Роботи з технічного переоснащення підприємства: виконання робіт із переобладнання, часткового демонтажу існуючого обладнання та монтажу нового обладнання. Розробки, встановлення та налаштування програмно-технічного комплексу який забезпечуватиме функціонування системи диспетчерського контролю(GPRS), системи сповіщення пасажирів (СУГТ, монітори), системи автоматизованої оплати проїзду та обліку пасажирів (АСОП та ОП, валідатори) на підприємстві замовника, налагодження терміналів, налаштування ЦОТТ АРМ клієнта, розробка функціоналу звітності, розробка програмних продуктів, налаштування взаємодії складових системи, тестування та запуск системи в експлуатацію, розробка методичної документації та звітності, інструктування та навчання персоналу на підприємстві Замовника і інші роботи та супровідні роботам послуги .
Очікувана вартість
3 356 000,00 UAH
UA-2016-11-30-000178-a ac8e299cf2334c50ae9cf17f7793a60e
Допорогові закупівлі    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "ЛУЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ"
Код ЄДРПОУ: 03327931
Місцезнаходження замовника: 43018, Україна, Волинська обл., Луцьк, Даньшина 1/52
Контактна особа замовника: Валерій Пальоха
+380673320783
palyohav@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2016
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2016 09:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2016 09:52
Початок аукціону: 09 грудня 2016 13:55
Очікувана вартість: 3 356 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 работы
Технічне переоснащення підприємства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Даньшина 1/52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2016  —  31 травня 2017
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
ДК 016:2010: 43.21.10-00.90 — Роботи електромонтажні, інші

