Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

РЕМОНТ ТА ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЛІФТІВ
Очікувана вартість
2 481 150,00 UAH
UA-2016-11-29-000653-c 27443ed975bc4cadaabf841390c682bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якубова Ліна Миколаївна

380487059074 vyz7059074@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Житлово-комунальний сервіс "Вузівський"
Код ЄДРПОУ: 35303304
Місцезнаходження: 65088, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Шишкіна 60А
Контактна особа: Якубова Ліна Миколаївна
380487059074
vyz7059074@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2016 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2016 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2016 16:00
Початок аукціону: 19 грудня 2016 11:43
Початок аукціону: 19 грудня 2016 11:43
Очікувана вартість: 2 481 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%

Інформація про предмет закупівлі

РЕМОНТ ТА ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЛІФТІВ

РЕМОНТ ТА ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЛІФТІВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
415 штуки
РЕМОНТ ТА ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЛІФТІВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65088, Україна, Одеська область, Одеса, згідно дислокації ліфтів на території КП «ЖКС «Вузівський»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
ДК 016:2010: 33.12.1 — Ремонтування та технічне обслуговування машин загальної призначеності

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2016 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2016 14:54
Дод. № 1 до тендерної докум. Технічна специфікація щодо предмету закупівлі.xls
29 листопада 2016 14:54
Додаток № 1 до проекту договору.doc
29 листопада 2016 14:50
додаток № 3.docx
29 листопада 2016 14:50
проект договору на 2017 рік.doc
29 листопада 2016 14:49
тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2016 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур" 2 448 003,31
UAH з ПДВ
2 448 003,31
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-МЕНЕДЖМЕНТ" 2 480 796,86
UAH з ПДВ
2 480 796,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 грудня 2016 14:37
Тендерна пропозиція.jpg
14 грудня 2016 13:41
Статут .Zip
14 грудня 2016 13:41
Положення про філію.pdf
14 грудня 2016 13:41
Ліцензія.pdf
14 грудня 2016 13:41
Інші документи.pdf
14 грудня 2016 13:41
Довідка (працівники).jpg
14 грудня 2016 13:41
Довідка (база відстою).jpg
14 грудня 2016 13:41
Тендерна пропозиція.jpg

