Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба морська, ціла, заморожена б/г (сайда, минтай, хек))
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2016-11-30-001280-a 8ea4f046ce4a48c2b314c6ae3052292a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайцев Олексій

+380577398049 ZAL2007ZAL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Код ЄДРПОУ: 08571096
Місцезнаходження: 61080, Україна , ХАРКІВСЬКА ОБЛ. обл., Харків, ПРОСПЕКТ П'ЯТДЕСЯТИРІЧЧЯ СРСР, будинок 27
Контактна особа: Зайцев Олексій
+380577398049
ZAL2007ZAL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2016 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2016 19:59
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2016 19:59
Початок аукціону: 20 грудня 2016 13:03
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Риба морська, ціла, заморожена б/г (сайда, минтай, хек))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22594 кг
Риба морська, ціла, заморожена б/г (сайда, минтай, хек))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61080, Україна, ХАРКІВСЬКА ОБЛ., Харків, проспект Льва Ландау, буд.27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15221000-3 — Морожена риба
ДК 016:2010: 10.20.1 — Продукція рибна, свіжа, охолоджена чи заморожена

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2016 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2016 17:00
Проект договору_РИБА_2017_Додаток_5.doc
30 листопада 2016 17:00
ТД_РИБА_2017_.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-11-30-001280-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУДРЯШОВА ІРИНА ВІТАЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2187401461
Дата подання: 06 грудня 2016 19:21
Скарга на умови закупівлі
Вимога про усунення порушень у сфері публічних закупівель
Замовник порушив законодавство у сфері державних закупівель шляхом встановлення дискримінаційних та незаконних вимог у документації конкурсних торгів на закупівлю.
Вимога подається відповідно до Закону України № 922-VII від 25 грудня 2015р. «Про публічні закупівлі» (надалі також – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.

Порушення законодавства у сфері державних закупівель полягають в наступному:

1. В Тендерної документації на закупівлю (далі за текстом – ТД) зазначено необхідність надати:
«довідку або витягу ЄДРПОУ перевізника (для юридичних осіб)».
Вказана вимога є незаконною та дискримінаційною вимогою. Так, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кабінет Міністрів України оприлюднив Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Листом "Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним" від 15.01.2016 р. № 3302-06/906-06 надало відповідну інформацію згідно якої Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців містить відомості про юридичних осіб, у тому числі їх найменування, місцезнаходження, відомості про засновників, про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) про органи управління, види діяльності, а також про фізичних осіб – підприємців. Електронні послуги за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/services/registry. Таким чином, замовник має змогу самостійно отримати необхідну інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Крім того, Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» не передбачено надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у формі довідки.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству.

2. В ТД зазначено необхідність надати:
«Якщо між учасником і власником приміщень укладений договір оренди або суборенди приміщень учасник надає нотаріально посвідчений договір (якщо використовується не вся площа потужностей, в інформаційній довідці про потужності потрібно вказати, яка саме частина потужностей (площа, літера приміщення, тощо) буде використовуватись для виробництва та/або обігу предмету закупівлі, а також вказати, яке саме приміщення потужностей, використовується для передпродажної підготовки)».
Вказана вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки така вимога не може бути виконана учасниками (юридичними особами та фізичними особами-підприємцями), які уклали відповідні договори оренди або суборенди в простій письмовій формі. Так, відповідно до ст. 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Таким чином, вказана вимога ТД є дискримінаційною по відношенню до учасників, які уклали договори оренди або суборенди приміщень строком менше 3-х років у письмовій формі без нотаріального посвідчення.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
змінити вищевикладені умови ТД, виклавши їх наступним чином:
«Якщо між учасником і власником приміщень укладений договір оренди або суборенди приміщень учасник надає відповідний договір (якщо використовується не вся площа потужностей, в інформаційній довідці про потужності потрібно вказати, яка саме частина потужностей (площа, літера приміщення, тощо) буде використовуватись для виробництва та/або обігу предмету закупівлі, а також вказати, яке саме приміщення потужностей, використовується для передпродажної підготовки)».