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

30 листопада 2016 09:58
Електронний цифровий підпис
30 листопада 2016 09:55
Технічне завданняс (Додаток 1).docx
30 листопада 2016 09:55
Оголошення про закупівлю.docx
30 листопада 2016 09:55
Договір на виконання робіт проект.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кінцевого терміну подання пропозицій
Дата подання: 05 грудня 2016 14:25
Дата відповіді: 05 грудня 2016 14:46
Оголошення про конкурс подано 30.11.2016р., а кінцевий термін подання пропозиції 08.12.2016р. Згідно Закону Про публічні закупівлі Верховної Ради України від 25.12.2015 № 922-VIII Стаття 21. Частина 3. «Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу». Отже, кінцевий термін подання пропозицій повинен бути 14.12.2016р. Чому порушено зазначений вище закон?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Це допорогова закупівля.
Уточнення щодо кількості транспортних засобів
Дата подання: 05 грудня 2016 14:28
Дата відповіді: 05 грудня 2016 14:46
В процесі ознайомлення виявлена невідповідність щодо кількості транспортних засобів. Так в п.1.3. Технічного завдання вказано 65 одиниць, а в Таблиці 4.3. – 50 ТЗ. Будь ласка, вкажіть точну кількість одиниць рухомого складу.
Відповідь: Все вірно 50 одиниць.
Уточнення щодо кількості обладнання
Дата подання: 05 грудня 2016 14:30
Дата відповіді: 05 грудня 2016 14:47
Уточніть кількість обладнання в Технічному завданні, що необхідно закупити (трекерів, валідаторів, термінали для поповнення карток, дисплеї на зупинках, обладнання для оголошення зупинок та ін.). А також вкажіть, чи включені у вартість закупівлі термінали для поповнення карток. (Закон Про публічні закупівлі Верховної Ради України від 25.12.2015 № 922-VIII Стаття 21. Частина 2. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 50 тролейбусів.
Наявність фото у Технічній специфікації
Дата подання: 05 грудня 2016 14:32
Дата відповіді: 05 грудня 2016 14:48
Таблиця 3.2., 3.3., 3.4. містить фото обладнання, а саме ручні термінали та автомати для поповнення карток. Згідно Закону Про публічні закупівлі Верховної Ради України від 25.12.2015 № 922-VIII Стаття 22. Частина 2., п.3 «Тендерна документація повинна містити: Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Просимо надати роз’яснення щодо зображення фото конкретного терміналу та відповідності такого зображення закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: це допорогова закупівля
Відповідність Правилам надання населенню послуг з перевезень міським електротранспортом
Дата подання: 05 грудня 2016 14:35
Дата відповіді: 05 грудня 2016 14:49
Згідно п. 30. Постанови Кабінету міністрів України від 23 грудня 2004 р. N 1735 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з перевезень міським електротранспортом»: «Зразки проїзних документів затверджуються Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями з обов'язковим визначенням їх вартості, виду міського електричного транспорту, назви міста та друкарні їх виготовлення». Квитки, які видруковують ручні термінали не відповідають даній вимозі. Надайте роз’яснення, чому цей пункт постанови не врахований у Технічному завданні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Чекаємо закон про електронний квиток.
Умови надання ПЗ
Дата подання: 05 грудня 2016 14:37
Дата відповіді: 05 грудня 2016 14:58
На яких умовах Виконавець повинен надати все програмне забезпечення: оренда чи продаж? У разі продажу ПЗ, чи входить його вартість в суму даної закупівлі?
Відповідь: Продаж з подальшою підтримкою.
надання роз'яснень
Дата подання: 06 грудня 2016 00:20
Дата відповіді: 06 грудня 2016 09:00
У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.3. «АСОП ТА ОП - сфера застосування» визначено, що «АСОП ТА ОП повинна включати в себе забезпечення таких можливостей але не обмежуватись ними: -інтерфейс налаштування бізнес правил для різних типів засобів оплати/фіксації проїзду; В тексті Оголошення та додатків до нього не надано розшифровки цього поняття та взагалі не зрозуміло що має на увазі замовник під «бізнес правилами» Прошу надати пояснення, що саме вкладає замовник у поняття «бізнес правила» у контексті цієї закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: мається наувазі різні тарифи в залежності від типу квитка
надання роз'яснень
Дата подання: 06 грудня 2016 00:21
Дата відповіді: 06 грудня 2016 09:02
У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.3. «АСОП ТА ОП - сфера застосування» визначено, що «АСОП ТА ОП повинна включати в себе забезпечення таких можливостей але не обмежуватись ними: -інтернет - портал користувача для оперування засобами оплати/фіксації проїзду; Прошу надати роз’яснення, що має на увазі замовник- розробка нового інтернет порталу або інтеграція із існуючим. Також необхідно надати технічне завдання, якщо роботи потребують створення нового порталу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Можливість продажу квитків в інтернеті і тп.
надання роз'яснень
Дата подання: 06 грудня 2016 00:21
Дата відповіді: 06 грудня 2016 08:33
У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.3. «АСОП ТА ОП - сфера застосування» визначено про обов’язкову інтеграцію з програмним комплексом 1С:8 «Управління торговим підприємством для України». Прошу надати роз’яснення, чому повинен бути використаний саме цей комплекс, чи встановлена лицензійна версія 1С:8 на Вашому підприємстві?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: так підприємство буде переходити на дану систему обліку
надання роз'яснень
Дата подання: 06 грудня 2016 00:22
Дата відповіді: 06 грудня 2016 08:33
У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.3. «АСОП ТА ОП - сфера застосування» обов’язковою вимогою встановлено забезпечення запасних частин та підмінного фонду обладнання. Прошу надати роз’яснення, у якому відсотковому співвідношенні до встановленого обладнання або у якій кількості повинен буди підмінний фонд.
Відповідь: 20%
надання роз'яснень
Дата подання: 06 грудня 2016 00:22
Дата відповіді: 06 грудня 2016 09:12
У таблиці 1.1 «Загальна інформація про вимоги» Додатку 1 до Оголошення визначено: «Система САСП: - інформаційні дисплеї автоматичного аудіо-візуального сповіщення зупинок в середині транспортних засобів; - інформаційні дисплеї, що відображають інформацію про прибуття транспортних засобів у режимі реального часу, розміщені на зупинках громадського транспорту.» Замовником не визначені будь-які технічні вимоги до інформаційних дисплеїв, що не дає можливості оцінити майбутні витрати на виконання замовлених робіт. Прошу надати роз’яснення з цього приводу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги 5.2.1.1.1. Технічні характеристики обладнання:
A. живлення бортове та автономне з вхідним постійним струмом 12/24/ вольти, з забезпеченням роботи на автономному живленні не менше ніж 60хв.;
B. температурний режим роботи від -20 до +50 градусів Цельсія;
C. максимально допустиме відхилення даних GPS приймача до 3-х метрів;
D. наявність інтерфейсу RS 232 або 485 або їх аналогів, з можливістю трансляції GPS координат на дані порти;
E. запис GPS координат у внутрішню пам’ять пристрою з мінімальним кроком кожні 5 секунд;
F. об’єм пам’яті пристрою повинен забезпечувати зберігання GPS координат та інших даних за період не менше 240 годин.
G. модуль передачі даних GPRS та/або 3G;
Додаткові вимоги 5.2.1.1.1.А.:
A. високо контрастний інформаційний дисплей/дисплеї з аудіо системою, для автоматизованого сповіщення зупинок та іншої інформації для пасажирів;
B. пристрій керування водія, для забезпечення обміну інформацією та повідомленнями з ЦДС , та керуванням іншими пристроями та елементами.
надання роз'яснень
Дата подання: 06 грудня 2016 00:22
Дата відповіді: 06 грудня 2016 08:34
У Додатку № до оголошення визначено: «Очікується що після впровадження СУГТ , АСОП ТА ОП буде обов’язковою потреба технічного обслуговування та підтримки як мінімум протягом 5-ти років , а потенційно протягом усього терміну експлуатації АСОП ТА ОП. Прошу надати роз’яснення, що мається на увазі під словосполученням «технічне обслуговування» (перелік, об’єм та періодичність робіт, місце та час їх проведення), та визначити, за чий рахунок це технічне обслуговування буде проводитись. Чи входе вартість такого обслуговування у вартість закупівлі, що відбувається?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: дане питання буде вирішуватись окремими договорами
надання роз'яснень
Дата подання: 06 грудня 2016 00:23
Дата відповіді: 06 грудня 2016 08:34
У розділі 2.1. Додатку №1 до Оголошення- «СУГТ та АСОП ТА ОП у м. Луцьк» визначено: «Видача персоналізованих карток в першу чергу буде відбуватися для пільгової категорії громадян, які мають право на безкоштовні послуги громадського транспорту». Прошу надати вимоги до обліку персоналізованих карток та пільгової категорії громадян, перелік категорій пасажирів, що мають право на пільговий проїзд. Також прошу повідомити конкретну кількість пільговиків для розрахунку витрат на виготовлення персоналізованих карток.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 70 000
надання роз'яснень
Дата подання: 06 грудня 2016 00:24
Дата відповіді: 06 грудня 2016 08:35
У розділі 2.1. Додатку №1 до Оголошення- «СУГТ та АСОП ТА ОП у м. Луцьк» визначено: «На стадії реалізації відповідно до умов укладеного з виконавцем договору з КП «ЛПЕ» першим етапом має бути: -проведення навчання усього персоналу який матиме відношення до експлуатації систем СУГТ та АСОП та ОП;» Прошу повідомити конкретну кількість працівників, що потребують навчання для розрахунку кількості часу та, відповідно витрат на проведення такого навчання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: орієнтовно 150-200 чоловік
надання роз'яснень
Дата подання: 06 грудня 2016 00:24
Дата відповіді: 06 грудня 2016 08:36
У розділі 2.1. Додатку №1 до Оголошення- «СУГТ та АСОП ТА ОП у м. Луцьк» визначено: «На стадії реалізації відповідно до умов укладеного з виконавцем договору з КП «ЛПЕ» першим етапом має бути: -емісія персоніфікованих та неперсоніфікованих ЗОФП; Прошу повідомити кількість персоніфікованих та неперсоніфікованих ЗОФП, що потребують емісії. Без отримання такої інформації неможливо прорахувати витрати на проведення робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: оріентовно 100 000
надання роз'яснень
Дата подання: 06 грудня 2016 00:25
У пункті 3.2. Додатку 1 «Загальні вимоги до проектування АСОП ТА ОП» визначено: «Структура та технологія АСОП ТА ОП повинна бути побудована згідно стандарту ISO/DIS 24014-1. Public Transport – Interoperable Fare Management System – Part 1: Architecture.» Прошу надати роз’яснення щодо цієї вимоги, так як у цьому стандарті не має частини першої з такою назвою. Просимо надати копію стандарту, з якого ця вимога друкувалась.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
надання роз'яснень
Дата подання: 06 грудня 2016 00:25
У пункті 3.2. Додатку 1 «Загальні вимоги до проектування АСОП ТА ОП» визначено: «Застосування у громадському транспорті АСОП ТА ОП повинно відповідати стандарту EN 15320 Identification card systems - Surface transport applications - Interoperable Public Transport Applications. Типи даних що використовуються в АСОП ТА ОП повинні оброблятись згідно із стандартами EN 1545-1 Identification card systems - Surface transport applications - Part 1: Elementary data types, general code lists and general data elements та EN 1545-2 Identification card systems - Surface transport applications - Part 2: Transport and travel payment related data elements and code lists.» Прошу надати роз’яснення, навіщо такі жорсткі вимоги до тіпив данних? Чи має Ваше підприємство у своєму штаті спеціалістів, які мають можливість перевірити відповідність встановленої системи з вищезазначеними стандартами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
надання роз'яснень
Дата подання: 06 грудня 2016 00:26
Дата відповіді: 06 грудня 2016 09:19
У пункті 3.3.3. Додатку 1 «Зупинки громадського транспорту - поділяються на три категорії» надається опис зупинок, але не надано кокретної кількості зупинок кожної категорії, що не дає можливості провести розрахунок майбутніх витрат для обладнання таких зупинок. Прошу надати інформацію щодо кількості та місць розташування зупинок усіх трьох категорій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога 4.2.3.1. Обладнання кіосків та торгових точок на зупинках громадського транспорту та/або поблизу них а також інших відповідних точок, - повинно забезпечувати персоналу можливість продажу та поповнення засобів оплати/фіксації проїзду.
A. кількість об’єктів в яких потрібно встановити обладнання - 100.
надання роз'яснень
Дата подання: 06 грудня 2016 00:26
У «Вимозі 4.2.3.1. Обладнання кіосків та торгових точок» Додатку 1 до оголошення визначено: «на зупинках громадського транспорту та/або поблизу них а також інших відповідних точок, - повинно забезпечувати персоналу можливість продажу та поповнення засобів оплати/фіксації проїзду. -кількість об’єктів в яких потрібно встановити обладнання - 100.» Прошу вказати адреси об'єктів для розрахунку часового интервалу роботи та кількости необхідних співробітників. Також необхідно повідомити належність таких об'єктів замовнику або іншим особам - а це суттєво впливає на розробку реалізациї цієї вимоги)
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
надання роз'яснень
Дата подання: 06 грудня 2016 00:27
Дата відповіді: 06 грудня 2016 09:20
У «Вимозі 4.2.3.2. Обладнання для автоматичного продажу/поповнення» визначено: «повинно інтегруватись у кіоски та торгові точки на визначених зупинках громадського транспорту з зовнішньої сторони стіни, та забезпечувати цілодобову можливість продажу/поповнення засобів оплати проїзду. Прошу вказати перелік зупинок, на яких повинно бути встановлено таке обладнання. Відсутність цієї інформації не дає можливості прорахувати майбутні витрати на встановлення обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога 4.2.3.1. Обладнання кіосків та торгових точок на зупинках громадського транспорту та/або поблизу них а також інших відповідних точок, - повинно забезпечувати персоналу можливість продажу та поповнення засобів оплати/фіксації проїзду.
A. кількість об’єктів в яких потрібно встановити обладнання - 100.
надання роз'яснень
Дата подання: 06 грудня 2016 09:11
Дата відповіді: 06 грудня 2016 09:34
Вам було задане запитання: Відповідність Правилам надання населенню послуг з перевезень міським електротранспортом Загальне запитання щодо оголошення Згідно п. 30. Постанови Кабінету міністрів України від 23 грудня 2004 р. N 1735 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з перевезень міським електротранспортом»: «Зразки проїзних документів затверджуються Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями з обов'язковим визначенням їх вартості, виду міського електричного транспорту, назви міста та друкарні їх виготовлення». Квитки, які видруковують ручні термінали не відповідають даній вимозі. Надайте роз’яснення, чому цей пункт постанови не врахований у Технічному завданні? ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 05.12.2016, 14:49) Чекаємо закон про електронний квиток. ПИТАННЯ ДРУГЕ: Ви вважаєте доцільним витратити 3 356 000 грн та чекати потім можливість прийняття Закону пр єлектронний квиток?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дане питання вирішувала міська рада.
надання роз'яснень
Дата подання: 06 грудня 2016 09:19
Дата відповіді: 06 грудня 2016 09:32
Вам було задане напитання: У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.3. «АСОП ТА ОП - сфера застосування» визначено про обов’язкову інтеграцію з програмним комплексом 1С:8 «Управління торговим підприємством для України». Прошу надати роз’яснення, чому повинен бути використаний саме цей комплекс, чи встановлена лицензійна версія 1С:8 на Вашому підприємстві? ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 06.12.2016, 08:33) так підприємство буде переходити на дану систему обліку Питання: з якої дати Ваше підприємство буде обов'язково переходити на дану систему обліку? Це необхідно для розрахунку часу адаптації нашего програмного забезпечення під 1С.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Січень-березень 2017 року
повторне надання роз'яснень
Дата подання: 06 грудня 2016 09:22
Дата відповіді: 06 грудня 2016 09:27
У розділі 2.1. Додатку №1 до Оголошення- «СУГТ та АСОП ТА ОП у м. Луцьк» визначено: «Видача персоналізованих карток в першу чергу буде відбуватися для пільгової категорії громадян, які мають право на безкоштовні послуги громадського транспорту». Прошу надати вимоги до обліку персоналізованих карток та пільгової категорії громадян, перелік категорій пасажирів, що мають право на пільговий проїзд. Також прошу повідомити конкретну кількість пільговиків для розрахунку витрат на виготовлення персоналізованих карток. ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 06.12.2016, 08:34) 70000 Повторне запитання: Вами не надано ВИМОГИ ДО ОБЛІКУ ПЕРСОНАЛІЗОВАНИХ КАРТОК ТА ПІЛЬГОВОЇ КАТЕГОРІЇ ГРОМАДЯН, ПЕРЕЛІК КАТЕГОРІЙ ПАСАЖИРІВ, ЩО МАЮТЬ ПРАВО НА ПІЛЬГОВИЙ ПРОЇЗД - ЦЕ НЕОБХІДНО ДЛЯ РОЗРАХУНКУ ВИТРАТ НА ПЕРСОНАЛИЗАЦИЮ. Відсутність цієї інформації унеможливлює розрахунок пропозиції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПЕРЕЛІК
нормативно-законодавчих актів України, якими встановлюється безоплатний проїзд в міському електротранспорті

№ пп Назва нормативно-законодавчого акту Номер статті, пункту тощо Категорія громадян, які мають безоплатний проїзд
1 2 3 4
1 Кодекс України про адміністративні правопорушення (прийнятий Постано¬вою Верховної Ради України 07.12,84 р.) Глава 10 Стаття 135 Діти до 7 років
2 Закон України «Про поліцію» (від 02.07.2015 р. № 580--19) Стаття 62 пункт10(7) Працівники поліції при виконанні покладених на них обов'язків
3 Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (від 28.02.91 р. № 796-ХІЇ) Стаття20 п15; Стаття21п 9; Стаття30п 3 Особи 1 і 2 категорії, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;потерпілі діти та особа, яка супроводжує хвору дитину до місця лікування та назад
4 Закон України «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні» (від 17.04.91 р. № 962-ХІІ) Стаття 6 абзац 8 Реабілітовані особи, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами
5 Закон України «Про прокуратуру» (від 05.11.91 р. № 1789-ХІІ) Стаття 49 частина 3 абзац 1 Прокурори і слідчі прокуратури
6 Закон України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» (від 20.12.91 р. № 2011-XII) Стаття 14 пункт 2 Військовослужбовці строкової служби; батьки військовослужбовців, яки загинули чи померли, або пропали безвісти під час проходження служби
7 Закон України «Про Службу безпеки України» (від 25.03.92 р. № 2229-12) Стаття 25 пункт 15 Військовослужбовці Служби безпеки при виконанні покладених на них обов’язків
8 Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (від 22.10.93 р. №3551 -XII) Пункт 7 до Ст. 12-15; стаття 16 пункт 16 Ветерани війни та особи, прирівняні до них;
Особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною
9 Закон України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»
(від 19.12.93 р. №3721-ХІІ) Ст.7 п.12 Ветерани праці
10
повторне надання роз'яснень
Дата подання: 06 грудня 2016 09:27
У розділі 2.1. Додатку №1 до Оголошення- «СУГТ та АСОП ТА ОП у м. Луцьк» визначено: «На стадії реалізації відповідно до умов укладеного з виконавцем договору з КП «ЛПЕ» першим етапом має бути: -емісія персоніфікованих та неперсоніфікованих ЗОФП; Прошу повідомити кількість персоніфікованих та неперсоніфікованих ЗОФП, що потребують емісії. Без отримання такої інформації неможливо прорахувати витрати на проведення робіт. ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 06.12.2016, 08:36) ОРИЕНТОВНО 100 000 Повторне питання: яка кількість буде персоніфікованих та неперсоніфікованих ЗОФП - це суттєво впливає на розрахунок пропозиції!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
повторне надання роз'яснень
Дата подання: 06 грудня 2016 09:31
Вам було надано запитання: У «Вимозі 4.2.3.2. Обладнання для автоматичного продажу/поповнення» визначено: «повинно інтегруватись у кіоски та торгові точки на визначених зупинках громадського транспорту з зовнішньої сторони стіни, та забезпечувати цілодобову можливість продажу/поповнення засобів оплати проїзду. Прошу вказати перелік зупинок, на яких повинно бути встановлено таке обладнання. Відсутність цієї інформації не дає можливості прорахувати майбутні витрати на встановлення обладнання. ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 06.12.2016, 09:20) Вимога 4.2.3.1. Обладнання кіосків та торгових точок на зупинках громадського транспорту та/або поблизу них а також інших відповідних точок, - повинно забезпечувати персоналу можливість продажу та поповнення засобів оплати/фіксації проїзду. A. кількість об’єктів в яких потрібно встановити обладнання - 100. Повторне запитання: Прошу вказати перелік зупинок, на яких повинно бути встановлено таке обладнання. Так як необхідно переглянути можливість встановлення необхідного обладнення на них. Також потрібно розрахувати кошторис витрат на підключення обладнення до електричних мереж!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
третій запит на отримання роз'яснення
Дата подання: 06 грудня 2016 09:33
повторне надання роз'яснень Загальне запитання щодо оголошення У розділі 2.1. Додатку №1 до Оголошення- «СУГТ та АСОП ТА ОП у м. Луцьк» визначено: «Видача персоналізованих карток в першу чергу буде відбуватися для пільгової категорії громадян, які мають право на безкоштовні послуги громадського транспорту». Прошу надати вимоги до обліку персоналізованих карток та пільгової категорії громадян, перелік категорій пасажирів, що мають право на пільговий проїзд. Також прошу повідомити конкретну кількість пільговиків для розрахунку витрат на виготовлення персоналізованих карток. ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 06.12.2016, 08:34) 70000 Повторне запитання: Вами не надано ВИМОГИ ДО ОБЛІКУ ПЕРСОНАЛІЗОВАНИХ КАРТОК ТА ПІЛЬГОВОЇ КАТЕГОРІЇ ГРОМАДЯН, ПЕРЕЛІК КАТЕГОРІЙ ПАСАЖИРІВ, ЩО МАЮТЬ ПРАВО НА ПІЛЬГОВИЙ ПРОЇЗД - ЦЕ НЕОБХІДНО ДЛЯ РОЗРАХУНКУ ВИТРАТ НА ПЕРСОНАЛИЗАЦИЮ. Відсутність цієї інформації унеможливлює розрахунок пропозиції Трерій раз прошу надати конкретні вимоги до ОБЛІКУ ПЕРСОНАЛІЗОВАНИХ КАРТОК ТА ПІЛЬГОВОЇ КАТЕГОРІЇ ГРОМАДЯН!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
другий запит на отримання роз'яснення
Дата подання: 06 грудня 2016 09:35
Загальне запитання щодо оголошення У пункті 3.3.3. Додатку 1 «Зупинки громадського транспорту - поділяються на три категорії» надається опис зупинок, але не надано кокретної кількості зупинок кожної категорії, що не дає можливості провести розрахунок майбутніх витрат для обладнання таких зупинок. Прошу надати інформацію щодо кількості та місць розташування зупинок усіх трьох категорій. ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 06.12.2016, 09:19) Вимога 4.2.3.1. Обладнання кіосків та торгових точок на зупинках громадського транспорту та/або поблизу них а також інших відповідних точок, - повинно забезпечувати персоналу можливість продажу та поповнення засобів оплати/фіксації проїзду. A. кількість об’єктів в яких потрібно встановити обладнання - 100. Трерій раз Прошу надати кокретну кількості зупинок КОЖНОЇ категорії окремо, що дасть можливість провести розрахунок майбутніх витрат для обладнання таких зупинок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
третє третій запит на отримання роз'яснення
Дата подання: 06 грудня 2016 09:38
надання роз'яснень Загальне запитання щодо оголошення У таблиці 1.1 «Загальна інформація про вимоги» Додатку 1 до Оголошення визначено: «Система САСП: - інформаційні дисплеї автоматичного аудіо-візуального сповіщення зупинок в середині транспортних засобів; - інформаційні дисплеї, що відображають інформацію про прибуття транспортних засобів у режимі реального часу, розміщені на зупинках громадського транспорту.» Замовником не визначені будь-які технічні вимоги до інформаційних дисплеїв, що не дає можливості оцінити майбутні витрати на виконання замовлених робіт. Прошу надати роз’яснення з цього приводу. ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 06.12.2016, 09:12) Вимоги 5.2.1.1.1. Технічні характеристики обладнання: A. живлення бортове та автономне з вхідним постійним струмом 12/24/ вольти, з забезпеченням роботи на автономному живленні не менше ніж 60хв.; B. температурний режим роботи від -20 до +50 градусів Цельсія; C. максимально допустиме відхилення даних GPS приймача до 3-х метрів; D. наявність інтерфейсу RS 232 або 485 або їх аналогів, з можливістю трансляції GPS координат на дані порти; E. запис GPS координат у внутрішню пам’ять пристрою з мінімальним кроком кожні 5 секунд; F. об’єм пам’яті пристрою повинен забезпечувати зберігання GPS координат та інших даних за період не менше 240 годин. G. модуль передачі даних GPRS та/або 3G; Додаткові вимоги 5.2.1.1.1.А.: A. високо контрастний інформаційний дисплей/дисплеї з аудіо системою, для автоматизованого сповіщення зупинок та іншої інформації для пасажирів; B. пристрій керування водія, для забезпечення обміну інформацією та повідомленнями з ЦДС , та керуванням іншими пристроями та елементами. Питання: Ці вимоги надані для нформаційні дисплеї автоматичного аудіо-візуального сповіщення зупинок в середині транспортних засобів або для інформаційні дисплеї, що відображають інформацію про прибуття транспортних засобів у режимі реального часу, розміщені на зупинках громадського транспорту???
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
третій запит на отримання роз'яснення
Дата подання: 06 грудня 2016 09:41
надання роз'яснень Загальне запитання щодо оголошення У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.3. «АСОП ТА ОП - сфера застосування» визначено, що «АСОП ТА ОП повинна включати в себе забезпечення таких можливостей але не обмежуватись ними: -інтернет - портал користувача для оперування засобами оплати/фіксації проїзду; Прошу надати роз’яснення, що має на увазі замовник- розробка нового інтернет порталу або інтеграція із існуючим. Також необхідно надати технічне завдання, якщо роботи потребують створення нового порталу. ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 06.12.2016, 09:02) Можливість продажу квитків в інтернеті і тп. Питання: Ваша відповідь не є точною на наше запитання. Для можливості продажу квитків в інтернеті Ви вимагаєте розробити інтернет портал/ Прошу надати Вимоги та технічне завдання для інтернет порталу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 29 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-11-30-000178-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Протекшн-Груп", Код ЄДРПОУ:38422777
Дата подання: 02 грудня 2016 12:43
Зміна вимоги до кваліфікації учасників
КП "Луцьке підприємство електротранспорту" розмістило оголошення про проведення допорогової закупівлі згідно з дк 016-2010 43.21.10-00.90 роботи електромонтажні інші , дк 021:2015 дк 021-2015 45310000-3 електромонтажні роботи технічне переоснащення підприємства
У додатку 2 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» міститься вимога до учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт. Виконавець робіт повинен мати досвід із розробок, робіт із встановлення, введення в експлуатацію та обслуговування систем АСОП та ОП та СУГТ, в галузі міських пасажирських перевезень, зокрема на міському електротранспорті. Виконавець зобов’язаний надати Замовнику копії офіційних документів, (укладені договори з іншими замовниками, офіційні відгуки інших замовників тощо), які підтверджують наявність відповідного досвіду у Виконавця, а також надати Замовнику докази досвіду шляхом демонстрації експлуатації діючих систем на підприємствах інших замовників.
Вважаємо вимогу щодо обов’язкової наявності досвіду розробок та встановлення передбачених оголошенням систем саме на міському електротранспорті дискримінаційною та такою що не забезпечує конкурентної участі всіх можливих учасників торгів.
Аналіз технічного завдання говорить про те, що всі технічні рішення по даній закупівлі можуть буди ефективно реалізовані фахівцями в галузі електроніки, електромонтажних робіт, програмування. Жодної специфіки електротранспорту яка унеможливлює реалізацію проекту без попереднього досвіду роботи саме з електротранспортом немає.
Зокрема наше товариство має великий досвід співпраці з контрагентами, що здійснюють діяльність у сфері пасажирських перевезень автобусним транспортом. Розроблені та інтегровані нами системи, аналогічні описаним в оголошенні ефективно працюють.
Товариство має високий кадровий та ресурсний потенціал і готове взяти участь в оголошеній КП Луцьке підприємство електротранспорту закупівлі, однак через нелогічну вимогу про підтвердження досвіду співпраці саме з підприємствами електротранспорту може бути не допущене до процедури.
Виходячи з цього просимо Вас змінити умови в оголошенні виключивши вимогу про обов’язкову наявність досвіду проведення робіт на міському електротранспорті.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2016 11:42
На автобусах напруга бортової мережі становить 12 В або 24 В і є стабільною.
На міському електротранспорті напруга бортової мережі 24 В, а також напруга 550-600 В постійного струму для живлення електричної апаратури та двигунів, яка є нестабільною в залежності від напруги в контактній мережі.
Напруга в контактній мережі може коливатися від 360В до 600 В, що в свою чергу негативно впливає на стабільність бортової мережі 24В, яка може значно коливатися від зміни напруги в контактній мережі, що живить допоміжні двигуни, особливо в тих тролейбусах де заводом - виробником непередбачені статичні перетворювачі напруги. Все це треба врахувати при монтажі нового обладнання та програмних комплексів.
Саме із врахуванням цих основних відмінностей між автобусом і тролейбусом в оголошенні про проведення допорогової закупівлі було вказано на досвід впровадження на міському електротранспорті.

