Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупи (пшенична, манна, вівсяні пластівці, гречана, ячна, перлова, пшоно)
Очікувана вартість
320 950,00 UAH
UA-2016-11-29-001354-c 8458df2583ee4382a26e99db9f53cbc5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віноградська Аліса

+380577798756 ruo_frun@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ ФРУНЗЕНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02146340
Місцезнаходження: 61091, Україна , ХАРКІВСЬКА ОБЛ. обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Контактна особа: Віноградська Аліса
+380577798756
ruo_frun@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2016 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2016 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2016 18:00
Початок аукціону: 20 грудня 2016 13:02
Очікувана вартість: 320 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 628,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9620 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Крупи (пшенична, манна, вівсяні пластівці, гречана, ячна, перлова, пшоно)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21000 кг
Крупи (пшенична, манна, вівсяні пластівці, гречана, ячна, перлова, пшоно)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61091, Україна, ХАРКІВСЬКА ОБЛ., Харків, Згідно дислокації дошкільних навчальних закладів управління освіти адміністрації Фрунзенського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15600000-4 — Продукція борошномельно-круп’яної промисловості, крохмалі та крохмалепродукти
ДК 016:2010: 10.61.3 — Крупи, крупка, гранули та інші продукти з зерна зернових культур

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2016 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2016 12:57
повідомлення крупи.doc
02 грудня 2016 12:57
ЗТД крупи_2017.docx
29 листопада 2016 18:41
ДОГОВІР крупи.docx
02 грудня 2016 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2016 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2016 12:57
повідомлення крупи.doc
02 грудня 2016 12:57
ЗТД крупи_2017.docx
29 листопада 2016 18:41
ТД_крупы_2017.docx
29 листопада 2016 18:41
ДОГОВІР крупи.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-11-29-001354-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУДРЯШОВА ІРИНА ВІТАЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2187401461
Дата подання: 07 грудня 2016 09:29
Скарга на умови закупівлі
Вимога про усунення порушень у сфері публічних закупівель
Замовник порушив законодавство у сфері державних закупівель шляхом встановлення дискримінаційних та незаконних вимог у документації конкурсних торгів на закупівлю.
Вимога подається відповідно до Закону України № 922-VII від 25 грудня 2015р. «Про публічні закупівлі» (надалі також – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.

Порушення законодавства у сфері державних закупівель полягають в наступному:

1. В Тендерної документації на закупівлю (далі за текстом – ТД) зазначено необхідність надати:
«довідку або витягу ЄДРПОУ перевізника (для юридичних осіб)».
Вказана вимога є незаконною та дискримінаційною вимогою. Так, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кабінет Міністрів України оприлюднив Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Листом "Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним" від 15.01.2016 р. № 3302-06/906-06 надало відповідну інформацію згідно якої Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців містить відомості про юридичних осіб, у тому числі їх найменування, місцезнаходження, відомості про засновників, про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) про органи управління, види діяльності, а також про фізичних осіб – підприємців. Електронні послуги за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/services/registry. Таким чином, замовник має змогу самостійно отримати необхідну інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Крім того, Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» не передбачено надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у формі довідки.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству.

