Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко коров’яче пастеризоване
Очікувана вартість
1 556 100,00 UAH
UA-2016-12-01-000305-c aafb11cbcfc4495398e64a7f56fd9b45
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козуб Альона Олександрівна

380577124417 okt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Жовтневого району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146311
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Ярославська,буд.21
Контактна особа: Козуб Альона Олександрівна
380577124417
okt_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2016 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2016 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2016 18:00
Початок аукціону: 21 грудня 2016 14:48
Початок аукціону: 21 грудня 2016 14:48
Очікувана вартість: 1 556 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 561,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46683 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Молоко коров’яче пастеризоване
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95000 кілограми
Молоко коров’яче пастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Дошкільні навчальні заклади Жовтневого району міста Харкова згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
ДК 016:2010: 10.51.1 — "Молоко та вершки, рідинні, оброблені"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2016 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2016 11:03
2017 Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-12-01-000305-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУДРЯШОВА ІРИНА ВІТАЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2187401461
Дата подання: 07 грудня 2016 09:55
Скарга на умови закупівлі
Вимога про усунення порушень у сфері публічних закупівель
Замовник порушив законодавство у сфері державних закупівель шляхом встановлення дискримінаційних та незаконних вимог у документації конкурсних торгів на закупівлю.
Вимога подається відповідно до Закону України № 922-VII від 25 грудня 2015р. «Про публічні закупівлі» (надалі також – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.

Порушення законодавства у сфері державних закупівель полягають в наступному:

1. В Тендерної документації на закупівлю (далі за текстом – ТД) зазначено необхідність надати:
«довідку або витягу ЄДРПОУ перевізника (для юридичних осіб)».
Вказана вимога є незаконною та дискримінаційною вимогою. Так, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кабінет Міністрів України оприлюднив Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Листом "Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним" від 15.01.2016 р. № 3302-06/906-06 надало відповідну інформацію згідно якої Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців містить відомості про юридичних осіб, у тому числі їх найменування, місцезнаходження, відомості про засновників, про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) про органи управління, види діяльності, а також про фізичних осіб – підприємців. Електронні послуги за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/services/registry. Таким чином, замовник має змогу самостійно отримати необхідну інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Крім того, Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» не передбачено надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у формі довідки.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству.

2. В ТД зазначено необхідність надати:
«Якщо між учасником і власником приміщень укладений договір оренди або суборенди приміщень учасник надає нотаріально посвідчений договір (якщо використовується не вся площа потужностей, в інформаційній довідці про потужності потрібно вказати, яка саме частина потужностей (площа, літера приміщення, тощо) буде використовуватись для виробництва та/або обігу предмету закупівлі, а також вказати, яке саме приміщення потужностей, використовується для передпродажної підготовки)».
Вказана вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки така вимога не може бути виконана учасниками (юридичними особами та фізичними особами-підприємцями), які уклали відповідні договори оренди або суборенди в простій письмовій формі. Так, відповідно до ст. 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Таким чином, вказана вимога ТД є дискримінаційною по відношенню до учасників, які уклали договори оренди або суборенди приміщень строком менше 3-х років у письмовій формі без нотаріального посвідчення.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
змінити вищевикладені умови ТД, виклавши їх наступним чином:
«Якщо між учасником і власником приміщень укладений договір оренди або суборенди приміщень учасник надає відповідний договір (якщо використовується не вся площа потужностей, в інформаційній довідці про потужності потрібно вказати, яка саме частина потужностей (площа, літера приміщення, тощо) буде використовуватись для виробництва та/або обігу предмету закупівлі, а також вказати, яке саме приміщення потужностей, використовується для передпродажної підготовки)».