Номер вимоги: UA-2016-11-30-000178-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТЕРІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:40159114
Дата подання: 05 грудня 2016 10:43
Виключення вимоги про досвід виконання аналогічних робіт
У додатку 2 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» передбачено вимогу про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт із встановлення, введення в експлуатацію та обслуговування систем АСОП та ОП та СУГТ, в галузі міських пасажирських перевезень, зокрема на міському електротранспорті.
Оскільки роботи такого роду в Україні проведені в одиничних випадках, вимога про наявність досвіду реалізації аналогічних проектів на електротранспорті є явно дискримінаційною, та такою, що спрямована на проведення закупівлі у наперед визначеного суб’єкта.
Можна із впевненістю стверджувати, що такий досвід мають одиниці. У той же час проект по своїй суті є інтеграцією готових елементів та може виконуватись широким колом спеціалістів на конкурентній основі, що забезпечить формування ринкової ціни.
Виходячи з цього, вимагаємо виключення вимоги про досвід проведення робіт на електротранспорті з оголошення про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2016 11:43
На автобусах напруга бортової мережі становить 12 В або 24 В і є стабільною.
На міському електротранспорті напруга бортової мережі 24 В, а також напруга 550-600 В постійного струму для живлення електричної апаратури та двигунів, яка є нестабільною в залежності від напруги в контактній мережі.
Напруга в контактній мережі може коливатися від 360В до 600 В, що в свою чергу негативно впливає на стабільність бортової мережі 24В, яка може значно коливатися від зміни напруги в контактній мережі, що живить допоміжні двигуни, особливо в тих тролейбусах де заводом - виробником непередбачені статичні перетворювачі напруги. Все це треба врахувати при монтажі нового обладнання та програмних комплексів.
Саме із врахуванням цих основних відмінностей між автобусом і тролейбусом в оголошенні про проведення допорогової закупівлі було вказано на досвід впровадження на міському електротранспорті.

