УКРАЇНА, Одеська область, ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе, 8-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2017  —  15 червня 2017
ДК 021:2015: 03212000-0 — Картопля та сушені овочі
ДК 016:2010: 01.13.5 — Коренеплоди та бульби їстівні з високим умістом крохмалю та інуліну
33000 кг.
Картопля (урожай 2017 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, УКРАЇНА, Одеська область, ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе. 8-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 03212000-0 — Картопля та сушені овочі
ДК 016:2010: 01.13.5 — Коренеплоди та бульби їстівні з високим умістом крохмалю та інуліну

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2016 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2016 10:28
2017 ТД 01.13.5 картопля 21.11.16 додаток 2.doc
02 грудня 2016 08:09
2017 ТД 01.13.5 картопля 21.11.16.doc
08 грудня 2016 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2016 21:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2016 21:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2016 08:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2016 10:28
2017 ТД 01.13.5 картопля 21.11.16 додаток 2.doc
02 грудня 2016 08:09
2017 ТД 01.13.5 картопля 21.11.16.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документи якісті
Дата подання: 08 грудня 2016 09:35
Дата відповіді: 08 грудня 2016 10:29
Пунктом 2.2. Додатку 2 до тендерної документації передбачена необхідність надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи для документального підтвердження якості наданого учасником товару. Відповідно до Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів від 22.07.2014 № 1602-VII, вимоги щодо отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на продукти харчування імпортного походження була скасована. На продукти харчування українського виробництва вимога отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи навіть до вступу вказаного Закону не розповсюджувалась. Також, на сьогодні в Україні немає такої установи як СЕС. Таким чином вимога надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи є дискримінаційною та значно звужує можливе коло учасників. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо привести тендерну документацію до відповідності вимог діючого законодавства, шляхом внесення змін до тендерної документації та виключити вимогу надання учасником висновку санітарно-епідеміологічної експертизи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З пункту 2.2. Додатку 2 до тендерної документації вилучена вимога щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи для документального підтвердження якості наданого учасником товару. Нова редакція додатку №2 завантажена (зміни в п. 2.2. виділені фоном жовтого кольору)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2016 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮГ-АГРОЦЕНТР" 445 550,00
UAH з ПДВ
445 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проект Інвест ХХІ 517 920,00
UAH з ПДВ
517 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2016 14:04
Цінова пропозиція.pdf
20 грудня 2016 14:03
Документація.pdf
20 грудня 2016 14:03
Загальна частина 2.pdf
20 грудня 2016 14:03
Загальна частина 1.pdf
20 грудня 2016 14:03
Гарантия картофель.rar

Публічні документи

20 грудня 2016 14:46
гарантии.zip
20 грудня 2016 14:46
тендерна пропозиція.pdf
20 грудня 2016 14:46
документи якості.PDF
20 грудня 2016 14:46
11. ТУ.pdf
20 грудня 2016 14:46
10 лист-гарантія закон.pdf
20 грудня 2016 14:46
4. довідка про МТБ.pdf
20 грудня 2016 14:46
3.транспорт.pdf
20 грудня 2016 14:46
2.опис складу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮГ-АГРОЦЕНТР"

ТОВ Проект Інвест ХХІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮГ-АГРОЦЕНТР"
#34108329
Переможець 445 550,00
UAH з ПДВ
04 січня 2017 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2017 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮГ-АГРОЦЕНТР"
#34108329
445 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2018 15:35
22 ТОВ Юг-Агроцентр 03212000-0 Картопля дод.уг. 8 2018. 01.15.pdf зміни до договору
16 січня 2018 15:35
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 09:45
22 ТОВ Юг-Агроцентр 03212000-0 Картопля дод.уг. 6 2017.12.26.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 09:45
Електронний підпис укладений
03 листопада 2017 14:52
22 ТОВ Юг-Агроцентр 03212000-0 Картопля дод.уг. 5 2017.11.01 411 356,76.pdf зміни до договору
03 листопада 2017 14:51
Електронний підпис укладений
02 листопада 2017 15:52
22 ТОВ Юг-Агроцентр 03212000-0 Картопля дод.уг. 4 2017.11.01 411 356,76.pdf зміни до договору
02 листопада 2017 15:51
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2017 05:59
22 ТОВ Юг-Агроцентр 03212000-0 Картопля дод.уг. 3 2017.10.02 445 550,00.pdf зміни до договору
06 жовтня 2017 05:58
Електронний підпис укладений
31 травня 2017 18:41
22 ТОВ Юг-Агроцентр 03212000-0 Картопля дод.уг. 2 2017.05.29 445 550,00.pdf зміни до договору
31 травня 2017 18:40
Електронний підпис укладений
04 травня 2017 18:16
22 ТОВ Юг-Агроцентр 03212000-0 Картопля дод.уг. 1 2017.05.03 445 550,00.pdf зміни до договору
04 травня 2017 18:15
Електронний підпис укладений
25 січня 2017 17:24
22 ТОВ Юг-Агроцентр 03212000-0 Картопля №22 2017.01.23 445 550,00.pdf укладений
25 січня 2017 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML