Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прибирання внутрішніх приміщень терміналу «D»
Cleaning of D Terminal internal premises
Очікувана вартість
26 000 000,00 UAH
UA-2016-12-01-000735-b 243b6d53af9d4b1da4d3c51f83f794dc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Причина Олена Григорівна

281-71-82 o.prychyna@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08307, Україна , Київська обл., Бориспіль, 08307, Київська обл., місто Бориспіль, МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Контактна особа: Причина Олена Григорівна
281-71-82
o.prychyna@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Boryspil International Airport State Enterprise
National ID: 20572069
Contact point: Причина О.Г.
281-71-82
o.prychyna@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 грудня 2016 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 01 січня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2017 10:00
Початок аукціону: 02 березня 2017 13:19
Очікувана вартість: 26 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 01 грудня 2016 16:41
Enquiries until: 01 січня 2017 10:00
Complaints submission until: до 07 січня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 січня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 26 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 130 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Детальний опис наведено в Додатку 1 Тендерної документації від 28.12.2016 № 15-03-271
A detailed description is given in Annex 1 of the Tender Documentation from 28.12.2016 № 15-03-271
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
141876 м.кв.
Прибирання внутрішніх приміщень терміналу «D»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08307, Україна, Київська обл., Бориспіль, МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ «БОРИСПІЛЬ»
ДК 021:2015: 90911000-6 — Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
ДК 016:2010: 81.21.1 — Послуги щодо загального очищування будівель

Cleaning of D Terminal internal premises
CPV: 90911000-6
Період постачання: по 01 квітня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просим перенести дату аукциона
Дата подання: 05 грудня 2016 12:04
Дата відповіді: 05 грудня 2016 14:26
Добрый день, просим перенести дату аукциона. Запланировано на 09.01.2017г-официальный выходной день.
Відповідь: Відповідно до статті 21 «Інформування про проведення процедури відкритих торгів» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов'язково зазначаються:
 найменування та місцезнаходження замовника;
 назва предмета закупівлі;
 кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
 очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів;
 строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
 кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
 розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
 дата та час розкриття тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону;
 розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або грошових одиницях та математична формула, що буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки.
Дата і час розкриття тендерних пропозицій, крім випадку, встановленого в абзаці десятому цієї частини, та дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Таким чином, Замовник не визначає дату і час проведення електронного аукціону, оскільки дата та час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично.
З досвіду проведення відкритих торгів повідомляємо.
Дата та час проведення електронного аукціону (для закупівель, оголошення про проведення яких оприлюднено відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону) є змінними та залежать від дати оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам (частина 5 статті 28 Закону).
Тобто, після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п'ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Звертаємо увагу, що згідно оголошення № UA-2016-12-01-000735-b початок аукціону призначений електронною системою закупівель на 09.02.2017 о 13:06, а не на 09.01.2017.
Запитання по тендерній документації
Дата подання: 15 грудня 2016 16:16
Дата відповіді: 19 грудня 2016 16:57
Згідно п. 1.5. Додатку 1 ТД "Замовник може забезпечувати Виконавця необхідними ресурсами для надання Послуг, що є предметом закупівлі". Якими саме "необхідними ресурсами для надання послуг, що є предметом закупівлі", Замовник може забезпечувати Виконавця? Та в яких саме випадках Замовник погодиться забезпечувати "необхідними ресурсами для надання послуг, що є предметом закупівлі", Виконавця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Під необхідними ресурсами розуміється: електроенергія, водопостачання та водовідведення.
2. Під час періоду надання послуг, що є предметом закупівлі, Замовник в усіх випадках забезпечує Виконавця необхідними ресурсами, окрім дії обставин непереборної сили (аварія, катастрофа, стихійне лихо тощо).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-12-01-000735-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Чистий світ фасіліком", Код ЄДРПОУ:38443844
Дата подання: 07 лютого 2017 21:47
Скарга про порушення законодавства у сфері державних закупівель
Скарга
про порушення законодавства у сфері державних закупівель

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" (надалі – «Замовник») неправомірно відхилило подану ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ФАСІЛІКОМ» (надалі – «Скаржник») тендерну пропозицію, через що змушені звернутись із даною скаргою.

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ", оголосило проведення Відкритих торгів з публікацією англійською мовою, предметом яких є Прибирання внутрішніх приміщень терміналу «D».
Оголошення про проведення відкритих торгів № 501914 оприлюднене 01.12.2016 р. (розміщене на сайті smarttender.biz (https://smarttender.biz/government/details/722886)
ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ФАСІЛІКОМ» приймав участь у процедурі закупівлі.
01.02.2017 р. Замовником торгів було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника, про що викладено на сайті Інформацію №15-09-75 від 01.02.2017 р. про відхилення пропозиції конкурсних торгів (копія додається).
Таке рішення, прийняте Замовником з порушенням Закону України «Про здійснення державних закупівель» виходячи з наступного:

У відповідності до Інформації №15-09-75 від 01.02.2017 Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції конкурсних торгів з наступних підстав:

Підстава для відмови №1

Паспорта робочих місць з прибирання площ загального використання та виробничих приміщень складені Учасником з порушенням вимог Технології (Додаток8 тендерної документації від 28.12.2016 №15-03-271 (редакція 02)), а саме в наданих учасником паспортах на одну людину (прибиральника) в зміну разраховано(навантажено):
площі загального використання - 4183,17 м.кв., що більше ніж вимагалося підпунктом 4.4.9. пунктом 4.4. розділу 4 Технології (Додаток8 тендерної документації від 28.12.2016№15-03-271 (редакція 02)(вимагалось – не більше 2073,6 м.кв. на одну людину в зміну);
виробничі приміщення – 2943,39 м.кв., що більше ніж вимагалось підпунктом 4.4.9. пунктом 4.4. розділу 4 Технології (Додаток8 тендерної документації від 28.12.2016№15-03-271 (редакція 02)(вимагалось не більше 970,7 м.кв. на одну людину в зміну)
Обґрунтування неправомірності підстави:
ТОВ «Чистий світ фасіліком», не згодне з причиною відхилення на підставі п.4 ч. 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
В «Інформації про відхилення тендерної пропозиції» присутня невідповідність змісту тексту з причиною відхилення з фактичним змістом ДКТ, а саме:
Згідно пункту 9 Додатку 2 тендерної документації від 28.12.2016 №15-03-271 (редакція 02) учасник мав надати Паспорт робочого місця по кожній групі приміщень (внутрішні приміщення), які потребують прибирання надається окремо, де передбачити:
1. графік* роботи та кількість персоналу по кожній ділянці окремо;(* не допускається робоча зміна більше 12 годин)
2. найменування, модель та кількість інвентарю (для інвентарю модель зазначається в разі наявності), технічного обладнання/техніки для прибирання
3. найменування, асортимент миючих та дезінфікуючих засобів, які будуть застосовуватись в процесі виконання робіт (для групи приміщень, які потребують прибирання, відповідно до технології);
4. найменування санітарно-технічного устаткуванням для облаштування туалетних кімнат;
5. відобразити регулярність стосовно комплектації туалетних кімнат санітарно-технічним устаткуванням (тримачі для паперових рушників, туалетного паперу, накладок на унітаз, сушки для рук, дозатори рідкого мила, сміттєвих урн, єрщів, освіжувачів повітря в тому числі автоматичних і т.п.) та засобами особистої гігієни (паперові рушники, накладки на унітаз, туалетний папір, рідке мило, освіжувачі повітря і т.п.).
Надані Учасником паспорти робочих місць підготовлені згідно вимог пункту 9 (Додаток 2 тендерної документації від 28.12.2016 № 15-03-271 (редакція 02)), в якому нема посилання на вимоги описані в Технології (Додаток 8 тендерної документації від 28.12.2016 № 15-03-271 (редакція 02)) відповідно до якої необхідно було скласти даний документ.
Зсилання замовника на Підпункт 4.4.9 пункту 4.4 розділу 4 Технології (Додаток 8 тендерної документації від 28.12.2016 № 15-03-271 (редакція 02)) в якому сказано про необхідність «Забезпечити розміщення в туалетних кімнатах карманів з графіками для занесення відміток про здійснення прибирання», не має відношення до вимог навантаження на одну людину (працівника).
Таким чином, в зв'язку з невідповідністю вмісту «Інформації про відхилення тендерної пропозиції» з фактичним змістом пунктів ДКТ, на які посилається Тендерний комітет, вважаємо необґрунтованою причину відхилення нашої тендерної пропозиції.