Номер вимоги: UA-2016-11-30-000178-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Примакова Світлана Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3219100480
Дата подання: 06 грудня 2016 00:14
ненадання повної інформації про закупівлю
У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.1. «Передумови» визначено: «Нова система АСОП та ОП повинна замінити існуючу систему», при цьому а ні у тексті Оголошення, а ні у Додатках до нього немає детального опису існуючої системи, що не дає можливості потенційному учаснику встановити об’єм роботи щодо заміни існуючої системи та прийняти рішення щодо участі у закупівлі.
Прошу надати роз’яснення з цього приводу, детально описати існуючу на теперішній час систему оплати проїзду.
Вимагаю внести відповідні зміни щодо запитаної інформації до Оголошення та Додатків до нього.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2016 08:40
Кондукторна система продажу квитків
Номер вимоги: UA-2016-11-30-000178-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Примакова Світлана Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3219100480
Дата подання: 06 грудня 2016 00:14
ненадання повної інформації про закупівлю
У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.3. «АСОП ТА ОП - сфера застосування» визначено: «Окрім того, АСОП та ОП має використовуватися для отримання оплати майбутніх громадських послуг, таких як паркування, прокат велосипедів, тощо; карткова система також має використовуватись як «Карта Лучанина», і забезпечити доступ до окремих громадських засобів обслуговування.
У Оголошенні та Додатках до нього відсутні вимоги до системи оплати майбутніх громадських послуг, не надається перелік цих громадських послуг. Не надано конкретних вимог до «Карти Лучанина», яка взагалі не передбачена текстом оголошення та самим змістом предмету закупівлі.
Прошу надати запитану інформації.
Вимагаю внести відповідні зміни щодо запитаної інформації до Оголошення та Додатків до нього.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2016 08:41
Дане питання буде наступним етапом переговорів з переможцем
Номер вимоги: UA-2016-11-30-000178-a.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Примакова Світлана Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3219100480
Дата подання: 06 грудня 2016 00:15
ненадання повної інформації з предмету закупівлі
У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.3. «АСОП ТА ОП - сфера застосування» визначено: «-підтримка існуючих автоматів з продажу послуг;»
Прошу надати інформацію щодо технічних характеристик існуючих автоматів.
Вимагаю внести відповідні зміни щодо запитаної інформації до Оголошення та Додатків до нього.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2016 08:42
на даний момент автоматів немає
Номер вимоги: UA-2016-11-30-000178-a.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Примакова Світлана Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3219100480
Дата подання: 06 грудня 2016 00:16
ненадання повної інформації про закупівлю
У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.3. «АСОП ТА ОП - сфера застосування» визначено: «забезпечення продажу та поповнення засобів оплати/фіксації проїзду у торгових точках (кіосках);»
Прошу повідомити конкретну кількість торгових точок (кіосків).
Вимагаю внести відповідні зміни щодо запитаної інформації до Оголошення та Додатків до нього.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2016 08:43
на даний момент 5 точок
Номер вимоги: UA-2016-11-30-000178-a.c7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Примакова Світлана Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3219100480
Дата подання: 06 грудня 2016 00:17
ненадання повної інформації про закупівлю
У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.3. «АСОП ТА ОП - сфера застосування» визначено: «-валідація готівкової оплати проїзду з підтвердженням операції у вигляді разового квитка;»
Прошу повідомити кількість працюючих контролерів, кількість їх змін.
Вимагаю внести відповідні зміни щодо запитаної інформації до Оголошення та Додатків до нього.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2016 08:45
9 чоловік працюють 2 зміни
Номер вимоги: UA-2016-11-30-000178-a.c8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Примакова Світлана Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3219100480
Дата подання: 06 грудня 2016 00:18
ненадання повної інформації про закупівлю
У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.3. «АСОП ТА ОП - сфера застосування» визначено: «-сумісність з діючими засобами оплати/фіксації проїзду;»
Прошу надати опис існуючих засобів оплати проїзду.
Вимагаю внести відповідні зміни щодо запитаної інформації до Оголошення та Додатків до нього.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2016 08:47
Кондукторний метод та продаж проїздних у точках продажу
Номер вимоги: UA-2016-11-30-000178-a.c9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Примакова Світлана Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3219100480
Дата подання: 06 грудня 2016 00:18
ненадання повної інформації про закупівлю
У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.3. «АСОП ТА ОП - сфера застосування» визначено: «інтеграція з іншими системами;»
Прошу надати детальний опис систем, з якими повинну бути проведена інтеграція.
Вимагаю внести відповідні зміни щодо запитаної інформації до Оголошення та Додатків до нього.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2016 08:48
интеграція між собою та 1с8 бухгалтерією
Номер вимоги: UA-2016-11-30-000178-a.b10
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Примакова Світлана Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3219100480
Дата подання: 06 грудня 2016 00:59
порушення Податкового кодексу України з боку Замовника
Закон України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» визначає правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Дія його поширюється на усіх суб'єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.
Стаття 3 цього Закону встановлює, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані:
1) проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок;
2) видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції;
3) застосовувати реєстратори розрахункових операцій, що включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, з додержанням встановленого порядку їх застосування;