Публічні документи

13 грудня 2016 10:55
Пропозиція.jpg
13 грудня 2016 10:55
Проект договору .pdf
13 грудня 2016 10:55
Паспорт керівника.pdf
13 грудня 2016 10:55
Ліцензія.pdf
13 грудня 2016 10:55
Договір оренди.pdf
13 грудня 2016 10:55
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-МЕНЕДЖМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"
#26209430
Переможець 2 448 003,31
UAH з ПДВ
26 грудня 2016 12:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2016 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"
#26209430
2 448 003,31
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2018 17:54
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2017 10:13
Додаткова угода № 14.pdf зміни до договору
16 листопада 2017 10:11
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2017 13:37
Додаткова угода №13.pdf зміни до договору
05 жовтня 2017 13:35
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2017 13:51
Додаткова угода № 12.pdf зміни до договору
06 вересня 2017 13:49
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2017 13:49
Додаткова угода 11 Стальканат-Силур.pdf зміни до договору
17 серпня 2017 12:06
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2017 12:01
Додаткова угода 11 Стальканат-Силур.pdf зміни до договору
17 серпня 2017 12:00
Електронний підпис укладений
09 серпня 2017 11:02
Додаткова угода 10 (Стальканат-Силур).pdf зміни до договору
09 серпня 2017 11:02
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2017 10:42
Електронний підпис укладений
09 серпня 2017 10:41
Додаткова угода 9 Стальканат-Силур.pdf зміни до договору
09 серпня 2017 10:40
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2017 10:38
Електронний підпис укладений
27 липня 2017 16:27
Додаткова угода №8 на 1734410,88 (Стальканат-Силур).pdf зміни до договору
27 липня 2017 16:26
Key-6.dat зміни до договору
27 липня 2017 16:26
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2017 16:24
Електронний підпис укладений
03 липня 2017 16:24
Додаткова угода Стальканат-Сілур.pdf зміни до договору
03 липня 2017 16:23
Електронний підпис укладений
10 травня 2017 19:59
Електронний підпис укладений
10 травня 2017 19:59
ДУ_№_6.jpg зміни до договору
10 травня 2017 19:57
Електронний підпис укладений
10 травня 2017 19:52
ДУ_№5).jpg зміни до договору
10 травня 2017 19:48
Електронний підпис укладений
13 березня 2017 16:45
Додаткова угода №4 (ОДЕСЛИФТ).pdf зміни до договору
13 березня 2017 16:44
Електронний підпис укладений
06 лютого 2017 16:01
Додаткова угода №3 (СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР)(1).pdf зміни до договору
06 лютого 2017 15:43
Електронний підпис укладений
24 січня 2017 17:34
Додаткова угода №2 (Стальканат-Силур).pdf зміни до договору
24 січня 2017 17:32
Електронний підпис укладений
24 січня 2017 17:17
Ліфти (Специфікація).pdf зміни до договору
24 січня 2017 17:16
Додаткова угода №1 (Стальканат-Силур).pdf зміни до договору
24 січня 2017 17:16
Електронний підпис укладений
06 січня 2017 10:58
Договор с приложениями.pdf укладений
06 січня 2017 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення щодо специфікації вартості технічного обслуговування ліфтів
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п.2 рішень Одеської міської ради № 882-VII від 30.06.2016 року, №1108-VII від 21.09.2016 року та № 1360-VII від 07.12.2016 року «Про передачу багатоквартирних жилих будинків, що обліковуються на балансі комунальних підприємств «Житлово-комунальний сервіс» м.Одеси в управління (на баланс) об’єднань співвласників багатоквартирних будинків», 01.12.2016 року, за актом приймання-передачі, Комунальним підприємством «ЖКС «Вузівський» передано в управління (на баланс) ОСББ «Корольова 1» будинок за адресою: м.Одеса, вул.Ак.Корольова, 1. За актами приймання-передачі від 31.12.2016 року Комунальним підприємством «ЖКС «Вузівський» передано в управління (на баланс) ОСББ «Корольова 1А» будинок за адресою: м.Одеса, вул.Ак.Корольова, 1А та в управління (на баланс) ОСББ «Корольова 3» будинок за адресою: м.Одеса, вул.Ак.Корольова, 3. У зв´язку з цим, Сторони дійшли згоди змінити п.2.1. Договору та викласти в наступній редакції: «2.1. Плата за надання послуг за цим договором за період з 01.01.2017 року по 31.12.2017 року встановлюється в розмірі 2 381 787, 31 (два мільйоні триста вісімдесят одна тисяча сімсот вісімдесят сім гривень 31 коп.) у тому числі ПДВ 20% згідно додатка № 1.»
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п.2 рішень Одеської міської ради № 882-VII від 30.06.2016 року «Про передачу багатоквартирних жилих будинків, що обліковуються на балансі комунальних підприємств «Житлово-комунальний сервіс» м.Одеси в управління (на баланс) об’єднань співвласників багатоквартирних будинків», 31.01.2017 року, за актом приймання-передачі, Комунальним підприємством «ЖКС «Вузівський» передано в управління (на баланс) ОСББ "ВУЗОВСКИЙ-1233" будинок за адресою: м.Одеса, вул.Люстдорфська дорога, 123/3. У зв´язку з цим, Сторони дійшли згоди змінити п.2.1. Договору та викласти в наступній редакції: «2.1. Плата за надання послуг за цим договором за період з 01.02.2017 року по 31.12.2017 року по 31.12.2017 року встановлюється в розмірі 2 172 863,28 (два мільйони стосімдесят дві тисячі вісімсот шістдесят три 28 коп.) у тому числі ПДВ 20% згідно додатка № 1.»