2. В ТД зазначено необхідність надати:
- експлуатаційний дозвіл (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), виданого Учаснику, у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі.
Вказана вимога є дискримінаційною та незаконною вимогою до учасників - операторів ринку, які провадять діяльність, пов’язану зі зберіганням та реалізацією предмету закупівлі. Так, відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. В той час як предмет закупівлі не є харчовим продуктом тваринного походження. Тому, слід керуватись ч. 1. ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
Привести вказану вимогу ТД у відповідність до вимог чинного законодавства, виклавши в наступній редакції:
- рішення про державну реєстрацію потужностей Учасника, у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі.
3. В ТД зазначено необхідність надати:
«Якщо між учасником і власником приміщень укладений договір оренди або суборенди приміщень учасник надає нотаріально посвідчений договір (якщо використовується не вся площа потужностей, в інформаційній довідці про потужності потрібно вказати, яка саме частина потужностей (площа, літера приміщення, тощо) буде використовуватись для виробництва та/або обігу предмету закупівлі, а також вказати, яке саме приміщення потужностей, використовується для передпродажної підготовки)».
Вказана вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки така вимога не може бути виконана учасниками (юридичними особами та фізичними особами-підприємцями), які уклали відповідні договори оренди або суборенди в простій письмовій формі. Так, відповідно до ст. 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Таким чином, вказана вимога ТД є дискримінаційною по відношенню до учасників, які уклали договори оренди або суборенди приміщень строком менше 3-х років у письмовій формі без нотаріального посвідчення.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
змінити вищевикладені умови ТД, виклавши їх наступним чином:
«Якщо між учасником і власником приміщень укладений договір оренди або суборенди приміщень учасник надає відповідний договір (якщо використовується не вся площа потужностей, в інформаційній довідці про потужності потрібно вказати, яка саме частина потужностей (площа, літера приміщення, тощо) буде використовуватись для виробництва та/або обігу предмету закупівлі, а також вказати, яке саме приміщення потужностей, використовується для передпродажної підготовки)».

4. В ТД зазначено необхідність надати:
«на підтвердження відповідності складських приміщень вимогам Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 - нотаріально завірену копію технічного паспорту потужностей для виробництва та/або обігу предмету закупівлі в якому, окрім вимог, визначених Санітарними правилами також зазначені приміщення для підготовки до реалізації, розвішування готових продуктів харчування;».
Вказана вимога ТД є незаконною та дискримінаційною.
Так, відповідно до Наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики N127 від 24.05.2001 р. «Про затвердження Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна», яким затверджена форма та зміст технічного паспорту, в технічному паспорті не передбачено зазначення приміщень для підготовки до реалізації, розвішування готових продуктів харчування. Таким чином, вимога про надання нотаріальної копії технічного паспорту не містить жодного об’єктивного сенсу, оскільки технічний паспорт не містить підвищує вартість витрат з формування пакету документів для участі в процедурі закупівель та впливає на цінову пропозицію закупівлі, а тому містить ознаки дискримінаційної, що призводить до звуження кола потенційних учасників
Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, який видається компетентним органом операторові ринку харчових продуктів на підставі результатів перевірки відповідності його потужностей вимогам санітарних заходів та дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Таким чином, єдиним документом довільного характеру, що встановлює відповідність потужностей оператору ринку з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження вимогам санітарних заходів є експлуатаційний дозвіл. Будь-яких інших документів, які б встановлювали відповідність потужностей оператору ринку з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження вимогам санітарних заходів чинним законодавством не передбачено. Таким чином, вказана вимога ТД є незаконною та дискримінаційною, тобто є такою, що не має об’єктивного і розумного виправдання.
Крім того, відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. З огляду на вимогу Замовника щодо подання усіх документів пропозиції у електронному вигляді у форматі PDF подання нотаріально посвідчених копій документів не містить жодного об’єктивного сенсу, підвищує вартість витрат з формування пакету документів для участі в процедурі закупівель та впливає на цінову пропозицію закупівлі, а тому містить ознаки дискримінаційної, що призводить до звуження кола потенційних учасників.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству та дискримінаційними.