Підстава для відмови №2
ТОВ «Чистий світ фасіліком» висловлює свою незгоду з висновками, зробленими тендерним комітетом ДП «Міжнародний аеропорт Бориспіль» (Прибирання внутрішніх приміщень терміналу «D») і просить взяти до уваги наступне:
1. В Законі України « Про публічні закупівлі», від 25.12.2015 № 922-VIII, в ст..22 частина 3 зазначено:
«недотримання форми документу, що встановлена Документацією, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації»
Також, в Законі України « Про публічні закупівлі», від 25.12.2015 № 922-VIII, в ст..22 частина 3:
В п.2.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки».
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, що є складовою тендерної пропозиції Учасника, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника»
Додаток 2, п.11 Тендерної документації зазначено:
«Гарантійний лист за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*** в якому Учасник зобов’язується, у разі визначення його переможцем, за власний рахунок, на весь період надання послуг, забезпечити весь персонал особистими перепустками встановленого зразку на ДП МА «Бориспіль».
В гарантійному листі, наданому в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ФАСІЛІКОМ», вих. № 15, від 05.01.2017 р. зазначено:
«ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЧИСТИЙ СВІТ ФАСІЛІКОМ», зобов’язується, у разі визначення його переможцем, на весь період надання послуг, забезпечити весь персонал особистими перепустками встановленого зразку на ДП МА «Бориспіль».

У зв’язку з вищенаведеним, ТОВ «Чистий світ фасіліком», вважає, що зміст гарантійного листа істотно не відрізняється від тексту, наведеного у тендерній документації, й не бачить причин, яким чином можна витлумачити по-іншому сенс гарантійного листа. Також, слід зазначити, що випадково (як описка) пропущена фраза не змінює зміст змісту гарантійного листа та може вважатися допустимою формальною помилкою.

Таким чином, в зв'язку з невідповідністю вмісту «Інформації про відхилення тендерної пропозиції» з фактичним змістом пунктів ДКТ, на які посилається Тендерний комітет, вважаємо необґрунтованою причину відхилення нашої тендерної пропозиції.

Приймаючи до уваги вищенаведене, Просимо:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення Тендерного комітету ДП «Міжнародний аеропорт Бориспіль» (Замовника) щодо відхилення поданої ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ФАСІЛІКОМ» (Учасника) тендерної пропозиції, та допустити до участі у аукціоні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2017 13:12
В ході розгляду Вимоги та вивчення її змісту встановлено наступне.

Стосовно підстави для відмови№1.

Причини відхилення щодо навантаження на 1 людину відповідно до паспортів робочих місць детально викладені в протоколі розгляду від 01.02.2017 № 15-02-66 з відповідним змістовним зазначенням вимог пункту 4.4. розділу 4 Технології (Додаток 8 до тендерної документації) з детальним викладенням змісту підпункту 4.4.5 - є достатньою аргументацією причини відхилення.
Посилання на підпункт 4.4.9 замість 4.4.5 не змінює інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Стосовно підстави для відмови№2.

Замовником в тендерній документації (Додаток 2), в частині документів на підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам (умовам) Документації, була встановлена наступна вимога:
«Гарантійний лист за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*** в якому Учасник зобов’язується, у разі визначення його переможцем, за власний рахунок, на весь період надання послуг, забезпечити весь персонал особистими перепустками встановленого зразку на ДП МА «Бориспіль».
Учасник повинен був гарантувати про своє зобов’язання, у разі визначення його переможцем, за власний рахунок, на весь період надання послуг, забезпечити весь персонал особистими перепустками встановленого зразку на ДП МА «Бориспіль».

ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ФАСІЛІКОМ» (код ЄДРПОУ 38443844) в гарантійному листі від 05.01.2017 № 15/1 не зазначено, що Учасник зобов’язується, у разі визначення його переможцем, за власний рахунок, на весь період надання послуг, забезпечити весь персонал особистими перепустками встановленого зразку на ДП МА «Бориспіль».
Відповідно до загальних положень Статуту ДП МА «Бориспіль», аеропорт є державним комерційним підприємством цивільної авіації та створений для здійснення господарської діяльності з метою, в тому числі, отримання прибутку (доходу) від здійснення господарської діяльності (п. 2.1. Статуту).
Майно аеропорту є державною власністю і належить йому на праві господарського відання. Здійснюючи право господарського відання, аеропорт володіє, користується та розпоряджається зазначеним майном, закріпленим за ним, вчиняючи нього будь-які дії, що не суперечать законодавству та Статуту, за погодженням з Уповноваженим органом управління (п. 4.2. Статуту).
За нормами ч. 5 ст. 75 Господарського кодексу України та п. 4.4 Статуту, державне комерційне підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам, крім випадків, передбачених законом.
Враховуючи вищевикладене, ДП МА «Бориспіль», як державному підприємству, законодавством заборонено безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам та водночас не передбачено обов’язку, як суб’єкту господарювання, надавати послуги на безоплатній основі.
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо, що зміст гарантійного листа істотно відрізняється від вимог до змісту гарантійного листа наведеного у тендерній документації, оскільки Учасник не гарантує виконання зобов’язання, у разі визначення його переможцем, за власний рахунок, на весь період надання послуг, забезпечити весь персонал особистими перепустками встановленого зразку на ДП МА «Бориспіль», таким чином, Учасник не гарантує оплату послуг з забезпечення персоналу особистими перепустками.

Наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Вимоги Учасника ТОВ «Чистий світ фасіліком» (код ЄДРПОУ 38443844) про усунення порушення (номер вимоги: UA-2016-12-01-000735-b.a2).

ВИРІШИВ:

У задоволенні Вимоги Учасника ТОВ «Чистий світ фасіліком» (код ЄДРПОУ 38443844) про усунення порушення (номер вимоги: UA-2016-12-01-000735-b.a2) відмовити.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-12-01-000735-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Чистий світ фасіліком", Код ЄДРПОУ:38443844
Дата подання: 07 лютого 2017 21:42
Скарга про порушення законодавства у сфері державних закупівель
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" (надалі – «Замовник») неправомірно відхилило подану ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ФАСІЛІКОМ» (надалі – «Скаржник») тендерну пропозицію, через що змушені звернутись із даною скаргою. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ", оголосило проведення Відкритих торгів з публікацією англійською мовою, предметом яких є Прибирання внутрішніх приміщень терміналу «D». Оголошення про проведення відкритих торгів № 501914 оприлюднене 01.12.2016 р. (розміщене на сайті smarttender.biz (https://smarttender.biz/government/details/722886) ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ФАСІЛІКОМ» приймав участь у процедурі закупівлі. 01.02.2017 р. Замовником торгів було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника, про що викладено на сайті Інформацію №15-09-75 від 01.02.2017 р. про відхилення пропозиції конкурсних торгів (копія додається). Таке рішення, прийняте Замовником з порушенням Закону України «Про здійснення державних закупівель» виходячи з наступного: У відповідності до Інформації №15-09-75 від 01.02.2017 Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції конкурсних торгів з наступних підстав: Підстава для відмови №1 Паспорта робочих місць з прибирання площ загального використання та виробничих приміщень складені Учасником з порушенням вимог Технології (Додаток8 тендерної документації від 28.12.2016 №15-03-271 (редакція 02)), а саме в наданих учасником паспортах на одну людину (прибиральника) в зміну разраховано(навантажено): площі загального використання - 4183,17 м.кв., що більше ніж вимагалося підпунктом 4.4.9. пунктом 4.4. розділу 4 Технології (Додаток8 тендерної документації від 28.12.2016№15-03-271 (редакція 02)(вимагалось – не більше 2073,6 м.кв. на одну людину в зміну); виробничі приміщення – 2943,39 м.кв., що більше ніж вимагалось підпунктом 4.4.9. пунктом 4.4. розділу 4 Технології (Додаток8 тендерної документації від 28.12.2016№15-03-271 (редакція 02)(вимагалось не більше 970,7 м.кв. на одну людину в зміну) Обґрунтування неправомірності підстави: ТОВ «Чистий світ фасіліком», не згодне з причиною відхилення на підставі п.4 ч. 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: В «Інформації про відхилення тендерної пропозиції» присутня невідповідність змісту тексту з причиною відхилення з фактичним змістом ДКТ, а саме: Згідно пункту 9 Додатку 2 тендерної документації від 28.12.2016 №15-03-271 (редакція 02) учасник мав надати Паспорт робочого місця по кожній групі приміщень (внутрішні приміщення), які потребують прибирання надається окремо, де передбачити: 1. графік* роботи та кількість персоналу по кожній ділянці окремо;(* не допускається робоча зміна більше 12 годин) 2. найменування, модель та кількість інвентарю (для інвентарю модель зазначається в разі наявності), технічного обладнання/техніки для прибирання 3. найменування, асортимент миючих та дезінфікуючих засобів, які будуть застосовуватись в процесі виконання робіт (для групи приміщень, які потребують прибирання, відповідно до технології); 4. найменування санітарно-технічного устаткуванням для облаштування туалетних кімнат; 5. відобразити регулярність стосовно комплектації туалетних кімнат санітарно-технічним устаткуванням (тримачі для паперових рушників, туалетного паперу, накладок на унітаз, сушки для рук, дозатори рідкого мила, сміттєвих урн, єрщів, освіжувачів повітря в тому числі автоматичних і т.п.) та засобами особистої гігієни (паперові рушники, накладки на унітаз, туалетний папір, рідке мило, освіжувачі повітря і т.п.). Надані Учасником паспорти робочих місць підготовлені згідно вимог пункту 9 (Додаток 2 тендерної документації від 28.12.2016 № 15-03-271 (редакція 02)), в якому нема посилання на вимоги описані в Технології (Додаток 8 тендерної документації від 28.12.2016 № 15-03-271 (редакція 02)) відповідно до якої необхідно було скласти даний документ. Зсилання замовника на Підпункт 4.4.9 пункту 4.4 розділу 4 Технології (Додаток 8 тендерної документації від 28.12.2016 № 15-03-271 (редакція 02)) в якому сказано про необхідність «Забезпечити розміщення в туалетних кімнатах карманів з графіками для занесення відміток про здійснення прибирання», не має відношення до вимог навантаження на одну людину (працівника). Таким чином, в зв'язку з невідповідністю вмісту «Інформації про відхилення тендерної пропозиції» з фактичним змістом пунктів ДКТ, на які посилається Тендерний комітет, вважаємо необґрунтованою причину відхилення нашої тендерної пропозиції. Підстава для відмови №2 ТОВ «Чистий світ фасіліком» висловлює свою незгоду з висновками, зробленими тендерним комітетом ДП «Міжнародний аеропорт Бориспіль» (Прибирання внутрішніх приміщень терміналу «D») і просить взяти до уваги наступне: 1. В Законі України « Про публічні закупівлі», від 25.12.2015 № 922-VIII, в ст..22 частина 3 зазначено: «недотримання форми документу, що встановлена Документацією, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації» Також, в Законі України « Про публічні закупівлі», від 25.12.2015 № 922-VIII, в ст..22 частина 3: В п.2.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, що є складовою тендерної пропозиції Учасника, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника» Додаток 2, п.11 Тендерної документації зазначено: «Гарантійний лист за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*** в якому Учасник зобов’язується, у разі визначення його переможцем, за власний рахунок, на весь період надання послуг, забезпечити весь персонал особистими перепустками встановленого зразку на ДП МА «Бориспіль». В гарантійному листі, наданому в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ФАСІЛІКОМ», вих. № 15, від 05.01.2017 р. зазначено: «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЧИСТИЙ СВІТ ФАСІЛІКОМ», зобов’язується, у разі визначення його переможцем, на весь період надання послуг, забезпечити весь персонал особистими перепустками встановленого зразку на ДП МА «Бориспіль». У зв’язку з вищенаведеним, ТОВ «Чистий світ фасіліком», вважає, що зміст гарантійного листа істотно не відрізняється від тексту, наведеного у тендерній документації, й не бачить причин, яким чином можна витлумачити по-іншому сенс гарантійного листа. Також, слід зазначити, що випадково (як описка) пропущена фраза не змінює зміст змісту гарантійного листа та може вважатися допустимою формальною помилкою. Таким чином, в зв'язку з невідповідністю вмісту «Інформації про відхилення тендерної пропозиції» з фактичним змістом пунктів ДКТ, на які посилається Тендерний комітет, вважаємо необґрунтованою причину відхилення нашої тендерної пропозиції. Приймаючи до уваги вищенаведене, Просимо: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення Тендерного комітету ДП «Міжнародний аеропорт Бориспіль» (Замовника) щодо відхилення поданої ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ФАСІЛІКОМ» (Учасника) тендерної пропозиції, та допустити до участі у аукціоні. Додатки: 1. Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги; 2. Копія Документації конкурсних торгів, 3. Копія Інформації про відхилення пропозиції конкурсних торг; 4. Копія поданого паспорту робочого місця поданого ТОВ «Чистий світ фасіліком»; 5. Копія гарантійного листа поданого ТОВ «Чистий світ фасіліком».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 лютого 2017 17:52
рішення від 10.02.2017 № 555+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 10 лютого 2017 17:52
рішення від 24.02.2017 № 860.PDF
Дата публікації: 01 березня 2017 19:26
рішення від 24.02.2017 № 860.PDF
Дата публікації: 01 березня 2017 19:26

