Послуги з повного технічного обслуговування та поточного ремонту ліфтів
Services with full maintenance and current repair of elevators
Очікувана вартість
22 959 833,18 UAH
UA-2016-11-29-001400-c cddff97c9de74e899c866cd6e2f9b6fb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА »
Код ЄДРПОУ: 39611267
Вебсайт замовника: http://obolon.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 04214, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Північна, буд. 22
Контактна особа замовника: Яценко Андрій Михайлович
380443323520
obolon.mk@outlook.com
Official name: Municipal Enterprise "Management Company servicing housing Obolon district of Kyiv"
National ID: 39611267
Contact point: Andrei Yatsenko
380443323520
obolon.mk@outlook.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2017 10:00
Початок аукціону: 21 лютого 2017 12:35
Початок аукціону: 21 лютого 2017 12:35
Очікувана вартість: 22 959 833,18 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,74 %
Publication date: 29 листопада 2016 19:19
Enquiries until: 16 січня 2017 10:00
Complaints submission until: до 22 січня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 січня 2017 10:00
Planned auction date: 21 лютого 2017 12:35

Information

Estimated total value: 22 959 833 UAH including VAT
Minimal lowering step: 400 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,74 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 100 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1978 штуки
Послуги з повного технічного обслуговування та поточного ремонту ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04214, Україна, Київ, Київ, вул. Північна, 22
ДК 021:2015: 50700000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій
ДК 016:2010: 33.12.1 — Ремонтування та технічне обслуговування машин загальної призначеності

Services with full maintenance and current repair of elevators
CPV: 50700000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 січня 2017 16:44
Електронний цифровий підпис
29 грудня 2016 14:07
Електронний цифровий підпис
16 грудня 2016 19:01
Електронний цифровий підпис
02 грудня 2016 10:41
Електронний цифровий підпис
01 грудня 2016 18:38
Електронний цифровий підпис
29 листопада 2016 19:25
Електронний цифровий підпис
18 січня 2017 16:43
зміни3 до ТД — Ліфти.docx
18 січня 2017 16:43
ТД ліфти (нова редакція3).doc
29 грудня 2016 14:05
ТД ліфти (нова редакція).doc
29 листопада 2016 19:21
ТД ліфти.doc
18 січня 2017 16:42
Додаток 1 (кваліфікац нова редакція3).docx
29 грудня 2016 14:05
Додаток 1 (кваліфікац нова редакція2).docx
16 грудня 2016 18:59
Додаток 1 (кваліфікац нова редакція).docx
29 листопада 2016 19:21
Додаток 1 (кваліфікац) (10).docx
29 грудня 2016 14:05
зміни2 до ТД — Ліфти.docx
16 грудня 2016 18:59
зміни до ТД — Ліфти.docx
29 листопада 2016 19:23
ЗРАЗОК 2 (пропозиція перемож) (2).docx
29 листопада 2016 19:23
Зразок 1 (персональні дані).docx
29 листопада 2016 19:23
ДОДАТОК 4 (переможець ст 17).docx
29 листопада 2016 19:23
ДОДАТОК 3 (учасник ст 17).docx
29 листопада 2016 19:23
ДОДАТОК 5 (договор 291116).docx
29 листопада 2016 19:21
Додаток 2 (техніч).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сканкопия первой и последней страницы Документации
Дата подання: 14 грудня 2016 11:14
Дата відповіді: 14 грудня 2016 19:09
Для оформления баковской гарантии необходима Сканкопия первой и последней страницы Документации с печатями. Прошу загрузить в систему.
Відповідь: Відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді.
Сканкопия первой и последней страницы
Дата подання: 15 грудня 2016 09:19
Дата відповіді: 15 грудня 2016 10:50
Відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електрону систему закупівель. Ви вимушені необхідну інформацію додавши її до документів тендерної документації. Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі" під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-11-29-001400-c.b1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ПрАТ "ОТІС", Код ЄДРПОУ:14357579
Дата подання: 23 грудня 2016 15:23
Скарга
Приватне акціонерне товариство «ОТІС», далі – Скаржник, виявило намір взяти участь в процедурі закупівель. Натомість, положення тендерної документації, а саме припису Додатку 1 до тендерної документації - Кваліфікаційних критеріїв та інших вимог, що підтверджують відповідність Учасника документації тендерних торгів, містять вимогу щодо наявності досвіду учасників у виконанні аналогічних договорів, а саме договорів укладених протягом останнього року (або останніх двох років) у кількості не менше двох. Зазначену вимогу, Скаржник вважає такою, що суперечить чинному законодавству, а саме припису ст. 16., п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки зазначена норма регламентує можливість витребування Замовником документально підтвердженої інформації про відповідність Скаржника (учасника) кваліфікаційним критеріям у вигляді наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (одного). Крім того, Замовник безпідставно звужує періоди виконання аналогічного договору надмірно та незаконно конкретизуючи період його виконання. Вимога щодо пред’явлення договорів у кількості не менше двох, розцінена Скаржником як така, що суперечить чинному законодавству та встановлює обмежувальні та дискримінаційні положення для учасників процедури закупівель. Крім того, відповідно до умов ТД, аналогічними договорами вважаються договори з повного технічного обслуговування та ремонту ліфтів з кількістю ліфтів, що обслуговувались не менше 1000 одиниць. На даний час в Україні існує лише декілька замовників, які обслуговують парк ліфтів, що перевищує такий значний обсяг. У звязку з цим, участь у конкурсі обмежена двома-трьома учасниками, які можуть надати такі договори. Таким чином, зазначена конкретизація є дискримінаційним положенням, оскільки суттєво обмежує кількість учасників процедури закупівель та унеможливлює відповідність учасників встановленим критеріям. Скаржник вбачає порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині вимог ТД.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 27 грудня 2016 19:50
2314 від 27.12.2016+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2016 19:50
Інформація про резолютивну частину рішення 198.pdf
Дата публікації: 17 січня 2017 21:01
Рішення від 16.01.2017 198 до публікації.pdf
Дата публікації: 19 січня 2017 17:42