5. В ТД зазначено необхідність надати:
«копія правовстановлюючого документу на потужності (об’єкти), що задіюються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, який Учасник надає у відповідності до вимог пп. д) п. 1 п. 6 розд. ІІІ ТД надається Учасником нотаріально завіреною.»
Вказана вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки така вимога не може бути виконана учасниками (юридичними особами та фізичними особами-підприємцями), які уклали відповідні договори оренди або суборенди в простій письмовій формі. Так, відповідно до ст. 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню.
Відповідно до п. 3.3. глави 7 Наказу Міністерства юстиції України 22.02.2012 р. № 296/5 «Про затвердження інструкції про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» Вірність копії документа, виданого фізичною особою, засвідчується у тих випадках, коли справжність підпису фізичної особи на оригіналі цього документа засвідчена нотаріусом або посадовою особою відповідного органу місцевого самоврядування або за місцем роботи, навчання, проживання чи лікування фізичної особи. Таким чином, копії договорів оренди або суборенди учасників (юридичних та фізичних осіб-підприємців), які уклали відповідні договори з орендодавцями –фізичними особами без нотаріального посвідчення таких договорів відповідно до вимог ст. 793 Цивільного кодексу України, нотаріуси не посвідчують.
Таким чином, вказана вимога ТД є дискримінаційною по відношенню до учасників (юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), у яких в якості правовстановлюючих документів на потужності є укладені договори оренди або суборенди приміщень строком менше 3-х років, укладені з фізичними особами у письмовій формі без нотаріального посвідчення відповідно до вимог ст. 793 Цивільного кодексу України.
Крім того, відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. З огляду на вимогу Замовника щодо подання усіх документів пропозиції у електронному вигляді у форматі PDF подання нотаріально посвідчених копій документів не містить жодного об’єктивного сенсу, підвищує вартість витрат з формування пакету документів для участі в процедурі закупівель та впливає на цінову пропозицію закупівлі, а тому містить ознаки дискримінаційної, що призводить до звуження кола потенційних учасників.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
змінити вищевикладені умови ТД, виклавши їх наступним чином:
«правовстановлюючий документу на потужності (об’єкти), що задіюються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, який Учасник надає у відповідності до вимог пп. д) п. 1 п. 6 розд. ІІІ ТД.»

6. В ТД зазначена вимога:
«При цьому працівники повинні відповідати наступним критеріям:
- водій – загальний стаж роботи водієм не менше 12 місяців;
- експедитор транспортний – загальний стаж роботи експедитором транспортним не менше 12 місяців;
- вантажник – може не мати стажу роботи.»
Вказана вимога є порушенням ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та є дискримінаційною вимогою, оскільки Замовник проводить закупівлю продуктів харчування, а не транспортних послуг. Згідно з довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників, випуск № 69 "Автомобільний транспорт", затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв'язку України 14.02.2006 № 136 у кваліфікаційних вимогах відсутні вимоги до стажу роботи для транспортних експедиторів і водіїв автотранспортних засобів категорії "В" і "С" (категорія "С" тільки у разі перевезень небезпечних вантажів). Таким чином, обов'язкова вимога 12 місячного стажу роботи для водіїв і транспортних експедиторів у ТД встановлено всупереч вимогам чинного законодавства.
Така вимога ТД не є можливою до виконання, наприклад, фізичними особами-підприємцями і малими приватними фірмами, оскільки вони можуть не мати в своєму штаті транспортних експедиторів та/або вантажників з метою економії коштів і виконувати роботи за навантаження-розвантаження самостійно або покладати контроль за відвантаженням на водія транспортного засобу з виконанням робіт по професії (посаді) – експедитор транспортний та/або вантажник. Тобто, у кваліфікаційних вимогах ТД не зазначається як альтернативний варіант - суміщення професій (посад). Особи, які виконують функцію водіїв та експедиторів транспортних, вантажників відповідно до чинного трудового законодавства мають змогу суміщувати вказані професії (посади), а тому, з врахуванням встановлення Замовником вимоги щодо обов’язкової наявності водіїв, експедиторів транспортних, вантажників містить ознаки дискримінаційної вимоги для невизначеного кола учасників, що призводить до звуження кола потенційних учасників.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
змінити вищевикладені умови ТД, виклавши їх наступним чином:
- загальний стаж роботи працівників, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, не менше 12 місяців;

