Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації та надання 3-х разового лікувально-профілактичного харчування персоналу (сніданок, обід, вечеря)
Services for the organization and delivery of three-time (breakfast, lunch, dinner) preventive nutrition for staff)
Очікувана вартість
22 500 000,00 UAH
UA-2016-11-30-001452-c 6f8f32d69ad249199f449c15c0a071eb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринців Дмитро

+380459352917 zakupki@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне спеціалізоване Підприємство "Чорнобильський спецкомбінат"
Код ЄДРПОУ: 37197165
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, Київська обл., Іванківський р-н, м.Чорнобиль, вул. Радянська, 70,
Контактна особа: Гринців Дмитро
+380459352917
zakupki@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State specialized enterprise «Chornobyl spetskombinat»
National ID: 37197165
Contact point: Гринців Дмитро
+380459352917
zakupki@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 листопада 2016 19:14
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2017 10:00
Початок аукціону: 03 квітня 2017 13:17
Очікувана вартість: 22 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 225 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 30 листопада 2016 19:14
Enquiries until: 14 лютого 2017 10:00
Complaints submission until: до 20 лютого 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 лютого 2017 10:00

Information

Estimated total value: 22 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 225 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Послуги з організації та надання 3-х разового лікувально-профілактичного харчування персоналу (сніданок, обід, вечеря)
Services for the organization and delivery of three-time (breakfast, lunch, dinner) preventive nutrition for staff)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Послуги з організації та надання 3-х разового лікувально-профілактичного харчування персоналу (сніданок, обід, вечеря)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська обл., Чорнобиль, Радянська, 45
ДК 021:2015: 55321000-6 — Послуги з готування їжі
ДК 016:2010: 56.29.1 — Послуги щодо забезпечення харчуванням за контрактом

Services for the organization and delivery of three-time (breakfast, lunch, dinner) preventive nutrition for staff)
CPV: 55321000-6
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2017 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2017 18:42
зміни харчування 3 з підписом.docx
15 лютого 2017 18:42
ТД послуги їдалень 2017 зі змінами 3.docx
15 лютого 2017 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2016 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2016 19:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2017 18:42
зміни харчування 3 з підписом.docx
22 грудня 2016 14:50
Зміни послуги їдалень.pdf
15 лютого 2017 18:42
ТД послуги їдалень 2017 зі змінами 3.docx
22 грудня 2016 14:50
ТД послуги їдалень 2017 зі змінами.doc
30 листопада 2016 19:11
ТД послуги їдалень 2017.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо копії санітарних паспортівна автомобіль та відповідність автотранспорту санітарно-гігієнічним нормам
Дата подання: 13 грудня 2016 14:46
Дата відповіді: 13 грудня 2016 17:33
відповідно до роз’яснення Держсанепідемслужби: «Згідно із змінами, внесеними до Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, з 20.09.2015 року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційними ураженнями людей. Крім того статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яка встановлювала вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено. Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та їх споживачами регулює Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Статтями 43 та 44 зазначеного Закону встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та до транспортних засобів, призначених для торгівлі. Оформлення санітарних паспортів на транспортні засоби цими статтями не передбачене. На підставі вищевикладеного повноважень щодо видачі Держсанепідслужбою санітарних паспортів на автотранспортні засоби, які задіяні для перевезення харчових продуктів, чинним законодавством не передбачено». На підстві яких законодавчих актів Замовник вимагає довідку санітарно-епідеміологічної станції про відповідність автотранспорту санітарно-гігієнічним нормам та копії санітарних паспортів автомобілів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги стосовно належних умов транспортування продуктів харчування залишаються чинними. Згідно з ними вся відповідальність за безпечність та якість харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку (суб’єктів господарювання).
Наказом Мінтрансу від 14 жовтня 1997 року N 363 "Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні", зареєстрованим в Мін'юсті 20 лютого 1998 року за N 128/2568, та санітарним законодавством передбачено, що рухомий склад, який перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт на автомобіль та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо).
Водій (експедитор), зайнятий перевезенням харчових продуктів, повинен мати санітарну книжку з результатами медичного огляду.
Аналогічні вимоги передбачені такими наказами: Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 17.04.2006 р. N 298/227 "Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 5 травня 2006 року за N 523/12397; Міністерства інфраструктури України від 30 грудня 2013 року N 1074 "Про затвердження Положення про продовольче забезпечення Державної спеціальної служби транспорту в мирний час", зареєстрованим в Мін'юсті 22 січня 2014 року за N 135/24912; Міноборони від 9 грудня 2002 року N 402 "Про затвердження Положення про продовольче забезпечення Збройних Сил України на мирний час", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2002 року за N 992/7280; Служби безпеки України від 22 грудня 2006 року N 809 "Про затвердження Положення про продовольче забезпечення в системі Служби безпеки України на мирний час", зареєстрований в Мін'юсті 26 січня 2007 року за N 62/13329, якими передбачена необхідність отримання санітарного паспорта на транспортні засоби, що здійснюють перевезення харчових продуктів.
Враховуючи вищезазначене, видачу санітарного паспорта на автотранспорт для перевезення харчових продуктів здійснює територіальний орган Держпродспоживслужби. (Лист Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 29.06.2016 р. № 15-1-2-6/4653)
Роз'яснення від Замовника
Дата подання: 14 грудня 2016 10:58
Дата відповіді: 15 грудня 2016 11:25
Якщо підприємство не має власного чи орендованого атотранспорту, а залучає до цього перевізників на умовах договору перевезення. 1. Яким чином санітарно-епідеміологічна служба може надати довідку про відповідність атотраспорту діючим санітарно-гігієнічним нормам, якщо (див. минуле розяснення) цим займається Держспоживслужба? 2. Якщо учасник використовує залучений транспорт на умовах договору перевезення продуктів харчування, що він повинен зазначати у таблиці Додатку №5.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.