У Оголошенні про проведення закупівлі та додатках до нього не міститься жодного посилання на застосування РРО при роботі системи, яку закуповує Замовник. Не визначено, яке саме обладнання несе функцію реєстратора розрахункових операцій, не зазначено взагалі необхідність такого обладнання та вимоги до нього.
Вважаю це порушенням ЗУ «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та вимог Податкового кодексу України.
Вимагаю негайно усунути зазначене порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2016 08:51
В верховній раді знаходиться законопроект де є поняття електронний квиток
Номер вимоги: UA-2016-11-30-000178-a.b11
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВТОР", Код ЄДРПОУ:32248356
Дата подання: 13 грудня 2016 16:07
Щодо обґрунтування відхилення пропозиції
Просимо докладно вказати, в чому полягає невідповідність поданої Товариством пропозиції умовам кваліфікаційних вимог, зазначивши конкретні кваліфікаційні вимоги, яким не відповідає ТОВ «АВТОР».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2016 13:46
У відповідь на Ваш лист №13/12-18 від 13.12.2016 року повідомляемо, що дія Закону про публічні закупівлі для замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання поширюється на закупівлі, у яких вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Якщо ж замовник проводить закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вказані пороги, він має дотримуватися тільки принципів здійснення публічних закупівель, а не порядку проведення процедур закупівель, визначеного цим Законом. Для організації та проведення допорогових закупівель замовник призначає відповідальну особу, обов’язки і функції якої обумовлює в положенні про проведення допорогових закупівель. В допороговій закупівлі UA-2016-11-30-000178-a Ваша пропозиція відхилена в зв’язку з відсутністью у ТОВ АВТОР досвіду із розробок, робіт із встановлення, введення в експлуатацію та обслуговування систем АСОП та ОП та СУГТ, в галузі міських пасажирських перевезень, зокрема на міському електротранспорті. Дана вимога була вказана в Додатку 2 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» даної закупівлі. Також Вами в пропозиції (додаток 3 даної закупівлі) висунуто вимоги до окремих пунктів договору, які не влаштовують КП Луцьке підприємство електротранспорту та не відповідають умовам даної допорогової закупівлі.
Номер вимоги: UA-2016-11-30-000178-a.b12
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВТОР", Код ЄДРПОУ:32248356
Дата подання: 21 грудня 2016 13:16
Щодо оскарження визначення переможцем ТОВ "Системний зв'язок"
20.12.2016 року Вами прийнято рішення про визначення переможця по допороговій закупівлі UA-2016-11-30-000178-a, в якому зазначено, що переможцем визнано ТОВ "Системний зв'язок". ТОВ «АВТОР» висуває вимогу щодо оскарження даного рішення, користуючись наступним:
(докладно у вкладенні, Лист № 20/12-3 від 20.12.2016)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2016 10:02
Закупівля проведена згідно чинного законодавста. Переможець вибрано згідно вимог допорогової закупівлі .