3. В ТД зазначено необхідність надати:
«на підтвердження відповідності складських приміщень вимогам Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 - нотаріально завірену копію технічного паспорту потужностей для виробництва та/або обігу предмету закупівлі в якому, окрім вимог, визначених Санітарними правилами також зазначені приміщення для підготовки до реалізації, розвішування готових продуктів харчування;».
Вказана вимога ТД є незаконною та дискримінаційною.
Так, відповідно до Наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики N127 від 24.05.2001 р. «Про затвердження Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна», яким затверджена форма та зміст технічного паспорту, в технічному паспорті не передбачено зазначення приміщень для підготовки до реалізації, розвішування готових продуктів харчування. Таким чином, вимога про надання нотаріальної копії технічного паспорту не містить жодного об’єктивного сенсу, оскільки технічний паспорт не містить підвищує вартість витрат з формування пакету документів для участі в процедурі закупівель та впливає на цінову пропозицію закупівлі, а тому містить ознаки дискримінаційної, що призводить до звуження кола потенційних учасників
Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, який видається компетентним органом операторові ринку харчових продуктів на підставі результатів перевірки відповідності його потужностей вимогам санітарних заходів та дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Таким чином, єдиним документом довільного характеру, що встановлює відповідність потужностей оператору ринку з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження вимогам санітарних заходів є експлуатаційний дозвіл. Будь-яких інших документів, які б встановлювали відповідність потужностей оператору ринку з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження вимогам санітарних заходів чинним законодавством не передбачено. Таким чином, вказана вимога ТД є незаконною та дискримінаційною, тобто є такою, що не має об’єктивного і розумного виправдання.
Крім того, відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. З огляду на вимогу Замовника щодо подання усіх документів пропозиції у електронному вигляді у форматі PDF подання нотаріально посвідчених копій документів не містить жодного об’єктивного сенсу, підвищує вартість витрат з формування пакету документів для участі в процедурі закупівель та впливає на цінову пропозицію закупівлі, а тому містить ознаки дискримінаційної, що призводить до звуження кола потенційних учасників.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству та дискримінаційними.

4. В ТД зазначено необхідність надати:
«копія правовстановлюючого документу на потужності (об’єкти), що задіюються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, який Учасник надає у відповідності до вимог пп. д) п. 1 п. 6 розд. ІІІ ТД надається Учасником нотаріально завіреною.»
Вказана вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки така вимога не може бути виконана учасниками (юридичними особами та фізичними особами-підприємцями), які уклали відповідні договори оренди або суборенди в простій письмовій формі. Так, відповідно до ст. 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню.
Відповідно до п. 3.3. глави 7 Наказу Міністерства юстиції України 22.02.2012 р. № 296/5 «Про затвердження інструкції про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» Вірність копії документа, виданого фізичною особою, засвідчується у тих випадках, коли справжність підпису фізичної особи на оригіналі цього документа засвідчена нотаріусом або посадовою особою відповідного органу місцевого самоврядування або за місцем роботи, навчання, проживання чи лікування фізичної особи. Таким чином, копії договорів оренди або суборенди учасників (юридичних та фізичних осіб-підприємців), які уклали відповідні договори з орендодавцями –фізичними особами без нотаріального посвідчення таких договорів відповідно до вимог ст. 793 Цивільного кодексу України, нотаріуси не посвідчують.
Таким чином, вказана вимога ТД є дискримінаційною по відношенню до учасників (юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), у яких в якості правовстановлюючих документів на потужності є укладені договори оренди або суборенди приміщень строком менше 3-х років, укладені з фізичними особами у письмовій формі без нотаріального посвідчення відповідно до вимог ст. 793 Цивільного кодексу України.
Крім того, відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. З огляду на вимогу Замовника щодо подання усіх документів пропозиції у електронному вигляді у форматі PDF подання нотаріально посвідчених копій документів не містить жодного об’єктивного сенсу, підвищує вартість витрат з формування пакету документів для участі в процедурі закупівель та впливає на цінову пропозицію закупівлі, а тому містить ознаки дискримінаційної, що призводить до звуження кола потенційних учасників.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
змінити вищевикладені умови ТД, виклавши їх наступним чином:
«правовстановлюючий документу на потужності (об’єкти), що задіюються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, який Учасник надає у відповідності до вимог пп. д) п. 1 п. 6 розд. ІІІ ТД.»