7. В ТД зазначено необхідність надати:
«Особисті медичні книжки (з відміткою лікаря про проходження медогляду) водіїв, експедиторів транспортних та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі (окремо водії, окремо експедитори транспортні та окремо вантажники).
Така вимога ТД не є можливою до виконання, наприклад, фізичними особами-підприємцями і малими приватними фірмами, оскільки вони можуть не мати в своєму штаті транспортних експедиторів та/або вантажників з метою економії коштів і виконувати роботи за навантаження-розвантаження самостійно або покладати контроль за відвантаженням на водія транспортного засобу з виконанням робіт по професії (посаді) – експедитор транспортний та/або вантажник. Тобто, у кваліфікаційних вимогах ТД не зазначається як альтернативний варіант - суміщення професій (посад). Особи, які виконують функцію водіїв та експедиторів транспортних, вантажників відповідно до чинного трудового законодавства мають змогу суміщувати вказані професії (посади), а тому, з врахуванням встановлення Замовником вимоги щодо обов’язкової наявності окремо водіїв, експедиторів транспортних, вантажників відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, містить ознаки дискримінаційної вимоги, що призводить до звуження кола потенційних учасників.
Крім того, відповідно до ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних», порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог закону. Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити. Замовник в ТД не зазначив інформацію про взяття на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» в зв’язку із збором і обробкою персональних даних третіх осіб. Тому, замовник має в ТД взяти на себе зобов’язання щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» в зв’язку із збором і обробкою персональних даних третіх осіб.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
змінити вищевикладені умови ТД, виклавши їх наступним чином:
«Особисті медичні книжки (з відміткою лікаря про проходження медогляду) працівників, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі (у разі зазначення відповідно зобов’язання відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»).

8. В ТД зазначено необхідність надати:
г) У разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі:
- документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі – водіями, експедиторами транспортними та вантажниками:
для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують стаж роботи, визначений у п.п. а п. 2 даного розділу тендерної документації);
для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують стаж роботи, визначений у п.п. а п. 2 даного розділу тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби до початку роботи працівників за укладеними трудовими договорами).
д) У разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів:
- документи, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі – водіями, експедиторами транспортними та вантажниками:
для перевізників - юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують стаж роботи, визначений у п.п. а п. 2 даного розділу тендерної документації);
для перевізників - фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують стаж роботи, визначений у п.п. а п. 2 даного розділу тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби до початку роботи працівників за укладеними трудовими договорами).

Вказана вимога є дискримінаційною та незаконною. Така вимога ТД не є можливою до виконання, наприклад, фізичними особами-підприємцями і малими приватними фірмами, оскільки вони можуть не мати в своєму штаті транспортних експедиторів та/або вантажників з метою економії коштів і виконувати роботи за навантаження-розвантаження самостійно або покладати контроль за відвантаженням на водія транспортного засобу з виконанням робіт по професії (посаді) – експедитор транспортний та/або вантажник. Тобто, у кваліфікаційних вимогах ТД не зазначається як альтернативний варіант - суміщення професій (посад). Особи, які виконують функцію водіїв та експедиторів транспортних, вантажників відповідно до чинного трудового законодавства мають змогу суміщувати вказані професії (посади), а тому, з врахуванням встановлення Замовником вимоги щодо обов’язкової наявності окремо водіїв, експедиторів транспортних, вантажників відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, містить ознаки дискримінаційної вимоги, що призводить до звуження кола потенційних учасників.
Крім того, відповідно до ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних», порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог закону. Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити. Замовник в ТД не зазначив інформацію про взяття на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» в зв’язку із збором і обробкою персональних даних третіх осіб (найманих працівників учасника та/або його контрагентів).
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству та є дискримінаційними або привести у відповідність із вимогами чинного законодавства.

8. В ТД зазначено необхідність надати:
«аналогічні договори (не менше двох), що підтверджують досвід постачання Учасником продуктів харчування до закладів органів освіти»
Вказана вимога є дискримінаційною та незаконною. Така вимога ТД не є можливою до виконання, учасниками, які мають досвід поставки продуктів харчування до інших закладів, відмінних від закладів освіти.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
змінити вищевикладені умови ТД, виклавши їх наступним чином:
«аналогічні договори (не менше двох), що підтверджують досвід постачання Учасником продуктів харчування».