3. В ТД зазначено необхідність надати:
«на підтвердження відповідності складських приміщень вимогам Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 - нотаріально завірену копію технічного паспорту потужностей для виробництва та/або обігу предмету закупівлі в якому, окрім вимог, визначених Санітарними правилами також зазначені приміщення для підготовки до реалізації, розвішування готових продуктів харчування;».
Вказана вимога ТД є незаконною та дискримінаційною.
Так, відповідно до Наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики N127 від 24.05.2001 р. «Про затвердження Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна», яким затверджена форма та зміст технічного паспорту, в технічному паспорті не передбачено зазначення приміщень для підготовки до реалізації, розвішування готових продуктів харчування. Таким чином, вимога про надання нотаріальної копії технічного паспорту не містить жодного об’єктивного сенсу, оскільки технічний паспорт не містить підвищує вартість витрат з формування пакету документів для участі в процедурі закупівель та впливає на цінову пропозицію закупівлі, а тому містить ознаки дискримінаційної, що призводить до звуження кола потенційних учасників
Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, який видається компетентним органом операторові ринку харчових продуктів на підставі результатів перевірки відповідності його потужностей вимогам санітарних заходів та дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Таким чином, єдиним документом довільного характеру, що встановлює відповідність потужностей оператору ринку з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження вимогам санітарних заходів є експлуатаційний дозвіл. Будь-яких інших документів, які б встановлювали відповідність потужностей оператору ринку з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження вимогам санітарних заходів чинним законодавством не передбачено. Таким чином, вказана вимога ТД є незаконною та дискримінаційною, тобто є такою, що не має об’єктивного і розумного виправдання.
Крім того, відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. З огляду на вимогу Замовника щодо подання усіх документів пропозиції у електронному вигляді у форматі PDF подання нотаріально посвідчених копій документів не містить жодного об’єктивного сенсу, підвищує вартість витрат з формування пакету документів для участі в процедурі закупівель та впливає на цінову пропозицію закупівлі, а тому містить ознаки дискримінаційної, що призводить до звуження кола потенційних учасників.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству та дискримінаційними.

4. В ТД зазначено необхідність надати:
«копія правовстановлюючого документу на потужності (об’єкти), що задіюються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, який Учасник надає у відповідності до вимог пп. д) п. 1 п. 6 розд. ІІІ ТД надається Учасником нотаріально завіреною.»
Вказана вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки така вимога не може бути виконана учасниками (юридичними особами та фізичними особами-підприємцями), які уклали відповідні договори оренди або суборенди в простій письмовій формі. Так, відповідно до ст. 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню.
Відповідно до п. 3.3. глави 7 Наказу Міністерства юстиції України 22.02.2012 р. № 296/5 «Про затвердження інструкції про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» Вірність копії документа, виданого фізичною особою, засвідчується у тих випадках, коли справжність підпису фізичної особи на оригіналі цього документа засвідчена нотаріусом або посадовою особою відповідного органу місцевого самоврядування або за місцем роботи, навчання, проживання чи лікування фізичної особи. Таким чином, копії договорів оренди або суборенди учасників (юридичних та фізичних осіб-підприємців), які уклали відповідні договори з орендодавцями –фізичними особами без нотаріального посвідчення таких договорів відповідно до вимог ст. 793 Цивільного кодексу України, нотаріуси не посвідчують.
Таким чином, вказана вимога ТД є дискримінаційною по відношенню до учасників (юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), у яких в якості правовстановлюючих документів на потужності є укладені договори оренди або суборенди приміщень строком менше 3-х років, укладені з фізичними особами у письмовій формі без нотаріального посвідчення відповідно до вимог ст. 793 Цивільного кодексу України.
Крім того, відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. З огляду на вимогу Замовника щодо подання усіх документів пропозиції у електронному вигляді у форматі PDF подання нотаріально посвідчених копій документів не містить жодного об’єктивного сенсу, підвищує вартість витрат з формування пакету документів для участі в процедурі закупівель та впливає на цінову пропозицію закупівлі, а тому містить ознаки дискримінаційної, що призводить до звуження кола потенційних учасників.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
змінити вищевикладені умови ТД, виклавши їх наступним чином:
«правовстановлюючий документу на потужності (об’єкти), що задіюються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, який Учасник надає у відповідності до вимог пп. д) п. 1 п. 6 розд. ІІІ ТД.»