5. В ТД зазначена вимога:
«При цьому працівники повинні відповідати наступним критеріям:
- водій – загальний стаж роботи водієм не менше 12 місяців;
- експедитор транспортний – загальний стаж роботи експедитором транспортним не менше 12 місяців;
- вантажник – може не мати стажу роботи.»
Вказана вимога є порушенням ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та є дискримінаційною вимогою, оскільки Замовник проводить закупівлю продуктів харчування, а не транспортних послуг. Згідно з довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників, випуск № 69 "Автомобільний транспорт", затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв'язку України 14.02.2006 № 136 у кваліфікаційних вимогах відсутні вимоги до стажу роботи для транспортних експедиторів і водіїв автотранспортних засобів категорії "В" і "С" (категорія "С" тільки у разі перевезень небезпечних вантажів). Таким чином, обов'язкова вимога 12 місячного стажу роботи для водіїв і транспортних експедиторів у ТД встановлено всупереч вимогам чинного законодавства.
Така вимога ТД не є можливою до виконання, наприклад, фізичними особами-підприємцями і малими приватними фірмами, оскільки вони можуть не мати в своєму штаті транспортних експедиторів та/або вантажників з метою економії коштів і виконувати роботи за навантаження-розвантаження самостійно або покладати контроль за відвантаженням на водія транспортного засобу з виконанням робіт по професії (посаді) – експедитор транспортний та/або вантажник. Тобто, у кваліфікаційних вимогах ТД не зазначається як альтернативний варіант - суміщення професій (посад). Особи, які виконують функцію водіїв та експедиторів транспортних, вантажників відповідно до чинного трудового законодавства мають змогу суміщувати вказані професії (посади), а тому, з врахуванням встановлення Замовником вимоги щодо обов’язкової наявності водіїв, експедиторів транспортних, вантажників містить ознаки дискримінаційної вимоги для невизначеного кола учасників, що призводить до звуження кола потенційних учасників.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
змінити вищевикладені умови ТД, виклавши їх наступним чином:
- загальний стаж роботи працівників, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, не менше 12 місяців;

6. В ТД зазначено необхідність надати:
«Особисті медичні книжки (з відміткою лікаря про проходження медогляду) водіїв, експедиторів транспортних та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі (окремо водії, окремо експедитори транспортні та окремо вантажники).
Така вимога ТД не є можливою до виконання, наприклад, фізичними особами-підприємцями і малими приватними фірмами, оскільки вони можуть не мати в своєму штаті транспортних експедиторів та/або вантажників з метою економії коштів і виконувати роботи за навантаження-розвантаження самостійно або покладати контроль за відвантаженням на водія транспортного засобу з виконанням робіт по професії (посаді) – експедитор транспортний та/або вантажник. Тобто, у кваліфікаційних вимогах ТД не зазначається як альтернативний варіант - суміщення професій (посад). Особи, які виконують функцію водіїв та експедиторів транспортних, вантажників відповідно до чинного трудового законодавства мають змогу суміщувати вказані професії (посади), а тому, з врахуванням встановлення Замовником вимоги щодо обов’язкової наявності окремо водіїв, експедиторів транспортних, вантажників відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, містить ознаки дискримінаційної вимоги, що призводить до звуження кола потенційних учасників.
Крім того, відповідно до ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних», порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог закону. Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити. Замовник в ТД не зазначив інформацію про взяття на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» в зв’язку із збором і обробкою персональних даних третіх осіб. Тому, замовник має в ТД взяти на себе зобов’язання щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» в зв’язку із збором і обробкою персональних даних третіх осіб.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
змінити вищевикладені умови ТД, виклавши їх наступним чином:
«Особисті медичні книжки (з відміткою лікаря про проходження медогляду) працівників, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі (у разі зазначення відповідно зобов’язання відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»).

7. В ТД зазначено необхідність надати:
г) У разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі:
- документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі – водіями, експедиторами транспортними та вантажниками:
для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують стаж роботи, визначений у п.п. а п. 2 даного розділу тендерної документації);
для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують стаж роботи, визначений у п.п. а п. 2 даного розділу тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби до початку роботи працівників за укладеними трудовими договорами).
д) У разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів:
- документи, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі – водіями, експедиторами транспортними та вантажниками:
для перевізників - юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують стаж роботи, визначений у п.п. а п. 2 даного розділу тендерної документації);
для перевізників - фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують стаж роботи, визначений у п.п. а п. 2 даного розділу тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби до початку роботи працівників за укладеними трудовими договорами).