Документи подані скаржником

13 грудня 2016 16:07
161213-18_Лист_АВТОР.pdf

Документи подані скаржником

21 грудня 2016 13:16
АВТОР_Лист№20-12-3.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2016 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВТОР" 3 345 000,00
UAH з ПДВ
3 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Системний зв'язок 3 356 000,00
UAH з ПДВ
3 122 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2016 12:00
Копія_договорів_7_8.pdf
07 грудня 2016 18:05
Патент№54553.pdf
07 грудня 2016 18:01
Копія_договору_2.pdf
07 грудня 2016 18:00
Свідоцтво_авт.право.pdf
07 грудня 2016 17:59
Копія_договору_5.pdf
07 грудня 2016 17:59
Витяг з ЄДР.pdf
07 грудня 2016 17:59
Довідка працівники.pdf
07 грудня 2016 17:59
Копія_договору_4.pdf
07 грудня 2016 17:59
Копія_договору_7.pdf
07 грудня 2016 17:59
Копія_договору_6.pdf
07 грудня 2016 17:59
Свідоцтва.pdf
07 грудня 2016 17:59
Копія_договору_1.pdf
07 грудня 2016 17:59
Копія_договору_3.pdf
07 грудня 2016 17:59
Довідка ст17 Закону.pdf

Публічні документи

07 грудня 2016 19:52
пропозиція стр.2.JPG
07 грудня 2016 19:51
пропозиція стр.1.JPG
07 грудня 2016 19:43
Наказ про призначення.JPG
07 грудня 2016 19:39
Витяг з ЄДР стр2.JPG
07 грудня 2016 19:39
Витяг з ЄДР стр1.JPG
07 грудня 2016 19:37
Договір №01-14К-1 стр.4.JPG
07 грудня 2016 19:37
Договір №01-14К-1 стр.3.JPG
07 грудня 2016 19:36
Договір №01-14К-1 стр.2.JPG
07 грудня 2016 19:36
Договір №01-14К-1 стр.1.JPG
07 грудня 2016 19:35
договір № 56 стр.2.JPG
07 грудня 2016 19:34
договір № 56 стр.1.JPG
07 грудня 2016 19:34
договір № 9-2013стр.2.JPG
07 грудня 2016 19:33
договір № 9-2013стр.1.JPG
07 грудня 2016 19:32
договір № 03-15п-16 стр.3.JPG
07 грудня 2016 19:31
договір № 03-15п-16 стр.2.JPG
07 грудня 2016 19:31
договір № 03-15п-16 стр.1.JPG
07 грудня 2016 19:30
договір № 28-12стр 3.JPG
07 грудня 2016 19:29
договір № 28-12стр 2.JPG
07 грудня 2016 19:28
договір № 28-12 стрт 1.JPG
07 грудня 2016 19:28
договір № 10-13к-73 стр2.JPG
07 грудня 2016 19:28
договір № 10-13к-73 стр1.JPG
07 грудня 2016 19:27
договір № 3 стр 3.JPG
07 грудня 2016 19:26
договір № 3 стр 2.JPG
07 грудня 2016 19:26
договір № 3 стр 1.JPG
07 грудня 2016 19:25
референція.JPG

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВТОР"
#32248356
Відхилено 3 120 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2016 08:31
ТОВ Системний зв'язок
#37838893
Переможець 3 122 440,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2016 09:16

Документи

13 грудня 2016 08:31
sign.p7s
13 грудня 2016 08:29
Рішення 12.12.16.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2016 09:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Системний зв'язок
#37838893
3 122 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 грудня 2016 09:13
Звіт про укладений договір 161223.30АСОП.docx укладений
23 грудня 2016 15:31

Актуальні тендери

До пошуку