5. В ТД зазначена вимога:
«При цьому працівники повинні відповідати наступним критеріям:
- водій – загальний стаж роботи водієм не менше 12 місяців;
- експедитор транспортний – загальний стаж роботи експедитором транспортним не менше 12 місяців;
- вантажник – може не мати стажу роботи.»
Вказана вимога є порушенням ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та є дискримінаційною вимогою, оскільки Замовник проводить закупівлю продуктів харчування, а не транспортних послуг. Згідно з довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників, випуск № 69 "Автомобільний транспорт", затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв'язку України 14.02.2006 № 136 у кваліфікаційних вимогах відсутні вимоги до стажу роботи для транспортних експедиторів і водіїв автотранспортних засобів категорії "В" і "С" (категорія "С" тільки у разі перевезень небезпечних вантажів). Таким чином, обов'язкова вимога 12 місячного стажу роботи для водіїв і транспортних експедиторів у ТД встановлено всупереч вимогам чинного законодавства.
Така вимога ТД не є можливою до виконання, наприклад, фізичними особами-підприємцями і малими приватними фірмами, оскільки вони можуть не мати в своєму штаті транспортних експедиторів та/або вантажників з метою економії коштів і виконувати роботи за навантаження-розвантаження самостійно або покладати контроль за відвантаженням на водія транспортного засобу з виконанням робіт по професії (посаді) – експедитор транспортний та/або вантажник. Тобто, у кваліфікаційних вимогах ТД не зазначається як альтернативний варіант - суміщення професій (посад). Особи, які виконують функцію водіїв та експедиторів транспортних, вантажників відповідно до чинного трудового законодавства мають змогу суміщувати вказані професії (посади), а тому, з врахуванням встановлення Замовником вимоги щодо обов’язкової наявності водіїв, експедиторів транспортних, вантажників містить ознаки дискримінаційної вимоги для невизначеного кола учасників, що призводить до звуження кола потенційних учасників.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
змінити вищевикладені умови ТД, виклавши їх наступним чином:
- загальний стаж роботи працівників, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, не менше 12 місяців;

6. В ТД зазначено необхідність надати:
«Особисті медичні книжки (з відміткою лікаря про проходження медогляду) водіїв, експедиторів транспортних та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі (окремо водії, окремо експедитори транспортні та окремо вантажники).
Така вимога ТД не є можливою до виконання, наприклад, фізичними особами-підприємцями і малими приватними фірмами, оскільки вони можуть не мати в своєму штаті транспортних експедиторів та/або вантажників з метою економії коштів і виконувати роботи за навантаження-розвантаження самостійно або покладати контроль за відвантаженням на водія транспортного засобу з виконанням робіт по професії (посаді) – експедитор транспортний та/або вантажник. Тобто, у кваліфікаційних вимогах ТД не зазначається як альтернативний варіант - суміщення професій (посад). Особи, які виконують функцію водіїв та експедиторів транспортних, вантажників відповідно до чинного трудового законодавства мають змогу суміщувати вказані професії (посади), а тому, з врахуванням встановлення Замовником вимоги щодо обов’язкової наявності окремо водіїв, експедиторів транспортних, вантажників відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, містить ознаки дискримінаційної вимоги, що призводить до звуження кола потенційних учасників.
Крім того, відповідно до ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних», порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог закону. Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити. Замовник в ТД не зазначив інформацію про взяття на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» в зв’язку із збором і обробкою персональних даних третіх осіб. Тому, замовник має в ТД взяти на себе зобов’язання щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» в зв’язку із збором і обробкою персональних даних третіх осіб.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
змінити вищевикладені умови ТД, виклавши їх наступним чином:
«Особисті медичні книжки (з відміткою лікаря про проходження медогляду) працівників, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі (у разі зазначення відповідно зобов’язання відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»).

7. В ТД зазначено необхідність надати:
г) У разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі:
- документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі – водіями, експедиторами транспортними та вантажниками:
для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують стаж роботи, визначений у п.п. а п. 2 даного розділу тендерної документації);
для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують стаж роботи, визначений у п.п. а п. 2 даного розділу тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби до початку роботи працівників за укладеними трудовими договорами).
д) У разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів:
- документи, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі – водіями, експедиторами транспортними та вантажниками:
для перевізників - юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують стаж роботи, визначений у п.п. а п. 2 даного розділу тендерної документації);
для перевізників - фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують стаж роботи, визначений у п.п. а п. 2 даного розділу тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби до початку роботи працівників за укладеними трудовими договорами).

Вказана вимога є дискримінаційною та незаконною. Така вимога ТД не є можливою до виконання, наприклад, фізичними особами-підприємцями і малими приватними фірмами, оскільки вони можуть не мати в своєму штаті транспортних експедиторів та/або вантажників з метою економії коштів і виконувати роботи за навантаження-розвантаження самостійно або покладати контроль за відвантаженням на водія транспортного засобу з виконанням робіт по професії (посаді) – експедитор транспортний та/або вантажник. Тобто, у кваліфікаційних вимогах ТД не зазначається як альтернативний варіант - суміщення професій (посад). Особи, які виконують функцію водіїв та експедиторів транспортних, вантажників відповідно до чинного трудового законодавства мають змогу суміщувати вказані професії (посади), а тому, з врахуванням встановлення Замовником вимоги щодо обов’язкової наявності окремо водіїв, експедиторів транспортних, вантажників відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, містить ознаки дискримінаційної вимоги, що призводить до звуження кола потенційних учасників.
Крім того, відповідно до ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних», порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог закону. Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити. Замовник в ТД не зазначив інформацію про взяття на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» в зв’язку із збором і обробкою персональних даних третіх осіб (найманих працівників учасника та/або його контрагентів).
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству та є дискримінаційними або привести у відповідність із вимогами чинного законодавства.

8. В ТД зазначено необхідність надати:
«аналогічні договори (не менше двох), що підтверджують досвід постачання Учасником продуктів харчування до закладів органів освіти»
Вказана вимога є дискримінаційною та незаконною. Така вимога ТД не є можливою до виконання, учасниками, які мають досвід поставки продуктів харчування до інших закладів, відмінних від закладів освіти.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
змінити вищевикладені умови ТД, виклавши їх наступним чином:
«аналогічні договори (не менше двох), що підтверджують досвід постачання Учасником продуктів харчування».

9. В ТД зазначено необхідність надати:
3. Виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
4. Довідку або витяг ЄДРПОУ - для юридичних осіб.
Вказана вимога є незаконною та дискримінаційною вимогою. Так, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кабінет Міністрів України оприлюднив Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Листом "Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним" від 15.01.2016 р. № 3302-06/906-06 надало відповідну інформацію згідно якої Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців містить відомості про юридичних осіб, у тому числі їх найменування, місцезнаходження, відомості про засновників, про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) про органи управління, види діяльності, а також про фізичних осіб – підприємців. Електронні послуги за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/services/registry. Таким чином, замовник має змогу самостійно отримати необхідну інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Крім того, Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» не передбачено надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у формі довідки.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству.

10. В ТД зазначено необхідність надати відповідні довідки «не раніше дати розкриття тендерних пропозицій»
Вказана вимога є незаконною та дискримінаційною вимогою. Так, відповідно до абзацу другого ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Будь-яких інших вимог щодо вказаних довідок Закон не передбачає.
Крім того, відповідно до вимог Наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 р. № 567 «Про затвердження Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів» така довідка дійсна протягом 10 календарних днів з моменту її видачі.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству.