9. В ТД зазначено необхідність надати:
3. Виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
4. Довідку або витяг ЄДРПОУ - для юридичних осіб.
Вказана вимога є незаконною та дискримінаційною вимогою. Так, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кабінет Міністрів України оприлюднив Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Листом "Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним" від 15.01.2016 р. № 3302-06/906-06 надало відповідну інформацію згідно якої Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців містить відомості про юридичних осіб, у тому числі їх найменування, місцезнаходження, відомості про засновників, про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) про органи управління, види діяльності, а також про фізичних осіб – підприємців. Електронні послуги за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/services/registry. Таким чином, замовник має змогу самостійно отримати необхідну інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Крім того, Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» не передбачено надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у формі довідки.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству.

10. В ТД зазначено необхідність надати відповідні довідки «не раніше дати розкриття тендерних пропозицій»
Вказана вимога є незаконною та дискримінаційною вимогою. Так, відповідно до абзацу другого ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Будь-яких інших вимог щодо вказаних довідок Закон не передбачає.
Крім того, відповідно до вимог Наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 р. № 567 «Про затвердження Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів» така довідка дійсна протягом 10 календарних днів з моменту її видачі.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству.

11. В ТД зазначена вимога:
Також, Переможець торгів самостійно надає підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 3 та 8 ч. 1 ст. 17 Закону.
Вказані документи переможець торгів особисто надає Замовнику із супровідним листом за у якому зазначається дата подання даних документів.
Вказана вимога є незаконною та дискримінаційною вимогою. Так, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кабінет Міністрів України оприлюднив Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Листом "Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним" від 15.01.2016 р. № 3302-06/906-06 надало відповідну інформацію згідно якої наявність підстав для відмови в участі у торгах, визначених у пунктах 2, 7, 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» перевіряється замовником у відповідних державних реєстрах.
Крім того, вимога щодо особистого надання відповідних довідок Замовнику із супровідним листом за у якому зазначається дата подання даних документів є такою, що не відповідає чинному законодавству та є дискримінаційному. Відповідно до чинного законодавства, зокрема, глава 17 Цивільного кодексу України в чинному законодавстві діє інститут представництва, відповідно до якого представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
викласти вищевказані умови ТД в наступній редакції:
«Замовник самостійно перевіряє відсутність підстав, визначених пунктами 3 та 8 ч. 1 ст. 17 Закону.
Вказані документи переможець торгів надає Замовнику із супровідним листом у якому зазначається дата подання даних документів.»

12. В ТД зазначена вимога:
«Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.»
У разі прийняття Замовником рішення щодо вимоги внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю, така вимога зазначається у рішенні про намір укласти договір про закупівлю.
Забезпечення виконання договору повинно бути внесено не пізніше дати укладання договору. При цьому:
- розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору;
- вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: завдаток
- способом (формою) надання забезпечення є перерахування коштів на рахунок Замовника»
Вказана вимога є незаконною та дискримінаційною вимогою. Так, в самому тексті вимоги вже є дискримінаційна складова у формі застосованої конструкції «Замовник має право вимагати», тобто, в деяких випадках Замовник скористується даним право, а в деяких випадках – ні, що є само по собі дискримінаційним підходом до учасників.
Крім того, відповідно до ст. 507 Цивільного кодексу України завдатком є грошова сума або рухоме майно, що видається кредиторові боржником у рахунок належних з нього за договором платежів, на підтвердження зобов'язання і на забезпечення його виконання. Таким чином, завдатком є грошова суми або рухоме майно, що видається кредитору боржником у рахунок належних з нього за договором платежів, на підтвердження зобов'язання і на забезпечення його виконання. В той час як за договором закупівлі на учасника-переможця не покладається обов’язок сплачувати платежі. Завдатком може бути забезпечено лише зобов'язання, що випливає з договору, в той час як Замовник вимагає від учасника-переможця внесення завдатку до дати укладання договору. В проекті самого договору про закупівлю відсутні будь-які положення щодо забезпечення виконання зобов’язань.
Враховуючи вище викладене, вимагаю:
видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству.