У таблиці Додатку № 5 учасник вказує діючий договір щодо залучення транспорту, або обладнання, з наданням його копії.
Питання щодо закупівлі послуг
Дата подання: 15 грудня 2016 12:20
Дата відповіді: 15 грудня 2016 17:03
В документації конкурсних торгів Замовник зазначив: "Поточний ремонт обладнання, яке є власність Замовника". З цього речення вбачається дискриманаційні складові з боку Замовника до Учасників, тобто Замовник хоче щоб у складі пропозиції Учасники надали документи, що вони вже здійснювали поточний ремонт обладнання Замовника. Враховуючи зазначене, просимо надати розяснення та усунути дискримінаційні складові. Для чого в довідці про матеріально-технічну базу Замовник вимагає 100% столового інвентарю, якщо в гарантійному листі Учасник може гарантувати придбання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Третій абзац додатка № 7 тендерної документації передбачає можливість (не зобов’язання, що виключає дискримінаційний характер) взяти обладнання яке знаходиться на балансі Замовника для виконання договору в оренду, що обумовлює в такому разі його поточний ремонт (в разі необхідності).
Питання щодо закупівлі
Дата подання: 16 грудня 2016 11:02
Дата відповіді: 20 грудня 2016 09:21
Пунктом 3 Додатку 5 Замовник зазначив: "Довідка територіальної санітарно-епідеміологічної станції про відповідність виробничих та складських приміщень і атотранспорту діючим санітарно-гігієнічним нормам" з цього приводу виникає ряд питань: 1. Довідка повинна бути видана Учаснику процедури закупівлі? Якщо,так тоді в якою територіальною станцією повинна видаватись довідка за місцем діяльності підприємства чи іванківського району? 2 Довідка повинна видаватись Замовнику? Якщо так, то жоден з учасників не взмозі надати дану довідку. 3. Якщо учасник має тільки виробничі приміщення і довідка буде видана тільки на виробничі приміщення, це є підставою для відхилення пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Довідка територіальної санітарно-епідеміологічної станції про відповідність виробничих та складських приміщень і автотранспорту діючим санітарно-гігієнічним нормам видається Учаснику за місцем надання Учасником таких послуг (місцезнаходженням або діяльністю). Закупівля послуг з готування їжі не зобов’язує Учасника виготовляти страви саме в приміщеннях Замовника.
Щодо методики оцінки
Дата подання: 19 грудня 2016 11:00
Дата відповіді: 20 грудня 2016 15:34
Додатком №8 до Тендерної документації вами встановлена методика оцінки тендерних пропозицій методика оцінки, яка не відповідає вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі". ч.1 ст.28 ЗУ встановлено, що Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Електронна система визначає приведену ціну пропозиції у разі, якщо крім ціни застосовуються інші критерії оцінки, за формулою, яка встановлена Наказом МЕРТУ від 13.04.2016 №680 "Про затвердження примірної тендерної документації" в розділі "Оцінка тендерної пропозиції": PP=P/(1+(F1+F2+...+Fn)/PV). Приведіть методик до вимог ЗУ та встановіть методику оцінки в електронній системі. Визначте кількість працівників за яку будуть нараховуватись бали.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Методика оцінки буде приведена до ч 2 ст 28 ЗУ "Про публічні закупівлі"
щодо прозорості закупівлі
Дата подання: 19 грудня 2016 14:22
Дата відповіді: 20 грудня 2016 10:26
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник повинен дотримуватися стадій закупівлі, а сам: відкритість та прозрість на всіх стадіях закупівель. В документації конкурсних торгів Замовник порушує основні приципи закупівлі - прозорість. Додаток № 6 не зазначено площу нежитлового приміщення для використання, тим самим ставить Учасників в нерівні умови. Вимагаємо усунути дане порушення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник-потенційний переможець (пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, до підписання договору (у строк три робочі дні з моменту звернення Замовника), зобов’язаний безпосередньо вивчити місце надання послуг з відповідальними особами Замовника для запобігання непередбачуваних обставин, що можуть перешкодити виконанню договору. Учасникам, що бажають вивчити місце надання послуг до подачі пропозиції надається така можливість за умови попереднього інформування Замовника шляхом подання заявки.