11. В ТД зазначена вимога:
Також, Переможець торгів самостійно надає підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 3 та 8 ч. 1 ст. 17 Закону.
Вказані документи переможець торгів особисто надає Замовнику із супровідним листом за у якому зазначається дата подання даних документів.
Вказана вимога є незаконною та дискримінаційною вимогою. Так, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кабінет Міністрів України оприлюднив Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Листом "Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним" від 15.01.2016 р. № 3302-06/906-06 надало відповідну інформацію згідно якої наявність підстав для відмови в участі у торгах, визначених у пунктах 2, 7, 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» перевіряється замовником у відповідних державних реєстрах.
Крім того, вимога щодо особистого надання відповідних довідок Замовнику із супровідним листом за у якому зазначається дата подання даних документів є такою, що не відповідає чинному законодавству та є дискримінаційному. Відповідно до чинного законодавства, зокрема, глава 17 Цивільного кодексу України в чинному законодавстві діє інститут представництва, відповідно до якого представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
викласти вищевказані умови ТД в наступній редакції:
«Замовник самостійно перевіряє відсутність підстав, визначених пунктами 3 та 8 ч. 1 ст. 17 Закону.
Вказані документи переможець торгів надає Замовнику із супровідним листом у якому зазначається дата подання даних документів.»

12. В ТД зазначена вимога:
«Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.»
У разі прийняття Замовником рішення щодо вимоги внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю, така вимога зазначається у рішенні про намір укласти договір про закупівлю.
Забезпечення виконання договору повинно бути внесено не пізніше дати укладання договору. При цьому:
- розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору;
- вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: завдаток
- способом (формою) надання забезпечення є перерахування коштів на рахунок Замовника»
Вказана вимога є незаконною та дискримінаційною вимогою. Так, в самому тексті вимоги вже є дискримінаційна складова у формі застосованої конструкції «Замовник має право вимагати», тобто, в деяких випадках Замовник скористується даним право, а в деяких випадках – ні, що є само по собі дискримінаційним підходом до учасників.
Крім того, відповідно до ст. 507 Цивільного кодексу України завдатком є грошова сума або рухоме майно, що видається кредиторові боржником у рахунок належних з нього за договором платежів, на підтвердження зобов'язання і на забезпечення його виконання. Таким чином, завдатком є грошова суми або рухоме майно, що видається кредитору боржником у рахунок належних з нього за договором платежів, на підтвердження зобов'язання і на забезпечення його виконання. В той час як за договором закупівлі на учасника-переможця не покладається обов’язок сплачувати платежі. Завдатком може бути забезпечено лише зобов'язання, що випливає з договору, в той час як Замовник вимагає від учасника-переможця внесення завдатку до дати укладання договору. В проекті самого договору про закупівлю відсутні будь-які положення щодо забезпечення виконання зобов’язань.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству.

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.

В зв’язку з вищевикладеним, вимагаю привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства та виключити незаконні та дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2016 15:40
Вимога щодо усунення порушень, яка подана через електронну систему Prozorro, не відповідає дійсній тендерній документації. Твердження скаржника про встановлення ніби-то дискримінаційних та незаконних вимог у тендерній документації є хибним, оскільки тендерна документація фактично не містить тих вимог, порушення щодо яких вимагається усунути. Таким чином, Замовник не зобов'язаний розглядати зазначену вимогу.
Додатково проаналізувавши всі оголошені процедури закупівлі на продукти харчування, Замовник дійшов висновку, що одна і та ж сама вимога про усунення порушень подана на всі процедури закупівлі, при цьому жодна з цих вимог не відповідає дійсній тендерній документації, у зв’язку з чим складається враження, що скаржник намагається навмисно заблокувати всі процедури закупівлі на продукти харчування, оголошені Замовником.
Крім того, зазначаємо, що одним із принципів здійснення закупівель відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) є добросовісна конкуренція серед учасників. В даному випадку має місце факт недобросовісної конкуренції та спроба створити інформаційний привід і ввести в оману спільноту щодо наявності порушень в тендерних документаціях Замовника.
Залишено вимогу про усунення порушень без задоволення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-11-30-001280-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ БОДЕН, Код ЄДРПОУ:38385259
Дата подання: 06 січня 2017 16:05
Скарга на рішення замовника
Скарга та документ про оплату долучені
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 січня 2017 18:38
Рішення від 12.01.2017 №144 + лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 12 січня 2017 18:37
Рішення від 25.01.2017 351 до публікації.pdf
Дата публікації: 30 січня 2017 18:46