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.

В зв’язку з вищевикладеним, вимагаю привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства та виключити незаконні та дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2016 09:55
Відповідь надано в супровідному документі.

Документи

09 грудня 2016 09:55
Відповідь_на_вимогу.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-11-29-001354-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТЕРРА", Код ЄДРПОУ:30150670
Дата подання: 26 грудня 2016 18:33
скарга на рішення тендерного комітету
Управління освіти адміністрації Фрунзенськоого району Харківської міської ради (надалі за текстом – Замовник) порушило законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема, принципи максимальної економії та ефективності, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, що виразилось у прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРРА» за формальними ознаками по закупівлі товару.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2016 18:44
від 29.12.2016 № 2389+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2016 18:44
рішення від 17.01.2017 № 222.pdf
Дата публікації: 20 січня 2017 18:55

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2016 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕРРА" 319 440,00
UAH з ПДВ
319 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Федоров Дмитро Олексійович 320 500,00
UAH з ПДВ
320 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОРОДОВСЬКА ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА 320 950,00
UAH з ПДВ
320 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАРЕНИК ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА 320 950,00
UAH з ПДВ
320 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2016 11:55
Електронний підпис
16 грудня 2016 10:22
Електронний підпис
16 грудня 2016 09:19
0 договір.pdf

Публічні документи

18 грудня 2016 16:00
крупи-федоров.part2.rar
18 грудня 2016 16:00
крупи-федоров.part1.rar
18 грудня 2016 16:00
cмарт.rar

Публічні документи

17 грудня 2016 21:11
Ліцензія Кастодія pdf.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕРРА"

ФОП Федоров Дмитро Олексійович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОРОДОВСЬКА ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАРЕНИК ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕРРА"
#30150670
Відхилено 319 440,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2016 10:30
ФОП Федоров Дмитро Олексійович
#2938008118
Переможець 320 500,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2016 10:32

Документи

24 грудня 2016 10:30
Електронний підпис

Документи

24 грудня 2016 10:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2016 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Федоров Дмитро Олексійович
#2938008118
320 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 грудня 2016 10:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 13:00
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2017 12:56
Дод.угода №8 крупи (1).docx зміни до договору
20 грудня 2017 12:56
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2017 17:05
Дод.угода №7 крупи.docx зміни до договору
14 листопада 2017 17:05
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2017 09:39
Дод. угода №6 крупи.docx зміни до договору
02 серпня 2017 09:38
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2017 15:36
Дод.угода №5 крупи.docx зміни до договору
04 липня 2017 15:36
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2017 16:05
Дод.угода №4 крупи.docx зміни до договору
02 червня 2017 16:04
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2017 12:55
Дод.угода №3 крупи.docx зміни до договору
03 травня 2017 12:55
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2017 12:23
Дод.угода №2 крупи.docx зміни до договору
03 квітня 2017 12:22
Електронний підпис укладений
09 березня 2017 14:44
Дод.угода Крупи 1.1.docx зміни до договору
09 березня 2017 14:43
Електронний підпис укладений
07 березня 2017 15:14
Дод.угода1 крупи.docx зміни до договору
07 березня 2017 15:13
Електронний підпис укладений
24 січня 2017 12:58
Договір крупи скан.docx укладений
24 січня 2017 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" «зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі»
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В додаткову угоду №1 внесено зміни та викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" «зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі» Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)»
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" «зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі» Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)»
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" «зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі» Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)»
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" «зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі»
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" «зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі» Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)»
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відкриттям додаткових дошкільних навчальних закладів району, внесення змін у дислокацію дошкільних навчальних закладів району.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди про внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 235 856,50
UAH