Вказана вимога є дискримінаційною та незаконною. Така вимога ТД не є можливою до виконання, наприклад, фізичними особами-підприємцями і малими приватними фірмами, оскільки вони можуть не мати в своєму штаті транспортних експедиторів та/або вантажників з метою економії коштів і виконувати роботи за навантаження-розвантаження самостійно або покладати контроль за відвантаженням на водія транспортного засобу з виконанням робіт по професії (посаді) – експедитор транспортний та/або вантажник. Тобто, у кваліфікаційних вимогах ТД не зазначається як альтернативний варіант - суміщення професій (посад). Особи, які виконують функцію водіїв та експедиторів транспортних, вантажників відповідно до чинного трудового законодавства мають змогу суміщувати вказані професії (посади), а тому, з врахуванням встановлення Замовником вимоги щодо обов’язкової наявності окремо водіїв, експедиторів транспортних, вантажників відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, містить ознаки дискримінаційної вимоги, що призводить до звуження кола потенційних учасників.
Крім того, відповідно до ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних», порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог закону. Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити. Замовник в ТД не зазначив інформацію про взяття на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» в зв’язку із збором і обробкою персональних даних третіх осіб (найманих працівників учасника та/або його контрагентів).
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству та є дискримінаційними або привести у відповідність із вимогами чинного законодавства.

8. В ТД зазначено необхідність надати:
«аналогічні договори (не менше двох), що підтверджують досвід постачання Учасником продуктів харчування до закладів органів освіти»
Вказана вимога є дискримінаційною та незаконною. Така вимога ТД не є можливою до виконання, учасниками, які мають досвід поставки продуктів харчування до інших закладів, відмінних від закладів освіти.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
змінити вищевикладені умови ТД, виклавши їх наступним чином:
«аналогічні договори (не менше двох), що підтверджують досвід постачання Учасником продуктів харчування».

9. В ТД зазначено необхідність надати:
3. Виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
4. Довідку або витяг ЄДРПОУ - для юридичних осіб.
Вказана вимога є незаконною та дискримінаційною вимогою. Так, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кабінет Міністрів України оприлюднив Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Листом "Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним" від 15.01.2016 р. № 3302-06/906-06 надало відповідну інформацію згідно якої Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців містить відомості про юридичних осіб, у тому числі їх найменування, місцезнаходження, відомості про засновників, про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) про органи управління, види діяльності, а також про фізичних осіб – підприємців. Електронні послуги за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/services/registry. Таким чином, замовник має змогу самостійно отримати необхідну інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Крім того, Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» не передбачено надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у формі довідки.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству.

10. В ТД зазначено необхідність надати відповідні довідки «не раніше дати розкриття тендерних пропозицій»
Вказана вимога є незаконною та дискримінаційною вимогою. Так, відповідно до абзацу другого ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Будь-яких інших вимог щодо вказаних довідок Закон не передбачає.
Крім того, відповідно до вимог Наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 р. № 567 «Про затвердження Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів» така довідка дійсна протягом 10 календарних днів з моменту її видачі.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству.

11. В ТД зазначена вимога:
Також, Переможець торгів самостійно надає підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 3 та 8 ч. 1 ст. 17 Закону.
Вказані документи переможець торгів особисто надає Замовнику із супровідним листом за у якому зазначається дата подання даних документів.
Вказана вимога є незаконною та дискримінаційною вимогою. Так, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кабінет Міністрів України оприлюднив Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Листом "Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним" від 15.01.2016 р. № 3302-06/906-06 надало відповідну інформацію згідно якої наявність підстав для відмови в участі у торгах, визначених у пунктах 2, 7, 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» перевіряється замовником у відповідних державних реєстрах.
Крім того, вимога щодо особистого надання відповідних довідок Замовнику із супровідним листом за у якому зазначається дата подання даних документів є такою, що не відповідає чинному законодавству та є дискримінаційному. Відповідно до чинного законодавства, зокрема, глава 17 Цивільного кодексу України в чинному законодавстві діє інститут представництва, відповідно до якого представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
викласти вищевказані умови ТД в наступній редакції:
«Замовник самостійно перевіряє відсутність підстав, визначених пунктами 3 та 8 ч. 1 ст. 17 Закону.
Вказані документи переможець торгів надає Замовнику із супровідним листом у якому зазначається дата подання даних документів.»