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п.2 рішень Одеської міської ради № 882-VII від 30.06.2016 року «Про передачу багатоквартирних жилих будинків, що обліковуються на балансі комунальних підприємств «Житлово комунальний сервіс» м.Одеси в управління (на баланс) об’єднань співвласників багатоквартирних будинків», 07.03.2017 року, за актом приймання-передачі, Комунальним підприємством «ЖКС «Вузівський» передано в управління (на баланс) ОСББ "ШАЙБА" будинок за адресою: м.Одеса, вул. 25-ї Чапаєвської дивізії, 3А.. У зв´язку з цим, Сторони дійшли згоди змінити п.2.1. Договору та викласти в наступній редакції: «2.1. Плата за надання послуг за цим договором за період з 07.03.2017 року по 31.12.2017 року встановлюється в розмірі 1935908.45 (один мільйон девятсот тридцять пять тисяч девятсот вісім гривень 45 коп.) у тому числі ПДВ 20% згідно додатка №1.»
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п.2 рішенння Одеської міської ради № 1108-VII від 21.09.2016 року «Про передачу багатоквартирних жилих будинків, що обліковуються на балансі комунальних підприємств «Житлово-комунальний сервіс» м.Одеси в управління (на баланс) об’єднань співвласників багатоквартирних будинків», 31.03.2017 року, за актом приймання-передачі, Комунальним підприємством «ЖКС «Вузівський» передано в управління (на баланс) ОСББ «Варна-2016» будинок за адресою: м.Одеса, вул.Варненська, 7Б. У зв´язку з цим, Сторони дійшли згоди змінити п.2.1. Договору та викласти в наступній редакції: «2.1. Плата за надання послуг за цим договором за період з 01.04.2017 року по 31.12.2017 року встановлюється в розмірі 1733854,23 (один мільйон сімсот тридцять три тисячі вісімсот п’ятдесят чотири гривні 23 коп.) у тому числі ПДВ 20% згідно додатка № 1.»
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п.2 рішення Одеської міської ради № 1360-VII від 07.12.2016 року «Про передачу багатоквартирних жилих будинків, що обліковуються на балансі комунальних підприємств «Житлово-комунальний сервіс» м.Одеси в управління (на баланс) об’єднань співвласників багатоквартирних будинків», 30.04.2017 року, за актом приймання-передачі, Комунальним підприємством «ЖКС «Вузівський» передано в управління (на баланс) ОСББ «АВІАТОР 10/4» будинок за адресою: м.Одеса, пр.-кт М.Жукова, 10/4. У зв´язку з цим, Сторони дійшли згоди змінити п.2.1. Договору та викласти в наступній редакції: «2.1. Плата за надання послуг за цим договором за період з 01.05.2017 року по 31.12.2017 року встановлюється в розмірі 1538256,96 (один мільйон п’ятсот тридцять вісім тисяч двісті п’ятдесят шість гривень 96 коп.) у тому числі ПДВ 20% згідно додатка № 1
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п.2 рішення Одеської міської ради № 1108-VII від 21.09.2016 року «Про передачу багатоквартирних жилих будинків, що обліковуються на балансі комунальних підприємств «Житлово-комунальний сервіс» м.Одеси в управління (на баланс) об’єднань співвласників багатоквартирних будинків», 15.06.2017 року, за актом приймання-передачі, Комунальним підприємством «ЖКС «Вузівський» передано в управління (на баланс) ОСББ "ПЛАТАН" будинок за адресою: м.Одеса, пр-т Адміральський, 35А. Сторони дійшли згоди змінити п.2.1. Договору та викласти в наступній редакції: «2.1. Плата за надання послуг за цим договором за період з 16.06.2017 року по 31.12.2017 року встановлюється в розмірі 1344048.72 грн (у тому числі ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір про закупівлю № 7, додаткова угода до договору № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни викладено у Додаковій угоді № 8
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 8 до Договору № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п.2 рішення Одеської міської ради № 1108-VII від 21.09.2016 року «Про передачу багатоквартирних жилих будинків, що обліковуються на балансі комунальних підприємств «Житлово-комунальний сервіс» м.Одеси в управління (на баланс) об’єднань співвласників багатоквартирних будинків», 24.07.2017 року, за актом приймання-передачі, Комунальним підприємством «ЖКС «Вузівський» передано в управління (на баланс) ОСББ "ЖУКОВА 10\2" будинок за адресою: м.Одеса, пр-т Маршала Жукова 10\2. Сторони дійшли згоди змінити п.2.1. Договору та викласти в наступній редакції: «2.1. Плата за надання послуг за цим договором за період з 25.07.2017 року по 31.12.2017 року встановлюється в розмірі 1729932.90 грн (у тому числі ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 7 від 06.01.2017 року, Додаткова угода № 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п.2 рішення Одеської міської ради № 1360-VII від 07.12.2016 року «Про передачу багатоквартирних жилих будинків, що обліковуються на балансі комунальних підприємств «Житлово-комунальний сервіс» м.Одеси в управління (на баланс) об’єднань співвласників багатоквартирних будинків», 31.07.2017 року, за актом приймання-передачі, Комунальним підприємством «ЖКС «Вузівський» передано в управління (на баланс) ОСББ "МАРШАЛА ЖУКОВА 51" будинок за адресою: м.