Документи подані скаржником

06 січня 2017 16:05
Skarga
06 січня 2017 16:05
oplata

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2016 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БОДЕН 1 355 640,00
UAH з ПДВ
1 265 640,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Єрмаков Костянтин Анатолійович 1 498 896,20
UAH з ПДВ
1 308 378,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Дорошенко Ольга Вікторівна 1 499 814,36
UAH з ПДВ
1 355 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2016 18:56
Транспорт.zip
19 грудня 2016 18:56
Страховая гарантия.zip
19 грудня 2016 18:56
Склад.zip
19 грудня 2016 18:56
Общие.zip
19 грудня 2016 18:56
Квалиф_Технич.zip
19 грудня 2016 18:56
Аналог договора.zip

Публічні документи

29 грудня 2016 21:19
InformDovidka (1) (1).pdf
29 грудня 2016 21:19
Інформ довід.pdf
29 грудня 2016 21:18
Довідка МВС.pdf
19 грудня 2016 02:39
Реєстрація потужності.pdf
19 грудня 2016 02:38
Паспорт,код.pdf
19 грудня 2016 02:38
Ліцензія Кастоді.pdf
19 грудня 2016 02:37
Лист гарантія.pdf
19 грудня 2016 02:37
Квитанція про сплату.pdf
19 грудня 2016 02:32
Експ дозвіл.pdf
19 грудня 2016 02:32
Досвід працівників.pdf
19 грудня 2016 02:31
Договір дезінфекції.pdf
19 грудня 2016 02:29
Водія медична книга.pdf
19 грудня 2016 02:29
Водія медична довідка.pdf
19 грудня 2016 02:28
Аалогічні договори.pdf

Публічні документи

19 грудня 2016 15:14
Аналогічні договори.pdf
19 грудня 2016 15:14
Виписка.pdf
19 грудня 2016 15:12
Договір позички.pdf
19 грудня 2016 15:11
Договір дезінфекції.pdf
19 грудня 2016 15:11
Договір страхування.pdf
19 грудня 2016 15:10
Захист довкілля.pdf
19 грудня 2016 15:10
Квитанція.pdf
19 грудня 2016 15:10
Лист гарантія.pdf
19 грудня 2016 15:10
Лист-згода.pdf
19 грудня 2016 15:09
Мед довідка.pdf
19 грудня 2016 15:09
Мед книжка.pdf
19 грудня 2016 15:09
Паспорт, код.pdf
19 грудня 2016 15:08
Пропозиція.pdf
19 грудня 2016 15:08
Реєстрація потужності.pdf
19 грудня 2016 15:07
Техн паспорт.pdf
19 грудня 2016 15:07
Технічні, якісні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БОДЕН

ФО-П Єрмаков К.А.

ФО-П Дорошенко О.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БОДЕН
#38385259
Відхилено 1 265 640,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2016 17:02
Фізична особа підприємець Єрмаков Костянтин Анатолійович
#2570501055
Переможець 1 308 378,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2016 14:11

Документи

26 грудня 2016 17:02
Електронний підпис

Документи

27 грудня 2016 14:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2016 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Єрмаков Костянтин Анатолійович
#2570501055
1 308 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 грудня 2016 14:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2017 10:01
риба3.pdf зміни до договору
04 липня 2017 10:00
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2017 10:58
Додаткова 2 Риба.pdf зміни до договору
22 червня 2017 10:57
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2017 16:25
Рыба_додаткова Єрмаков.pdf зміни до договору
27 квітня 2017 16:24
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2017 15:32
додаткова риба.pdf зміни до договору
26 квітня 2017 15:32
Електронний підпис укладений
03 лютого 2017 11:55
ДОГОВІР № 45 .pdf укладений
03 лютого 2017 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 45
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 45
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 45
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 45
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 038 377,89
UAH з ПДВ