12. В ТД зазначена вимога:
«Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.»
У разі прийняття Замовником рішення щодо вимоги внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю, така вимога зазначається у рішенні про намір укласти договір про закупівлю.
Забезпечення виконання договору повинно бути внесено не пізніше дати укладання договору. При цьому:
- розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору;
- вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: завдаток
- способом (формою) надання забезпечення є перерахування коштів на рахунок Замовника»
Вказана вимога є незаконною та дискримінаційною вимогою. Так, в самому тексті вимоги вже є дискримінаційна складова у формі застосованої конструкції «Замовник має право вимагати», тобто, в деяких випадках Замовник скористується даним право, а в деяких випадках – ні, що є само по собі дискримінаційним підходом до учасників.
Крім того, відповідно до ст. 507 Цивільного кодексу України завдатком є грошова сума або рухоме майно, що видається кредиторові боржником у рахунок належних з нього за договором платежів, на підтвердження зобов'язання і на забезпечення його виконання. Таким чином, завдатком є грошова суми або рухоме майно, що видається кредитору боржником у рахунок належних з нього за договором платежів, на підтвердження зобов'язання і на забезпечення його виконання. В той час як за договором закупівлі на учасника-переможця не покладається обов’язок сплачувати платежі. Завдатком може бути забезпечено лише зобов'язання, що випливає з договору, в той час як Замовник вимагає від учасника-переможця внесення завдатку до дати укладання договору. В проекті самого договору про закупівлю відсутні будь-які положення щодо забезпечення виконання зобов’язань.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству.

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.

В зв’язку з вищевикладеним, вимагаю привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства та виключити незаконні та дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 грудня 2016 14:34
1. Щодо п. 1 Вашої вимоги зазначимо, що довідка або витяг ЄДРПОУ це документи про відомості щодо особи в Єдиному державному реєстру підприємств та організацій України. Ви ведете мову про інший реєстр - Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Таким чином, дана Ваша вимога не є обґрунтованою через неправильне трактування та розуміння відповідних положень ТД.

2. Стосовно питань, викладених у пунктах 2, 3, 4 вимоги.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість участі у процедурах закупівель фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців. При цьому, вказані особи можуть провадити свою діяльність без печатки.
Отже, з метою унеможливлення фальсифікації документів, та для впевненості Замовника щодо реальної можливості учасника використовувати приміщення в яких здійснюється обіг продуктів харчування на підстав договорів оренди або суборенди, вимоги про надання нотаріально посвідчених договорів є обґрунтованими та не є дискримінаційними.
Одночасно повідомляємо, що Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 встановлені вимоги до планування, улаштування підприємств.
З метою встановлення факту відповідності складських приміщень вказаним вимогам, від учасників вимагається надання технічного паспорту потужностей в яких буде здійснюватися виробництво та/або обіг предмету закупівлі із зазначенням наявних приміщень, встановлених вимогами Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91.

3. Стосовно вимоги – «надання експлуатаційного дозволу» та порушення вимог ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості продуктів харчування», повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 23 вказаного закону, експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Зазначений обов’язок не поширюється на операторів ринку, які провадять діяльність, пов’язану з первинним виробництвом та/або транспортуванням та/або зберіганням та/або продажем харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною.
При цьому, ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Таким чином, у разі закупівлі продуктів харчування тваринного походження учасники повинні надати експлуатаційний дозвіл на потужності з виробництва та/або обігу предмету закупівлі, а при закупівлі продуктів харчування для виробництва та/або обігу яких не передбачено обов’язкової наявності експлуатаційного дозволу учасники надають або експлуатаційний дозвіл на потужності або інший документ, виданий компетентним органом, який підтверджує право виробництва та/або обігу продуктів харчування на даних потужностях.

4. Щодо вимог про внесення змін в підпункт 2, пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», розділу «Інструкції з підготовки тендерної документації» Тендерної Документації.
Частиною 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено право замовника вимагати від учасників підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
З метою підтвердження наявності у учасника кваліфікованих працівників, в тендерній документації встановлена вимога про наявність відповідного персоналу (водії, експедитори транспортні та вантажники) досвід яких підтверджується досвідом роботи.
При цьому, замовник самостійно обирає та встановлює кваліфікаційні критерії у відповідності до особливостей закупівлі.
Так, п згідно п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 постачання продуктів харчування до дошкільних навчальних закладів здійснюється водієм транспорту, а також особами, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, які повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями).
Одночасно повідомляємо, що у Додатку 3 до Тендерної Документації «Проект договору про закупівлю товарі (робот або послуг) за державні кошти» передбачено, зокрема п.п. 5.3., у якому, зокрема, зазначено що Учасник повинен відвантажити товар до міста зберігання товару (складу, складського приміщення), а згідно п.п. 6.3.1. передбачено, що «учасник зобов’язаний забезпечити поставку товару у строк та на умовах зазначених у цьому договору», таким чином Учасник повинен не лише привезти товар до кожного дошкільного навчального закладу, а за власними силами здійснити розвантаження та доставку товару до столової або коміри. Таким чином, наявність у постачальника особи, яка буде здійснювати розвантаження товару та його доставку до місця, обумовленого у договорі, в подальшому унеможливить відмову постачальника здійснювати розвантаження товару на підставі того, що у нього відсутні такі працівники, а особи, що здійснюють доставку товару та його супровід до Замовника не зобов’язані виконувати роботи з розвантаження продуктів харчування.
Таким чином Замовник вимагає у Учасників необхідних працівників, які передбачені «Класифікатором професій ДК 003:2010», і здатні виконувати умови Договору про закупівлю товарі (робот або послуг) за державні кошти».
Також зазначимо, що численними роз'ясненнями уповноважених органів з питань закупівель, а також пунктом 2 ч. 2 ст. 22 Закону визначений обов'язок замовника самостійно визначати спосіб підтвердження відповідності учасників критеріям і вимогам до учасників відповідно до статті 16, статтею 17 цього Закону.