Площа нежитлових приміщень для використання буде визначатися Учасником – потенційним переможцем самостійно з урахуванням його потреб.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-11-30-001452-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ПРОДВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:39533472
Дата подання: 20 грудня 2016 14:22
Стосовно санітарних паспортів на автомобіль, що вимагаються Замовником
На підставі листа відповіді Управління Держпродспоживслужби, вимагаємо ДСП "Чорнобильський спецкомбінат" усунути порушення Закону України "Про публічні закупівлі", в частині надання учасниками процедури закупівлі санітарних паспортів на автомобіль, шляхом внесення змін до тендерної документації.
Скасована
Дата: 20 грудня 2016 14:41
Причина: не додано документи
Номер вимоги: UA-2016-11-30-001452-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОДВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:39533472
Дата подання: 20 грудня 2016 14:44
стосовно санітарних паспортів на автомобіль
На підставі листа відповіді Управління Держпродспоживслужби, вимагаємо ДСП "Чорнобильський спецкомбінат" усунути порушення Закону України "Про публічні закупівлі", в частині надання учасниками процедури закупівлі санітарних паспортів на автомобіль, шляхом внесення змін до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 грудня 2016 17:25
зміни до тендерної документації

Документи подані скаржником

20 грудня 2016 14:41
лист-відповідь

Документи

22 грудня 2016 17:25
Зміни послуги їдалень.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-11-30-001452-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ВОСТОК-АНТРАЦИТ, Код ЄДРПОУ:39281337
Дата подання: 23 грудня 2016 11:23
усунення порушення законодавства
Порушення ДСП "Чорнобильський спецкомбінат" основних принципів закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2016 21:21
від 28.12.2016 №2347 + запит Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2016 21:21
Рішення від 13.01.2017 № 168.pdf
Дата публікації: 18 січня 2017 19:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: внесли зміни до документації з конкурсних торгів
Дата виконання рішення замовником: 24 лютого 2017 09:46

Документи подані скаржником

23 грудня 2016 11:23
скарга

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2016-11-30-001452-c6f8f32d69ad249199f449c15c0a071eb
Найменування: Державне спеціалізоване Підприємство "Чорнобильський спецкомбінат"
Код ЄДРПОУ: 37197165
Місцезнаходження: 07270, Україна, Київська обл., Чорнобиль, Київська обл., Іванківський р-н, м.Чорнобиль, вул. Радянська, 70,
Учасник Документи Рішення
ТОВ ЧАС МРІЙ Документи
Очікується рішення
Фізична особа-підприємець Страшний Олександр Віталійович Документи
Очікується рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНІС" Документи
Очікується рішення
ТОВ РЕКТАН Документи
Очікується рішення
ТОВ "Домашня кухня" Документи
Очікується рішення
ПП "ШКОЛЯРИК" Документи
Очікується рішення
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

23 лютого 2017 11:45
Електронний підпис
23 лютого 2017 11:42
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 лютого 2017 13:56
Електронний підпис
23 лютого 2017 13:36
Електронний підпис
23 лютого 2017 13:34
Key-6.dat
23 лютого 2017 13:25
пропозиція Страшний.pdf

Публічні документи

23 лютого 2017 14:10
Електронний підпис
23 лютого 2017 14:09
Пропозиція ТОВ ЕРНІС.PDF

Публічні документи

23 лютого 2017 15:17
Електронний підпис
23 лютого 2017 15:10
відгук.pdf
23 лютого 2017 15:10
2.pdf

Публічні документи

23 лютого 2017 17:03
Тендер_new.pdf

Публічні документи

24 лютого 2017 07:19
Електронний підпис
24 лютого 2017 07:16
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЧАС МРІЙ

Фізична особа-підприємець Страшний Олександр Віталійович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНІС"

ТОВ РЕКТАН

ТОВ "Домашня кухня"

ПП "ШКОЛЯРИК"

КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2017 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЧАС МРІЙ Документи
Фізична особа-підприємець Страшний Олександр Віталійович Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНІС" Документи
ТОВ РЕКТАН Документи
ТОВ "Домашня кухня" Документи
ПП "ШКОЛЯРИК" Документи
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "" Документи

Публічні документи

23 лютого 2017 11:45
Електронний підпис
23 лютого 2017 11:42
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 лютого 2017 13:56
Електронний підпис
23 лютого 2017 13:36
Електронний підпис
23 лютого 2017 13:34
Key-6.dat
23 лютого 2017 13:25
пропозиція Страшний.pdf

Публічні документи

23 лютого 2017 14:10
Електронний підпис
23 лютого 2017 14:09
Пропозиція ТОВ ЕРНІС.PDF

Публічні документи

23 лютого 2017 15:17
Електронний підпис
23 лютого 2017 15:10
відгук.pdf
23 лютого 2017 15:10
2.pdf

Публічні документи

23 лютого 2017 17:03
Тендер_new.pdf

Публічні документи

24 лютого 2017 07:19
Електронний підпис
24 лютого 2017 07:16
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЧАС МРІЙ

Фізична особа-підприємець Страшний Олександр Віталійович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНІС"

ТОВ РЕКТАН

ТОВ "Домашня кухня"

ПП "ШКОЛЯРИК"

КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 лютого 2017 18:03
Коментар щодо відміни: Відсутність видатків на закупівлю