Документи подані скаржником

23 грудня 2016 15:23
Витяг ПрАТ ОТІС 20.12.2016.pdf
23 грудня 2016 15:23
Коломієць_Р.А.-№112.pdf
23 грудня 2016 15:23
Наказ 161_02.06.2016.pdf
23 грудня 2016 15:23
Скарга 23122016.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 15 лютого 2017
UA-2016-11-29-001400-ccddff97c9de74e899c866cd6e2f9b6fb
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА »
Код ЄДРПОУ: 39611267
Місцезнаходження замовника: 04214, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Північна, буд. 22
Учасник Документи Рішення
Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "ОТІС" Документи
Відхилено
Документи

Документи

15 лютого 2017 13:30
sign.p7s

Документи

15 лютого 2017 13:34
sign.p7s

Публічні документи

25 січня 2017 11:08
6 Кваліф.rar
25 січня 2017 11:08
5 Кваліф.rar
25 січня 2017 11:07
4 Кваліф.rar
25 січня 2017 11:06
3 Кваліф.rar
25 січня 2017 11:06
2 Квалиф.rar
25 січня 2017 11:05
1 Квалиф.rar
25 січня 2017 10:45
2 Техн. відпов.rar
25 січня 2017 10:44
1 Техн. відпов.rar
25 січня 2017 10:44
1 Cтат. 17.rar

Документи

15 лютого 2017 13:28
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2017 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю 22 956 265,01
UAH з ПДВ
22 956 265,01
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 22 959 512,78
UAH з ПДВ
22 959 512,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2017 11:08
6 Кваліф.rar
25 січня 2017 11:08
5 Кваліф.rar
25 січня 2017 11:07
4 Кваліф.rar
25 січня 2017 11:06
3 Кваліф.rar
25 січня 2017 11:06
2 Квалиф.rar
25 січня 2017 11:05
1 Квалиф.rar
25 січня 2017 10:45
2 Техн. відпов.rar
25 січня 2017 10:44
1 Техн. відпов.rar
25 січня 2017 10:44
1 Cтат. 17.rar

Конфіденційні документи

25 січня 2017 10:41
КАЛЬКУЛЯЦІЯ.pdf

Обгрунтування конфіденційності

в документі зазначена вартість

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю
#21615705
Переможець 22 956 265,01
UAH з ПДВ
23 лютого 2017 18:17

Документи

23 лютого 2017 18:10
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2017 18:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю
#21615705
22 956 265,01
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 лютого 2017 18:10
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 березня 2017 17:54
Додаток2.pdf укладений
09 березня 2017 17:52
Додаток 1.pdf укладений
09 березня 2017 17:52
Договір ліфти №26 від 09 03 17.pdf укладений
09 березня 2017 17:35
sign.p7s зміни до договору
15 листопада 2017 09:18
Додаткова №1 (розірвання).pdf зміни до договору
15 листопада 2017 09:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): МП "Промкомплекс" у формі ТОВ повідомило КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» що в зв’язку з значним зростанням заробітної плати, вартості комплектуючих, матеріалів та вартості палива, які використовуються для надання послуг підприємство не в змозі виконувати технічне обслуговування ліфтів за встановленими в договорі №26 від 09.03.17 р тарифами.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 12 753 254,26
UAH
Причини розірвання договору: МП "Промкомплекс" у формі ТОВ повідомило КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» що в зв’язку з значним зростанням заробітної плати, вартості комплектуючих, матеріалів та вартості палива, які використовуються для надання послуг підприємство не в змозі виконувати технічне обслуговування ліфтів за встановленими в договорі №26 від 09.03.17 р тарифами.

Актуальні тендери

До пошуку