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 лютого 2017
UA-2016-12-01-000735-b243b6d53af9d4b1da4d3c51f83f794dc
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08307, Україна, Київська обл., Бориспіль, 08307, Київська обл., місто Бориспіль, МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Учасник Документи Рішення
ТОВ " І Н В А Й Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП ДЕН Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАУН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Чистий світ фасіліком" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-ЕКСПРЕС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

10 січня 2017 23:08
Гарантійні листи.pdf

Публічні документи

10 січня 2017 18:17
Витяг з ПДВ.pdf.pdf
10 січня 2017 18:16
Статут.pdf.PDF

Публічні документи

15 березня 2017 10:09
Лист щодо відмови.pdf
09 березня 2017 19:59
Комерційна частина.pdf
11 січня 2017 08:08
15_Сертифікат ISO (1).pdf
11 січня 2017 08:08
10_Гарантійний лист_2.pdf
11 січня 2017 08:08
9_Гарантійний лист_1.pdf
11 січня 2017 08:08
6_Витяг ПДВ.pdf
11 січня 2017 08:08
5.2. Опис до статуту.pdf
11 січня 2017 08:08
5.1.Статут Сантаун.pdf
11 січня 2017 08:08
4_Лист відгук (1).JPG

Публічні документи

11 січня 2017 08:59
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 січня 2017 08:59
Потокол +наказ.pdf
11 січня 2017 08:59
ДОВІДКА «ІНШЕ».pdf
11 січня 2017 08:59
Витяг ПДВ.pdf
11 січня 2017 08:59
Cтатут.pdf
11 січня 2017 08:59
4-ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " І Н В А Й Т"

ПП ДЕН

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАУН"

ТОВ "Чистий світ фасіліком"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-ЕКСПРЕС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2017 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-ЕКСПРЕС" 24 300 000,00
UAH з ПДВ
24 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАУН" 24 800 000,00
UAH з ПДВ
24 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" 25 747 451,17
UAH з ПДВ
25 747 451,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2017 10:09
Лист щодо відмови.pdf
09 березня 2017 19:59
Комерційна частина.pdf
11 січня 2017 08:08
15_Сертифікат ISO (1).pdf
11 січня 2017 08:08
10_Гарантійний лист_2.pdf
11 січня 2017 08:08
9_Гарантійний лист_1.pdf
11 січня 2017 08:08
6_Витяг ПДВ.pdf
11 січня 2017 08:08
5.2. Опис до статуту.pdf
11 січня 2017 08:08
5.1.Статут Сантаун.pdf
11 січня 2017 08:08
4_Лист відгук (1).JPG

Публічні документи

10 січня 2017 23:08
Гарантійні листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-ЕКСПРЕС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАУН"

ТОВ " І Н В А Й Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-ЕКСПРЕС"
#38260720
Відхилено 24 300 000,00
UAH з ПДВ
07 березня 2017 20:12
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАУН"
#38260190
Рішення скасоване 24 800 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2017 17:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАУН"
#38260190
Відхилено 24 800 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2017 17:19
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
Переможець 25 747 451,17
UAH з ПДВ
17 березня 2017 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2017 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
25 747 451,17
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 червня 2018 12:05
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2018 16:40
37-14.2_8-15,3.pdf укладений
30 березня 2018 16:35
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2017 10:35
scan-04142017_100801.pdf зміни до договору
14 квітня 2017 10:29
Електронний підпис укладений
31 березня 2017 11:43
Договір_прибирання терміналу Д.pdf укладений
31 березня 2017 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони договору узгодили зміну ціни в бік зменшення без зміни кількості (обсягу) та якості послуг.
Номер договору про закупівлю: 37-14.2/8-15
Договір:
Номер додаткової угоди: 37-14.2/8-15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк надання послуг
Номер договору про закупівлю: 37-14.2/8-15
Договір:
Номер додаткової угоди: 37-14.2/8-15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2017 — 31 травня 2018
Сума оплати за договором: 22 747 733,01
UAH з ПДВ