5. Щодо пропозицій з питання захисту персональних даних повідомляємо наступне.
Згідно із ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Після розкриття тендерних пропозицій електронна система закупівель забезпечує оприлюднення всіх документів пропозицій учасників.
Отже, замовник в жодному разі не може брати на себе будь-яких зобов'язань щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» в зв’язку із збором і обробкою персональних даних третіх осіб.
Також зазначимо, що відповідальність за персональні дані третіх осіб несе не замовник, а особа, якій вони передані володільцем персональних даних. Це, відповідно, учасник чи треті особи і знову ж таки не замовник процедури.
Варто врахувати й те, що під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Таким чином, Ваша пропозиція з питання захисту персональних даних не може бути впроваджені в тендерній документації через вищевикладене, а саме через те, що замовник ні технічно, ні юридично не є відповідальною особою щодо персональних даних осіб, що надані учасниками.

6. Щодо вимог підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
В зв’язку з тим, що замовник закуповує продукти харчування до дошкільних навчальних закладів, що зумовлює особливі умови харчування, а також особливу організацію процесу харчування у дошкільних навчальних закладів, встановлених Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227, замовник вважає за доцільне вимагати у учасників підтвердити досвід постачання продуктів харчування саме до дошкільних навчальних закладів.

7. Щодо питання, викладених у п. 9 вимоги.
Частиною 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким, чином учасник у складі своєї пропозиції замість виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців може надати відповідну довідку щодо відсутності у складі пропозиції вказаних виписки або витягу.

8. Стосовно вимоги, викладеної у п. 10.
Частиною 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавцем визначено наступне.
Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Таким чином, видалення вимоги до переможця торгів надати документи, визначені ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» з тендерної документації суперечить вимогам Закону.

9. Щодо вимоги про зміну умови про особисте надання відповідних довідок Замовнику через її дискримінаційність, то повідомимо наступне.
Дискримінація передбачає надання необгрунтованих переваг певним учасникам закупівель. Умова щодо особистого надання певних документів стосується лише переможців закупівлі та має виконуватись вже після конкуретних етапів: аукціону, оцінки пропозицій та визначення переможця.
Таким чином, дана Ваша пропозиція не є обгрунтованою та доцільною.

10. Стосовно надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору.
Статтею 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що:
1. Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
2. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору.
3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань).
Тобто, Законом встановлено саме право вимагати від учасника-переможця внесення такого забезпечення, при цьому Законом визначено, що забезпечення вноситься учасником-переможцем у вигляді грошових коштів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2016 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЯБЧЕНКО СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ 1 555 150,00
UAH з ПДВ
1 555 150,00
UAH з ПДВ
Документи
Ємець Марина Сергіївна 1 556 000,00
UAH з ПДВ
1 556 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

18 грудня 2016 23:12
Транспорт.pdf
18 грудня 2016 23:12
ст17.pdf
18 грудня 2016 23:12
Працівники.pdf
18 грудня 2016 23:12
Потужності.pdf
18 грудня 2016 23:12
Персональн_дані.pdf
18 грудня 2016 23:12
Довкілля.pdf
18 грудня 2016 23:12
Дов_підпис.pdf
18 грудня 2016 23:12
Гарант_лист_дат_вигот.pdf
18 грудня 2016 23:12
Гарант_догов.pdf
18 грудня 2016 23:11
Довідка_ЄДРПОУ.pdf
18 грудня 2016 23:11
Пропозиц.pdf
18 грудня 2016 23:11
Ліцензія Кастодія pdf.pdf
18 грудня 2016 23:11
Паспорт_Рябченко С.Ю.pdf
18 грудня 2016 23:11
Код_рябченко С.Ю.pdf
18 грудня 2016 23:11
Довідк_ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЯБЧЕНКО СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ

Ємець Марина Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЯБЧЕНКО СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ
#2838814894
Переможець 1 555 150,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2016 17:23

Документи

23 грудня 2016 17:21
Електронний підпис
23 грудня 2016 17:20
Повідомлення.jpg
23 грудня 2016 17:20
Рішення.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2016 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЯБЧЕНКО СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ
#2838814894
1 555 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 грудня 2016 17:21
Електронний підпис
23 грудня 2016 17:20
Повідомлення.jpg
23 грудня 2016 17:20
Рішення.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2017 12:18
2к.PDF зміни до договору
27 грудня 2017 11:17
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2017 15:33
2к.PDF зміни до договору
13 грудня 2017 15:31
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2017 16:01
2к.PDF зміни до договору
06 грудня 2017 15:58
Електронний підпис укладений
07 вересня 2017 08:08
дод угода 2к.PDF зміни до договору
07 вересня 2017 08:07
Електронний підпис укладений
05 квітня 2017 16:53
дод угода 5 до Договру 2к.pdf зміни до договору
05 квітня 2017 16:52
Електронний підпис укладений
03 березня 2017 16:06
Дод угода4 до договору 2к.pdf зміни до договору
03 березня 2017 16:06
Електронний підпис укладений
03 лютого 2017 11:29
Дод угода до договору 2к.pdf зміни до договору
03 лютого 2017 11:28
Електронний підпис укладений
25 січня 2017 12:39
дод угода до договору 2к.pdf зміни до договору
25 січня 2017 12:39
Електронний підпис укладений
12 січня 2017 17:28
зміни до договору.jpg зміни до договору
12 січня 2017 17:26
Електронний підпис укладений
11 січня 2017 17:16
Договор 2к.pdf укладений
11 січня 2017 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Рішенням 10 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 21.12.2016 № 451/16 проведено державну перереєстрацію Управління освіти адміністрації Жовтневого району Харківської міської ради. У зв’язку зі зміною назви Управління освіти адміністрації Жовтневого району Харківської міської ради на Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: 1. В преамбулі та в тексті укладеного Договору слова Управління освіти адміністрації Жовтневого району Харківської міської ради в усіх відмінках замінити на слова Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради. 2. В преамбулі укладеного Договору слова Положення про управління освіти адміністрації Жовтневого району Харківської міської ради від 20.11.2015 р. № 7 /15 замінити на слова Положення про управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради від 21.12.2016 № 451/16.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з уточненнями тексту Договору в частині ціни Договору, строків поставки, місця поставки, місцезнаходження сторін та специфікації Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, зменшення обсягів закупівлі вносяться зміни до Додатку №1 Договору – специфікації за рахунок зменшення загальної суми Договору - 45 418,18 грн (Сорок п’ять тисяч чотириста вісімнадцять гривень 18 копійок) з ПДВ (ставка ПДВ – 0%) з них: по загальному фонду - 18 166,87 грн, по спеціальному фонду - 27 251,31 грн.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку зі зміною ціни (згідно даних Головного управління статистики у Харківській області №111/06-15 від 14.02.2017 р.) вносяться зміни до Додатку №1 Договору – специфікації за рахунок зменшення загальної суми Договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку зі зміною ціни (згідно даних Головного управління статистики у Харківській області №214/06-15 від 14.03.2017 р.) вносяться зміни до Додатку №1 Договору – специфікації за рахунок зменшення кількості та загальної суми Договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку зі зміною ціни (згідно даних Головного управління статистики у Харківській області №552/06-15 від 14.08.2017 р.) вносяться зміни до Додатку №1 Договору – специфікації за рахунок зменшення кількості та загальної суми Договору – 11,43 грн
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку зі зміною ціни (згідно даних Головного управління статистики у Харківській області №842/06-15 від 14.11.2017 р.) вносяться зміни до Додатку №1 Договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до пункту 3.1 Договору для перерозподілу коштів по фондам без зміни загальної суми договору (по загальному фонду збільшення на 38 900,28 грн., по спеціальному фонду зменшення на 38 900,28 грн.)
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 467 359,83
UAH