Одеса, пр-т Маршала Жукова 51. Сторони дійшли згоди змінити п.2.1. Договору та викласти в наступній редакції: «2.1. Плата за надання послуг за цим договором за період з 01.08.2017 року по 31.12.2017 року встановлюється в розмірі 1419865.30 (у тому числі ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір про закупівлю № 7, додаткова угода до договору № 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п.2 рішення Одеської міської ради № 2138-VII від 14.06.2017 року «Про передачу багатоквартирних жилих будинків, що обліковуються на балансі комунальних підприємств «Житлово-комунальний сервіс» м.Одеси в управління (на баланс) об’єднань співвласників багатоквартирних будинків», 08.08.2017 року, за актом приймання-передачі, Комунальним підприємством «ЖКС «Вузівський» передано в управління (на баланс) ОСББ «ГЕРАНІЄВА 2» будинок за адресою: м.Одеса, вул. Геранієва,2. У зв´язку з цим, Сторони дійшли згоди змінити п.2.1. Договору та викласти в наступній редакції: «2.1. Плата за надання послуг за цим договором за період з 08.08.2017 року по 31.12.2017 року встановлюється в розмірі 1392901,00 (один мільйон триста дев'яносто дві тисячі дев'ятсот одна гривня 00 коп.) у тому числі ПДВ 20% згідно додатка № 1
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір про закупівлю № 7, додаткова угода до договору № 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п.2 рішення Одеської міської ради № 2138-VII від 14.06.2017 року «Про передачу багатоквартирних жилих будинків, що обліковуються на балансі комунальних підприємств «Житлово-комунальний сервіс» м.Одеси в управління (на баланс) об’єднань співвласників багатоквартирних будинків», 08.08.2017 року, за актом приймання-передачі, Комунальним підприємством «ЖКС «Вузівський» передано в управління (на баланс) ОСББ «ГЕРАНІЄВА 2» будинок за адресою: м.Одеса, вул. Геранієва,2. У зв´язку з цим, Сторони дійшли згоди змінити п.2.1. Договору та викласти в наступній редакції: «2.1. Плата за надання послуг за цим договором за період з 08.08.2017 року по 31.12.2017 року встановлюється в розмірі 1392901,00 (один мільйон триста дев'яносто дві тисячі дев'ятсот одна гривня 00 коп.) у тому числі ПДВ 20% згідно додатка № 1
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір про закупівлю № 7, додаткова угода до договору № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п.2 рішення Одеської міської ради № 1360-VII від 07.12.2016 року та № 1622-VII від 08.02.2017р. «Про передачу багатоквартирних жилих будинків, що обліковуються на балансі комунальних підприємств «Житлово-комунальний сервіс» м.Одеси в управління (на баланс) об’єднань співвласників багатоквартирних будинків», 31.08.2017 року, за актом приймання-передачі, Комунальним підприємством «ЖКС «Вузівський» передано в управління (на баланс): ОСББ «КОРОЛЬОВА 17» будинок за адресою: м.Одеса, вул. Ак. Корольова, 17; ОСББ "ЛЮСТДОРФ 125/2" будинок за адресою: м.Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 125/2; ОСББ "ЛЮСТДОРФ 125/3" будинок за адресою: м.Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 125/3. У зв´язку з цим, Сторони дійшли згоди змінити п.2.1. Договору та викласти в наступній редакції: «2.1. Плата за надання послуг за цим договором за період з 01.09.2017 року по 31.12.2017 року встановлюється в розмірі 1085385,56 (один мільйон вісімдесят п'ять тисяч триста вісімдесят п'ять гривень 56 коп.) у тому числі ПДВ 20%.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір про закупівлю № 7, додаткова угода до договору № 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п.2 рішення Одеської міської ради № 882-VII від 30.06.2016 року «Про передачу багатоквартирних жилих будинків, що обліковуються на балансі комунальних підприємств «Житлово-комунальний сервіс» м.Одеси в управління (на баланс) об’єднань співвласників багатоквартирних будинків», 30.09.2017 року, за актом приймання-передачі, Комунальним підприємством «ЖКС «Вузівський» передано в управління (на баланс) ОСББ «КИСЛОРОДМАШ» будинок за адресою: м.Одеса, вул. Ак. Філатова, 5/2. У зв´язку з цим, Сторони дійшли згоди змінити п.2.1. Договору та викласти в наступній редакції: «2.1. Плата за надання послуг за цим договором за період з 01.10.2017 року по 31.12.2017 року встановлюється в розмірі 806 173,98 (вісімсот шість тисяч сто сімдесят три гривні 98 копійок) у тому числі ПДВ 20%.1
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір про закупівлю № 7, додаткова угода до договору № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п.2 рішення Одеської міської ради № 2458-VII від 04.10.2017 року «Про передачу багатоквартирних жилих будинків, що обліковуються на балансі комунальних підприємств «Житлово-комунальний сервіс» м.Одеси в управління (на баланс) об’єднань співвласників багатоквартирних будинків», 06.11.2017 року, за актом приймання-передачі, Комунальним підприємством «ЖКС «Вузівський» передано в управління (на баланс) ОСББ «МАРШАЛА ЖУКОВА 10/5» будинок за адресою: м.Одеса, пр-т. Небесної сотні (Маршала Жукова), 10/5. У зв´язку з цим, Сторони дійшли згоди змінити п.2.1. Договору та викласти в наступній редакції: 2.1. Плата за надання послуг за цим договором за період з 06.11.2017 року по 31.12.2017 року встановлюється в розмірі 533 436,82 грн (у тому числі ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 14 до Договору № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 648 583,79
UAH